pournaras Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2011 1 δις ευρω απο τελη μονο αρκει να φτιαξεις 2-3 αττικες οδους το χρονο... Και κοστος συντηρησης μηδεν ετσι; Σωστη λογικη. Οι πράξεις είναι πολύ απλοϊκες για να είναι σωστές. Δεν θέλει την ίδια συντήρηση ο επαρχιακός δρόμος που τον στρώνουν μια φορά στα 10 χρόνια και την ίδια ο αυτοκινητόδρομος. Τα τέλη κυκλοφορίας υπάρχουν γι αυτό το λόγο. Δε λέμε να μην υπάρχουν ΚΑΘΟΛΟΥ διόδια. Λέμε να υπάρχει ανεκτός αριθμός διοδίων με ΑΝΕΚΤΕΣ τιμές και επιπλέον εναλλακτικές διαδρομές ΠΑΝΤΟΥ για να τα αποφεύγεις. Κοινώς παράδρομοι. Δηλαδή εσένα σου φαίνεται εντάξει να πληρώνεις 40+ ευρώ μόνο διόδια για να πας και να έρθεις Αθήνα-Θεσσαλονίκη; Κ να πληρώνεις κ φόρο καυσίμων τιμές βενζίνης στο 1,60+ κοινώς σε λίγο θα συμφέρει αεροπορικό εισητήριο. Αν έχει κάποιος οικογένεια θα παίρνουν όλοι ομαδικώς τα ΚΤΕΛ και τα τραίνα επειδή συμφέρει; Υποτίθεται ότι το αυτοκίνητο είναι ένα αγαθό που δε πρέπει να είναι δυσπρόσιτο, άσχετα αν οι έλληνες το παραξήλωσαν με τα 4 αυτοκίνητα ανα σπίτι. Αλλά να γίνεται δυσβάσταχτο έξοδο ακόμα κι ΕΝΑ αυτοκίνητο πάει πολύ. Τι ακριβως σημαινει αυτο; Οτι δεν ειναι σωστες; Ειναι η δεν ειναι τα νουμερα σωστα; Υπαρχει καποιο λαθος; Δηλαδη το οτι ειναι απλοικα γραμμενο το κανει λαθος; Αλλαζει τον αριθμο των αυτοκινητων, το ποσο των τελων η το συνολο των χιλιομετρων του οδικου δικτυου; Θελει ανωτερα μαθηματικα; Κατα τα λοιπα συμφωνω. Ουτε εγω θελω δρομο χωρις εναλλακτικο παραδρομο, αυτο ειναι πολυ σωστο. Βεβαια κι εδω ειναι λιγο σχετικο το θεμα, γιατι για μια χαραξη που δεν υπηρχε μεχρι τωρα και που θα ενωσει 2 σημεια πχ σε ευθεια ενω μεχρι τωρα εκανες κυκλο, λογικο ειναι ο εναλλακτικος να παραμεινει ο κυκλος, δε μπορω να απαιτησω να μου κανουν παραδρομο διπλα απο την ευθεια για να πηγαινω χωρις διοδια. Οποτε αν θελω να παω Αθηνα θεσ/κη σε 3 ωρες θα το πληρωσω παραπανω, αν δε θελω, απο τον εναλλακτικο κι ας παω αργοτερα.
Ntinaras Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2011 Και κοστος συντηρησης μηδεν ετσι;Σωστη λογικη. τωρα μη κοροιδευομαστε,το κοστος συντηρησης ειναι ιδιο με το κοστος κατασκευης?αμα ηταν θα συνεφερε να τη γκρεμιζαμε και να τη ξαναφτιαχνανε και επειδη δεν ειναι τα μονα αυτοκινητιστικα εσοδα τα τελη,ειναι και ο τραγικα τεραστιος φορος στα καυσιμα,ειναι ενας φορος στα ασφαλιστρα που γραφει φορος υπερ ΤΕΟ,θα μπορουσε να ειναι το φπα και οι λοιποι φοροι απο αγορες και μεταβιβασεις αυτοκινητων...ηδη φτανουμε σε αστρονομικα ποσα,που δειχνει οτι περα απο τις απατες με τις συμβασεις και τα χαμενα λεφτα εκει,τα περισσοτερα λεφτα ειναι αυτα που χανονται απο την γενικη φορολογια...αμα εκλειναν εστω οι μισες τρυοπες εκει και δεν γινοντουσαν βιλες,κοτερα και ταξιδια στη χαβαη,θα ειχαμε δρομαρες χωρις διοδια χωρις ξινισμενες μουρες απο καμια απο τις 2 πλευρες Εσύ το έγραψες και μπράβο σου. Αν, τώρα, έχεις και ένα link που να δείχνει τη σύμβαση, με κόστος 450 εκατομμύρια, είσαι άψογος. Αλλιώς πάμε στο "μούφα", "μη διαδίδεις ψέμματα" κτλ. και άκρη δε βγαίνει. Η ρημάδα η σύμβαση δεν υπάρχει κάπου να τη δούμε; Ανέφερα ήδη χαρακτηριστικό παράδειγμα (αυτό του ποσοστού που πάει στο κράτος) όπου το ίδιο "στρατόπεδο" λέει τελείως διαφορετικά πράγματα. Σεβαστές οι απόψεις, κατανοητός ενδεχομένως και ο εκνευρισμός (έχω συγγενείς στις Αφίδνες και ξέρω) αλλά αν δε δω κάτι συγκεκριμένο... σοβαρα πιστευεις οτι θα βρεις τετοια συμβαση? θα βρεις συμβαση που να γραφει οτι το κοστος ηταν 450 εμεις το καναμε επι 3 για να τα κονομησουμε? απο μελετες βγαινουν αυτες οι τιμες,και απο μελετες προεκυψε οτι το κανανε επι 3,τωρα αν θες να το πιστεψεις η οχι δικαιωμα σου. για το ποσοστο του κρατους θα σου πω οτι συγκεκριεμνα στα διοδια σπαθοβουνιου ηταν καποτε στα 2 -2.5 ευρω και περιειχαν μεσα αυτον τον φορο υπερ του κρατους,αυτος ο φορος εφυγε για καποιο λογο και τα διοδια πηγαν στο 1.4,αλλα μετα απο προφαση της αυξησης του φπα πηγαν στα 2.3 αν θυμαμαι καλα και τωρα με τον νεο χρονο πηγαν παλι 2.50!!!...
laz321 Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2011 http://www.youtube.com/watch?v=PRUmSetY ... r_embedded http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/0 ... l?spref=fb
Critter Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2011 (επεξεργασμένο) Εγω πάντως θα το θέσω πιο γενικά το ζήτημα διοτι αν ψαχνουμε ποια σύμβαση υπερτιμολογήθηκε και ποιά όχι, σίγουρα κανεις (απο εμάς τουλάχιστον) δεν έχει κανενα στοιχείο για να το κρίνει-αποδείξει. Η λογική που είναι πολυ πιο απλη και αναλύεται αλγοριθμικά : 1.Πιστευει κανείς οτι όλες οι συμβάσεις του κράτους μας είναι αγγελικά πλασμένες και δεν υπάρχουν πουθενά μιζες? Δεν μιλαω για τα οδικα δίκτυα αλλα για τα πάντα (απο αμυντικους εξοπλισμους μέχρι κιμωλιες για τα σχολεία). Φαντάζομαι οτι δεν το νομίζει κανένας αυτο, οποτε πάμε παρακάτω. 2. Μιζες λοιπον υπάρχουν. Προσωπικα, και αυτό ειναι το σημείο που μπορει να τα χαλάσουμε, θεωρω οτι συνολικα το ποσο των μιζών είναι αρκετα μεγάλο (μόνο απο τα λίγα που έχουν αποκαλύφθει, το κατανοεί κανεις. Εν πάσει περιπτωσει, απο τη στιγμη, που με τους όποιους φορους-τέλη πληρώνω, συμβάλω στην εξόφληση των υπογεγραμμένων συμβάσεων, τότε συμβάλω και στις μίζες. Οι μίζες όμως, δεν είναι το χρέος μου προς το ελληνικό κράτος. Σωστά? Ωραια μέχρι εδώ. 3.Στον Ισημερινό, όπως πολλοι θα γνωρίζετε, πριν προβει σε στάση πληρωμων το 2008, συνεστησε μια επιτροπή λογιστικού ελεγχου με νομικους, ορκωτους λογιστες κτλ όπου ψάχνοντας όλες τις διεθνείς συμβάσεις της χώρας, βρηκανε οτι το 70% του χρέους αφορουσε παρανομο χρέος κάτι που μεταφράζεται σε μίζες κτλ. Μην ξεχναμε λοιπον οτι η Ελλαδα είναι το πιο διαφθαρμενο κράτος της Ε.Ε και 78ο σύμφωνα με την Transparency International στον κόσμο. Αυτο με κάνει να πιστεύω οτι αν όχι 70%, αλλα τουλαχιστον το 50% του κόστους των συμβασεων μας είναι υπερτιμολογημενο και παρανομο. 4. Με αυτα και με αυτα, είναι δυνατον εγω σαν ένας απλός, λογικοτατος άνθρωπος, χωρις να βάζω κανενα συναισθημα και καμμία ιδεολογία μπροστα, να μην πω "Ρε άντε στο διάγαλο που θα σας πληρώσω και διόδια"; Και άντε, πες οτι θα μου πει ο Χ "Έτσι θα αντιμετωπίσει το πρόβλημα ρε μπαγλαμά; Κάνοντας τον έξυπνο στον υπάλληλο των 700€ στο γκισέ?". Η αλήθεια είναι πως όχι. Το να μην πλωρώνω διόδια είναι το ελάχιστο που θα κάνω αλλα πρέπει να με ακολουθησουν και οι άλλοι στα υπόλοιπα. Μα ποιοι άλλοι, οταν σε ενα τοπικ ένας εκφράζει τα αυτονόητα και άλλοι 100 τον υποστηρικτή του κράτους? Δεν πάμε πουθενά ετσι. Δεν ξέρω τι πρέπει να συμβει για να ξυπνησουμε αλλα θα το μάθω σίγουρα κάποια στιγμή. Προσωπικα, και το λέω με μεγάλη επίγνωση του τι λέω, επειδη τόσα χρόνια οικογενειακώς δεν κλέψαμε, ούτε πελατειακες σχέσεις στηρίξαμε και είμαστε οι τελευταιοί που φταίμε για αυτό που συμβαίνει σήμερα, θεωρω ότι ήρθε η ώρα να γευτουμε και μεις λίγο απο το "παρανομο". Τόσα χρόνια πληρωναμε σαν τους μλκες για να μπαίνουν κάποιοι στο δημόσιο μέ βύσματα και τώρα καλούμαστε και εμεις να τα πληρώσουμε αυτα. Ας τα πληρώσουνε αυτοί που ήταν κοπρίτες και τρώγανε απο τους φόρους που εγώ πλήρωνα...όπου βρίσκω τρύπα στην κρατική μηχανή, απο εδω και πέρα θα κλεβω (είτε αυτο λέγεται φόρος εισοδήματος, είτε απόδειξη στο μαγαζί μου είτε μαυρη εργασία). Ήρθε η ώρα ότι έδωσα για μίζες να τα πάρω πίσω. Απλά και ξάστερα. Επεξ/σία 7 Ιανουαρίου 2011 από Critter
Luxx Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2011 Μέλος Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2011 Την ημερα στο περιπου, τι ποσο εισπραττουν τα διοδια στο συνολο τους; Με μικρους υπολογισμους μεσα σε 2 χρονια το πολυ, γινεται η αποσβεση των χρηματων και μπαινουν και αρκετα στη τσεπη τους. Ποσα χρονια θα τα πληρωνουμε; Επισης, ισχυει οτι τον Μαϊο θα δικαστουν 25 ατομα που περασαν τα διοδια χωρις να τα πληρωσουν;
Ntinaras Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2011 το μαιο ειναι η εκδικαση της μηνυσης που ειχανε κανει οι πολιτες της πατρας με τον δικηγορικο συλλογο. καπου κοντα ειναι και οι 2 δικες ημερομηνιακα
Luxx Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2011 Μέλος Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2011 Υπαρχει καποια μηνυση εναντιον των πολιτων που καθημερινα ανοιγουν τις μπαρες; Σκεφτομαι και εγω την επομενη φορα να το κανω, αλλα φοβαμαι, μηπως υπαρχει αστυνομια εκει κοντα. Σε ολα τα διοδια της Εθνικης οδου Αθηνα-Θεσσαλονικης μπορεις να ανοιξεις τις μπαρες; Και στα τεμπη; Εκει ειναι γεματο αστυνομια. Εννοειται στην Αττικη Οδο πληρωνουμε κανονικα.
Ntinaras Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2011 Υπαρχει καποια μηνυση εναντιον των πολιτων που καθημερινα ανοιγουν τις μπαρες; Σκεφτομαι και εγω την επομενη φορα να το κανω, αλλα φοβαμαι, μηπως υπαρχει αστυνομια εκει κοντα. Σε ολα τα διοδια της Εθνικης οδου Αθηνα-Θεσσαλονικης μπορεις να ανοιξεις τις μπαρες; Και στα τεμπη; Εκει ειναι γεματο αστυνομια. Εννοειται στην Αττικη Οδο πληρωνουμε κανονικα. η αστυνομια ποτε δεν ειχε αναμιξη,ουτε τωρα εχει. εγω προτεινω να το κανεις αφοβα αν και πολυ πιθανο να βρεις ανοιχτες μπαρες απο προηγουμενους.
marios_geo Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2011 Παρεμβαίνει ο marios_geo, λέει πως το κράτος εισπράττει και ποσοστό, δίνει ένα link από Ελευθεροτυπία. Ανεβάζεις μετά ένα "βιντεάκι" (για άλλο λόγο, βέβαια) όπου ο δικηγόρος που ενημερώνει τα μέλη μιας συνέλευσης εξηγεί πως το κράτος εισπράττει μόνο το ΦΠΑ. Ξαναρωτάω τι γίνεται, απάντηση δεν παίρνω. Σου λέω λοιπόν με απλά λόγια. Το κράτος θα εισπράξει ποσοστό διοδίων μετά το τέλος της κατασκευής του έργου (η κατασκευή θα διαρκέσει περίπου 5 χρόνια, αλλά η εκμετάλλυεση είναι για πάνω από 20). Επίσης η συμβαση παραχώρησης δεν είναι κόμιξ, αλλά ένα πολυσέλιδο κείμενο με νομικούς και τεχνικούς όρους. Δεν είναι κάτι που μπορεί να διαβάσει ο καθένας. Αν θες, μπορείς να το βρεις στο εθνικό τυπογραφείο. Επίσης, οι περισσότερες χώρες έχουν διόδια, με εξαίρεση τη Γερμανία. Ακόμα και στις ΗΠΑ (που ζω εγώ), ο κόσμος νομίζει ότι δεν υπάρχουν διόδια, αλλά αγνοεί το γεγονός ότι οι αμερικάνοι, πέρα από τον κανονικό φόρο (federal taxes), πληρώνουν και φόρο έξτρα ανάλογα με την πολιτεία (state taxes) που μένουν.. Με αυτό τον τρόπο η πολιτεία είναι υπεύθυνη για την κατασκευή και συντήρηση δρόμων κτλ. Με λίγα λόγια, αν δεν πληρώσει ο χρήστης άμεσα ή έμεσα, έργα δεν γίνονται. τωρα μη κοροιδευομαστε,το κοστος συντηρησης ειναι ιδιο με το κοστος κατασκευης?αμα ηταν θα συνεφερε να τη γκρεμιζαμε και να τη ξαναφτιαχνανε Π.Χ κόστος κατασκευή κολώνας φωτισμού σε σύγκριση με κόστος ρεύματος για ένα χρόνο + υπάλληλο που θα πρέπει να ελέξγει αν κάηκε η λάμπα. Κάποιος που τράκαρε και ξήλωσε τη μπάρα ασφαλείας... Δεν διαφέρει και πολύ. 4. Με αυτα και με αυτα, είναι δυνατον εγω σαν ένας απλός, λογικοτατος άνθρωπος, χωρις να βάζω κανενα συναισθημα και καμμία ιδεολογία μπροστα, να μην πω "Ρε άντε στο διάγαλο που θα σας πληρώσω και διόδια"; Και άντε, πες οτι θα μου πει ο Χ "Έτσι θα αντιμετωπίσει το πρόβλημα ρε μπαγλαμά; Κάνοντας τον έξυπνο στον υπάλληλο των 700€ στο γκισέ?". Η αλήθεια είναι πως όχι. Το να μην πλωρώνω διόδια είναι το ελάχιστο που θα κάνω αλλα πρέπει να με ακολουθησουν και οι άλλοι στα υπόλοιπα. Μα ποιοι άλλοι, οταν σε ενα τοπικ ένας εκφράζει τα αυτονόητα και άλλοι 100 τον υποστηρικτή του κράτους? Δεν πάμε πουθενά ετσι. Δεν ξέρω τι πρέπει να συμβει για να ξυπνησουμε αλλα θα το μάθω σίγουρα κάποια στιγμή. Προσωπικα, και το λέω με μεγάλη επίγνωση του τι λέω, επειδη τόσα χρόνια οικογενειακώς δεν κλέψαμε, ούτε πελατειακες σχέσεις στηρίξαμε και είμαστε οι τελευταιοί που φταίμε για αυτό που συμβαίνει σήμερα, θεωρω ότι ήρθε η ώρα να γευτουμε και μεις λίγο απο το "παρανομο". Τόσα χρόνια πληρωναμε σαν τους μλκες για να μπαίνουν κάποιοι στο δημόσιο μέ βύσματα και τώρα καλούμαστε και εμεις να τα πληρώσουμε αυτα. Ας τα πληρώσουνε αυτοί που ήταν κοπρίτες και τρώγανε απο τους φόρους που εγώ πλήρωνα...όπου βρίσκω τρύπα στην κρατική μηχανή, απο εδω και πέρα θα κλεβω (είτε αυτο λέγεται φόρος εισοδήματος, είτε απόδειξη στο μαγαζί μου είτε μαυρη εργασία). Ήρθε η ώρα ότι έδωσα για μίζες να τα πάρω πίσω. Απλά και ξάστερα. Επεκτήνοντας τη λογική σου, εγω δεν θέλω να πληρώνω φόρους και θα αρχίσω να κλέβω τους πάντες. Μα τί λέω, αυτό το κάνει η πλειοψηφία για αυτό φτάσαμε σε αυτό το χάλι... Από την κομμώτρια και το μπακάλη της γειτονιάς (που ποτέ δεν μου έκοψε απόδειξη), στον αγρότη με τις ψεύτικες επιδοτήσεις (χωράφια που δεν υπάρχουν) μέχρι το μεγαλό-δικηγόρο που δηλώνει εισόδημα 10.000 το χρόνο (αλλά έχει ιατρείο στο κολωνάκι).
kage Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2011 (επεξεργασμένο) Επίσης, οι περισσότερες χώρες έχουν διόδια, με εξαίρεση τη Γερμανία. Ακόμα και στις ΗΠΑ (που ζω εγώ), ο κόσμος νομίζει ότι δεν υπάρχουν διόδια, αλλά αγνοεί το γεγονός ότι οι αμερικάνοι, πέρα από τον κανονικό φόρο (federal taxes), πληρώνουν και φόρο έξτρα ανάλογα με την πολιτεία (state taxes) που μένουν.. Με αυτό τον τρόπο η πολιτεία είναι υπεύθυνη για την κατασκευή και συντήρηση δρόμων κτλ. απο φορους αλλο τιποτα περα απο τα κλασσικα της εφοριας+τελη κυκλοφοριας+βενζινης http://koysoyri.lycofron.net/wp-content/uploads/2008/07/logariasmos2.jpg Κάποιος που τράκαρε και ξήλωσε τη μπάρα ασφαλείας... Δεν διαφέρει και πολύ. πιστευω να ξερεις οτι αν ερθει αστυνομια και καταγραψει το συμβαν(ακομη και θανατος να υπαρχει)ερχετε λογαριασμος στο σπιτι για αντικατασταση της μπαρας!! το μαιο ειναι η εκδικαση της μηνυσης που ειχανε κανει οι πολιτες της πατρας με τον δικηγορικο συλλογο. καπου κοντα ειναι και οι 2 δικες ημερομηνιακα αγωγες υπαρχουν.περα απο συνολικο ποσο απο οσες φορες δεν πληρωσαν,ζητανε για ηθικη βλαβη 1500ε απο τον καθενα(δικαστηριο 29-2-2012) Επεξ/σία 7 Ιανουαρίου 2011 από kage
Super Moderators Snoob Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2011 Super Moderators Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2011 Σου λέω λοιπόν με απλά λόγια. Το κράτος θα εισπράξει ποσοστό διοδίων μετά το τέλος της κατασκευής του έργου (η κατασκευή θα διαρκέσει περίπου 5 χρόνια, αλλά η εκμετάλλυεση είναι για πάνω από 20). Επίσης η συμβαση παραχώρησης δεν είναι κόμιξ, αλλά ένα πολυσέλιδο κείμενο με νομικούς και τεχνικούς όρους. Δεν είναι κάτι που μπορεί να διαβάσει ο καθένας. Αν θες, μπορείς να το βρεις στο εθνικό τυπογραφείο. Γιατί, είπα εγώ πουθενά ότι η σύμβαση είναι κόμιξ; Παράλογο είναι, από άνθρωπο που ισχυρίζεται ότι το κόστος είναι 450 εκατομμύρια, ενώ η επίσημη σελίδα της Αττικής Οδού γράφει 1,3 δις, και νωρίτερα έχει υποστηρίξει ότι με τα χρήματα από τα τέλη κυκλοφορίας φτιάχνονται "2-3 Αττικές Οδοί", να μου υποδείξει το περίφημο εδάφιο της σύμβασης που αναφέρει κόστος κατασκευής 450 εκατομμύρια; Ή μήπως, όπως και σε άλλα θέματα, καλούμαι να πάρω μόνος μου την ΑΠΠΔ, να "δω το βιντεάκι" και γενικά να ψάξω μόνος, γιατί οι κάτοχοι της αλήθειας δεν ευκαιρούν να μου υποδείξουν τα στοιχεία που τεκμηριώνουν τους ισχυρισμούς τους;
kage Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2011 http://www1.rizospastis.gr/story.do?id=5333381&publDate=1/11/2009 το κολπο για να φαινονται τα εσοδα εξοδα στην αττικη οδο(οχι δεν εχω σχεση με κανενα κομμα,google result ηταν για "κοστος αττικης οδου") και λιγο πιο κατω στο 1ο παρομοιο θεμα αναφερει ενα λινκ για το ποσο εφτασε να κοστιζει η εγνατια οδος... http://www.ypodomes.com/index.php/news/%CE%95%CE%B3%CE%BD%CE%B1%CF%84%CE%AF%CE%B1_%CE%9F%CE%B4%CF%8C%CF%82:_%CE%95%CF%80%CE%B5%CF%81%CF%8E%CF%84%CE%B7%CF%83%CE%B7_%CE%B3%CE%B9%CE%B1_%CF%84%CE%BF_%CE%BA%CF%8C%CF%83%CF%84%CE%BF%CF%82_%CF%83%CF%85%CE%BD%CF%84%CE%AE%CF%81%CE%B7%CF%83%CE%B7%CF%82_%CF%84%CE%BF%CF%85_%CE%B1%CF%85%CF%84%CE%BF%CE%BA%CE%B9%CE%BD%CE%B7%CF%84%CF%8C%CE%B4%CF%81%CE%BF%CE%BC%CE%BF%CF%85/2039 δειτε εδω τωρα τι επισημα στοιχεια δεινουν για συντηρηση εγνατιας <<πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ Α.Εο αντιπρόεδρος και εντεταλμένος σύμβουλος και ο αρμόδιος υφυπουργός κ. Γ. Μαγκριώτης έδωσαν τρεις εκ διαμέτρου αντίθετες εκδοχές κόστους, ο πρώτος 40.000.000 ευρώ, ο δεύτερος 70.000.000 ευρώ και ο τρίτος 100.000.000 ευρώ.>>
Super Moderators Snoob Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2011 Super Moderators Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2011 Έχουμε την απάντηση στην επερώτηση; Πολύ ενδιαφέρων ο ισχυρισμός δύο βουλευτών, ακόμη πιο ενδιαφέρον να δούμε α) πού το ισχυρίστηκαν (τα κείμενα δηλαδή όπου το ισχυρίζονται οι τρεις αυτοί, όχι τον ισχυρισμό των βουλευτών και β) τι απάντησαν. Γενικά, για να είμαι σαφής, ευχαρίστως να δεχτώ ότι το κόστος ήταν 450 εκατομμύρια, όσο "τυχαία" η συμμετοχή του Δημοσίου, αλλά θέλω να το δω κάπου. Κακό είναι; Αν εγώ βγω και ισχυριστώ ότι το κόστος είναι 1,3 και λέει "μούφες" και "διαδίδει ψέμματα" αυτός που ισχυρίζεται το αντίθετο, δε θα κληθώ να αποδείξω αυτό που γράφω; Ή, τουλάχιστον, αν δεν μπορώ να το αποδείξω, να αποσύρρω τις απαράδεκτου ύφους αιτιάσεις; edit: να προλάβω μια παρέμβαση, για να διευκολύνω σε αυτό που ζητάω: πολύ μεγαλύτερο ενδιαφέρον έχει αυτό που αναφέρεται στην τελευταία γραμμή της δημοσίευσης, ότι ζητούν να κατατεθούν αντίγραφα των συμβάσεων. Εφόσον αληθεύει (δηλαδή αν δεν πετύχω πουθενά απάντηση όπου θα αναφέρεται ο προ 9/12 αριθμός κατάθεσης των συμβάσεων, οπότε θα βρεθούμε μπροστά στην, είμαι βέβαιος, πρώτη και μοναδική φορά που μέλη των εκλεκτών 300 υπηρετών του δημοσίου συμφέροντος καταγγέλουν άλλα αντί άλλων) είναι εξωφρενικό, συμβάσεις όπου μετέχει το δημόσιο είναι αδιανόητο να μην είναι δημόσια διαθέσιμες. Αυτό το απαράδεκτο στοιχείο, όμως, δεν αναιρεί το ερώτημά μου από πού, ακριβώς, προκύπτει μετά βεβαιότητας ότι το κόστος είναι 450 εκατομμύρια. Εφόσον έχουμε να κάνουμε με ένα αυθαίρετο κράτος, ο τρόπος να το αντιμετωπίσουμε δεν είναι να πετάμε αυθαίρετα νούμερα (δε σχολιάζω καν το "επιχείρημα" ότι, αφού το κράτος είναι "γκαραντί" διεφθαρμένο, αίρεται αυτόματα η υποχρέωσή μας να πληρώνουμε, γιατί έτσι θα φτάσουμε να μην πληρώνουμε κανένα φόρο, δημοτικό τέλος κτλ. κι εκεί θα δούμε άλλες ομορφιές -τις οποίες βεβαίως ορισμένοι μπορεί να εύχονται, αυτό είναι μια άλλη ιστορία).
Physics_Rulez Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2011 Την Κυριακή 15:00 με 17:00 τα διόδια όλης της χώρας θα είναι ελεύθερα, το άκουσα το πρωί στη ΝΕΤ. Θα κάνουν διαδηλώσεις κτλ.
dermitzos Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2011 Αναλυτικότερα http://epitropesdiodiastop.blogspot.com/
Προτεινόμενες αναρτήσεις