telis Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2019 Δεν είναι τυχαίο που μετά τις παραχωρήσεις των δρόμων ο Σουφλιάς εξαφανίστηκε 2
vasilk Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2019 1 ώρα πριν, telis είπε Δεν είναι τυχαίο που μετά τις παραχωρήσεις των δρόμων ο Σουφλιάς εξαφανίστηκε Ο Σουφλιάς άνοιξε το δρόμο αλλά συγχαρητήρια αξίζουν και όλοι οι υπόλοιποι που διαπραγματεύτηκαν εκ νέου τις συμβάσεις (για το καλό μας φυσικά). Κάθε νέα κυβέρνηση έβαζε και από ένα λιθαράκι για να φτάσουμε εδώ που είμαστε. Μην τους στερήσουμε τις δάφνες. 1
Jiakometi Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2019 6 ώρες πριν, vasilk είπε Δεν γίνεται να μπουν μέσα. Στις συμβάσεις παραχώρησης υπάρχει ρήτρα ώστε αν δεν πιάσουν την προσδοκόμενη κυκλοφορία (=προσδοκόμενα κέρδη) το Δημόσιο καλύπτει την διαφορά (χασούρα). Είναι zero risk επιχείρηση. 6 ώρες πριν, mindreader είπε Ετσι τοτε γινομαι κι εγω επιχειρηματιας φιλε μου. Ενα κ@λ@μαγαζο ανοιγει καποιος, και παιρνει ενα κάρο ρισκα. Κι αυτοι εχουν ολοκληρους αυτοκινητοδρομους, και ειναι risk-free επιχειρηση;;;; Αυτα να τα βλεπουν οσοι βριζουν μερα-νυχτα το 'κακο ελληνικο δημοσιο'.... 5 ώρες πριν, kleo1 είπε αν νοικιάσω κι εγώ ένα κυλικείο (πχ σε σχολείο) και μπω μέσα, θα μου καλύψει τη χασούρα το κράτος; Το οποίο Δημόσιο είναι ο κύριος μέτοχος σε κάθε σύμβαση παραχώρησης........ Και αποφασίζει (τελικά) για το ύψος του κόστους των διοδίων ....... 1
vasilk Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2019 1 ώρα πριν, Jiakometi είπε Το οποίο Δημόσιο είναι ο κύριος μέτοχος σε κάθε σύμβαση παραχώρησης........ Και αποφασίζει (τελικά) για το ύψος του κόστους των διοδίων ....... Όχι βέβαια. Το Δημόσιο είναι κύριος (ιδιοκτήτης) του έργου (Εθνική Οδός) αλλά την εκμετάλλευση την έχει παραχωρήσει στις κοινοπραξίες όπου σε καμία περίπτωση δεν είναι ούτε κύριος μέτοχος και ούτε μπορεί να επιβάλλει τιμολογιακή πολιτική. 1
pirmen56 Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, Jiakometi είπε Το οποίο Δημόσιο είναι ο κύριος μέτοχος σε κάθε σύμβαση παραχώρησης........ Και αποφασίζει (τελικά) για το ύψος του κόστους των διοδίων ....... Spoiler Το οποίο Δημόσιο μετέτρεψε τη χώρα σε φοροεισπρακτικό μηχανισμό για χάρη ξένων συμφερόντων(κράτη, funds κτλ.) με την αιτιολογία ότι έτσι προστατεύεται το υπέρτατο αγαθό. Η παραμονή στο ευρώ. Τα πρωτογενή πλεονάσματα δισεκατομμυρίων(7,6 το φετινό) δεν προορίζονται για ακαμάτηδες ΔΥ. Είναι αφαίρεση χρημάτων από την οικονομία είτε επιτυγχάνονται μέσω φόρων είτε μέσω περιστολής δαπανών. Έφτασαν οι ΔΥ τους 600.000 περίπου(από τις χαμηλότερες αναλογίες παγκοσμίως), με μειωμένους μισθούς και πάλι δεν έφτανε για να "φάνε" οι δανειστές. Πράγματα που το capital.gr και παρόμοιοι τα προσπερνάνε και μας τα πρήζουν συνέχεια για την υψηλή φορολογία. Την οποία οι δανειστές αποδέχθηκαν ως ΒΙΩΣΙΜΟ ΜΕΤΡΟ. Και αυτό το δέχτηκαν οι Έλληνες αφού όλους όσους εξέλεξαν(και όλοι έκαναν υποσχέσεις για μαγκιές και διαπραγματεύσεις, π.χ. Ζάπειο) είχαν σαν κεντρική γραμμή το ευρώ και την Ε.Ε. Όποιος πιστεύει τόσο πολύ στα μαντριά, νομίζωντας ότι η ανεξαρτησία σε κάνει αυτόματα Βενεζουέλα, Ζιμπαμπουε κτλ. ας είναι έτοιμος τα πάντα. 1 ώρα πριν, Jiakometi είπε Το οποίο Δημόσιο είναι ο κύριος μέτοχος σε κάθε σύμβαση παραχώρησης........ Και αποφασίζει (τελικά) για το ύψος του κόστους των διοδίων ....... Έχουν και φόρο τα διόδια. Επεξ/σία 10 Ιανουαρίου 2019 από pirmen56
vasilk Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2019 6 λεπτά πριν, pirmen56 είπε Όποιος πιστεύει τόσο πολύ στα μαντριά, νομίζωντας ότι η ανεξαρτησία σε κάνει αυτόματα Βενεζουέλα, Ζιμπαμπουε κτλ. ας είναι έτοιμος τα πάντα. Η ανεξαρτησία όμως δεν σβήνει το χρέος και με άδειες τσέπες αν όχι αυτόματα, σε ελάχιστο χρόνο γίνεσαι Βενεζουέλα.
pirmen56 Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) 4 λεπτά πριν, vasilk είπε Η ανεξαρτησία όμως δεν σβήνει το χρέος και με άδειες τσέπες αν όχι αυτόματα, σε ελάχιστο χρόνο γίνεσαι Βενεζουέλα. Δεν κατάλαβες όμως γιατί χρειάζεσαι την ανεξαρτησία. Για να κάνεις αυτό που αδύναμα και υπερχρεωμένα κράτη έκαναν πολλές φορές στο παρελθόν και σώθηκαν από μια αργή καταστροφή. Δικαίωμα που κατοχυρώνει ο ίδιος ο ΟΗΕ. Τέλος από μένα. Τα υπόλοιπα σε άρθρα και μελέτες, για όποιον θέλει να μάθει. Όχι σε κατευθυνόμενα μέσα τύπου capital. υ.γ.: Δεν θα μπαινα στον κόπο να σχολιάσω αν δεν έβλεπα συνέχεια μπηχτές. Επεξ/σία 10 Ιανουαρίου 2019 από pirmen56
Γιαούρτι Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2019 Τελικά τα Μάλγαρα πήγαν 3€? Στο site δεν αναφέρει κάτι.
Super Moderators Thresh Δημοσ. 14 Ιουνίου 2019 Super Moderators Δημοσ. 14 Ιουνίου 2019 https://www.naftemporiki.gr/story/1487947/dipli-auksisi-sta-diodia-tis-attikis-odou Αυτά είναι... 1
l337 Δημοσ. 14 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 14 Ιουνίου 2019 (επεξεργασμένο) 16 λεπτά πριν, ThReSh είπε https://www.naftemporiki.gr/story/1487947/dipli-auksisi-sta-diodia-tis-attikis-odou Αυτά είναι... Οι οπαδοί της ανάπτυξης (όπως εκείνοι την εννοούν) και των ιδιωτικοποιήσεων, και εδώ μέσα, μπορούν να τρίβουν τα χέρια τους. Τι, όχι; Επεξ/σία 14 Ιουνίου 2019 από l337 1
cthulhucarbide Δημοσ. 14 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 14 Ιουνίου 2019 Στις 28/12/2018 στις 10:35 ΠΜ, Miracle Worker είπε Ειπα αυτην τη φορα να χρησιμοποιησω τα αυτοματα μηχανηματα με τα κερματα απο Αθηνα-Πατρα. Η διαδικασια ειναι πιο γρηγορη απο τα γκισε και το σημαντικοτερο, οταν εχει κινηση γλιτωνεις τις ουρες, αλλα δυστυχως μια φορα μου εφαγε ενα κερμα των 20 λεπτων. Οποτε καλο ειναι να εχεις καβατζα. Εγώ είχα ρίξει τα κέρματα μέσα αλλά σα να έλειπε ένα κέρμα και δεν είχε συμπληρωθεί το ποσό. Αφού σκεφτόμουν για κάμποση ώρα μήπως είχα μετρήσει λάθος τα λεφτά, είδα ότι στο χείλος της τρύπας κάτω κάτω είχε μείνει ένα κέρμα και δεν είχε πέσει μέσα. Αναγκάστηκα να βγάλω την ζώνη και να σηκωθώ σχετικά ψηλά για να φτάσει μέσα το χέρι και να το σπρώξω. Ίσως σου είχε συμβεί κάτι παρόμοιο. Καμιά δεκαριά φορές είχα χρησιμοποιήσει αυτά τα μηχανήματα, δεν ξέρω πόσο συχνό είναι
gthe Δημοσ. 14 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 14 Ιουνίου 2019 (επεξεργασμένο) 15 λεπτά πριν, cthulhucarbide είπε Εγώ είχα ρίξει τα κέρματα μέσα αλλά σα να έλειπε ένα κέρμα και δεν είχε συμπληρωθεί το ποσό. Αφού σκεφτόμουν για κάμποση ώρα μήπως είχα μετρήσει λάθος τα λεφτά, είδα ότι στο χείλος της τρύπας κάτω κάτω είχε μείνει ένα κέρμα και δεν είχε πέσει μέσα. Αναγκάστηκα να βγάλω την ζώνη και να σηκωθώ σχετικά ψηλά για να φτάσει μέσα το χέρι και να το σπρώξω. Ίσως σου είχε συμβεί κάτι παρόμοιο. Καμιά δεκαριά φορές είχα χρησιμοποιήσει αυτά τα μηχανήματα, δεν ξέρω πόσο συχνό είναι Σταματάω ρίχνω, σκαλώνει ... προσπαθώ να δω τι γίνεται, πάω να βγω έξω να το σπρώξω όπως εσύ ... Σταματάει ένας συμπαθέστατος κύριος από πίσω, βγαίνει βιαστικός ρίχνει τρίποντο ένα ευρώ και μου λέει ... ΠΑΜΕ παλικάρι Της συμφοράς είναι αυτά τα καλάθια, εγώ είμαι και κοντός ακόμα χειρότερα Και πέρα από την πλάκα ... απαράδεκτο εν έτη 2019 να μην έχει POS κανένα διόδο, ειδικά όταν έχουν τόσα λεφτά Επεξ/σία 14 Ιουνίου 2019 από gthe
cthulhucarbide Δημοσ. 14 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 14 Ιουνίου 2019 POS με ανέπαφη συνναλαγή θα ήταν ότι έπρεπε. Κάθε φορά που πάω ταξίδι αναγκάζομαι να έχω έναν κουβά ψιλά
Joshua21 Δημοσ. 14 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 14 Ιουνίου 2019 Μάλλον έχετε να ταξιδέψετε χρόνια, δεν εξηγείται αλλιώς που νομίζετε ότι τα διόδια δεν έχουν pos...
gthe Δημοσ. 14 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 14 Ιουνίου 2019 20 λεπτά πριν, Joshua21 είπε Μάλλον έχετε να ταξιδέψετε χρόνια, δεν εξηγείται αλλιώς που νομίζετε ότι τα διόδια δεν έχουν pos... Όντως έχουν όλα πλέον? Επειδή δεν μένω Ελλάδα και τις 2 φορές το χρόνο που έρχομαι δεν έχω δει ποτέ άνθρωπο να πληρώνει με κάρτα, ούτε το σήμα απέξω σε όλη τη διαδρομή Αθήνα - Βόλο.
Προτεινόμενες αναρτήσεις