Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Γιατί, είπα εγώ πουθενά ότι η σύμβαση είναι κόμιξ; Παράλογο είναι, από άνθρωπο που ισχυρίζεται ότι το κόστος είναι 450 εκατομμύρια, ενώ η επίσημη σελίδα της Αττικής Οδού γράφει 1,3 δις, και νωρίτερα έχει υποστηρίξει ότι με τα χρήματα από τα τέλη κυκλοφορίας φτιάχνονται "2-3 Αττικές Οδοί", να μου υποδείξει το περίφημο εδάφιο της σύμβασης που αναφέρει κόστος κατασκευής 450 εκατομμύρια;

 

Ή μήπως, όπως και σε άλλα θέματα, καλούμαι να πάρω μόνος μου την ΑΠΠΔ, να "δω το βιντεάκι" και γενικά να ψάξω μόνος, γιατί οι κάτοχοι της αλήθειας δεν ευκαιρούν να μου υποδείξουν τα στοιχεία που τεκμηριώνουν τους ισχυρισμούς τους;

αδυνατεις να καταλαβεις οτι τα 1.3 δις ειναι εικονικα και οτι τα φαγανε ολοι μαζι.εσυ ακομα περιμενεις να βρεις επισημο εγγραφο που να γραφει κατι τετοιο...

  • Απαντ. 1,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • Super Moderators
Δημοσ.

Αδυνατείς να καταλάβεις ότι το 1,3 δις είναι το ποσό που αναγράφει η επίσημη ιστοσελίδα της Αττικής Οδού.

 

Επίσης αδυνατείς να καταλάβεις ότι δεν έχω κανένα πρόβλημα να δεχτώ ότι το ποσό δεν αντιστοιχεί στη σύμβαση. Κάποιο στοιχείο, τέλος πάντων. Όχι θεωρίες, "είμαστε διεφθαρμένοι, άρα αν το υπολογίσουμε έτσι και γιουβέτσι".

 

Τρίτον, αδυνατείς να καταλάβεις, ότι από χρήστη που, απευθυνόμενος σε άλλο μέλος της κοινότητας, το καλεί να μη λέει "μούφες" και να "μη διαδίδει ψέμματα", έχω την προσδοκία πως δε θα πετάει νούμερα στον αέρα, αλλά θα τα τεκμηριώνει. Αλλιώς, με ρέγουλο οι μούφες, είναι απαράδεκτο να απαιτείς από τους άλλους να αποδείξουν τα λεγόμενά τους, όταν η μόνιμη αποστροφή σου είναι "τα λέει όλα το βιντεάκι" και "πάρε τηλέφωνο να μάθεις".

 

Εν κατακλείδι: εφόσον με 1 δις ευρώ από τέλη κυκλοφορίας, κατά δήλωσή σου, φτιάχνονται "2-3 Αττικές Οδοί", θέλω να δω κάποιο στοιχείο ότι η ρημάδα η Αττική Οδός είχε σύμβαση αξίας 450 εκατομμύρια, τα οποία "τυχαία", όπως αναφέρεις, είναι η συμμετοχή του Δημοσίου.

 

Αλλιώς, συνεχίστε να πετάτε νούμερα στον αέρα και να απορείτε γιατί δεν σπεύδουν άπαντες να ταχθούν στο πλευρό του δίκαιου αγώνα σας.

Δημοσ.

φυσικα και ξερω οτι στην επισημη σελιδα γραφει οτι ειναι 1.3δις,αλλα ξαναρωταω,περιμενες να γραφει κατι αλλο εκτος απο το επισημο?

οπως δε γραφει οτι εχουν φτιαξει ποσες μικρες θυγατρικες για να φαινεται η αττικη οδος αε με μηδενικα κερδη ωστε να παραμενουν τα διοδια στα χερια τους...

  • Super Moderators
Δημοσ.

Εγώ δεν περιμένω τίποτε περισσότερο από το να δω πού, ακριβώς, στηρίζεις την άποψή σου ότι η Αττική Οδός στοίχησε 450 εκατομμύρια, τα οποία "τυχαία" ήταν η συμμετοχή του Ελληνικού Δημοσίου.

 

Τον λόγο σου τον εξήγησα στο προηγούμενο μήνυμα.

 

Γενικά, όποτε δημοσιεύω link, δεν το κάνω επειδή αναφέρει κάτι "θέσφατο". Γράφει, ας πούμε, ο ΣΚΑΪ πως η ΑΠΠΔ έδωσε το ok για τις φωτογραφίες των οδηγών. Δεν έχω κανένα πρόβλημα να παραθέσει κάποιος ένα σύνδεσμο όπου η ΑΠΠΔ θα γράφει πως δεν έδωσε κανένα ok. Θα είναι μια θαυμάσια, ουσιαστική πληροφορία. Μόλις σήμερα το πρωί, για παράδειγμα, διαπίστωσα ότι το ΣΚΑΪ.gr αναπαρήγαγε την είδηση ότι η NASA είχε μοιράζει "βατόμουρα" σε ταινίες sci-fi που είναι φαιδρές, με το πρώτο βραβείο να πηγαίνει στην "2012". To έψαξα, βρήκα διαψεύσεις και από τους δύο εμπλεκόμενους φορείς (περισσότερες πληροφορίες για όποιον ενδιαφέρεται εδώ), επικοινώνησα μαζί τους και αυτή τη στιγμή η "είδηση" έχει εξαφανιστεί από το site του ΣΚΑΪ, Φαίνεται πως ήταν "μούφα", για να χρησιμοποιήσω μια αγαπημένη σου έκφραση.

 

Επομένως, έχω την κακιά συνήθεια να ψάχνω και να ρωτάω. 450 έκανε η Αττική; Σύμφωνοι. Από πού προκύπτει; Έστω ότι η σύμβαση γράφει 1,3 (την έχεις δει; ), παρέπεμψέ με σε μια πηγή όπου κάθισαν πέντε μηχανικοί, ας πούμε, έβαλαν κάτω το κόστος και το βγάζουν στο 1/3. Νούμερα στον αέρα; Αν δεχτώ ότι το κράτος είναι τόσο μπάχαλο ώστε αποκτούμε το "δικαίωμα" να πληρώνουμε οσάκις φυσάει ούριος άνεμος για τα γούστα μας, επαναλαμβάνω ότι ο τρόπος να αντιδράσουμε δεν είναι με το να λέμε ό,τι μας κατέβει.

 

Επομένως, να με συγχωρείς, αλλά νούμερα από το κεφάλι του καθενός, με τέτοια "βεβαιότητα", τη στιγμή μάλιστα που απαιτείς από τους άλλους να μη διαδίδουν ψέμματα, δεν τα δέχομαι επειδή έτσι είπε το όποιο βιντεάκι. Να δω, να πειστώ, να συνταχτώ μαζί σας ευχαρίστως.

Δημοσ.
Οχι στις φωτογραφίσεις οδηγών, λέει η Αρχή Προσωπικών Δεδομένων

Διαψεύδουν οι επιτροπές πρωτοβουλίας κατά των διοδίων ότι η Ανεξάρτητη Αρχή Προσωπικών Δεδομένων έχει δώσει έγκριση να φωτογραφίζονται οι οδηγοί που αρνούνται να πληρώσουν, ώστε να εντοπίζονται και να τιμωρούνται με πρόστιμο.

Η «Ε» έχει στα χέρια της αίτηση, με την ένδειξη «Εξαιρετικά Επείγον», που κατέθεσε το υπουργείο Υποδομών στις 16 Νοεμβρίου 2010 στη συγκεκριμένη Αρχή ζητώντας έγκριση για «την παραχώρηση δεδομένων σε τρίτο που επικαλείται έννομο συμφέρον», κατονομάζοντας την κοινοπραξία που κατασκευάζει το τμήμα Μεταμόρφωση-Σκάρφεια.

 

Στο αιτιολογικό σημειώνεται ότι τα στοιχεία αυτά θα χρησιμοποιηθούν από τους εργολάβους για τη διαχείριση της κυκλοφορίας, την ενημέρωση της ασφαλιστικής εταιρείας και τη «διευκόλυνση του έργου των δικαστικών αρχών και των αρχών δημόσιας τάξης».

 

Στο απαντητικό έγγραφο της 20ής Δεκεμβρίου, η Αρχή όντως δίνει άδεια στο υπουργείο να διαβιβάζει τα αναγκαία στοιχεία των οδηγών που δεν πληρώνουν διόδια, αλλά δεν περιλαμβάνει τη χρήση φωτογραφίας, που είναι απαραίτητη για την τεκμηρίωση της παρανομίας και της επιβολής προστίμου. Ζητεί μάλιστα να προβεί σε έλεγχο νομιμότητας.

 

Οχι δημόσιο έσοδο

 

Να σημειωθεί πάντως ότι στο σταθμό των Αφιδνών, που με 60.000 διελεύσεις την ημέρα παρουσιάζει την υψηλότερη κυκλοφορία στο εθνικό δίκτυο, οι οδηγοί που δεν πληρώνουν υπολογίζονται σε 2.000 και κατά κανόνα είναι καθημερινοί χρήστες του δρόμου. Στην Αθηνών-Πατρών δεν φτάνουν το 1% και αφορούν κυρίως το σταθμό στο Ρίο.

 

Δημιουργούνται πάντως σοβαρά ερωτήματα για το ενδιαφέρον του υπουργείου στο θέμα των οδηγών που δεν πληρώνουν διόδια, αφού από τις συμβάσεις του 2007 [άρθρο 25 παράγραφος 1.5, (ιι) εδάφιο] είναι σαφές ότι το Δημόσιο δεν εμπλέκεται σε αυτό τον τομέα.

 

Διευκρινίζεται επίσης ότι τα διόδια δεν αποτελούν δημόσιο έσοδο, πέρα από τον οφειλόμενο ΦΠΑ, ενώ από το 2014 και ανάλογα με τον αυτοκινητόδρομο προβλέπεται συμμετοχή του Δημοσίου στις εισπράξεις με ποσοστά που κυμαίνονται από 40 έως και 90%.

 

«Ετοιμάζουν μια άδικη και παράνομη ρύθμιση, ώστε να αντιμετωπίσουν το πανελλαδικά διογκούμενο κίνημα των πολιτών που αρνούνται να πληρώσουν το χαράτσι των διοδίων», αναφέρει το πανελλαδικό συντονιστικό των επιτροπών αγώνα, που ετοιμάζεται να ανοίξει τις μπάρες σε όλους τους σταθμούς την Κυριακή στις 3 μ.μ.

 

Χ.ΤΖ.

 

http://www.enet.gr/?i=news.el.ellada&id=238662

 

θα σου βρω και τις info για το υπερκοστολογιο... ;)

  • Super Moderators
Δημοσ.

Όταν αποφασίσει η Ελευθεροτυπία (οι διάφοροι συντάκτες της, καλύτερα) αν το κράτος μένει μόνο στο ΦΠΑ ή εισπράτει κιόλας, από το 2012 ή το 2014, ανάλογα ποιον συντάκτη διαβάζεις, θα είναι καλύτερα. Πάντως, επειδή άκρη δε βγάζω, θα κοιτάξω αύριο (μέχρι τη 1 το μεσημέρι εξυπηρετούν το κοινό) να επικοινωνήσεω με την ΑΠΠΔ, μπας και βγάλω άκρη.

 

Γιατί, προσπαθώ να καταλάβω, πώς οι κάμερες ταχύτητας στέλνουν κανονικά πρόστιμα σε όσους υπερβαίνουν το όριο, βάσει πινακίδας οχήματος, ενώ για τα διόδια "είναι απαραίτητη" η φωτογραφία του οδηγού (παρενθετικά, για να δώσω και μια βοήθεια στους φίλους του κινήματος, έχει σκεφτεί κανείς έναντι ποιας βάσης δεδομένων θα ταυτοποιείται η φωτογραφία του οδηγού; )

 

Υ.Γ. Δεν είμαι καν βέβαιος, διαβάζοντας ξανά τη σύνταξη του κειμένου, ότι τα bold είναι η απάντηση της Αρχής ή η ερμηνεία του συντάκτη.

Δημοσ.

Επεκτήνοντας τη λογική σου, εγω δεν θέλω να πληρώνω φόρους και θα αρχίσω να κλέβω τους πάντες.

Μα τί λέω, αυτό το κάνει η πλειοψηφία για αυτό φτάσαμε σε αυτό το χάλι...

Από την κομμώτρια και το μπακάλη της γειτονιάς (που ποτέ δεν μου έκοψε απόδειξη), στον αγρότη με τις ψεύτικες επιδοτήσεις (χωράφια που δεν υπάρχουν) μέχρι το μεγαλό-δικηγόρο που δηλώνει εισόδημα 10.000 το χρόνο (αλλά έχει ιατρείο στο κολωνάκι).

 

Φίλε μου, ακριβώς αυτό είναι το θέμα. Και αναλύω :

 

1.Πρώτα απ’όλα δεν είπα ότι δεν θελω να πληρώνω καθόλου φόρους. Άλλωστε κάτι τέτοιο είναι αναπόφευκτο, γιατί πληρώνω έμμεσους φόρους με τον ΦΠΑ, που δεν μπορώ να αποφύγω ακόμα και αν το θέλω. Δεύτερον, για ένα ατομο σαν εμένα που δεν θα δούλευα ποτέ ανασφάλιστος, δεν μπορω να αποφύγω και το φόρο εισοδήματος. Επομενως μια χαρά φόρους πληρώνω.

 

2. Αυτό λοιπόν που λέω είναι ότι, προσωπικά, πάντα πλήρωνα κανονικά τους φόρους μου και έβλεπα ένα μεγάλο κομμάτι αυτών να καταλήγει σε μίζες από τις συμβάσεις του κράτους και σε βύσματα δημοσίους υπάλληλους (γνωστοί ως κοπρίτες ή «μαζι τα φάγαμε»), που μπαίνανε στο δημόσιο και πληρωνόντουσαν από τα λεφτά μου για να διαιωνίζουν το σύστημα της διαφθοράς, με τις πελατειακές τους σχέσεις.

 

3.Όπως λοιπόν καταλαβαίνεις, την ώρα, που όπως παραδέχεσαι, η πλειοψηφία είχε αυτή τη νοοτροπία, εγώ πλήρωνα κανονικά και δεν ευνοούμουνα από κανέναν και για κανένα λόγο. Όπως λοιπόν όταν πας σε ένα μαγαζί, πληρώσεις, και δεν μείνεις ικανοποιημένος από το προιόν, ζητας τα λεφτά σου πίσω, έτσι και γω θεωρώ ότι αρκετά πλήρωσα την κρεπάλη τους και θέλω τα λεφτά μου πίσω (το σκάρτο μερίδιο, προφανώς όχι όλα).

 

4. Εκεί λοιπόν που σαν δυσαρεστημένος πελάτης λεω «Μπορώ παρακαλώ πολύ να έχω τα λεφτά μου πίσω;», έρχεται ο μαγαζάτορας και μου λεει “Φίλε κοίτα, δεν μπορω να σου δώσω τα λεφτά σου πίσω αλλα αντ αυτού, θα σου παρώ και ότι έχεις στο πορτοφόλι». Τότε έχω 2 επιλογές : ή θα είμαι μ@λάκας και θα του τα δώσω, η θα του σκάσω μια στη μάπα και θα του πάρω τα λεφτά μου από τα χέρια (ναι, είμαι βάρβαρος και δεν κάνω μήνυση γιατί θα εκδικαστεί σε 10 χρόνια). Και αν θες τη γνώμη μου, καλα κάνουν αυτή τη στιγμή και έχουν κόψει μισθούς, συντάξεις και έχουν αυξήσει τις τιμές, αλλά αυτά θα έπρεπε να ισχύουν για αυτή την πλειοψηφία και τους συνεργούς της που ξεζουμίζανε τόσα χρόνια το κράτος. Αφου λοιπόν υπάρχει παραδοχή ότι «μαζί τα φαγαμε», τοτε φαντάζομαι ότι ο καθένας, ξερει ποιους έχει βολέψει γιατι από αυτους περιμενει και την ανταπόκριση στις εκλογες. Ας τους μαζέψουν λοιπον και ας τους τα πάρουν. Η μειοψηφία οπως εγώ, ότι είχαμε να δώσουμε το δώσαμε και δεν φταίμε σε τίποτα να πληρώνουμε στο 1,6 της βενζίνης το 1€ σε φόρους, ενώ δεν φταίμε σε τίποτα για το χάλι αυτό. Αυτοι που κλέψανε, αυτοι να τα φέρουν. Πώς να στο πω ρε παιδι μου, περνάς έξω από ένα μαγαζί και εκείνη την ώρα βγαίνει ο ληστής τρέχοντας με το ταμείο. Εσυ κουβαλάς ένα χαρτοφύλακα με χρήματα και ο μαγαζάτορας κυνηγώντας τον ληστή σταματάει και σου παίρνει το χαρτοφυλακα για να καλύψει τη ζημία του. Εσύ τι θα πεις; «Ευχαριστώ πολύ κύριε μαγαζάτορα, μηπως θέλετε και την κάρτα μου να κάνετε ανάληψη;». Εγω πάντως δεν θα το πώ.

 

Τέλος, να επισημάνω ότι, οι έμμεσοι φόροι, που αποτελούν την πλειοψηφία των εσόδων του κράτους, είναι αντίστροφα προοδευτικοί φόροι, που σημαινει ότι, αναλογικά οι φτωχοί πληρώνουν περισσότερα από τους πλουσίους. Αυτό, δεν είναι δίκο μου ευφυολόγημα, αλλα διδάσκεται στα πανεπιστήμια στο μάθημα της δημόσιας οικονομικής και είναι αποδεδειγμένο μαθηματικα (όποιος θέλει πηγή, του λεω). Επομένως ακόμα και τώρα που όλοι πληρώνουμε οριζοντίως το χρέος τους, η πρώην μεσαία τάξη (νυν κάτω από τα όρια της φτώχειας) πληρώνει τα περισσότερα (καθώς ο ΦΠΑ αυξήθηκε και οι μισθοί μειώθηκαν).

 

Εσείς λοιπόν πληρώστε. Για μένα ήρθε η ωρα να κάνω αυτό που έκανε ο μπακαλής την εποχή της «ανάπτυξης» (κοροιδιλίκια του κερατά) της Ελλάδας. Κρατάω άμυνα.

 

Στον άλλο δεν έχει νόημα να απαντήσω, τι είχες Γιάννη, τι είχα πάντα (σημερα έχει γιορτη ο Γιάννης...χρόνια του πολλά).

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

9ο λεπτο κοιταξτε τι απανταει διευθυντης ενος εργου!!

σχετικα με το "πρασινο φως απο αππδ για τις φωτογραφιες"

αυτες τις μερες τα περισσοτερα μμε εντελως τυχαια (ΠΑΝΤΑ) εβγαζαν ανακοινωσεις για κατι που δεν ισχυει!!!αυτο κατι δειχνει για το ποια ενημερωση παρουσιαζουν τα μμε.

http://www.enet.gr/?i=news.el.ellada&id=238662

---------------------------

<<Αττική Οδός απέσπασε το πρώτο βραβείο από τη Διεθνή Οδική Ομοσπονδία ως ο ασφαλέστερος δρόμος της Ευρώπης>>

παρολα αυτα γεμισαν ολα τα σημεια με καμερες+αστυνομια με τα laser gun στα χερια σε αντιθεση με την αντιστοιχο καλο δρομο της γερμανιας!

-----------------

Γιατί, προσπαθώ να καταλάβω, πώς οι κάμερες ταχύτητας στέλνουν κανονικά πρόστιμα σε όσους υπερβαίνουν το όριο, βάσει πινακίδας οχήματος, ενώ για τα διόδια "είναι απαραίτητη" η φωτογραφία του οδηγού (παρενθετικά, για να δώσω και μια βοήθεια στους φίλους του κινήματος, έχει σκεφτεί κανείς έναντι ποιας βάσης δεδομένων θα ταυτοποιείται η φωτογραφία του οδηγού; )

μα αυτο που λενε ειναι οτι επιτρεπετε να τους δεινουν τα στοιχεια απο πινακιδες αλλα οχι φωτογραφιες.(αλλα χωρις φωτο αντε να πας δικαστηριο)

Επεξ/σία από kage
Δημοσ.

Μπακ ον τοπικ, τηλεδιοδιο υπαρχει, τεχνολογικα μετρας και ποσες κλανιες αφηνει ο μεσος ρινοκερος αν θες, και σοβαρα μιλαμε που δεν μπορουν με καποιο τροπο να βαλουν τηλεδιοδια στο εμπα και το εβγα των μεγαλων δρομων, και ποσο μαλλον της Αττικης που να μας χρεωνει με την αποσταση; που να παρει στην αγγλια στα λεωφορια το λεγαμε στον εισπρακτορα και μας ελεγε ποσο επρεπε να πληρωσουμε

Δημοσ.

φυσικα και ξερω οτι στην επισημη σελιδα γραφει οτι ειναι 1.3δις,αλλα ξαναρωταω,περιμενες να γραφει κατι αλλο εκτος απο το επισημο?

οπως δε γραφει οτι εχουν φτιαξει ποσες μικρες θυγατρικες για να φαινεται η αττικη οδος αε με μηδενικα κερδη ωστε να παραμενουν τα διοδια στα χερια τους...

 

Τόσο κόστισε. 1,2-1,3 δίς. Ήταν η πρώτη συζήτηση που έγινε στα τηλεοπτικά παράθυρα το 2004 μετά τις εκλογές, θυμάμαι πολύ καλά.

Περιλαμβάνεται και η κατασκευή των εξόδων.

 

Για πες μας τώρα, ονόματα θυγατρικών που έχουν ιδρύσει... Να πετάει κανείς πυροτεχνήματα είναι εύκολο...

 

Πάντως, καλά θα κάνουμε, σαν χρήστες, να πληρώνουμε διόδια. Είναι ο μόνος τρόπος να έχουμε δρόμους της προκοπής.

 

,

Δημοσ.

Πάντως, καλά θα κάνουμε, σαν χρήστες, να πληρώνουμε διόδια. Είναι ο μόνος τρόπος να έχουμε δρόμους της προκοπής.

1.Δρομους της προκοπης δεν έχουμε

2.Διοδια ανα 50χμ δεν είναι έσοδο αλλα εκμετάλλευση

3.Ας βγουν οι αρμόδιοι και ας παραδεχτούν οτι δεν είμαστε Ευρωπαϊκη χώρα αλλα Αφρικανική με την έννοια οτι αδυνατούν να προσφέρουν οδική ασφάλεια στους Έλληνες πολίτες

4.Ως Έλληνας φορολογούμενος απαιτώ οι φόροι να επαναεπενδύονται σε παροχές υπηρεσιών(εκπαιδευση,οδικό δίκτυο κτλ κτλ)

5.Ο δρόμος στα Τεμπη,στην Πελασγία,στον Καραβόμυλο και προς Πελοπόννησο δεν λογίζεται ως εθνική οδός αλλα ως κατσικόδρομος

6.Είναι αδιανόητο να θεωρείς ως κάτι φυσικό την ανικανότητα κάποιων να την επιβαρύνομαι εγω,εσυ ο άλλος,

Δημοσ.

1.Δρομους της προκοπης δεν έχουμε

2.Διοδια ανα 50χμ δεν είναι έσοδο αλλα εκμετάλλευση

3.Ας βγουν οι αρμόδιοι και ας παραδεχτούν οτι δεν είμαστε Ευρωπαϊκη χώρα αλλα Αφρικανική με την έννοια οτι αδυνατούν να προσφέρουν οδική ασφάλεια στους Έλληνες πολίτες

4.Ως Έλληνας φορολογούμενος απαιτώ οι φόροι να επαναεπενδύονται σε παροχές υπηρεσιών(εκπαιδευση,οδικό δίκτυο κτλ κτλ)

5.Ο δρόμος στα Τεμπη,στην Πελασγία,στον Καραβόμυλο και προς Πελοπόννησο δεν λογίζεται ως εθνική οδός αλλα ως κατσικόδρομος

6.Είναι αδιανόητο να θεωρείς ως κάτι φυσικό την ανικανότητα κάποιων να την επιβαρύνομαι εγω,εσυ ο άλλος,

 

 

Μα τώρα παίζουμε το αυγό έκανε την κότα ή η κότα το αυγό. Δρόμους δεν έχουμε, γιατί τόσα χρόνια πλήρωνες διόδια στο δημόσιο. Τώρα που πληρώνεις στον ιδιώτη ο δρόμος γίνεται.

 

Ο ιδιώτης δεν ενδιαφέρεται για το καλό σου, επιχείρηση έχει. Αν είναι ακριβά ή όχι τα διόδια, τα παράπονα σου σους βουλευτές που όλοι μαζί ψήφιασαν στη βουλή για τη σύμβαση αυτή.

 

Άρα με το λογικό σου, μην πληρώνεις ποτέ για τίποτα και κράτα τον κατσικόδρομο για την υπόλοιπη ζωή σου.

Για τελευταία φορά, διόδια υπάρχουν σε όλ τον κόσμο. Γιατί να αποτελεί εξαίρεσει η Ελλάδα. Τόσα χρόνια πλήρωνες για διόδια στα Τέμπη για να πλουτίζουν τα λαμόγια του ΤΕΟ. Τώρα τουλάχιστον γίνεται και έργο.

 

Σε πιθανή αντίδραση του τύπου γιατί να πληρώνω για έργο που κατασκευάζεται, η απάντηση είναι απλή.

Η εγνατία οδός, που έγινε με αυτή τη λογίκη, πήρε 20+ χρόνια για να γίνει. Αν αυτό θέλεις...

Δημοσ.

Ένας ιδιώτης,επαναλαμβάνω ένας ιδιώτης αυτη τη στιγμη Αθηνα Θεσσαλονίκη μετ'επιστροφής χρεώνεται 45€.Επίσης το αντίτιμο των διοδίων αυξάνεται ενω οι μισθοί(ενδεχομένως και των απασχολούμενων εργατών) μειώνονται.(Ξέρω ξέρω λαϊκισμός κτλ)..

Βρίσκεις λογικό κάτι τέτοιο?

Η αντίδραση μου δεν ειναι ως προς τον "θεσμό" των διοδίων αλλα ως προς το ύψος του αντιτιμου των διοδίων

Δημοσ.

Η αντίδραση μου δεν ειναι ως προς τον "θεσμό" των διοδίων αλλα ως προς το ύψος του αντιτιμου των διοδίων

 

Μπορεί ο jefry να είχε πει "λεφτά υπάρχουν", αλλά λεφτά γιοκ. Χωρίς λεφτά έργο δεν γίνεται. Ο ιδιώτης πάλι, αν δεν βγάλει κέρδος (έστω και υπερ-κέρδος) δεν ξεκινάει να κάνει έργο. Το αντίτιμο των διοδίων, καθορίζεται βάση της σύμβασης και την πρόοδο του έγου. Δεν γίνεται με απόφαση του ιδιώτη, όποτε θέλει και ότι ποσό θέλει.

Οπότε ανακεφαλαιώνουμε, αν η τιμη είναι ακριβή, φταίει το κράτος που ψήφισε τη σύμβαση και με τη σειρά μας, φταίμε εμείς που τους ψηφίσαμε για να ψηφίσουνε αυτοί με τη σειρά τους τη σύμβαση (πολλά ψηφίσαμε σε μια πρόταση ;) ).

 

win-win

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...