Litost Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2011 ΟΚ και μόλις σταματήσουμε όλοι να πληρώνουμε και εγκαταλειφθουν όλα τα έργα, θα περιμένω τον πρώτο που θα γκρινιάξει για τις φθορές! Και θα είναι ο ίδιος που θα γκρίνιαζε για την ποιότητα των έργων αν όλα ήταν δωρεάν... Εκτός και αν νομίζετε πως όλα αυτά τα έργα γίνονται δωρεάν ή είναι πληρωμένα εξ'αρχής! 'Η του ύψους ή του βάθους λοιπόν...Εμμέσως πλην σαφώς μου λες ότι επειδή ζούμε σε ένα διεφθαρμένο καθεστώς, το οποίο ότι αναλάβει θα το μισοφτιάξει εν μέσω μιζών και ρεμουλών, η λύση είναι οι "άμεμπτες" κοινοπραξίες ιδιωτών. Οι οποίοι φυσικά πάνε για ένα μεροκάματο ρε παιδί μου και εμείς οι τζαμπατζήδες τους το στερούμε... Γι΄αυτό κι εγώ παρακαλάω να μπουν διόδια ΚΑΙ στον άγιο Στέφανο ΚΑΙ στην Βαρυμπόμπη ΚΑΙ στην Μεταμόρφωση ΚΑΙ έξω απ' τα σπίτια μας. Επειδή και εγώ στο στενό που μένω έχω κάτι λακκούβες πρέπει ο δήμος να καλέσει την Νέα Οδό για να στήσει τσαντίρι στις καγκελόπορτες για να αποσβεσθεί η δουλειά. Αν δεν δοκιμαστούν τα όρια του κόσμου αυτοί θα βαράνε όσο τους παίρνει. Η "νόμιμη" απληστία μόνο με ανυπακοή μπορεί να πληρωθεί. Σε όλους τους "Ευρωπαίους" νεόκοπους υπερασπιστές των θαυμάσιων έργων που μας φόρτωσαν χωρίς φυσικά να μας ενημερώσουν για τον λογαριασμό, θα πρότεινα σαν ανάγνωσμα το "Δόγμα του Σοκ" της Naomi Klein.
Erwdios Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2011 τα Μάλγαρα ειναι δημόσια. Πάσο τότε. Πληρώνουμε τα δημόσια και κανένα ιδιωτικό, τελεία και παύλα.
Critter Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2011 μα για να μη χρειαστει να βαλουν διοδια και στη βουλιαγμενης Εσυ το γράφεις για πλακα αλλα μου δίνεις πάτημα. Δέχομαι λοιπον οτι υπάρχουν και κομμάτια (όπως αυτα εντός των πόλεων) για τα οποία μεριμνά το κράτος και όχι ιδιώτες (τουλάχιστον όχι άμεσα). Πόσα χιλιόμετρα ειναι αυτα και δικαιολογουνε αυτα τα τέλη κυκλοφορίας? Διότι αν ας πουμε το 1δισ€ που λέει ο pournaras (και μάλιστα κάθε έτος) δεν επαρκεί ούτε για να καλύψουν αυτα τα λίγα χιλιόμετρα (προφανώς τώρα θα βγαινει κάπου στα 40.000/km/ΕΤΟΣ), τοτε πραγματικά οι καημένοι οι ιδιώτες πρέπει να πάνε τα διόδια 20€ την περασιά για να βγούνε. Τελικά ποιος κλέβει; Ένας απο τους 2 αν όχι και οι 2, κλέβει. Πειτε μου ποιός είναι.
beastgr Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2011 Με όλη την καλή διάθεση και χωρίς να θέλω να ανάψω τα αίματα (δεν είναι του στυλ μου) θέλω να πω το εξής. Για κάποιο λόγο όλες αυτές οι επιτροπές το γυρίζουνε πάντα στο πολιτικό. Πόσο κακές είναι οι πολυεθνικές, πόσο όλοι υπεροκοστολογούν τα πάντα κτλ κτλ αντί να κάνουν αυτό που υποτίθεται συστάθηκαν να κάνουν. Να ερευνήσουν και να αιτιολογίσουν με αποδείξεις πως και γιατί είναι τα διόδια υπερκοστολογημένα. Το να μου λες έξω οι κακές πολυεθνικές και να τραβάς κάτι από τα μαλιά (διόδια παντου και έξω από τα σπιτια μας που κανείς δεν ανέφερε) δεν γίνεται δουλειά. Προφανώς και κοιτάνε τα κέρδη. Πες μου αν ανοίξεις μαγαζι να έρθω να αγοράζω γιατί φαντάζομαι ή θα πουλάς σε τιμές κόστους ή ίσα ίσα να αγοράσεις το φαϊ της ημέρας. Μιλάς για το λογαριασμό ενώ ξεχνάς ότι ο λογαριασμός του δημόσιου είναι αυτός που έφερε τα πάνω κάτω και μας σκίζουνε από παντού τώρα. Ένας φίλος παραπάνω (που παρεπιπτώντως διαφωνω) μιλάει για χιλιομετρική κοστολόγηση. Όσο πιο πολύ χρησιμοποιείς το δρόμο τόσο πιο πολύ πλερώνεις, που κατά τη γνώμη μου είναι το δικαιότερο από όλα και ελπίζω κάποια στιγμή να γίνει. Τις προάλλες πήγα να αγοράσω κάτι έπιπλα και είδα καποια που μου αρέσανε αλλά οι π#$%# τα είχανε πανάκριβα. Τα πήρα γιατί πιστεύω ότι με κολοπιάνουνε και πήρα κάτι άλλα φθηνότερα που δεν με ξετρέλαναν. Μάλλον έπρεπε να συννενοηθώ με τους άλλους πελάτες να τα σηκώσουμε χωρίς να πληρώσουμε γιατί ήταν πολυεθνική ναουμ και μας κωλοπιάνουνε με τις τιμές τους.... ΥΣ Ένας πολύ καλός λόγος διαμαρτυρίας είναι να απαιτήσουμε να υπάρξει εναλλακτικός δρόμος (εννοείται πιο αργός) από την εθνική. Αυτό φαντάζομαι είναι υποχρεωτικό αλλά από φίλους εδώ δεν ξέρω κατά πόσο ισχύει. Τεσπά αυτά από μένα. Παρακολουθώ με ενδιαφέρον
Critter Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2011 Νομίζω αυτό να σε βοηθήσει Το κόστος κατασκευής ενός αυτοκινητοδρόμου, το οποίο σε επίπεδο οικονομίας είναι το οριακό κόστος παραγωγής της υπηρεσίας που προσφέρει ο αυτοκινητόδρομος, πρέπει να συμψιφίζεται με το αντίστοιχο οριακό όφελος, δηλαδή το όφελος που παράγεται από την χρήση του δρόμου. Αν δεν γίνεται το παραπάνω τότε έχουμε αναντίστοιχη και μη ορθολογική κατανομή των πόρων. Αυτό δεν γίνεται χρόνια τώρα στην Ελλάδα. Πρέπει να συνεχιστεί ? το επαναδιατυπώνω από την εγγραφή 273 που το είχα γράψει. Δεν μπορώ να γράψω περισσότερα, είμαι στην δουλειά. 1. Όσο μπορει να υπολογιστει το οριακό όφελος ενός δρόμου και η υπηρεσία που προσφέρει, άλλο τόσο μπορει να υπολογιστεί και το μήκος του σύμπαντος. Πραγμάτικα θα ήθελα πολύ να δω ως προγραμματιστης-οικονομολόγος τον αλγόριθμο υπολογισμού των μεγεθών αυτών. Εμένα με απασχολεί το πραγματικό κόστος του δρόμου και όχι το θεωρητικο. Οι πολίτες το πραγματικό πληρώνουν. 2. Κατι ασχετο με το παρόν αλλα σχετικό με κάτι που είχες γράψει πριν, οι φόροι που πληρώνουμε (άθροισμα έμμεσων-άμεσων), δεν είναι αναλογικοί του εισοδήματος όπως έγραψες και αυτο διδάσκεται σε όλα τα πανεπιστήμια. Προσεχε λοιπον τις διατυπώσεις σου. @bestgr : Ολα αυτά που γράφεις έχουν απαντηθεί απο αυτους που πιστεύουν τα ακριβώς αντίθετα πολλες φορές σε αυτο το τοπικ. Επομένως κανε αν θές ένα κοπο και διάβασε προσεκτικα το τοπικ απο την αρχη για να μπορεις να γραψεις πιο σφαιρικά τη γνώμη σου.
Erwdios Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2011 Τις προάλλες πήγα να αγοράσω κάτι έπιπλα και είδα καποια που μου αρέσανε αλλά οι π#$%# τα είχανε πανάκριβα. Τα πήρα γιατί πιστεύω ότι με κολοπιάνουνε και πήρα κάτι άλλα φθηνότερα που δεν με ξετρέλαναν. Μάλλον έπρεπε να συννενοηθώ με τους άλλους πελάτες να τα σηκώσουμε χωρίς να πληρώσουμε γιατί ήταν πολυεθνική ναουμ και μας κωλοπιάνουνε με τις τιμές τους.... Αδερφέ, το παραδειγμά σου είναι εντελώς άκυρο. Για να στο θέσω αλλιώς, για να πας να πάρεις τα έπιπλα, πλήρωσες διόδια? Ή να το πάμε παραπέρα, αν για τα έπιπλα πλήρωνες κάθε χρόνο εδώ και 30 χρόνια δόσεις και δεν είχες έπιπλα, θα πλήρωνες τα 10πλα για να αποκτήσεις?
Ntinaras Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2011 Με όλη την καλή διάθεση και χωρίς να θέλω να ανάψω τα αίματα (δεν είναι του στυλ μου) θέλω να πω το εξής. Για κάποιο λόγο όλες αυτές οι επιτροπές το γυρίζουνε πάντα στο πολιτικό. Πόσο κακές είναι οι πολυεθνικές, πόσο όλοι υπεροκοστολογούν τα πάντα κτλ κτλ αντί να κάνουν αυτό που υποτίθεται συστάθηκαν να κάνουν. Να ερευνήσουν και να αιτιολογίσουν με αποδείξεις πως και γιατί είναι τα διόδια υπερκοστολογημένα. Το να μου λες έξω οι κακές πολυεθνικές και να τραβάς κάτι από τα μαλιά (διόδια παντου και έξω από τα σπιτια μας που κανείς δεν ανέφερε) δεν γίνεται δουλειά. Προφανώς και κοιτάνε τα κέρδη. Πες μου αν ανοίξεις μαγαζι να έρθω να αγοράζω γιατί φαντάζομαι ή θα πουλάς σε τιμές κόστους ή ίσα ίσα να αγοράσεις το φαϊ της ημέρας. Μιλάς για το λογαριασμό ενώ ξεχνάς ότι ο λογαριασμός του δημόσιου είναι αυτός που έφερε τα πάνω κάτω και μας σκίζουνε από παντού τώρα. Ένας φίλος παραπάνω (που παρεπιπτώντως διαφωνω) μιλάει για χιλιομετρική κοστολόγηση. Όσο πιο πολύ χρησιμοποιείς το δρόμο τόσο πιο πολύ πλερώνεις, που κατά τη γνώμη μου είναι το δικαιότερο από όλα και ελπίζω κάποια στιγμή να γίνει. Τις προάλλες πήγα να αγοράσω κάτι έπιπλα και είδα καποια που μου αρέσανε αλλά οι π#$%# τα είχανε πανάκριβα. Τα πήρα γιατί πιστεύω ότι με κολοπιάνουνε και πήρα κάτι άλλα φθηνότερα που δεν με ξετρέλαναν. Μάλλον έπρεπε να συννενοηθώ με τους άλλους πελάτες να τα σηκώσουμε χωρίς να πληρώσουμε γιατί ήταν πολυεθνική ναουμ και μας κωλοπιάνουνε με τις τιμές τους.... ΥΣ Ένας πολύ καλός λόγος διαμαρτυρίας είναι να απαιτήσουμε να υπάρξει εναλλακτικός δρόμος (εννοείται πιο αργός) από την εθνική. Αυτό φαντάζομαι είναι υποχρεωτικό αλλά από φίλους εδώ δεν ξέρω κατά πόσο ισχύει. Τεσπά αυτά από μένα. Παρακολουθώ με ενδιαφέρον φυσικα και οι εταιριες θα κοιτανε τα κερδη τους,αλλα γι αυτον ακριβως τον λογο δε θα πρεπε να δωθει σε αυτες η κατασκευη δρομων. γιατι εχουν σκοπο να βγαλουν κερδος...ατελειωτο...
Critter Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2011 Προφανώς και κοιτάνε τα κέρδη. Πες μου αν ανοίξεις μαγαζι να έρθω να αγοράζω γιατί φαντάζομαι ή θα πουλάς σε τιμές κόστους ή ίσα ίσα να αγοράσεις το φαϊ της ημέρας. Α!εγω δεν θα αντισταθώ να απάντησω μονο σε αυτο μιας και για τα υπολοιπα έχω γράψει απειρα πράγματα. Εχεις υποψιν σου την έννοια του δημόσιου - κοινωνικου αγαθού; Οι εθνικοί δρόμοι είναι λοιπόν ένα τετοιο αγαθο. Συμφωνα με την οικονομικη επιστημη, τα δημοσια αγαθα πρέπει να παρέχονται απο το κράτος προς τους πολίτες, το οποιο κράτος θα πρέπει να έχει φροντίσει να εισπρατει φόρους και τέλη για τον σκοπο αυτο (κατι για το οποίο είναι ανίκανο και συνεπως τα μοιραζει τους διωτες παραδεχομενο την ανικανότητα του). ΤΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΑΓΑΘΑ ΔΕΝ ΠΑΡΕΧΟΝΤΑΙ ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΤΟ ΚΕΡΔΟΣ (μάλιστα είναι αποδεκτό ακόμα και μερικώς ζημιογόνα να είναι εφόσον βέβαια η χασούρα καλύπτεται για παράδειγμα απο τις εθνικές επενδύσεις). Χρυσός κανονας των οικονομικών. Επειδη φαίνεται οτι αγνοεις αρκετά βασικά πράγματα και το βλέπεις καθαρα κομματικά το πράγμα, διαβασε λιγο το τοπικ και προβληματισου πριν απαντησεις. Το κομματικά το λέω γιατι πραγματικα στο κίνημα αυτο ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ ΔΕΝ ΣΥΜΜΕΤΕΧΩ εχει αποδειχτει οτι το αποτελουν άτομα απο πολλές κοινωνικές ομάδες (εργατες-γιατροι-δικηγοροι κτλ) και απο όλους τους πολιτικούς χώρους. Σε καμμία απο τις κινητοποιήσεις τους δεν θα δείς πανό του ΠΑΜΕ και λοιπών κομματικών συνδικαλιστικών φορέων (τουλαχιστον σε όσα βίντεο έχω δει, δεν εχει υπάρξει τέτοιο φαινόμενο). Πως τώρα εσύ έκρινες οτι είναι κομματική κινηση, ενας θεός ξέρει. Ας μην τα βλεπουμε λοιπον τα πραγματα ως ο κακος ο δεξιος και ο κακος αριστερος αλλα όπως έχουν.
cb_papi Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2011 φυσικα και οι εταιριες θα κοιτανε τα κερδη τους,αλλα γι αυτον ακριβως τον λογο δε θα πρεπε να δωθει σε αυτες η κατασκευη δρομων. γιατι εχουν σκοπο να βγαλουν κερδος...ατελειωτο... Νομίζω πως είναι εμφανείς οι λόγοι για τους οποίους το Δημόσιο αναθέτει σε εταιρίες τη κατασκευή δρόμων.
beastgr Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2011 Καλά δε θα απαντήσω σε όλους δε γίνεται Φίλε Critter θα συμφωνήσω μαζί σου στη έννοια του δημόσιου αγαθού. Και θα σου πω ότι συμφωνώ και εγώ και καραγουστάρω στην ιδεά αυτή. Αν το πάρεις απο πρακτική πλευρά όμως θα δεις ότι άλλα τα δημόσια αγαθά που υποτίθεται είναι δωρεάν και πληρώνονται μόνο από φορολογούμενους κοστίζουν πολύ περισσότερα από όσο είναι το πραγματικό κόστος τους. Γιατί σε όλα υπάρχει κόστος όσο και αν το αγνοούμε. Όπως λοιπόν περιμένει κάποιος που δουλεύει πάνω σε δημόσια αγαθά να πληρώνεται κανονικά το μισθό του κάθε μήνα (και όχι μια να πληρώνεται και την άλλη όχι) έτσι και πρεπει τα πάντα να κοστολογούνται ανάλογα. Είτε τα κάνει το κράτος είτε ιδιώτης. Ε αυτό το κόστος βαρέθηκα να το βλέπω να παραφουσκώνεται και να υπερκοστολογείται (έτσι όπως ακριβώς κάνουν οι πολυεθνικές που λες) και να μπαίνουν όλες οι δημόσιες επιχειρήσεις μέσα (βλέπε νοσοκομεία, βλέπε Ολυμπιακή βλέπε κάθε δημόσια επιχείρηση) και η ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών να πιάνει πάτο. Βαρέθηκα να περιμένο το κράτος να γίνει οργανωμένο. Εσύ προφανώς θεωρείς ότι μπορεί να γίνει. Εγώ αυτό το θεωρώ ρομαντισμο, και εν πάσει περιπτώσει πόσο καιρό ακόμα θέλεις να δώσεις στο δημόσιο ώσπου να ορθοποδήσει; Εδω στο Βέλγιο τα νοσοκομεία είναι ιδιωτικά. Όταν το έμαθα σοκαρίστηκα (δημόσιο αγαθό βλέπεις το νομιζα) . Είναι όλα τέλεια; Όχι φυσικά αλλά αν συγκρίνεις την παροχη υπηρεσιών σε σχέση με το κόστος που έχουν και βάλεις τα ελληνικά δημόσια νοσοκομεία δίπλα ε ναι τα Βέλγικα ιδιωτικά είναι πιο efficient και απαιτούν λιγότερα χρήματα. Έτσι και με τους δρόμους. Εσύ μάλλον πιστεύεις ότι αυτό μπορεί να αλλάξει, εγώ πιστεύω ότι το δημόσιο δεν πρόκειται να αλλάξει με τίποτα. όχι όσο ζω τουλάχιστον. Γενικώς η εμπειρια μου από το εξωτερικό μου έμαθε να μην δαιμονοποιώ τόσο πολύ το κέρδος και τον ιδιωτικό τομέα και έχω δει πολλές περιπτώσεις που τα πράγματα δουλεύουν μια χαρα. Ομολογώ ότι αν ζούσα μόνο ελλάδα θα συμφωνούσα μάλλον με τους επαναστάτες των διοδίων Όχι οτι ο ιδιωτικός τομέας είναι πανάκεια ε ; Δε μίλησα εγώ για κόμματα αλλά για το ότι το βλέπουν πολιτικά το θέμα. Θα περίμενα από ανάλογες επιτροπές να μου δικαιολογήσουν με επιχειρήματα και αποδείξεις γιατί μας έχουν πιάσει τον κόλο και μας τα παίρνουν κανονικά παρά να σηκώνουν ανταρσία. Δε μου αρκεί να μου λέει η επιτροπή για δημόσια αγαθά κτλ κτλ Το δημόσια αγαθό πραγματικά δε μου λέει τίποτα αν είναι να το πληρώνω 2πλό και 3πλό στο τέλος μόνο και μόνο επειδή πληρώνω το δημόσιο (και όχι κάποιον ιδιώτη).
Ntinaras Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2011 Νομίζω πως είναι εμφανείς οι λόγοι για τους οποίους το Δημόσιο αναθέτει σε εταιρίες τη κατασκευή δρόμων. η χαρα της μιζας
The_Judas Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2011 http://www.cosmo.gr/News/Hellas/304638.html Σε δίκη ο Γκλέτσος για τα διόδια Στο Τριμελές Εφετείο Πλημμελημάτων της Λαμίας και σε τακτική δικάσιμο θα δικαστεί ο δήμαρχος της Στυλίδας, Απόστολος Γκλέτσος, για το άνοιγμα του παραδρόμου στην εθνική οδό. Ο Απόστολος Γκλέτσος διέφυγε το αυτόφωρο λόγω της ειδικής δωσιδικίας που ακολουθείται στην περίπτωση των δημάρχων οι οποίοι παραπέμπονται για να δικαστούν στο Τριμελές Εφετείο Πλημμελημάτων. Γκρέμισε τις μπάρες στα διόδια της Πελασγίας ο Γκλέτσος Ήδη, από τον εισαγγελέα Πλημμελειοδικών της Λαμίας κ. Θεολογίτη διατάχθηκε η ολοκλήρωση της δικογραφίας για τη σημερινή επιχείρηση του δημάρχου της Στυλίδας να ανοίξει παραδρόμους στην εθνική οδό κοντά στα διόδια της Πελασγίας. Θα πρέπει να σημειώσουμε ότι από την ώρα που αποχώρησαν τα μηχανήματα του δήμου της Στυλίδας και ο Απόστολος Γκλέτσος από το συγκεκριμένο σημείο, συνεργεία της εταιρίας στην οποία έχει παραχωρηθεί η εκμετάλλευση της εθνικής οδού από τις Ράχες μέχρι το Κλειδί Ημαθίας έβαλαν πάλι τα προστατευτικά στηθαία και απέκλεισαν το ενδεχόμενο να χρησιμοποιηθούν για πρόσβαση στην εθνική οδό οι αγροτικοί δρόμοι. Την ίδια στιγμή, η εταιρία που εκμεταλλεύεται τα διόδια δεν δέχεται τις κάρτες ελεύθερης διέλευσης που είχε παραχωρήσει στο παρελθόν στους κατοίκους της Πελασγίας και πλέον οι διερχόμενοι από την Πελασγία πληρώνουν κανονικά 2,6 ευρώ για κάθε διέλευσή τους. Με ανακοίνωσή του, ο δήμαρχος Στυλίδας Απ. Γκλέτσος έχει καλέσει ήδη όλους τους κατοίκους της περιοχής σε συγκέντρωση, την Τρίτη (11/1) στις 8 το πρωί, λίγο πριν από τα διόδια της Πελασγίας "για την οριστική λύση στο πρόβλημα διέλευσης των οχημάτων από τα διόδια", όπως χαρακτηριστικά σημειώνει στο κείμενο της ανακοίνωσης. Το απόγευμα της Δευτέρας (10/1), ο αστυνομικός διευθυντής Φθιώτιδας κ. Κυριαζόπουλος εξέδωσε απόφαση με την οποία, με την πρόφαση των προσωρινών κυκλοφοριακών ρυθμίσεων για έργα συντήρησης στον αυτοκινητόδρομο, επιβάλλει τμηματικό τοπικό αποκλεισμό στη Λωρίδα Έκτακτης Ανάγκης (ΛΕΑ) στο τμήμα της εθνικής οδού από τις Ράχες έως τα όρια της Φθιώτιδας με τη Μαγνησία, αλλά και στα δύο ρεύματα κυκλοφορίας, και μάλιστα η συγκεκριμένη απόφαση εφαρμόζεται άμεσα. Παράλληλα με την κίνηση του Απόστολου Γκλέτσου να συγκεντρώσει τους κατοίκους της περιοχής για να ανοίξει και πάλι τους παραδρόμους και να τους κρατήσει ανοικτούς, η αστυνομία ήδη έχει προετοιμαστεί να μεταφέρει ισχυρές αστυνομικές δυνάμεις από το Βόλο, τη Λαμία αλλά και άλλες περιοχές της Κεντρικής Ελλάδας για να αποτρέψουν οποιοδήποτε ενδεχόμενο να ανοίξουν εκ νέου οι παράδρομοι. Παράνοια. Με ποια λογική είναι νόμιμο να κλείνει κάποιος τους παράδρομους της εθνικής οδούς και παράνομο να τους ανοίγει;;
pournaras Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2011 Σίγουρα υπάρχει επισημη αιτιολόγηση τους κράτους για τα τέλη κλυκλοφορίας καθώς είναι ενα εξειδικευμένο τέλος και όχι ένας γενικός φόρος. Το θέμα ειναι που θα την βρούμε. Απο εκει και πέρα, τα μαθηματικά που παραθέτεις αντιλαμβάνεσαι οτι δεν μπορουμε να τα αξιολογήσουμε ως σωστά ή λάθος καθώς είναι εκτιμήσεις επι εκτιμήσεων. Ούτε δλδ γνωρίζουμε τα πραγματικά έσοδα της κυβέρνησης απο τα τέλη (βέβαια κάπου θα υπάρχει να το μάθουμε) ούτε το κατα πόσο φτάνουν τα χρήματα/km. Κάτι παντως που δεν έχεις υπολογίσει στον υπολογισμό σου, ειναι οτι οι δρόμοι δεν φτιάχνονται σε 1 έτος και επομενως σε κάθε κατασκευή αντιστοιχούν τέλη κυκλοφορίας πολλών ετών . Αν δούμε κάτι δρόμους που θέλουν να φτιαχτούν 5-10 χρόνια, τοτε το εσοδο κατα την εκτίμηση σου, μπορει να φτάσει και στα 50.000€/km. Αν μάλιστα σκεφτείς και τα έσοδα απο τα διόδια, τοτε πραγματικά αναρωτιέμαι ποσα πια λεφτά χρειάζεται το κάθε km εθνικού δρόμου; Και στο φινάλε ξαναρωτάω, γιατι να εισπράτει το κράτος τέλη κυκλοφορίας αφου το έργο για τη συστήρηση και την κατασκευή των δρόμων το έχουν αναλάβει ιδιώτες οι οποίοι για το σκοπό αυτό εισπράτουν διόδια; Δεν ειναι καθολου εκτιμησεις επι εκτιμησεων, ειναι απλα στο περιπου (δηλαδη αν ειναι 1,2δις, η αν ειναι 800μυρια, δεν νομιζω να αποτελει προβλημα). Τα αυτοκινητα ειναι περιπου 5 εκατομμυρια αυτο ειναι γεγονος δεν ειναι εκτιμηση. Οπως και το οτι ο μεσος ορος των φετεινων τελων κυκλοφοριας ειναι 200 ευρω. Αυτο θα μας κανει 1 δις. Απο κει και περα μιας και μαθηματικα ξερεις, ο μεσος ορος των 5χιλ ευρω ανα χιλιομετρο ως επισκευη, φυσικα και δε σημαινει οτι καθε χρονο σε καθε χιλιομετρο θα χρειαστει αυτα τα χρηματα, το μεγαλυτερο μερος του δικτυου δε θα συντηρηθει, αλλα μη γελιομαστε το καθε χιλιομετρο δρομου, ακομη και απλη ασφαλτο να το περασεις μια φορα στα 10 χρονια, θελει 10 φορες παραπανω απο τα 5 χιλιαρικα. Οποτε και το 10% του δικτυου να συντηρηθει, παλι στα ιδια λεφτα θα παμε. Με 5χιλιαρικα δε φτιαχνεις ουτε σκεπη για ενα σπιτι 100τμ, οχι να κανεις επισκευη ενος ολοκληρου χιλιομετρου δρομου. Οι ιδιωτες εχουν αναλαβει ενα ελαχιστο κομματι του υπαρχοντος δικτυου, και για το συγκεκριμενο κομματι εισπρατουν και τα διοδια. Το υπολοιπο δεν εχει να κανει με τους ιδιωτες. Στην περιοχη μου υπαρχουν δεκαδες χιλιομετρα δρομου που καλυπτουν το ορεινο δικτυο, δρομοι καινουριοι που ανοιγονται, δρομοι που εστω και μια φορα στα 10 χρονια ξαναπερνιουνται με ασφαλτο, δρομοι που γινονται διαπλατυνση κλπ. Μονο ο δρομος μεχρι το χωριο μου, σε αποσταση ειναι οσο η αττικη οδος (65χλμ). Ακομη κι αυτος ο δρομος θελει καποια στιγμη συντηρηση. Και αυτα δεν γινονται με 5 χιλιαρικα το χιλιομετρο, και απο την αλλη κανενα διοδιο δεν υπαρχει ωστε να υπαρξει εξτρα εσοδο. φυσικα και οι εταιριες θα κοιτανε τα κερδη τους,αλλα γι αυτον ακριβως τον λογο δε θα πρεπε να δωθει σε αυτες η κατασκευη δρομων.γιατι εχουν σκοπο να βγαλουν κερδος...ατελειωτο... Ενω οι εκαστοτε κυβερνωντες αν το εκαναν μονοι τους θα το εκαναν τελεια και χωρις μιζες, οπως εχουν κανει μεχρι τωρα ολες τις δεκο.
Erwdios Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2011 Ενω οι εκαστοτε κυβερνωντες αν το εκαναν μονοι τους θα το εκαναν τελεια και χωρις μιζες, οπως εχουν κανει μεχρι τωρα ολες τις δεκο. Συνεπώς το δίλημμα είναι διεφθαρμένοι πολιτικοί ή ιδιωτικές εταιρείες?
Ntinaras Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2011 Συνεπώς το δίλημμα είναι διεφθαρμένοι πολιτικοί ή ιδιωτικές εταιρείες? και τα 2 οταν δε μπορεις να διωξεις το ενα διωχνεις το αλλο...
Προτεινόμενες αναρτήσεις