Sorath Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2011 ΟΚ και μόλις σταματήσουμε όλοι να πληρώνουμε και εγκαταλειφθουν όλα τα έργα, θα περιμένω τον πρώτο που θα γκρινιάξει για τις φθορές! Απο την στιγμή που πληρώνουμε έτσι κι αλλιώς τα τέλη κυκλοφορίας (που μόνο φθηνά δεν είναι), για ποιό λόγο να εγκαταλειφθούν έργα και συντήρηση; Τι διάολο πληρώνουμε τότε με αυτά τα λεφτά; Αν θες sony και καλά να χρεώνεις τη χρήση των εθνικών δρόμων, βγάλε ένα ετήσιο πάσο όπως κάνουν χώρες του εξωτερικού. Αν ακόμα θες να έχεις διόδια, τουλάχιστον, να πληρώνεις στην έξοδο ανάλογα με την χιλιομετρική απόσταση που έκανες, και όχι ίδια τιμή όπως στην Αττική Οδό είτε κάνεις 2χλμ είτε 70χλμ.... Και πληροφοριακά, σε πολλές χώρες, διόδια εισπράττονται σε δρόμους μέχρι να γίνει απόσβεση του κόστους κατασκευής... Εμείς εδώ πληρώνουμε 50 χρόνια...
Ntinaras Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2011 εγω παντως βλεπω οτι οσο περναει ο καιρος τοσο περισσοτερος κοσμος ειναι μαζι με το κινημα,οταν ξεκινησαμε ελαχιστοι διναν σημασια στο τι καναμε,τωρα...ψαχνω να βρω με μικροσκοπιο καποιον αντιθετο...
Str Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2011 δεν έχω καταλάβει... οι φόροι που πάνε? σε έργα υποδομής δεν πάνε? τι πληρώνουν 10 μύρια (χεχεχε... λέμε και καμιά μλκια να περνάει η ώρα) έλληνες στο δημόσιο? η χούντα που λένε όλοι ότι έφτιαξε όλους τους δρόμους της επικράτειας (και προφανώς ψαλίδισε και κάθε δημοκρατικό δικαίωμα, βασάνισε, σκότωσε) με τι λεφτά το έκανε? με λεφτά του κράτους...
paylidis Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2011 δεν έχω καταλάβει... οι φόροι που πάνε? σε έργα υποδομής δεν πάνε? τι πληρώνουν 10 μύρια (χεχεχε... λέμε και καμιά μλκια να περνάει η ώρα) έλληνες στο δημόσιο? η χούντα που λένε όλοι ότι έφτιαξε όλους τους δρόμους της επικράτειας (και προφανώς ψαλίδισε και κάθε δημοκρατικό δικαίωμα, βασάνισε, σκότωσε) με τι λεφτά το έκανε? με λεφτά του κράτους... λεφτα υπάρχουν...
Erwdios Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2011 Σηκώστε τη μπάρα και περάστε. Είναι απλά τα πράγματα πλέον. Αν έχουν τα καλαμπαλίκια ας μας πάνε δικαστικώς, αλλά ουε κι αλίμονο τους έτσι και χάσουν τη δίκη. (λέμε και καμιά μαμακία, μόνο σε ευρωπαϊκό δικαστήριο θα μπορούσε να γίνει αυτό) Αλλά αν μία στο μύριο τη χάσουν τη δίκη, θα πάω να ζητήσω αναδρομικά τριετίας και θα αναγκαστούν να γκρεμίσουν και τα κωλοκιόσκια τους. Τα διόδια στη μέση του δρόμου είναι επικίνδυνα. Όσο για τον φίλο παραπάνω που έλεγε ότι δεν τον αφήνουν να περάσει στα Μάλγαρα, εγώ θα φώναζα την αστυνομία φίλε μου ή θα περνούσα από πάνω τους. Δεν έχει δικαίωμα καμία ιδιωτική εταιρεία να με παρεμποδίζει στο εθνικό οδικό δίκτυο το οποίο χτίστηκε με τα φράγκα μας.
Critter Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2011 Αφου άφησα να περάσουν μερικές σελίδες χωρίς να διαβάσω συγκεκριμένες απαντήσεις για ευνοητους λόγους που έχουν κάνουν με την πίεση μου, επανερχομαι σε άλλο μοτίβο. Διαβαζω κατα καιρους σχετικα με τα τέλη κυκλοφορίας, οτι δεν πρεπει να πληρωνουμε διοδια γιατι η κατασκευη και η συντήρηση των δρόμων είναι ενσωματωμένες σε αυτα. Κάποιοι άλλοι λένε οτι δεν ισχύει αυτο. Τελικά υπάρχει κάποιος που να γνωρίζει την ακριβή αιτιολόγηση των τελών κυκλοφορίας απο κάποιο επίσημο έγγραφο του κράτους; Αν ναι, ας την παραθέσει, γιατι μέσα σε αυτό το forum έχει διατυπωθεί πολλάκις απο αυτους που λένε οτι ΠΡΕΠΕΙ να πληρώνουμε, οτι αν δεν πληρώνουμε δεν μπορει να κατασκευαστει και να συντηρηθει ο δρόμος. Έτσι, αν για παραδειγμα διαπιστώσουμε οτι τα τέλη κυκλοφορίας επιβάλονται με σκόπο μόνο τη συντήρηση και όχι την κατασκευη των δρόμων, τοτε να ξέρουμε σε ποιό μήκος θα συζητάμε το θέμα. Τέλος, απο τη στιγμή που το κράτος έχει παραχωρήσει τη κατασκευη των δρόμων με αποτέλεσμα να είναι ιδιωτικοί, τότε τα τέλη κυκλοφορίας τι τα ζητάει (αφου δεν σχετίζεται με τους δρομους); Φάνταζομαι ότι οι τελευταιοι δρόμοι που φτιάχτηκαν με λεφτά του κράτους, έχουν αποσβεστεί και απλά χρειάζονται καποια χρήματα για τη συντηρηση τους τα οποία δεν νομίζω να δικαιολογούνται απο το ύψος των τελών κυκλοφορίας. Εκτός αν απο τα τέλη, δίνουν κάτι και στις κοινοπραξίες. Έχει κανεις εικόνα;
paylidis Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2011 Σηκώστε τη μπάρα και περάστε. Είναι απλά τα πράγματα πλέον. Αν έχουν τα καλαμπαλίκια ας μας πάνε δικαστικώς, αλλά ουε κι αλίμονο τους έτσι και χάσουν τη δίκη. (λέμε και καμιά μαμακία, μόνο σε ευρωπαϊκό δικαστήριο θα μπορούσε να γίνει αυτό) Αλλά αν μία στο μύριο τη χάσουν τη δίκη, θα πάω να ζητήσω αναδρομικά τριετίας και θα αναγκαστούν να γκρεμίσουν και τα κωλοκιόσκια τους. Τα διόδια στη μέση του δρόμου είναι επικίνδυνα. Όσο για τον φίλο παραπάνω που έλεγε ότι δεν τον αφήνουν να περάσει στα Μάλγαρα, εγώ θα φώναζα την αστυνομία φίλε μου ή θα περνούσα από πάνω τους. Δεν έχει δικαίωμα καμία ιδιωτική εταιρεία να με παρεμποδίζει στο εθνικό οδικό δίκτυο το οποίο χτίστηκε με τα φράγκα μας. τα Μάλγαρα ειναι δημόσια.
Critter Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2011 Μπράβο στον Απόστολο, και τον είχα για μπαστουνοβλαχο. http://news-piper.blogspot.com/ Αυξήσανε λέει τα διόδια στη στυλίδα και αφαίρεσαν και τις κάρτες ελευθέρας (αν κατάλαβα καλα) που έιχαν δώσει στους πολίτες τις περιοχής. Στην ΕΤ3 το άκουσα και το βρήκα και στο internet.
Ntinaras Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2011 τα Μάλγαρα ειναι δημόσια. οντως αλλα οχι για πολυ ακομα αλλα και παλι,μπορεις να περασεις ελευθερα,απλα παιζει να σου ρθει προστιμο απο αυτα/... Προβληματισμό έχει προκαλέσει στην κυβέρνηση το κίνημα κατά της πληρωμής διοδίων, αφού χάνονται τεράστια έσοδα. Ο υπουργός Οικονομικών, Γιώργος Παπακωνσταντίνου, έχει καταθέσει μια πολύ καλή πρόταση που θα λύσει οριστικά το πρόβλημα: Ο κ. Παπακωνσταντίνου πρότεινε στον Γιώργο Παπανδρέου να μετατραπούν οι αποδείξεις που δίνουν οι υπάλληλοι στα διόδια σε λαχνούς. Κάθε μέρα θα γίνονται κληρώσεις και οι τυχεροί οδηγοί θα κερδίζουν μεγάλα χρηματικά ποσά, σπίτια και κότερα. Σύμφωνα με τον κ. Παπακωνσταντίνου, με αυτόν τον τρόπο, όλοι οι οδηγοί θα πληρώνουν διόδια και θα διαλυθεί το κίνημα των διοδίων. Παράλληλα, τα έσοδα από τα διόδια θα παρουσιάσουν μεγάλη αύξηση αφού κάθε οδηγός δεν θα αγοράζει μόνο μια απόδειξη-λαχνό, αλλά θα τις αγοράζει δέκα δέκα, ώστε να αυξηθούν οι πιθανότητες να κερδίσει. http://pitsirikos.net/2011/01/%CE%B4%CE%B9%CF%8C%CE%B4%CE%B9%CE%B1/
pournaras Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2011 Αφου άφησα να περάσουν μερικές σελίδες χωρίς να διαβάσω συγκεκριμένες απαντήσεις για ευνοητους λόγους που έχουν κάνουν με την πίεση μου, επανερχομαι σε άλλο μοτίβο. Διαβαζω κατα καιρους σχετικα με τα τέλη κυκλοφορίας, οτι δεν πρεπει να πληρωνουμε διοδια γιατι η κατασκευη και η συντήρηση των δρόμων είναι ενσωματωμένες σε αυτα. Κάποιοι άλλοι λένε οτι δεν ισχύει αυτο. Τελικά υπάρχει κάποιος που να γνωρίζει την ακριβή αιτιολόγηση των τελών κυκλοφορίας απο κάποιο επίσημο έγγραφο του κράτους; Αν ναι, ας την παραθέσει, γιατι μέσα σε αυτό το forum έχει διατυπωθεί πολλάκις απο αυτους που λένε οτι ΠΡΕΠΕΙ να πληρώνουμε, οτι αν δεν πληρώνουμε δεν μπορει να κατασκευαστει και να συντηρηθει ο δρόμος. Έτσι, αν για παραδειγμα διαπιστώσουμε οτι τα τέλη κυκλοφορίας επιβάλονται με σκόπο μόνο τη συντήρηση και όχι την κατασκευη των δρόμων, τοτε να ξέρουμε σε ποιό μήκος θα συζητάμε το θέμα. Τέλος, απο τη στιγμή που το κράτος έχει παραχωρήσει τη κατασκευη των δρόμων με αποτέλεσμα να είναι ιδιωτικοί, τότε τα τέλη κυκλοφορίας τι τα ζητάει (αφου δεν σχετίζεται με τους δρομους); Φάνταζομαι ότι οι τελευταιοι δρόμοι που φτιάχτηκαν με λεφτά του κράτους, έχουν αποσβεστεί και απλά χρειάζονται καποια χρήματα για τη συντηρηση τους τα οποία δεν νομίζω να δικαιολογούνται απο το ύψος των τελών κυκλοφορίας. Εκτός αν απο τα τέλη, δίνουν κάτι και στις κοινοπραξίες. Έχει κανεις εικόνα; Δε νομιζω κανεις να σου δωσει ακριβη αιτιολογηση στο για ποιο ακριβως σκοπο ειναι τα τελη. Ειναι ενα ποσο που παει στο υπουργειο μεταφορων, μαζι με τα τελη ταξινομησης και διατιθεται αναλογα τις αναγκες. Υπαρχει περιπτωση να σου πεις κανεις οτι τα τελη κυκλοφοριας ειναι μονο για το ταδε θεμα, τα ταξινομησης για το αλλο κλπ; Δεν το πιστευω. Απο την αλλη, εκανα μια προχειρη εκτιμηση πιο πανω αλλα θεωρηθηκε απλοϊκη, ευτυχως ομως, οχι ψευτικη, αρα πιστευω οτι σε γενικες γραμμες με τις σημερινες τιμες, το κρατος εισπρατει απο τα τελη κυκλοφοριας, κοντα στο 1 δις ευρω, χωρις να υπολογισουμε ποσοι κατεθεσαν πινακιδες, και τελικα δεν υσπραχθηκε το αναμενομενο ποσο. Αλλα εστω οτι εχουμε τα τελη ταξινομησης και ισοσκελιζεται. Παραλληλα ολο το οδικο δικτυο της ελλαδα υπολογιζεται λιγο πιο πανω απο τις 200.000 χλμ, αν λοιπον διαιρεσουμε το ποσο με τα χλμ, θα παρουμε ενα μεσο ορο 5.000 ευρω ανα χλμ υπαρχοντος δικτυου το χρονο. Αν προσθεσεις σηματοδοτησεις, προφυλαγματα κλπ (ολα οσα ανηκουν στην 3η ΔΕΚΕ), γνωμη μου ειναι οτι αυτα τα λεφτα δεν φτανουν.
djcat Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2011 Μπράβο στον Απόστολο, και τον είχα για μπαστουνοβλαχο. http://news-piper.blogspot.com/ Αυξήσανε λέει τα διόδια στη στυλίδα και αφαίρεσαν και τις κάρτες ελευθέρας (αν κατάλαβα καλα) που έιχαν δώσει στους πολίτες τις περιοχής. Στην ΕΤ3 το άκουσα και το βρήκα και στο internet. "Ο Γκλέτσος γκρέμισε τις μπάρες στα διόδια Πελασγίας" Μπράβο του. Αλλά δεν έπρεπε να ανοίξει δρόμο, αλλά να γκρεμίσει το σταθμό των διοδίων. Δήμαρχοι και των άλλων περιοχών ξυπνήστε. Η Ελλάδα ανήκει στους Έλληνες.
beastgr Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2011 Σε κανέναν δεν αρέσει να πληρώνει διόδια (βάλτε και μένα μέσα). Προφανώς και γι αυτό ο κόσμος γουστάρει. Επίσης το βλέπουν και ως μια μορφή επανάστασης. Γενικώς έχουμε μια τάση να γουστάρουμε διάφορες 'επαναστάσεις' οι οποίες όμως κάνουν μια τρύπα στο νερό. Ο τρόπος αυτός δεν πρόκειται να βγάλει πουθενά. Αν δεν πληρώνουν 2-3 (ή πολύ λίγοι) δεν πρόκειται να γίνει και τπτ. Αν δεν πληρώνουν διόδια όμως πολλοί τότε απλά η εταιρία-ες θα σηκωθεί να φύγει, θα καταγγείλει και τη σύμβαση θα πάρει ακόμα πιο πολλά εκατομμυριάκια και θα μείνουνε οι επαναστάτες έλληνες (και εγώ μέσα) με το ωραίο το δημόσιο αγαθό του δρόμου με μπαλώματα και λακούβες σε τέτοιο βαθμό που θα προτιμούμε χωματόδρομο. Και το τρύπιο επιχείρημα του τα λεφτά από τους φόρους / τέλη κυκλοφορίας φτάσουν τα ακούω βερεσέ. Και εγώ σου λέεω ότι δε φτάνουν. Θα μου πεις απόδειξέ το. Θα σου το επιστρέψω και θα σου πω απόδειξε ότι φτάνουν εσύ! Δεν μπορώ να καταλάβω τι τρέλα πιάνει μερικούς να θάλουν το κράτος να τα κάνει όλα ... Είμαι 30 χρονών και το μόνο που έχω δει στην Ελλάδα είναι ότι το κράτος είναι ανίκανο να διαχειριστεί / κατασκευάσει / δοικήσει οτιδήποτε. Απλά είναι ανίκανο, δεν γίνεται ρε παιδί μου πως να το κάνουμε. Απο κακοδιαχείρηση, μίζες κτλ κτλ δεν πάει άλλο. Δεν μπορώ να περιμένω πότε θα οργανωθεί επιτέλους και να κάνει και κάτι σωστό, βαρέθηκα. Έχω πάρει απόφαση ότι δεν γίνεται οπότε άσε να δοκιμάσουμε και μια hybrid λύση με ιδιώτες μπας και δούμε καμιά άσπρη μέρα. Δε θέλω να περιμένω άλλο πότε θα φτιάξουμε το ιδανικό δημόσιο, μια ζωή την έχω θέλω να δω και μια ποιότητα παρά ένα 'κακομοιριασμένο' τζάμπα (που μόνο τζάμπα δεν είναι βλ. κρίση χρέους). Α και για το εξωτερικό για όσους έχουν να πάνε χρόνια. Διόδια δεν έχει η Γερμανία και το Βέλγιο από την κεντρική Ευρώπη που γνωρίζω. Ελβετία και Αυστρία και Σλοβενία έχουν vignette. Και ναι είναι πανάκριβα στις άλλες χώρες. Και μη μου πείτε ότι εκεί είναι όλοι πλούσιοι γιατί θα γελάω. Για να πάω από Βρυξέλλες στη Μασσαλία πλήρωσα κοντά στα 90 ευρώ. Μου έτσουξε αλλά τα έδωσα και το απόλαυσα με τα ατέλειωτα χλμ εθνικού δρόμου. Ακόμα και στο Βέλγιο που είναι δωρεάν, η κατάσταση των εθνικών αξόνων σε σχέση με τις γειτονικές χώρες είναι η μέρα με τη νύχτα (κοινώς μαυρο χάλι από ποιότα και καμιά φορά επικίνδυνοι). Η δε φορολογία εισοδήματος είναι στα 50 -60 % και πληρώνω extra φόρο 150 ευρώ ΤΟ ΜΗΝΑ για το κωλάμαξο (χώρια όλα τα άλλα που ούτε θέλω να τα ξέρω γιατί ευτυχώς τα πληρώνει η εταιρία) . Συμπέρασμα; Θα τους πληρώσεις τους δρόμους όπως και να έχει. Και τι είναι πιο δίκαιο; Να πληρώνουν υψηλούς φόρους όλοι (ακομα και αν δεν χρησιμποιούν αμάξι, ή το χρησιμοποιούν ελάχιστα ή να πληρώνουν όσοι χρησιμοποιούν το οδικό δίκτυο και αναλόγως τη ρήση και χλμ. Όλα έχουν pros and cons. Το να πληρώνεις ψηλότερα τέλη κυκλοφορίας (και όχι διόδια) δεν είναι και πολύ δικαιότερο μιας και ο πλούσιος των 100000 EUR θα πληρώνει πολύ λιγότερα αναλογικά με τον φτωχό των 20000 EUR Όπως και να έχει πάντως διόδια (έμμεσα ή άμεσα) θα πληρωσουμε, δεν γίνεται να φτιάχνονται όλα από το πουθενά. Με το να το παίζουμε αντάρτικο δυο πράγματα θα γίνουν. Ή δε θα έχουμε δρόμους της προκοπής ή το δημόσιο θα αναλάβει τα πάντα (παναγία μου, φτου φτου) και θα τα πληρώνουμε στα 1000πλασια από την κακοδιαχείρηση και τις μίζες (αλλά τι ωραία δε θα έχουμε διόδια!!!!). Έχει αποδειχθεί στην πράξη εδώ και τόσα χρόνια. Πάλι πίσω θα γυρίσουμε Είναι ακριβά; Ενδεχομένως ναι αλλά δεν είναι ανδεδειγμένος τρόπος αντίδρασης αυτός γιατί πολύ απλά δεν πρόκειται να λύσει τπτ. Τι πρέπει να γίνει; Διάλογος με όλες τις πλευρές με την ελπίδα να υπάρχει σύγκλιση κάπου. Εύκολο; Καθόλου. Αλλά γι'αυτό πιστεύω γίνονται επιτροπές για να κάνουν κάτι χρήσιμο, δε θέλουμε να οργανωνουν 'επαναστάσεις' που δε λύνουν τίποτα.
naftis Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2011 Αφου άφησα να περάσουν μερικές σελίδες χωρίς να διαβάσω συγκεκριμένες απαντήσεις για ευνοητους λόγους που έχουν κάνουν με την πίεση μου, επανερχομαι σε άλλο μοτίβο. Διαβαζω κατα καιρους σχετικα με τα τέλη κυκλοφορίας, οτι δεν πρεπει να πληρωνουμε διοδια γιατι η κατασκευη και η συντήρηση των δρόμων είναι ενσωματωμένες σε αυτα. Κάποιοι άλλοι λένε οτι δεν ισχύει αυτο. Τελικά υπάρχει κάποιος που να γνωρίζει την ακριβή αιτιολόγηση των τελών κυκλοφορίας απο κάποιο επίσημο έγγραφο του κράτους; Αν ναι, ας την παραθέσει, γιατι μέσα σε αυτό το forum έχει διατυπωθεί πολλάκις απο αυτους που λένε οτι ΠΡΕΠΕΙ να πληρώνουμε, οτι αν δεν πληρώνουμε δεν μπορει να κατασκευαστει και να συντηρηθει ο δρόμος. Έτσι, αν για παραδειγμα διαπιστώσουμε οτι τα τέλη κυκλοφορίας επιβάλονται με σκόπο μόνο τη συντήρηση και όχι την κατασκευη των δρόμων, τοτε να ξέρουμε σε ποιό μήκος θα συζητάμε το θέμα. Τέλος, απο τη στιγμή που το κράτος έχει παραχωρήσει τη κατασκευη των δρόμων με αποτέλεσμα να είναι ιδιωτικοί, τότε τα τέλη κυκλοφορίας τι τα ζητάει (αφου δεν σχετίζεται με τους δρομους); Φάνταζομαι ότι οι τελευταιοι δρόμοι που φτιάχτηκαν με λεφτά του κράτους, έχουν αποσβεστεί και απλά χρειάζονται καποια χρήματα για τη συντηρηση τους τα οποία δεν νομίζω να δικαιολογούνται απο το ύψος των τελών κυκλοφορίας. Εκτός αν απο τα τέλη, δίνουν κάτι και στις κοινοπραξίες. Έχει κανεις εικόνα; Νομίζω αυτό να σε βοηθήσει Το κόστος κατασκευής ενός αυτοκινητοδρόμου, το οποίο σε επίπεδο οικονομίας είναι το οριακό κόστος παραγωγής της υπηρεσίας που προσφέρει ο αυτοκινητόδρομος, πρέπει να συμψιφίζεται με το αντίστοιχο οριακό όφελος, δηλαδή το όφελος που παράγεται από την χρήση του δρόμου. Αν δεν γίνεται το παραπάνω τότε έχουμε αναντίστοιχη και μη ορθολογική κατανομή των πόρων. Αυτό δεν γίνεται χρόνια τώρα στην Ελλάδα. Πρέπει να συνεχιστεί ? το επαναδιατυπώνω από την εγγραφή 273 που το είχα γράψει. Δεν μπορώ να γράψω περισσότερα, είμαι στην δουλειά.
Critter Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2011 Δε νομιζω κανεις να σου δωσει ακριβη αιτιολογηση στο για ποιο ακριβως σκοπο ειναι τα τελη. Ειναι ενα ποσο που παει στο υπουργειο μεταφορων, μαζι με τα τελη ταξινομησης και διατιθεται αναλογα τις αναγκες. Υπαρχει περιπτωση να σου πεις κανεις οτι τα τελη κυκλοφοριας ειναι μονο για το ταδε θεμα, τα ταξινομησης για το αλλο κλπ; Δεν το πιστευω. Απο την αλλη, εκανα μια προχειρη εκτιμηση πιο πανω αλλα θεωρηθηκε απλοϊκη, ευτυχως ομως, οχι ψευτικη, αρα πιστευω οτι σε γενικες γραμμες με τις σημερινες τιμες, το κρατος εισπρατει απο τα τελη κυκλοφοριας, κοντα στο 1 δις ευρω, χωρις να υπολογισουμε ποσοι κατεθεσαν πινακιδες, και τελικα δεν υσπραχθηκε το αναμενομενο ποσο. Αλλα εστω οτι εχουμε τα τελη ταξινομησης και ισοσκελιζεται. Παραλληλα ολο το οδικο δικτυο της ελλαδα υπολογιζεται λιγο πιο πανω απο τις 200.000 χλμ, αν λοιπον διαιρεσουμε το ποσο με τα χλμ, θα παρουμε ενα μεσο ορο 5.000 ευρω ανα χλμ υπαρχοντος δικτυου το χρονο. Αν προσθεσεις σηματοδοτησεις, προφυλαγματα κλπ (ολα οσα ανηκουν στην 3η ΔΕΚΕ), γνωμη μου ειναι οτι αυτα τα λεφτα δεν φτανουν. Σίγουρα υπάρχει επισημη αιτιολόγηση τους κράτους για τα τέλη κλυκλοφορίας καθώς είναι ενα εξειδικευμένο τέλος και όχι ένας γενικός φόρος. Το θέμα ειναι που θα την βρούμε. Απο εκει και πέρα, τα μαθηματικά που παραθέτεις αντιλαμβάνεσαι οτι δεν μπορουμε να τα αξιολογήσουμε ως σωστά ή λάθος καθώς είναι εκτιμήσεις επι εκτιμήσεων. Ούτε δλδ γνωρίζουμε τα πραγματικά έσοδα της κυβέρνησης απο τα τέλη (βέβαια κάπου θα υπάρχει να το μάθουμε) ούτε το κατα πόσο φτάνουν τα χρήματα/km. Κάτι παντως που δεν έχεις υπολογίσει στον υπολογισμό σου, ειναι οτι οι δρόμοι δεν φτιάχνονται σε 1 έτος και επομενως σε κάθε κατασκευή αντιστοιχούν τέλη κυκλοφορίας πολλών ετών . Αν δούμε κάτι δρόμους που θέλουν να φτιαχτούν 5-10 χρόνια, τοτε το εσοδο κατα την εκτίμηση σου, μπορει να φτάσει και στα 50.000€/km. Αν μάλιστα σκεφτείς και τα έσοδα απο τα διόδια, τοτε πραγματικά αναρωτιέμαι ποσα πια λεφτά χρειάζεται το κάθε km εθνικού δρόμου; Και στο φινάλε ξαναρωτάω, γιατι να εισπράτει το κράτος τέλη κυκλοφορίας αφου το έργο για τη συστήρηση και την κατασκευή των δρόμων το έχουν αναλάβει ιδιώτες οι οποίοι για το σκοπό αυτό εισπράτουν διόδια;
Ntinaras Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2011 μα για να μη χρειαστει να βαλουν διοδια και στη βουλιαγμενης
Προτεινόμενες αναρτήσεις