Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
13 ώρες πριν, μπιπ μπιπ είπε

Μουσθένη;

Και μετά τα 2 χρόνια δε θα πληρώνεις στη. Αττική οδό;

Το Αθήνα - Θεσσαλονίκη από 31 ευρω θα πάει 33; Τα Μάλγαρα άλλαξαν μόνο;

Υποτίθεται μετά πάει στη διαχείριση του κράτους και το κράτος δεν βάζει καπέλο για να πάρει και ο νταβατζής. Αυτά όμως γινόνται σε αλλα κράτη , όχι αριστερά, ούτε δεξιά, ούτε Ακροδεξιά, ούτε χούντα. 

  • Απαντ. 1,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 27/12/2018 στις 11:22 ΜΜ, agamoi-thytai είπε

Υποτίθεται μετά πάει στη διαχείριση του κράτους και το κράτος δεν βάζει καπέλο για να πάρει και ο νταβατζής. Αυτά όμως γινόνται σε αλλα κράτη , όχι αριστερά, ούτε δεξιά, ούτε Ακροδεξιά, ούτε χούντα. 

Με όλο τον σεβασμό αν το κράτος δεν επιθυμούσε.  «νταβατζήδες» θα έβαζε τα χρήματα από το κονδύλι δημοσίων επεδύσεων. 

Από τη στιγμή. που ο ιδιώτης βάζει χρήματα, από που προτείνεις να πληρωθεί αν όχι από τους χρήστες (διόδια) ?

Επεξ/σία από Jiakometi
  • Like 1
Δημοσ.
10 λεπτά πριν, Jiakometi είπε

Με όλο τον σεβασμό αν το κράτος δεν επιθυμούσε.  «νταβατζήδες» θα έβαζε τα χρήματα από το κονδύλι δημοσίων επεδύσεων. 

Από τη στιγμή. που ο ιδιώτης βάζε χρήματα, από που προτείνεις να πληρωθεί αν όχι από τους χρήστες (διόδια) ?

Όταν η σύμβαση λέει πως λήγει 2017 (δεν θυμάμαι σίγουρα) και εσυ χαρίζεις 2 έτη ακόμη ; Δώρο Χριστουγέννων ;

Δημοσ.
9 ώρες πριν, agamoi-thytai είπε

Όταν η σύμβαση λέει πως λήγει 2017 (δεν θυμάμαι σίγουρα) και εσυ χαρίζεις 2 έτη ακόμη ; Δώρο Χριστουγέννων ;

Εγώ πάλι θυμάμαι πως η σύμβαση λήγει το 2024, και όχι το 2017. Επίσης τα δύο έτη παράταση δίνονται με αντάλλαγμα τη χρηματοδότηση των μελετών για τις επεκτάσεις της αττικής οδού και του προαστιακού, συνεπώς κάθε άλλο παρά δώρο είναι.

  • Like 1
Δημοσ.

Μιας και μπήκαμε στο θέμα των συμβάσεων που συνάπτει το πολυαγαπημένο σας μεγάλο κράτος (στις εκλογές παίρνει 99.5% η ιδέα του μεγάλου κράτους πατερούλη) να πούμε ότι υπάρχει σύμβαση με τους αυτοκινητόδρομους, όπου αν δεν συμπληρώσουν ένα ορισμένο ποσό από τα διόδια, τη διαφορά θα την πληρώσει το κράτος δηλαδή όλοι οι φορολογούμενοι!

  • Like 1
Δημοσ.

Ειπα αυτην τη φορα να χρησιμοποιησω τα αυτοματα μηχανηματα με τα κερματα απο Αθηνα-Πατρα. Η διαδικασια ειναι πιο γρηγορη απο τα γκισε και το σημαντικοτερο, οταν εχει κινηση γλιτωνεις τις ουρες, αλλα δυστυχως μια φορα μου εφαγε ενα κερμα των 20 λεπτων. Οποτε καλο ειναι να εχεις καβατζα.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Miracle Worker είπε

Ειπα αυτην τη φορα να χρησιμοποιησω τα αυτοματα μηχανηματα με τα κερματα απο Αθηνα-Πατρα. Η διαδικασια ειναι πιο γρηγορη απο τα γκισε και το σημαντικοτερο, οταν εχει κινηση γλιτωνεις τις ουρες, αλλα δυστυχως μια φορα μου εφαγε ενα κερμα των 20 λεπτων. Οποτε καλο ειναι να εχεις καβατζα.

Πως και βάλανε καλαθάκια;

Είναι 100% ιδιωτικοί πλέον οι δρόμοι;

Το κράτος - cosa nostra και 1% να έχει κάπου προσπαθεί να χώσει μέσα ρουσφέτια με κάθε τρόπο!

Επεξ/σία από skiabox
Δημοσ.
22 ώρες πριν, Joshua21 είπε

Εγώ πάλι θυμάμαι πως η σύμβαση λήγει το 2024, και όχι το 2017. Επίσης τα δύο έτη παράταση δίνονται με αντάλλαγμα τη χρηματοδότηση των μελετών για τις επεκτάσεις της αττικής οδού και του προαστιακού, συνεπώς κάθε άλλο παρά δώρο είναι.

Εντάξει κύριε υπουργέ, πάσο.

  • Super Moderators
Δημοσ.

Έριξε λέει άκυρο η Κομισιόν κι αναβάλεται η αύξηση διοδίων από 1/1/2019? LOL, the irony is over 9000...

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.
8 λεπτά πριν, torq είπε

 

 

Pay as you go. Καθε 10-20 χλμ, και πληρωμη διοδιων.

Θελω να δω τους αυτοκινητοδρομους αδειους. Να μπουνε μεσα τα παλιολαμογια!

Δημοσ.

Δεν γίνεται να μπουν μέσα. Στις συμβάσεις παραχώρησης υπάρχει ρήτρα ώστε αν δεν πιάσουν την προσδοκόμενη κυκλοφορία (=προσδοκόμενα κέρδη) το Δημόσιο καλύπτει την διαφορά (χασούρα). Είναι zero risk επιχείρηση.

  • Like 1
Δημοσ.
13 λεπτά πριν, vasilk είπε

Δεν γίνεται να μπουν μέσα. Στις συμβάσεις παραχώρησης υπάρχει ρήτρα ώστε αν δεν πιάσουν την προσδοκόμενη κυκλοφορία (=προσδοκόμενα κέρδη) το Δημόσιο καλύπτει την διαφορά (χασούρα). Είναι zero risk επιχείρηση.

Ετσι τοτε γινομαι κι εγω επιχειρηματιας φιλε μου. Ενα κ@λ@μαγαζο ανοιγει καποιος, και παιρνει ενα κάρο ρισκα.

Κι αυτοι εχουν ολοκληρους αυτοκινητοδρομους, και ειναι risk-free επιχειρηση;;;;

Αυτα να τα βλεπουν οσοι βριζουν μερα-νυχτα το 'κακο ελληνικο δημοσιο'....

Δημοσ.
50 λεπτά πριν, vasilk είπε

Δεν γίνεται να μπουν μέσα. Στις συμβάσεις παραχώρησης υπάρχει ρήτρα ώστε αν δεν πιάσουν την προσδοκόμενη κυκλοφορία (=προσδοκόμενα κέρδη) το Δημόσιο καλύπτει την διαφορά (χασούρα). Είναι zero risk επιχείρηση.

αν νοικιάσω κι εγώ ένα κυλικείο (πχ σε σχολείο) και μπω μέσα, θα μου καλύψει τη χασούρα το κράτος;

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...