Super Moderators Thresh Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2018 Super Moderators Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2018 2 hours ago, KoreanW said: Αν τα λεφτά των τραπεζών είναι τα δικά μας λεφτά (που με τις διασώσεις των τραπεζών δεν έχω αμφιβολία ότι είναι), αυτό σημαίνει ότι μπορώ να θεωρήσω ότι μάς λήστεψαν οι δανειολήπτες που πήραν κόκκινα δάνεια; Ohhhh i see what u did there 😛
qwertyuiop2 Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2018 3 λεπτά πριν, phanispal είπε Πού είναι ο κανονισμός/νόμος που αναφέρει και υποδεικνύει ότι απαγορεύεται να χρησιμοποιούνται κομμάτια της ΕΟ μπαινοβγαίνοντας σε εισόδους/εξόδους; 11η φορά μάλλον. Για κάθε επόμενο ερωτητή υπολογίζω ότι το iq υποδεκαπλασιάζεται (και άρα δεν υπάρχει νόημα να υπάρξει 12η): Η διαφωνία μου είναι ηθική.
becoming_I Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2018 5 λεπτά πριν, phanispal είπε Πού είναι ο κανονισμός/νόμος που αναφέρει και υποδεικνύει ότι απαγορεύεται να χρησιμοποιούνται κομμάτια της ΕΟ μπαινοβγαίνοντας σε εισόδους/εξόδους; Αναφέρεται στο ηθικό κομμάτι όχι στο νομικό, άλλωστε ότι είναι νόμιμο δεν είναι πάντοτε και ηθικό.
Konstantino12 Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2018 18 λεπτά πριν, qwertyuiop2 είπε Άλλο θέμα από εκεί... Οι Θεσσαλονικείς πρέπει να διαλέξετε αν θέλετε να είστε ένας ισχυρός πυλώνας με αξιώσεις ηγεμονίας, ή αν σας αρέσει το καθεστώς επαρχίας που σας επιφύλασσε ως πρόσφατα το "κράτος των Αθηνών" (sic). Στην πρώτη περίπτωση, είστε μητρόπολη και οι παρακαμπτήριοί σας εξυπηρετούν συγκεκριμένες ανάγκες logistics & commuting που είναι υπηρεσίες προσφερόμενες επί πληρωμή παντού (συμπερ. και η Αττική Οδός στην Αθήνα). Πρέπει να έχουν στάνταρ ποιότητας προσφερόμενα μόνο από τον ιδιωτικό τομέα (ή το Ελληνικό Δημόσιο σε μία 50αριά χρόνια που θα ξεμπερδέψει από τους υπέρογκους τόκους και χρέη που η γενιά σας δημιούργησε). Στη δεύτερη, αποδέχεστε το ενδεχόμενο ο περιφερειακός σας να αρχίσει να αποκτά λακκούβες, υποφωτισμό, νεκρά κι επικίνδυνα σημεία, με όποιο κίνδυνο για την ανάπτυξη της πόλης σας συνεπάγεται αυτό. Θα πηγαινοέρχεστε τσάμπα όμως. Και θα συνεχίσετε να μεμψιμοιρείτε για την "πρωτεύουσα της Βαλκανικής ανεργίας" και για το "αθηναϊκό κράτος" που απομυζεί τον πλούτο. Μελλοντικός πολιτικός μου μοιάζεις! Φανφάρες και μεγάλα λόγια! Αν κρίνω και από το username...κατάλαβα τι είσαι!
phanispal Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2018 Α, ιστορίες γι' αγρίους δηλαδή. Και πώς φτάσαμε στις προτροπές οι τζαμπατζήδες να χρησιμοποιούν μόνο τις ΠΕΟ;
KoreanW Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2018 Πέρα από τους λαϊκισμούς, τα πράγματα είναι πολύ ξεκάθαρα. Όταν ο ιδιώτης εργολάβος αξιώνει λεφτά, το κάνει έχοντας προηγουμένως βάλει λεφτά και ίδιους πόρους, έχοντας προηγουμένως αναλάβει μια παραχώρηση του κράτους για την οποία έχει συνάψει συμφωνία με το κράτος μας. Προφανώς και είναι δίκαιο να αποπληρώνονται τα οφειλόμενα και να τιμώνται οι συμφωνίες, και καταφανώς να εισπράξει ο παραχωρησιούχος την εύλογη αμοιβή. Πέρα από τους λαϊκισμούς, ο πολίτης αυτού του κράτους πρέπει να συμπεριφέρεται κάποια στιγμή ώριμα και υπεύθυνα. Το πρόβλημα δημιουργείται όταν ο ιδιώτης βάζει το 10% και αντί να εισπράττει το 10% συν την εύλογη αμοιβή, αναλαμβάνει δυσανάλογα πολλαπλάσιο μερίδιο από τα έσοδα που δεν του αναλογεί, και αυτό ενίοτε συμβαίνει έχοντας παρασκηνιακά χρησιμοποιηθεί ακόμα και αθέμιτα μέσα. Και δεν μιλάμε καλά-καλά για άλλες παραμέτρους των δημοσίων συμβάσεων, όπως υπερκοστολογήσεις-καρτέλ-κακοτεχνίες κλπ. Αυτά. 1
becoming_I Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Η αδικία που όλοι συμφωνούμε πως συντελείται εις βάρος των οδηγών ανεξαρτήτως αν πρέπει ή όχι να αποφεύγονται τα διόδια, είναι η μη αναλογικότητα του κομίστρου. Αν υπάρξει ένα πιο δίκαιο σύστημα με βάση την αναλογικότητα ίσως μετριαστεί το φαινόμενο. Όμως η αύξηση των κομίστρων και μάλιστα με "αριστερή" διακυβέρνηση αποτελεί σκάνδαλο δεδομένου ότι έρχονται να προστεθούν και άλλα χρήματα στα ήδη υπερκέρδη των παραχωρησιούχων. @qwertyuiop2 το να χρησιμοποιείς πολιτικό λόγο για να αποδείξεις ότι οι διαφωνούντες δεν είναι σε θέση να αναπαράγουν ουσιώδη επιχειρήματα, το βρίσκω ατυχές, δεδομένου ότι δεν ξέρεις τι πρεσβέυει πολιτικά ο καθένας και συμπεραίνεις αυθαίρετα ότι "αφού αποφεύγει διόδια είναι κανενας τζαμπατζής ελληνάρας που νομίζει ότι όλοι βάλλονται εναντίον του" ίσως να αγνοείς τη μεγαλύτερη εικόνα που είναι "κατά τη γνώμη μου" η μαζικότητα της αποφυγής διοδίων μέσω παραδρόμων. Αφήνω στην άκρη την ηθικότητα που ορθώς θίγεις αλλά θέλω να αναδείξω ότι αρκετοί εκ των "τζαμπατζήδων" παλαιότερα πληρώνανε κανονικά τα διόδια. Αυτό και μόνο φτάνει να επιταχύνει τις εξελίξεις για ένα πιο δίκαιο σύστημα. Στις υπόλοιπες χώρες το κόστος των διοδίων είναι τρομερά μικρό και σε χώρες όπως η Ελβετία είναι ένα ποσό της τάξης των 50€ εφάπαξ για όλο το χρόνο για απεριόριστες διελεύσεις. Αν μιλάμε για ηθικότητα, ο τζαμπατζής μπορεί να έχει άπειρες προεκτάσεις. Ακούς μουσική απο youtube,κατεβάζεις ταινίες, πειρατικά προγράμματα/παιχνίδια αυτό δε σε κάνει τζαμπατζή; Αν έχεις επιχείρηση και δεν κόβεις αποδείξεις; Αν μαγειρεύεις τα βιβλιά και βγάζεις ζημιά και έχεις iPhonάρες και πορσικά και ταυτόχρονα έχεις το σπίτι σου στο νόμο Κατσέλη δεν είσαι τζαμπατζής; Ναι αλλα εγώ πληρώνω διόδια θα μου πεις. Προφανώς και δεν απευθύνομαι προσωπικά σε εσένα αλλά να δούμε λίγο τι εστί πραγματικά τζαμπατζής. Επεξ/σία 13 Σεπτεμβρίου 2018 από becoming_I
KoreanW Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2018 πάντως δε νομίζω ότι είναι σωστό το επιχείρημα της ευθείας σύγκρισης με το προηγούμενο των άλλων χωρών, άλλες χώρες τελείως άλλα δεδομένα, και δεν είναι γενικόλογο αυτό αλλά υπάρχει πάντοτε κι ένα αντίκρυσμα πχ άλλο το κόστος συντήρησης και άλλο το κόστος κατασκευής και συντήρησης τέλος πάντων, το σωστό και δίκαιο είναι τα έργα να αποπληρώνονται και οι χρήστες να εξοφλούν τις υπηρεσίες που λαμβάνουν ούτε οι τζαμπατζήδες χρήστες είναι δικαιολογημένοι, ούτε οι τζαμπατζήδες εργολάβοι 2
becoming_I Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 8 λεπτά πριν, KoreanW είπε δε νομίζω ότι είναι σωστό το επιχείρημα της ευθείας σύγκρισης με το προηγούμενο των άλλων χωρών Επειδή είμαι του επαγγέλματος (πολιτικός μηχανικός) το κόστος συντήρησης δε διαφέρει σημαντικά. Αυτό που διαφέρει είναι το κόμιστρο. 8 λεπτά πριν, KoreanW είπε τέλος πάντων, το σωστό και δίκαιο είναι τα έργα να αποπληρώνονται και οι χρήστες να εξοφλούν τις υπηρεσίες που λαμβάνουν Δε νομίζω να διαφωνεί κανείς λογικός άνθρωπος σε αυτό. Επεξ/σία 13 Σεπτεμβρίου 2018 από becoming_I
KoreanW Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2018 1 minute ago, becoming_I said: Επειδή είμαι του επαγγέλματος (πολιτικός μηχανικός) το κόστος συντήρησης δε διαφέρει σημαντικά. Αυτό που διαφέρει είναι το κόμιστρο. Δε νομίζω να διαφωνεί κανείς λογικός άνθρωπος σε αυτό. πάντα στην τιμολόγηση μιας παραχώρησης υπεισέρχονται διάφορες παράμετροι και στο συγκεκριμένο που ανέφερα «άλλο το κόστος συντήρησης και άλλο το κόστος κατασκευής και συντήρησης» εννοώ προαφνώς ότι όταν ο μέσος ελληνικός αυτοκινητόδρομος πρέπει να αποπληρώνει λχ δανειακές συμβάσεις από την ΕΤΕ, προφανώς και αυτό είναι μια επιβάρυνση σε σχέση με έναν αυτοκινητόδρομο που έχει αποσβέσει τα κόστη κατασκευής του τέλος πάντων στο δεύτερο, δυστυχώς στη χώρα μας έχει χαθεί η κοινήλογική, όταν από τη μια έχουμε πολλούς λαϊκιστές που λένε άκρως παράλογα πράγματα, και από την άλλη πολλούς κρατικοδίαιτους επιχειρηματίες τέλος πάντων να ευχηθούμε καλά μυαλα σε όλο τον κόσμο 1
becoming_I Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2018 30 λεπτά πριν, KoreanW είπε δυστυχώς στη χώρα μας έχει χαθεί η κοινή λογική, όταν από τη μια έχουμε πολλούς λαϊκιστές που λένε άκρως παράλογα πράγματα Πράγματι όπως αυτοί που πριν τις εκλογές του Ιανουαρίου 2015 ανήκαν στο κίνημα "δεν πληρώνω", σηκώνανε μπάρες και κάνανε δηλώσεις στα διόδια, τώρα τα αυξάνουν έως και 150% 32 λεπτά πριν, KoreanW είπε τέλος πάντων να ευχηθούμε καλά μυαλα σε όλο τον κόσμο Αμην
Lacepo Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2018 ωραια με τις αρλουμπες.. τωρα ξερει καποιος που κλεισαν το 90 απο που θα πηγαινουμε; Ξερει καποιος να απαντησει;
zio10 Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Σε ποιο site τσεκάρουμε αξιόπιστα κόστος διοδίων; Επεξ/σία 14 Σεπτεμβρίου 2018 από zio10
gia_nnis Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 31 λεπτά πριν, Lacepo είπε ωραια με τις αρλουμπες.. τωρα ξερει καποιος που κλεισαν το 90 απο που θα πηγαινουμε; Ξερει καποιος να απαντησει; Στις 11/9/2018 στις 10:40 ΜΜ, gia_nnis είπε Τωρα οι επιλογες ειναι 2: Ποια διαδρομη ειναι ομως καλυτερη? Εχεις αποριες..? Επεξ/σία 14 Σεπτεμβρίου 2018 από gia_nnis
becoming_I Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Παιδιά έκανα ένα δοκιμαστικό forum θα το βρείτε στο http://forum.tollfreegr.com Αν έχετε να προτείνετε κάτι ελεύθερα. Επεξ/σία 18 Σεπτεμβρίου 2018 από becoming_I Άλλαξα forum και πήγα σε phpbb :P 3 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις