Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 1,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

τελικά μπορεί να μου πει κάποιος τι γίνεται με αυτό που είπανε ότι το κράτος θα δίνει τα στοιχεία των οδηγών που περνάνε χωρίς να πληρώσουν;

άλλοι λένε ότι όντως θα γίνει, άλλοι λένε ότι είναι παραμύθια για να τρομάξουν τον κόσμο.

 

Link

Δημοσ.

Οι εκτος ελλαδος δεν πληρωνουν διοδια;

Αγαπητέ Πουρνάρα,οι εκτός Ελλάδος πληρώνουν διόδια εκτός Ελλάδος.

 

Πόσο πιό απλά να στο πει ο blocker;

Δημοσ.

Δεν κάθομαι να κάνω quote σε όσα έχουν γραφεί εδώ μέσα γιατί θα μας πιάσει το ξημέρωμα.

 

Απλώς σκεφτείτε ότι με το ποσό των διοδίων+βενζίνες κλπ, πιο πολύ συμφέρει να πας Θεσσαλονίκη με αεροπλάνο, και σε πολύ λιγότερο χρόνο.

 

Ακόμα δεν το θεωρείτε κλέψιμο του λαού εις όφελος των καρχαριών;

Δημοσ.

 

Όσο και να πειράζει η αλήθεια είναι ότι μαζί τα φάγαμε.

 

βρε συ...Θόδωρε κακό παιδί, αλλάξες όνομα και γράφεις στα φόρουμ??? ;)

Δημοσ.

δεν διάβασα όλα τα post αλλά επειδή είμαι και εγώ αγανακτισμένος από την κοροϊδία που τόσο καιρό μας πουλάν ..

 

για τα διόδια συγκεκριμένα υπάρχει εδώ και ένα χρόνο μια συντονιστική επιτροπή όπου βάση του συντάγματος κρίνονται αυθαίρετα και παράνομα ..

 

και είναι συνταγματικό μας δικαίωμα να κυκλοφορούμε στους δρόμους της χώρας μας ελεύθερα και να μην πληρώνουμε τους νταβατζήδες..

 

παρακάτω είναι το επίσημο blog των επιτροπών κατά των διοδίων όπου μπορείτε να ενημερωθείτε και να συμμετάσχετε και εσείς σε αυτή την αντίσταση (εφόσον το επιθυμείτε βέβαια)..

 

http://diodiastop.blogspot.com/

 

http://epitropesdiodiastop.blogspot.com/

 

σε ένα άρθρο που αν το βρω θα το ανεβάσω πήγαν στο εξωτερικό και ρώτησαν τι κόστος έχουν τα διόδια ...

 

Στην Τσεχία δίνουν 34 ευρώ το χρόνο (ναι καλά ακούσατε) και κυκλοφορούν σε όλη τη Τσεχία σε όλους τους δρόμους σε όλη τη χώρα..

 

Για την Αυστρία το ποσό είναι 75 ευρώ το χρόνο (ακριβά σας φαίνεται )

 

Το ποσό στην Ελλάδα για όλο το χρόνο σε όλα τα διόδια ανέρχεται χοντρικά στα 1400 ευρώ ... και όταν ερωτήθηκαν οι υπάλληλοι των διοδίων του εξωτερικού..

είπαν ότι αυτό είναι κλεψιά ...

και όταν ρώτησαν τι κάνετε εσείς γι αυτό απαντήσαμε ότι δεν πληρώνουμε...

Δημοσ.

Δεν είναι το πρόβλημα τα διόδια, αλλά το συνολικό κόστος αυτών και η συχνότητα με την οποία καλούμαστε να πληρώνουμε, με σταθμούς κάθε λίγο και λιγάκι, για δημόσιους δρόμους, χιλιοπληρωμένους απο τους παππούδες μας και τους πατεράδες μας. Αν συνυπολογίσουμε Βενζίνες με φόρους 1 ευρώ το λίτρο, τέλη κυκλοφορίας κτλ, ο μέσος πολίτης πρέπει να δουλεύει κάμποσους μήνες το χρόνο μόνο για τα έξοδα μετακίνησης στον χώρο εργασίας του.

 

Ας κάνουνε πρώτα δρόμους, σύγχρονους, ασφαλείς και με πολλαπλές λωρίδες κυκλοφορίας ανα κατεύθηνση, μπάρες αριστερά δεξιά και με διαχωριστικό στην μέση και μετά βλέπουμε, δεν καταλαβαίνω γιατί θα πρέπει να τους προπληρώσουμε, για δρόμους που ...θα γίνουνε. Άσε που αυτό το "θα" το ακούμε δεκαετίες τώρα. Τα τέλη κυκλοφορίας για ποιό λόγο τα πληρώνουμε και που πάνε αυτά τα χρήματα; Σε διαφημίσεις στην τηλεόραση για να μας υπενθυμίζουνε τα κανάλια να φοράμε ζώνες ασφαλείας και να κονομάνε οι καναλάρχες με τα δικά μας λεφτά; Εμάς μας ρώτησαν;

 

Η Αττική οδός κόστισε 1,2 δίς ευρώ, εκ των οποίων τα 450 τα έβαλε το δημόσιο. Η αποπληρωμή του έργου έγινε σε 2 χρόνια και η σύμβαση είναι για 30. Για ποιό λόγο, για να κονομάει το χαράτσι ο MEGAλος; Ας έβαζε 0,80 διόδια και η αποπληρωμή να γινότανε σε 10 χρόνια όπως κάνει ο Γερμανός και ο Αμερικάνος. Ακόμα καλύτερα να έκανε την επένδυση το δημόσιο, να έβαζε όσα διόδια γούσταρε, αλλά τα χρήματα να πηγαίνανε στα δημόσια ταμεία μας. Αλλά έτσι είναι, δίνουμε τα δημόσια έργα σε επιχειρηματίες, που κάνουνε μια επένδυση και κοιτάνε να βγάλουνε τα φράγκα τους την επόμενη κι όλας μέρα αν γίνεται, γι αυτό δεν πάμε μπροστά.

 

Πρώτα παράδοση καινούριων δρόμων στην κυκλοφορία και μετά λιγότερα διόδια με φυσιολογικές τιμές. Παράδοση στο δημόσιο αμέσως μετά την αποπληρωμή και ενα φυσιολογικό ποσοστό κέρδους του επιχειρηματία, και ελάχιστα διόδια μετά για την συντήρηση τους. 2εύρα και 3εύρα δεν τα σηκώνει η τσέπη του λαού σήμερα. Επίσης να μην περικυκλώνουνε επίτηδες πόλεις και χωριά, και να αναγκάζονται εκατοντάδες χιλιάδες πολίτες να πληρώνουνε διόδια για να μετακινηθούνε απο την μια πόλη στην άλλη.

Δημοσ.

Δεν είναι το πρόβλημα τα διόδια, αλλά το συνολικό κόστος αυτών και η συχνότητα με την οποία καλούμαστε να πληρώνουμε, με σταθμούς κάθε λίγο και λιγάκι, για δημόσιους δρόμους, χιλιοπληρωμένους απο τους παππούδες μας και τους πατεράδες μας. Αν συνυπολογίσουμε Βενζίνες με φόρους 1 ευρώ το λίτρο, τέλη κυκλοφορίας κτλ, ο μέσος πολίτης πρέπει να δουλεύει κάμποσους μήνες το χρόνο μόνο για τα έξοδα μετακίνησης στον χώρο εργασίας του.

 

Ας κάνουνε πρώτα δρόμους, σύγχρονους, ασφαλείς και με πολλαπλές λωρίδες κυκλοφορίας ανα κατεύθηνση, μπάρες αριστερά δεξιά και με διαχωριστικό στην μέση και μετά βλέπουμε, δεν καταλαβαίνω γιατί θα πρέπει να τους προπληρώσουμε, για δρόμους που ...θα γίνουνε. Άσε που αυτό το "θα" το ακούμε δεκαετίες τώρα. Τα τέλη κυκλοφορίας για ποιό λόγο τα πληρώνουμε και που πάνε αυτά τα χρήματα; Σε διαφημίσεις στην τηλεόραση για να μας υπενθυμίζουνε τα κανάλια να φοράμε ζώνες ασφαλείας και να κονομάνε οι καναλάρχες με τα δικά μας λεφτά; Εμάς μας ρώτησαν;

 

Η Αττική οδός κόστισε 1,2 δίς ευρώ, εκ των οποίων τα 450 τα έβαλε το δημόσιο. Η αποπληρωμή του έργου έγινε σε 2 χρόνια και η σύμβαση είναι για 30. Για ποιό λόγο, για να κονομάει το χαράτσι ο MEGAλος; Ας έβαζε 0,80 διόδια και η αποπληρωμή να γινότανε σε 10 χρόνια όπως κάνει ο Γερμανός και ο Αμερικάνος. Ακόμα καλύτερα να έκανε την επένδυση το δημόσιο, να έβαζε όσα διόδια γούσταρε, αλλά τα χρήματα να πηγαίνανε στα δημόσια ταμεία μας. Αλλά έτσι είναι, δίνουμε τα δημόσια έργα σε επιχειρηματίες, που κάνουνε μια επένδυση και κοιτάνε να βγάλουνε τα φράγκα τους την επόμενη κι όλας μέρα αν γίνεται, γι αυτό δεν πάμε μπροστά.

 

Πρώτα παράδοση καινούριων δρόμων στην κυκλοφορία και μετά λιγότερα διόδια με φυσιολογικές τιμές. Παράδοση στο δημόσιο αμέσως μετά την αποπληρωμή και ενα φυσιολογικό ποσοστό κέρδους του επιχειρηματία, και ελάχιστα διόδια μετά για την συντήρηση τους. 2εύρα και 3εύρα δεν τα σηκώνει η τσέπη του λαού σήμερα. Επίσης να μην περικυκλώνουνε επίτηδες πόλεις και χωριά, και να αναγκάζονται εκατοντάδες χιλιάδες πολίτες να πληρώνουνε διόδια για να μετακινηθούνε απο την μια πόλη στην άλλη.

 

+1

Δημοσ.

Μα δεν διαφωνώ σε τίποτε από ότι είπες και αυτό είναι και το δικό μου σκεπτικό και των ανθρώπων που κάνουν αυτοί την αντίδραση..

 

να είχαμε δρόμους να πω πάει στο δια...ο να τα δώσω αλλά επειδή είναι η κοροϊδία του ότι τα έχουμε πληρώσει γενιές τώρα και ζητάνε ακόμα λεφτά και τίποτα δεν αλλάζει

 

ε δε γίνεται άλλο έτσι πρέπει αυτό να το καταλάβουμε και εμείς και αυτοί ....

 

συμφωνώ σε ότι λες ..

Δημοσ.

varemarious δεν αναφέρομαι σε σένα ρε φιλαράκι, μια χαρά τα είπες. Στους άλλους το λέω, που υπερασπίζονται με πάθος τα συμφέροντα του Μπόμπολα σε βάρος του λαου.

Δημοσ.

varemarious δεν αναφέρομαι σε σένα ρε φιλαράκι, μια χαρά τα είπες. Στους άλλους το λέω, που υπερασπίζονται με πάθος τα συμφέροντα του Μπόμπολα σε βάρος του λαου.

 

όπως τα λες το τσιράκι της goldman sachs και πόσα άλλα που ακόμα δε ξέρουμε

Δημοσ.

Δεν είναι το πρόβλημα τα διόδια, αλλά το συνολικό κόστος αυτών και η συχνότητα με την οποία καλούμαστε να πληρώνουμε, με σταθμούς κάθε λίγο και λιγάκι, για δημόσιους δρόμους, χιλιοπληρωμένους απο τους παππούδες μας και τους πατεράδες μας. Αν συνυπολογίσουμε Βενζίνες με φόρους 1 ευρώ το λίτρο, τέλη κυκλοφορίας κτλ, ο μέσος πολίτης πρέπει να δουλεύει κάμποσους μήνες το χρόνο μόνο για τα έξοδα μετακίνησης στον χώρο εργασίας του.

 

Ας κάνουνε πρώτα δρόμους, σύγχρονους, ασφαλείς και με πολλαπλές λωρίδες κυκλοφορίας ανα κατεύθηνση, μπάρες αριστερά δεξιά και με διαχωριστικό στην μέση και μετά βλέπουμε, δεν καταλαβαίνω γιατί θα πρέπει να τους προπληρώσουμε, για δρόμους που ...θα γίνουνε. Άσε που αυτό το "θα" το ακούμε δεκαετίες τώρα. Τα τέλη κυκλοφορίας για ποιό λόγο τα πληρώνουμε και που πάνε αυτά τα χρήματα; Σε διαφημίσεις στην τηλεόραση για να μας υπενθυμίζουνε τα κανάλια να φοράμε ζώνες ασφαλείας και να κονομάνε οι καναλάρχες με τα δικά μας λεφτά; Εμάς μας ρώτησαν;

 

Η Αττική οδός κόστισε 1,2 δίς ευρώ, εκ των οποίων τα 450 τα έβαλε το δημόσιο. Η αποπληρωμή του έργου έγινε σε 2 χρόνια και η σύμβαση είναι για 30. Για ποιό λόγο, για να κονομάει το χαράτσι ο MEGAλος; Ας έβαζε 0,80 διόδια και η αποπληρωμή να γινότανε σε 10 χρόνια όπως κάνει ο Γερμανός και ο Αμερικάνος. Ακόμα καλύτερα να έκανε την επένδυση το δημόσιο, να έβαζε όσα διόδια γούσταρε, αλλά τα χρήματα να πηγαίνανε στα δημόσια ταμεία μας. Αλλά έτσι είναι, δίνουμε τα δημόσια έργα σε επιχειρηματίες, που κάνουνε μια επένδυση και κοιτάνε να βγάλουνε τα φράγκα τους την επόμενη κι όλας μέρα αν γίνεται, γι αυτό δεν πάμε μπροστά.

 

Πρώτα παράδοση καινούριων δρόμων στην κυκλοφορία και μετά λιγότερα διόδια με φυσιολογικές τιμές. Παράδοση στο δημόσιο αμέσως μετά την αποπληρωμή και ενα φυσιολογικό ποσοστό κέρδους του επιχειρηματία, και ελάχιστα διόδια μετά για την συντήρηση τους. 2εύρα και 3εύρα δεν τα σηκώνει η τσέπη του λαού σήμερα. Επίσης να μην περικυκλώνουνε επίτηδες πόλεις και χωριά, και να αναγκάζονται εκατοντάδες χιλιάδες πολίτες να πληρώνουνε διόδια για να μετακινηθούνε απο την μια πόλη στην άλλη.

 

+1 και από εμένα. Το διόδια σαν ιδέα δεν είναι κακή, αλλά όπως εφαρμόζεται είναι τραγική. Υπερβολικά πολλοί σταθμοί, υψηλό αντίτιμο, δρόμοι που είναι σε ημιτελειώμενη κατάσταση στην καλύτερη περίπτωση...γενικά αυτό το μοντέλο ΣΔΙΤ όπως εφαρμόστηκε είναι πολύ κακό, εν τέλει ακυρώνει και την ύπαρξη των δρόμων, γιατί φτιάχνονται και δεν θα μπορεί ο κόσμος να τους χρηστιμοποιήσει λόγω του κόστους.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...