naftis Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2011 αρα δε πρεπει να πληρωνουμε στα διοδια αφιδνων αφου δεν ειναι για τη χρηση του δρομου αυτου... Σαν γενικό κανόνα δεν πρέπει να πληρώνουμε. Βέβαια, εαν θέλεις να προωθήσεις την ανάπτυξη της Ηπείρου, από τις πιο φτωχές περιοχές της Ευρώπης... θα πρέπει να βάλεις το χέρι στην τσέπη. Και εγώ από την άλλη σαν φορολογούμενος ευχαρίστως θα πλήρωνα γιαυτό τον σκοπό. Και για την άγονη γραμμή, και για τα νοσοκομεία και τα σχολεία κλπ αγαθά για τα οποία σε βλέπω διστακτικό...
Ntinaras Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2011 Σαν γενικό κανόνα δεν πρέπει να πληρώνουμε. Βέβαια, εαν θέλεις να προωθήσεις την ανάπτυξη της Ηπείρου, από τις πιο φτωχές περιοχές της Ευρώπης... θα πρέπει να βάλεις το χέρι στην τσέπη. Και εγώ από την άλλη σαν φορολογούμενος ευχαρίστως θα πλήρωνα γιαυτό τον σκοπό. Και για την άγονη γραμμή, και για τα νοσοκομεία και τα σχολεία κλπ αγαθά για τα οποία σε βλέπω διστακτικό... τελικα θες να πληρωνεις για τα κοινωνικα αγαθα η οχι? δε γινεται να λες θες να πληρωνεις για το δρομο στη τριπολη και να λες παραλληλα οτι πρεπει να πληρωνει μονο ο χρηστης.
naftis Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2011 τελικα θες να πληρωνεις για τα κοινωνικα αγαθα η οχι? δε γινεται να λες θες να πληρωνεις για το δρομο στη τριπολη και να λες παραλληλα οτι πρεπει να πληρωνει μονο ο χρηστης. Διάβασε τα κείμενα και τους ορισμούς για τα κοινωνικά αγαθά.
Ntinaras Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2011 για το δρομο στη τριπολη τι εχεις να πεις?
pournaras Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2011 μα σου ξαναλεω οτι δεν ειναι οτι το κρατος δεν εχει λεφτα για τα εργα,ειναι οτι θελει να τα χαρισει στους εργολαβους,οπως εγινε με την αττικη οδο... εδωσε 450 εκ ευρω τα οποια ηταν ακριβως το πραγματικο κοστος του δρομου... προσωπικα αν εφτιαχνε το κρατος την αττικη οδο μονο του και εβαζε διοδια συμβολικα για συντηρηση πχ 50 λεπτα τοτε δε θα ειχα προβλημα,ΑΛΛΑ στο σημειο που φτασαμε εδω να μας κλεβουν και να βαζουν οσα και οπου θελουν διοδια δεν κανω πισω και δεν τους χαριζω ουτε 1 σεντ. η ιονια οδος σταματησε επειδη υπαρχουν δυσκολιες στη κατασκευη,αλλα τα διοδια υπαρχουν,και μαλιστα τα διοδια στις αφιδνες πληρωνουν τη κατασκευη της ιονιας οδου!αυτο πως σου ακουγεται που υποστηριζεις οτι πρεπει να πληρωνει ο χρηστης το δρομο και οχι καποιος που δεν προκειται να περασει ποτε? Το οτι βγηκε καποιος και ειπε οτι τα λεφτα απο τα ταδε διοδια πανε για την κατασκευη της ταδε οδου, δεν θα με κανει και να το πιστεψω. Η ιονια δε σταματησε, απλα κινειται με ρυθμους χελωνας, γιατι απλα δεν ερχονται λεφτα ουτε απο τις αφιδνες ουτε απο πουθενα. Διοδια δικα της η ιονια δεν εχει καπου, τουλαχιστον απανω απ το αυλακι. Τωρα για την αττικη οδο, αυτο δεν μπορω να το γνωριζω, αν οντως μπορουσε η οχι να γινει με 450μυρια, αυτο μονο αν ειναι καποιος της δουλειας μπορει να το εκτιμησει. Τετοια στοιχεια δεν εχω οποτε δεν μπορω να μιλησω ετσι αυθαιρετα.
De@th L0rd Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2011 Γιατι τα πληρωνουν μεσω φορων, ολοι το γνωριζουν αυτο. Ενα εκατομμυριο ευρω το χρονο κοστιζει το καθε χιλιομετρο της autobahn για συντηρηση, δε νομιζω να ειναι λεφτα που ερχονται απο το πουθενα. Τα τέλη κυκλοφορίας που πληρώνουμε κάθε χρόνο δηλαδή για ποιό λόγο είναι; Για να κάθετε το αυτοκίνητο στο γκαράζ και να κυκλοφοράει μόνο στους δρόμους της πόλης και τους επαρχιακούς; Δε μπορώ να καταλάβω πόσες φορές πρέπει να το επισημάνουμε το συγκεκριμένο, τα λεφτά κάθε χρόνο ΔΕΝ είναι λίγα. Και τα λεφτά που ζητάνε για τον αυτοκινητόδρομο είναι ΠΑΡΑ πολλά όπως επίσης τα διόδια. Εκεί που υπάρχει εναλλακτική διαδρομή θα τα αποφύγω τα διόδια. ΚΑΠΟΙΟΙ ΣΤΑΘΜΟΙ διοδίων όμως ΔΕΝ αποφεύγονται. Χαρακτηριστικό παράδειγμα στις θερμοπύλες. Έχουμε ευθύνη σαν πολίτες για την κατάντια του σιδηροδρόμου στην Ελλάδα. Εξήγησέ μου το λόγο για τον οποίο οι πολίτες (εξαιρουμένων των εργαζομένων του ΟΣΕ) ευθύνονται για την κακοδιαχείριση από πλευράς ΟΣΕ των χρηματικών πόρων, των μιζών, των λαθραίων εμπορευμάτων κ βαγονιών.Αν οι πολίτες έφταιγαν 1 φορά που έπαιρναν το Ι.Χ. για να πάνε Αθήνα-Θεσσαλονίκη, ο ΟΣΕ έφταιγε 833 με τις τακτικές που ακολουθούσε. Μη λέμε ότι θέλουμε.
Ntinaras Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2011 Το οτι βγηκε καποιος και ειπε οτι τα λεφτα απο τα ταδε διοδια πανε για την κατασκευη της ταδε οδου, δεν θα με κανει και να το πιστεψω. Η ιονια δε σταματησε, απλα κινειται με ρυθμους χελωνας, γιατι απλα δεν ερχονται λεφτα ουτε απο τις αφιδνες ουτε απο πουθενα. Διοδια δικα της η ιονια δεν εχει καπου, τουλαχιστον απανω απ το αυλακι. Τωρα για την αττικη οδο, αυτο δεν μπορω να το γνωριζω, αν οντως μπορουσε η οχι να γινει με 450μυρια, αυτο μονο αν ειναι καποιος της δουλειας μπορει να το εκτιμησει. Τετοια στοιχεια δεν εχω οποτε δεν μπορω να μιλησω ετσι αυθαιρετα. δεν βγηκε ενας τυχαιος και το πε αυτο,η εταιρια το εχει πει αυτο... στην ιονια δεν ειναι προβλημα τα λεφτα,αλλα κατι αρχαια που βρηκαν και κατι κολλληματα σε απαλλοτριωσεις περιουσιων... για την αττικη οδο τα λεει ολα το βιντεακι...
Super Moderators Snoob Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2011 Super Moderators Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2011 Συγγνώμη, δεν το μπορώ άλλο αυτό το "τα λέει όλα το βιντεάκι". Παράδειγμα, ξεκίνησε χθες μια συζήτηση (εδώ, όχι στις κινήσεις που συμμετέχεις, ούτε στα βιντεάκια) για το τι εισπράττει το κράτος. Προσπαθώ να ενημερωθώ, ψάχνω στο internet, βρίσκω μια δήλωση υφυπουργού που λέει ότι παίρνει μόνο το ΦΠΑ. Παρεμβαίνει ο marios_geo, λέει πως το κράτος εισπράττει και ποσοστό, δίνει ένα link από Ελευθεροτυπία. Ανεβάζεις μετά ένα "βιντεάκι" (για άλλο λόγο, βέβαια) όπου ο δικηγόρος που ενημερώνει τα μέλη μιας συνέλευσης εξηγεί πως το κράτος εισπράττει μόνο το ΦΠΑ. Ξαναρωτάω τι γίνεται, απάντηση δεν παίρνω. Δεν είναι τρόπος συζήτησης αυτός: "τα λέει όλα το βιντεάκι". Το βιντεάκι λέει πράγματα που έρχονται σε ευθεία αντίθεση με άλλες πηγές, προσπαθούμε να ενημερωθούμε, δεν είναι ούτε "πάρε τηλέφωνο στην ΑΠΠΔ", ούτε "δες το βιντεάκι". Πείτε το με δικά σας λόγια. Άκου "τα λέει όλα το βιντεάκι".
pournaras Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2011 Τα τέλη κυκλοφορίας που πληρώνουμε κάθε χρόνο δηλαδή για ποιό λόγο είναι; Για να κάθετε το αυτοκίνητο στο γκαράζ και να κυκλοφοράει μόνο στους δρόμους της πόλης και τους επαρχιακούς; Δε μπορώ να καταλάβω πόσες φορές πρέπει να το επισημάνουμε το συγκεκριμένο, τα λεφτά κάθε χρόνο ΔΕΝ είναι λίγα. Και τα λεφτά που ζητάνε για τον αυτοκινητόδρομο είναι ΠΑΡΑ πολλά όπως επίσης τα διόδια. Εκεί που υπάρχει εναλλακτική διαδρομή θα τα αποφύγω τα διόδια. ΚΑΠΟΙΟΙ ΣΤΑΘΜΟΙ διοδίων όμως ΔΕΝ αποφεύγονται. Χαρακτηριστικό παράδειγμα στις θερμοπύλες. 5 εκατομμυρια αυτοκινητα. 200 ευρω ανα αυτοκινητο τελη κυκλοφοριας. 1 δις εισπραξη. 200 χιλιαδες χιλιομετρα υπαρχοντος οδικου δικτυου Αρα 5.000 ευρω ανα χιλιομετρο κοστος συντηρησης για ενα ετος. (οι τιμες ειναι στο περιπου) Λες λοιπον αυτο το χιλιοειπωμενο "πληρωνω τελη αρα ειμαι οκ" να φτανει για να καλυψει τους υπαρχοντες δρομους και να φτιαξει και καινουριους;
Super Moderators Snoob Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2011 Super Moderators Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2011 Διαβάστε τους κανόνες -όχι πολιτικές συζητήσεις.
Ntinaras Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2011 5 εκατομμυρια αυτοκινητα. 200 ευρω ανα αυτοκινητο τελη κυκλοφοριας. 1 δις εισπραξη. 200 χιλιαδες χιλιομετρα υπαρχοντος οδικου δικτυου Αρα 5.000 ευρω ανα χιλιομετρο κοστος συντηρησης για ενα ετος. (οι τιμες ειναι στο περιπου) Λες λοιπον αυτο το χιλιοειπωμενο "πληρωνω τελη αρα ειμαι οκ" να φτανει για να καλυψει τους υπαρχοντες δρομους και να φτιαξει και καινουριους; 1 δις ευρω απο τελη μονο αρκει να φτιαξεις 2-3 αττικες οδους το χρονο...
Super Moderators Snoob Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2011 Super Moderators Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2011 Όχι αν το κόστος είναι αυτό που γράφει εδώ. Παρενθετικά, για αυτό που είχαμε πει χθες, εδώ φαίνεται η συμμετοχή του δημοσίου (δε θυμάμαι ποιος είχε πει ότι ήταν καθ' ολοκληρίαν ιδιωτικά χρηματοδοτούμενο έργο, ρώτησα βέβαια εδώ αλλά απάντηση...δεν).
Ntinaras Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2011 ξαναεγραψα οτι το εργο υπερτιμολογηθηκε επι 3...οποτε το πραγματικο κοστος ηταν οσο το ποσο που εδωσε το δημοσιο... τυχαιο?
De@th L0rd Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2011 5 εκατομμυρια αυτοκινητα. 200 ευρω ανα αυτοκινητο τελη κυκλοφοριας. 1 δις εισπραξη. 200 χιλιαδες χιλιομετρα υπαρχοντος οδικου δικτυου Αρα 5.000 ευρω ανα χιλιομετρο κοστος συντηρησης για ενα ετος. (οι τιμες ειναι στο περιπου) Λες λοιπον αυτο το χιλιοειπωμενο "πληρωνω τελη αρα ειμαι οκ" να φτανει για να καλυψει τους υπαρχοντες δρομους και να φτιαξει και καινουριους; Οι πράξεις είναι πολύ απλοϊκες για να είναι σωστές. Δεν θέλει την ίδια συντήρηση ο επαρχιακός δρόμος που τον στρώνουν μια φορά στα 10 χρόνια και την ίδια ο αυτοκινητόδρομος. Τα τέλη κυκλοφορίας υπάρχουν γι αυτό το λόγο. Δε λέμε να μην υπάρχουν ΚΑΘΟΛΟΥ διόδια. Λέμε να υπάρχει ανεκτός αριθμός διοδίων με ΑΝΕΚΤΕΣ τιμές και επιπλέον εναλλακτικές διαδρομές ΠΑΝΤΟΥ για να τα αποφεύγεις. Κοινώς παράδρομοι. Δηλαδή εσένα σου φαίνεται εντάξει να πληρώνεις 40+ ευρώ μόνο διόδια για να πας και να έρθεις Αθήνα-Θεσσαλονίκη; Κ να πληρώνεις κ φόρο καυσίμων τιμές βενζίνης στο 1,60+ κοινώς σε λίγο θα συμφέρει αεροπορικό εισητήριο. Αν έχει κάποιος οικογένεια θα παίρνουν όλοι ομαδικώς τα ΚΤΕΛ και τα τραίνα επειδή συμφέρει; Υποτίθεται ότι το αυτοκίνητο είναι ένα αγαθό που δε πρέπει να είναι δυσπρόσιτο, άσχετα αν οι έλληνες το παραξήλωσαν με τα 4 αυτοκίνητα ανα σπίτι. Αλλά να γίνεται δυσβάσταχτο έξοδο ακόμα κι ΕΝΑ αυτοκίνητο πάει πολύ.
Super Moderators Snoob Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2011 Super Moderators Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2011 ξαναεγραψα οτι το εργο υπερτιμολογηθηκε επι 3...οποτε το πραγματικο κοστος ηταν οσο το ποσο που εδωσε το δημοσιο... τυχαιο? Εσύ το έγραψες και μπράβο σου. Αν, τώρα, έχεις και ένα link που να δείχνει τη σύμβαση, με κόστος 450 εκατομμύρια, είσαι άψογος. Αλλιώς πάμε στο "μούφα", "μη διαδίδεις ψέμματα" κτλ. και άκρη δε βγαίνει. Η ρημάδα η σύμβαση δεν υπάρχει κάπου να τη δούμε; Ανέφερα ήδη χαρακτηριστικό παράδειγμα (αυτό του ποσοστού που πάει στο κράτος) όπου το ίδιο "στρατόπεδο" λέει τελείως διαφορετικά πράγματα. Σεβαστές οι απόψεις, κατανοητός ενδεχομένως και ο εκνευρισμός (έχω συγγενείς στις Αφίδνες και ξέρω) αλλά αν δε δω κάτι συγκεκριμένο...
Προτεινόμενες αναρτήσεις