Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

απο αλλους?εμεις δε πληρωνουμε φορους?

 

Υποθέτω ναι, αλλά είναι αναλογικοί φόροι ανάλογα με το εισόδημα. Πληρώνεται επίσης τέλη κυκλοφορίας, φόρους καυσίμων κλπ. Εάν υποθέσουμε ότι δεν υπάρχει διαφθορά (λέμε τώρα...) πάνε για την παροχή δημοσίων αγαθών προς τους πολίτες.

 

Δεν έχουν σχέση με το κόστος της χρήσης του αυτοκινητόδρομου, το οποίο θα πρέπει να επιβαρύνει τον κάθε χρήστη, αυτόν δηλαδή που έχει και το όφελος.

  • Απαντ. 1,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Υποθέτω ναι, αλλά είναι αναλογικοί φόροι ανάλογα με το εισόδημα. Πληρώνεται επίσης τέλη κυκλοφορίας, φόρους καυσίμων κλπ. Εάν υποθέσουμε ότι δεν υπάρχει διαφθορά (λέμε τώρα...) πάνε για την παροχή δημοσίων αγαθών προς τους πολίτες.

 

Δεν έχουν σχέση με το κόστος της χρήσης του αυτοκινητόδρομου, το οποίο θα πρέπει να επιβαρύνει τον κάθε χρήστη, αυτόν δηλαδή που έχει και το όφελος.

και αυτος που δεν εχει λεφτα πως θα κυκλοφορησει?

ποιο το νοημα τοτε των φορων?για να εχουμε πληρωμενα οσα μας συμφερει?

Δημοσ.

Εάν δεν γίνεται το παραπάνω, εάν δηλαδή το κόστος κατασκευής ενός αυτοκινητοδρόμου, το οποίο σε επίπεδο οικονομίας είναι το οριακό κόστος παραγωγής της υπηρεσίας που προσφέρει ο αυτοκινητόδρομος, δεν συμψηφίζεται με το αντίστοιχο οριακό όφελος όφελος, δηλαδή το όφελος που παράγεται από την χρήση του δρόμου, τότε έχουμε "οικονομική εκτροπή"

Αυτό γίνεται χρόνια τώρα στην Ελλάδα. Πρέπει να συνεχιστεί ?

 

και αυτος που δεν εχει λεφτα πως θα κυκλοφορησει?

ποιο το νοημα τοτε των φορων?για να εχουμε πληρωμενα οσα μας συμφερει?

 

Εννοείτε ότι μια πολιτεία πρέπει να φροντίζει τους αδύνατους. Αυτός θα κυκλοφορεί δωρεάν.

 

 

Το νόημα των φόρων το αναλύσαμε πιο πάνω. Οι φόροι, η γενική φορολογία δηλαδή πρέπει να πηγαίνει σε παροχή υπηρεσιών προς όλους του πολίτες. Μιλάμε για τα δημόσια αγαθά τα οποία δεν μπορεί ή δεν πρέπει κάποιος να εξαιρεθεί, παιδεία, υγεία, αστυνομία κλπ.

Δημοσ.

Εάν δεν γίνεται το παραπάνω, εάν δηλαδή το κόστος κατασκευής ενός αυτοκινητοδρόμου, το οποίο σε επίπεδο οικονομίας είναι το οριακό κόστος παραγωγής της υπηρεσίας που προσφέρει ο αυτοκινητόδρομος, δεν συμψηφίζεται με το αντίστοιχο οριακό όφελος όφελος, δηλαδή το όφελος που παράγεται από την χρήση του δρόμου, τότε έχουμε "οικονομική εκτροπή"

Αυτό γίνεται χρόνια τώρα στην Ελλάδα. Πρέπει να συνεχιστεί ?

 

Παμε λοιπόν για κατάργηση των άγονων γραμμών, κατάργηση σιδηροδρομικών γραμμών (έγινε), και γενικώς εφαρμογή οικονομοτεχνικών κριτηρίων για όλα τα κοινωνικά αγαθά. Η χαρα του νεοφιλελευθερισμού. Να 'ρθει και ένας συνταγματάρχης να καθαρίσει και τους τυχόν διαφωνούντες και έτοιμη η Χιλή του 2010. Με τις υγείες σας...

Δημοσ.

Εάν δεν γίνεται το παραπάνω, εάν δηλαδή το κόστος κατασκευής ενός αυτοκινητοδρόμου, το οποίο σε επίπεδο οικονομίας είναι το οριακό κόστος παραγωγής της υπηρεσίας που προσφέρει ο αυτοκινητόδρομος, δεν συμψηφίζεται με το αντίστοιχο οριακό όφελος όφελος, δηλαδή το όφελος που παράγεται από την χρήση του δρόμου, τότε έχουμε "οικονομική εκτροπή"

Αυτό γίνεται χρόνια τώρα στην Ελλάδα. Πρέπει να συνεχιστεί ?

 

 

 

Εννοείτε ότι μια πολιτεία πρέπει να φροντίζει τους αδύνατους. Αυτός θα κυκλοφορεί δωρεάν.

 

 

Το νόημα των φόρων το αναλύσαμε πιο πάνω. Οι φόροι, η γενική φορολογία δηλαδή πρέπει να πηγαίνει σε παροχή υπηρεσιών προς όλους του πολίτες. Μιλάμε για τα δημόσια αγαθά τα οποία δεν μπορεί ή δεν πρέπει κάποιος να εξαιρεθεί, παιδεία, υγεία, αστυνομία κλπ.

 

και πως θα κυκλοφορει δωρεαν?

αυτος που εχει μετρια λεφτα θα πληρωνει?θα πληρωνει λιγο?

ειδες που μεσω εφοριας ειναι το πιο δικαιο συστημα?αρκει βεβαια να πληρωνουν ολοι τους φορους που τους αναλογουν...

Δημοσ.

Παμε λοιπόν για κατάργηση των άγονων γραμμών, κατάργηση σιδηροδρομικών γραμμών (έγινε), και γενικώς εφαρμογή οικονομοτεχνικών κριτηρίων για όλα τα κοινωνικά αγαθά. Η χαρα του νεοφιλελευθερισμού. Να 'ρθει και ένας συνταγματάρχης να καθαρίσει και τους τυχόν διαφωνούντες και έτοιμη η Χιλή του 2010. Με τις υγείες σας...

 

Αυτό κατάλαβες ? κρίμα...

 

Είμουν ξεκάθαρος για κάποιον που είναι αδύνατος οικονομικά. Θα πληρώσει η πολιτεία.

Άλλο αυτό και άλλο το δεν πληρώνω - δεν πληρώνω, επειδή έτσι γουστάρω.

 

και πως θα κυκλοφορει δωρεαν?

αυτος που εχει μετρια λεφτα θα πληρωνει?θα πληρωνει λιγο?

ειδες που μεσω εφοριας ειναι το πιο δικαιο συστημα?αρκει βεβαια να πληρωνουν ολοι τους φορους που τους αναλογουν...

 

Δωρεάν, εάν είναι ένα ασθενοφόρο ένα πυροσβεστικό ένα σχολικό κλπ

 

Όλοι οι άλλοι θα πληρώνουν.

 

Γιατί κάποιος θα ταξιδεύει στην ΠΑΘΕ ? Μεταφέρει φορτίο, επιβάτες, πάει για ούζα κλπ στην Χαλκίδα, έχει ένα όφελος τέλος πάντων.

Αυτό το όφελος πρέπει να αντιστοιχεί σε κάποιο κόστος, τα διόδια. Δεν υπάρχει δωρεάν γεύμα στην οικονομία. :)

Δημοσ.

Αγαπητέ φίλε nafti, πρέπει να κατανοήσεις ότι η ουσία του κινήματος κατά των διοδίων, βρίσκεται όχι στον ετσιθελισμό -δεν γουστάρω να πλερώσω- αλλά στην κατάφωρη και προκλητική -in your face- εφαρμογή του "ότι είναι νόμιμο είναι και ηθικό". Με νόμους που πέρασαν στη ζούλα, καλοκαίρια πάνω στα μπάνια του λαού και βράδια παρουσία καμμιά εικοσαριά βουλευτών, από υπουργούς με αποστολές "αυτοκτονίας".Και δεν είναι μόνο τα χρήματα -που σαφώς είναι και αυτά- το βασικό θέμα συζήτησης. Είναι η προσπάθεια που κάνουν όλοι αυτοί, εταιρείες και πολιτικοί υπάλληλοι, να τσεκάρουν ποια είναι τα όρια μας και μέχρι που τους παίρνει. Και όπως βλέπεις ΔΕΝ θα σταματήσουν εάν δεν υπάρξει κάποια -έστω και αυτή- αντίδραση. Ας είναι λοιπόν τα διόδια η αφορμή που θα δωθεί για να ανάψει το φυτίλι αυτής της αντίδρασης -που δεν θα υποκινείται από κόμματα στυλ ΠΑΜΕ κλπ- της μεσαίας τάξης που αποτελεί και τον βασικό τους στόχο. Εγώ ευελπιστώ αυτό να επεκταθεί και σε μαζικό μποϊκοτάρισμα σε προΙόντα και υπηρεσίες που αυξάνονται εν μέσω κρίσης με αναφορές σε ονόματα και διευθύνσεις. Πρώτο φρέσκο παράδειγμα οι αυξήσεις που ανακοίνωσε η WIND στα τιμολόγια της κινητής για τα συμβόλαια. Και πάει λέγοντας...

Δημοσ.

Αγαπητέ φίλε nafti, πρέπει να κατανοήσεις ότι η ουσία του κινήματος κατά των διοδίων, βρίσκεται όχι στον ετσιθελισμό -δεν γουστάρω να πλερώσω- αλλά στην κατάφωρη και προκλητική -in your face- εφαρμογή του "ότι είναι νόμιμο είναι και ηθικό". Με νόμους που πέρασαν στη ζούλα, καλοκαίρια πάνω στα μπάνια του λαού και βράδια παρουσία καμμιά εικοσαριά βουλευτών, από υπουργούς με αποστολές "αυτοκτονίας".Και δεν είναι μόνο τα χρήματα -που σαφώς είναι και αυτά- το βασικό θέμα συζήτησης. Είναι η προσπάθεια που κάνουν όλοι αυτοί, εταιρείες και πολιτικοί υπάλληλοι, να τσεκάρουν ποια είναι τα όρια μας και μέχρι που τους παίρνει. Και όπως βλέπεις ΔΕΝ θα σταματήσουν εάν δεν υπάρξει κάποια -έστω και αυτή- αντίδραση. Ας είναι λοιπόν τα διόδια η αφορμή που θα δωθεί για να ανάψει το φυτίλι αυτής της αντίδρασης -που δεν θα υποκινείται από κόμματα στυλ ΠΑΜΕ κλπ- της μεσαίας τάξης που αποτελεί και τον βασικό τους στόχο. Εγώ ευελπιστώ αυτό να επεκταθεί και σε μαζικό μποϊκοτάρισμα σε προΙόντα και υπηρεσίες που αυξάνονται εν μέσω κρίσης με αναφορές σε ονόματα και διευθύνσεις. Πρώτο φρέσκο παράδειγμα οι αυξήσεις που ανακοίνωσε η WIND στα τιμολόγια της κινητής για τα συμβόλαια. Και πάει λέγοντας...

 

Κατανοώ και συμμερίζομαι τους προβληματισμούς σου. Εξάλλου τα ίδια θέματα απασχολούν και εμένα.

Μακάρι να αναπτυχθεί το καταναλωτικό κίνημα.

Όχι όμως σε λάθος κατεύθυνση. Δηλαδή να βάλουμε το κράτος, τους φορολογούμενους, να πληρώσει τα διόδια.

Να γίνει μια επιτροπή με γνώσεις από τους διαφωνούντες και να εξετασθούν οι συμβάσεις.

Εάν υπάρχει παρανομία ή υπερχρέωση να πέσουν κεφάλια, να δημευθούν περιουσίες.

Το τζάμπα είναι καταστροφή.

Δημοσ.

Μα ποιός μίλησε για να πληρώσει το κράτος ή οι φορολογούμενοι; Να πληρώσουν οι εταιρείες, δηλαδή να πέσουν οι ίδιες μέσα στην παγίδα που ετοίμαζαν για όλους μας. Επειδή στις λεόντιες και καταχρηστικές συμβάσεις που υπαγόρευσαν ουσιαστικά στο κράτος, δεν υπολόγισαν τον αστάθμητο παράγοντα: την αγανάκτηση του κόσμου, η οποία στην περίπτωση των διοδίων μπορεί να μετουσιωθεί και σε αποτέλεσμα: την άρνηση μιας μη παρεχόμενης υπηρεσίας. Όσο για την επιτροπη που λες, θα ήταν πραγματικά ευχής έργο να δημιουργηθεί από ένα κράτος το οποίο θα ήταν έστω και στο ελάχιστο ευνομούμενο. Γιατί σε ρεαλιστική βάση δεν υπάρχει περίπτωση να βγει πόρισμα από επιτροπή (ειδικά της βουλής) που να παράγει συγκεκριμένο και απτό αποτέλεσμα.

Δημοσ.

Μα ποιός μίλησε για να πληρώσει το κράτος ή οι φορολογούμενοι; Να πληρώσουν οι εταιρείες, δηλαδή να πέσουν οι ίδιες μέσα στην παγίδα που ετοίμαζαν για όλους μας. Επειδή στις λεόντιες και καταχρηστικές συμβάσεις που υπαγόρευσαν ουσιαστικά στο κράτος, δεν υπολόγισαν τον αστάθμητο παράγοντα: την αγανάκτηση του κόσμου, η οποία στην περίπτωση των διοδίων μπορεί να μετουσιωθεί και σε αποτέλεσμα: την άρνηση μιας μη παρεχόμενης υπηρεσίας. Όσο για την επιτροπη που λες, θα ήταν πραγματικά ευχής έργο να δημιουργηθεί από ένα κράτος το οποίο θα ήταν έστω και στο ελάχιστο ευνομούμενο. Γιατί σε ρεαλιστική βάση δεν υπάρχει περίπτωση να βγει πόρισμα από επιτροπή (ειδικά της βουλής) που να παράγει συγκεκριμένο και απτό αποτέλεσμα.

 

Η αρνηση μιας παρεχομενης υπηρεσιας σημαινει και αρνηση χρησιμοποιησης της υπηρεσιας, και οχι χρησιμοποιηση της υπηρεσιας αλλα αρνηση της πληρωμης της.

Υπαρχουν αρκετες διαφορετικες παραμετροι πανω στο θεμα των διοδιων. Υπαρχουν δρομοι που ειναι χαραγμενοι απο χρονια, υπαρχουν εργα που η χαραξη τους γινεται τωρα, υπαρχουν γεφυρες που υπηραχαν, αλλες που εγιναν τωρα κλπ.

Δεν μπορουμε να αντιμετωπισουμε ολα αυτα τα εργα το ιδιο, και δεν μπορουμε να πουμε οτι ναι μεν αυτα τα εργα τα θελουμε, αλλα δεν θελουμε να πληρωνουμε την χρησιμοποιηση τους.

Για παραδειγμα, στη θεσσαλονικη πηγαινα μια χαρα, αν και μου εβγαινε η πιστη αλλα στο τζαμπα. Ενα ωραιο πρωι εκαναν την εγνατια. Αν συνεχισουν να μου παρεχουν τον παλιο δρομο, στη δικη μου κριση ειναι αν θα πληρωσω την εγνατια να παω σε 3 ωρες, η αν θα παω τζαμπα, κανοντας ομως 6 ωρες. Αρα το προβλημα μου δεν ειναι η εγνατια και το ποιος την εφτιαξε, μπορει στη θεση της να εφτιαχναν ακομη και ατομικους πυραυλους ωστε να ειμαι στη θεσ/νικη σε 10 λεπτα. Το προβλημα μου ειναι το να συνεχισει να μενει ανοικτη και να συντηρειται επαρκως η παλια εθνικη οδος, μεχρις οτου σε 10-20-50 δε με νοιαζει, περασει στο κρατος αυτο το εργο, και παρει τη θεση της παλιας εθνικης.

Αυτο ειναι που πρεπει να απαιτω απο το κρατος οπως και πρεπει να απαιτω παραλληλα, τετοια εργα να μην εχουν ουτε σεντ κρατικη επιχορηγηση.

Το να απαιτω απο τον ιδιωτη να μειωσει τα διοδια του εργου του, αφου εφαγα στη μαπα τη συμβαση με τις μιζες κλπ, ενω τοσο καιρο δεν απαιτησα τιποτε απο το κρατος, ξερω εκ των προτερων οτι δεν θα κερδισω τιποτε.

Μακαρι να εχει καποιο αποτελεσμα ολο αυτο το εγχειρημα, αλλα ειμαι πολυ απαισιοδοξος.

Δημοσ.

Παντως, για να 'διασκεδασω' το θεμα (που μας ποναει ολους μας, κι εμενα), οι εταιριες ακουσαν την οργη του κοσμου: δεν κρατησαν τις τιμες ΚΑΝ σταθερες, τις αύξησαν κιολας!

Δηλαδη, ελεος, και το θρασσος εχει τα ορια του.

Δημοσ.

Η αρνηση μιας παρεχομενης υπηρεσιας σημαινει και αρνηση χρησιμοποιησης της υπηρεσιας, και οχι χρησιμοποιηση της υπηρεσιας αλλα αρνηση της πληρωμης της.

Υπαρχουν αρκετες διαφορετικες παραμετροι πανω στο θεμα των διοδιων. Υπαρχουν δρομοι που ειναι χαραγμενοι απο χρονια, υπαρχουν εργα που η χαραξη τους γινεται τωρα, υπαρχουν γεφυρες που υπηραχαν, αλλες που εγιναν τωρα κλπ.

Δεν μπορουμε να αντιμετωπισουμε ολα αυτα τα εργα το ιδιο, και δεν μπορουμε να πουμε οτι ναι μεν αυτα τα εργα τα θελουμε, αλλα δεν θελουμε να πληρωνουμε την χρησιμοποιηση τους.

Για παραδειγμα, στη θεσσαλονικη πηγαινα μια χαρα, αν και μου εβγαινε η πιστη αλλα στο τζαμπα. Ενα ωραιο πρωι εκαναν την εγνατια. Αν συνεχισουν να μου παρεχουν τον παλιο δρομο, στη δικη μου κριση ειναι αν θα πληρωσω την εγνατια να παω σε 3 ωρες, η αν θα παω τζαμπα, κανοντας ομως 6 ωρες. Αρα το προβλημα μου δεν ειναι η εγνατια και το ποιος την εφτιαξε, μπορει στη θεση της να εφτιαχναν ακομη και ατομικους πυραυλους ωστε να ειμαι στη θεσ/νικη σε 10 λεπτα. Το προβλημα μου ειναι το να συνεχισει να μενει ανοικτη και να συντηρειται επαρκως η παλια εθνικη οδος, μεχρις οτου σε 10-20-50 δε με νοιαζει, περασει στο κρατος αυτο το εργο, και παρει τη θεση της παλιας εθνικης.

Αυτο ειναι που πρεπει να απαιτω απο το κρατος οπως και πρεπει να απαιτω παραλληλα, τετοια εργα να μην εχουν ουτε σεντ κρατικη επιχορηγηση.

Το να απαιτω απο τον ιδιωτη να μειωσει τα διοδια του εργου του, αφου εφαγα στη μαπα τη συμβαση με τις μιζες κλπ, ενω τοσο καιρο δεν απαιτησα τιποτε απο το κρατος, ξερω εκ των προτερων οτι δεν θα κερδισω τιποτε.

Μακαρι να εχει καποιο αποτελεσμα ολο αυτο το εγχειρημα, αλλα ειμαι πολυ απαισιοδοξος.

Ευχαρίστως να προτιμήσω την επί πληρωμή διαδρομή της Εγνατία Οδού έναντι της πάλαι ποτε Κατάρας,γιατί μου εκταμιεύει τρεις ασφαλέστατες ώρες απ' τη ζωή μου (ανεκτίμητο),χώρια τα καύσιμα+συντήρηση που γλυτώνω απ' τα τα χιλιόμετρα που εξοικονομώ.

 

Γιατί να πληρώσω όμως στη μισή λωρίδα της βόρειας Πελοποννήσου άμα πάω στα γερόντια,με κίνδυνο;Τη στιγμή μάλιστα που την έχω πλέξει μονοβελονιά προ χούντας ακόμα;Γιατί να εξαναγκάσω τον δύστυχο το Λαρσαίο να χρηματοδοτήσει την αναβάθμιση της διαδρομής μου;Μαζί τα περπατήσαμε;(lol)

Δημοσ.

Μόλις επέστρεψα από τις Αφίδνες και το εκεί άνοιγμα των διοδίων. Επιτέλους κάτι αρχίζει και κινείται στον έρμο τούτο τόπο. Πολύς κόσμος όλων των ηλικιών, απουσία κομμάτων, και φυσικά παντελής έλλειψη τηλεοπτικών καμερών. Να μου πεις θα βάλουν τα χέρια τους να βγάλουν τα μάτια τους; Γι' αυτό www.oxidiodia.gr για να δείτε τι έγινε σ' αυτά και σε όλα τα υπόλοιπα διόδια του ΕΘΝΙΚΟΥ οδικού δικτύου. Και έπεται συνέχεια...

  • Super Moderators
Δημοσ.

Μόλις επέστρεψα από τις Αφίδνες και το εκεί άνοιγμα των διοδίων. Επιτέλους κάτι αρχίζει και κινείται στον έρμο τούτο τόπο. Πολύς κόσμος όλων των ηλικιών, απουσία κομμάτων, και φυσικά παντελής έλλειψη τηλεοπτικών καμερών. Να μου πεις θα βάλουν τα χέρια τους να βγάλουν τα μάτια τους; Γι' αυτό www.oxidiodia.gr για να δείτε τι έγινε σ' αυτά και σε όλα τα υπόλοιπα διόδια του ΕΘΝΙΚΟΥ οδικού δικτύου. Και έπεται συνέχεια...

 

ΟΚ και μόλις σταματήσουμε όλοι να πληρώνουμε και εγκαταλειφθουν όλα τα έργα, θα περιμένω τον πρώτο που θα γκρινιάξει για τις φθορές! Και θα είναι ο ίδιος που θα γκρίνιαζε για την ποιότητα των έργων αν όλα ήταν δωρεάν... Εκτός και αν νομίζετε πως όλα αυτά τα έργα γίνονται δωρεάν ή είναι πληρωμένα εξ'αρχής!

 

unsure.gifcool.png

 

 

 

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...