Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
5 ώρες πριν, qwertyuiop2 είπε

 

Δεν φυσάω τίποτα, προέρχομαι από οικογένεια με καθαρό οικογενειακό εισόδημα όχι πάνω από  35κ. Το ότι έτυχε να ζω στην κηφισιά λόγω υπάρχουσας από τα 70ς περιουσίας για να μου τη λένε ελληναράδες σαν εσάς, δηλώνει ότι εσείς τσουβαλιάζετε αβέρτα.

Αλλοι οχι μικτα 35κ δεν παιρνουν, αλλα ουτε 15. Και αφου εχεις απο τα 70ς περιουσια, ουτε ενοικιο πληρωνεις (ή ο μπαμπας σου τελος παντων).

It's a school night. Go to bed

  • Απαντ. 1,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
9 ώρες πριν, qwertyuiop2 είπε

Aν ήμουν εγώ η οικογένεια θα έλεγα ότι "η οικογένειά μου χχχχ". Όχι ότι "προέρχομαι" από κάπου. Η Ελληνική γλώσσα είναι ακριβής.

Όπως ακριβής ήταν και η άποψή μου προηγουμένως: Υπάρχει δωρεάν επιλογή, τίμια και νόμιμη. Αντρίκεια, αν είστε σεξιστής. Παίρνετε την Π.Ε.Ο. Ούτε γκρίνιες στα φόρα, ούτε βαλκανικές συνωμοσιολογιές για κακούς εργολάβους με αμαρτωλές ιστορίες, ούτε υποβόσκοντα ad hominem.

Και, τέλος, προέρχομαι από μία θετικιστική παιδεία που μου επιτρέπει να μη βλέπω έναν μανιχαϊκό κόσμο στον οποίο τα πράματα χωρίζονται σε "για το καλό μας" και "για το κακό μας". Υπάρχουν αποχρώσεις και σίγουρα πολλά δε γίνονται για το καλό μας, χωρίς αυτό να είναι απαραίτητα κακό. Η πολιτική είναι η τέχνη της διαχείρισης των αντιδράσεων που προκύπτουν από την *όποια* αναδιανομή πλούτου. Για τη δική μου περίπτωση γνωρίζω ότι προσφέρεται ωραιότατος Π.Ε.Ο. που χρησιμοποιώ εγώ και οι γονείς μου για τα πέριξ της Αττικής που δε μας επηρεάζουν τα 5-10 λεπτά παραπάνω διαδρομής.

OK. Ξεκαθαρίσαμε ότι είσαι πολύ νέος, χωρίς οικογενειακές υποχρεώσεις, τα χρησιμοποιείς πολύ περιστασιακά και ότι τα διόδια τα πληρώνουν οι γονείς σου που έχουν εισόδημα 35000€ καθαρά το χρόνο. Ότι σου είπα και πριν, ξεκινάς από εντελώς διαφορετική αφετηρία από που ξεκινάνε οι περισσότεροι που γκρινιάζουν οι προσπαθούν να τα αποφύγουν. Το περίεργο θα ήταν να είχες εσύ πρόβλημα. Οπότε επειδή δεν είσαι στη θέση τους λίγο μεγαλύτερη ανεκτικότητα και λίγο πιο φειδωλός στις δηλώσεις.

Και στο κάτω κάτω εδώ δεν συζητιέται ούτε κάτι παράνομο ούτε πως θα κάψουμε τα διόδια. Συζητιέται πως μπορείς να τα αποφύγεις ΝΌΜΙΜΑ από παρακάμψεις, εναλλακτικές διαδρομές κτλ. Αφού δεν σε ενδιαφέρει έχεις την επιλογή να μείνεις έξω από την συζήτηση. Δεν είναι ανάγκη να έρχεσαι να στολίζεις με διάφορα επίθετα ανθρώπους που ούτε ξέρεις ποιοι είναι ούτε ξέρεις τι ανάγκες έχουν.

8 ώρες πριν, Jiakometi είπε

Χωρίς κακή διάθεση .... Είμαι πάνω από 40 και το μόνο που ξέρω είναι ότι οι δρόμοι έγιναν πιο ασφαλείς από τις "Εθνικές Οδούς" του 80 & του 90.....Μπορείς  να αναλύσεις σύντομα ?

Δεν είπα κάτι για τους δρόμους. Οι δρόμοι είναι μια χαρά τώρα και κάποιοι είναι μέρα με τη νύχτα με το τι ήταν παλιά. Μίλησα για το πως έγιναν οι παραχωρήσεις, με ποιους όρους και πως φτάσαμε να πληρώνουμε τόσα πολλά διόδια.

Εν συντομία. Οι παραχωρήσεις ξεκίνησαν επί υπουργίας Σουφλιά με στόχο να κατασκευαστούν σύντομα από ιδιώτες τα νέα τμήματα των Ε.Ο. (η κατασκευή όμως τελικά πήρε πολλά χρόνια). Το Δημόσιο έβαλε (υποθήκευσε) τις υπάρχουσες υποδομές (Ε.Ο.) και τα έσοδα από αυτά, Κοινοτικές κονδύλια και εγγυήθηκε τα δάνεια των ιδιωτών. Οι ιδιώτες έβαλαν δάνεια (με εγγύηση το Δημοσίου) και δικά τους νέα κεφάλαια (κάπου 10%). Οι συμβάσεις, όπως μάθαμε με το δύσκολα τρόπω εκ των υστέρων (πληρώνοντας) ήταν πολύ δυσμενές για το Ελληνικό Δημόσιο και με πολλές ρήτρες που τελικά αναγκάστηκε να τις πληρώσει (η λογική λέει πως δεν μπορεί να ήταν τόσο ανίκανοι αυτοί που τις υπέγραψαν και απλώς δεν τις είδαν). Κάθε κυβέρνηση που ερχόταν ξεκίναγε και μια καινούρια διαπραγμάτευση για να διόρθωση την κακή συμφωνία της προηγούμενης και φυσικά υπέγραφε μια ακόμα χειρότερη γιατί τα πράγματα είχαν αλλάξει προς το χειρότερο (η παραχώρηση πήγαινε όλο και πιο μακριά, το Δημόσιο έπαιρνε όλο και λιγότερα). Ο στόχος και η συμφωνία ήταν όταν θα τελείωναν όλα τα έργα σταδιακά το κόστος να έφτανε τα 4c το χλμ. (πριν καν τελειώσουν όλα τα έργα το κόστος είχε φτάσει 7c το χλμ.). Επίσης το Ελληνικό Δημόσιο θα έπαιρνε ένα μέρος των εσόδων που όμως εξαφανίζονται ταχυδακτυλουργικά.

  • Like 1
Δημοσ.

Η Αττική οδός δεν παραχωρήθηκε επί Σουφλιά αλλά πολύ νωρίτερα, ούτε το Αεροδρόμιο των Σπάτων, ούτε η Γέφυρα Ρίο-Αντίρριο, ούτε τα δημόσια έργα γενικώς.

Δεν είναι θέμα του ενός υπουργού και της τάδε κυβέρνησης, είναι διαχρονικό.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 ώρες πριν, qwertyuiop2 είπε

Aν ήμουν εγώ η οικογένεια θα έλεγα ότι "η οικογένειά μου χχχχ". Όχι ότι "προέρχομαι" από κάπου. Η Ελληνική γλώσσα είναι ακριβής.

Όπως ακριβής ήταν και η άποψή μου προηγουμένως: Υπάρχει δωρεάν επιλογή, τίμια και νόμιμη. Αντρίκεια, αν είστε σεξιστής. Παίρνετε την Π.Ε.Ο. Ούτε γκρίνιες στα φόρα, ούτε βαλκανικές συνωμοσιολογιές για κακούς εργολάβους με αμαρτωλές ιστορίες, ούτε υποβόσκοντα ad hominem.

Και, τέλος, προέρχομαι από μία θετικιστική παιδεία που μου επιτρέπει να μη βλέπω έναν μανιχαϊκό κόσμο στον οποίο τα πράματα χωρίζονται σε "για το καλό μας" και "για το κακό μας". Υπάρχουν αποχρώσεις και σίγουρα πολλά δε γίνονται για το καλό μας, χωρίς αυτό να είναι απαραίτητα κακό. Η πολιτική είναι η τέχνη της διαχείρισης των αντιδράσεων που προκύπτουν από την *όποια* αναδιανομή πλούτου. Για τη δική μου περίπτωση γνωρίζω ότι προσφέρεται ωραιότατος Π.Ε.Ο. που χρησιμοποιώ εγώ και οι γονείς μου για τα πέριξ της Αττικής που δε μας επηρεάζουν τα 5-10 λεπτά παραπάνω διαδρομής.

 

γιωργακη αριστα στην εκθεση, παρε τωρα το χαρτζιλικι σου να πας να κερασεις την κοπελα εναν γκαϊφέ

και προσοχη, μην απομακρυνθεις απο τα διοδια

Επεξ/σία από le vent nous porterAAAA
Δημοσ.

αντι να γράφετε καμιά πληροφορία για τα διόδια (τρόπους αποφυγής) κάθεστε και ασχολείστε με το κάθε παιδάκι που σας τρολλάρει και γεμίζουμε ανούσια ποστς (όπως κάνω εγώ τώρα).

Δηλαδή αν κάποιος εμφανιστεί και γράψει ότι τα διόδια είναι πολύ φθηνά, θα του απαντήσετε; Δεν υπάρχει λόγος γιατί ή θα τρολλάρει ή θα είναι εγκεφαλικά νεκρός. 

Δημοσ.

Η άποψη μου είναι ότρι από την στιγμή που πληρώνω τελη κυκλοφορίας, τους πιο ψηλούς δασμούς στην Ευρώπη για αγορά αυτοκινήτου ,

τους πιο ψηλούς δασμούς στην Ευρώπη στα καύσιμα , και 24% φόρο στα καύσιμα , στα λυπαντικά κτλ , δεν θα έπρεπε να πληρώνω το ύψος των διοδίων

που υπάρχει σήμερα. Άσε που είναι και εκνευριστικό . Για Θεσσαλονίκη σταματάς 11 φορές.

  • Like 3
Δημοσ.

Όπως και να έχει, δεν απαγορεύεται να έχεις διαφορετική άποψη. Σημασία έχει να εκτίθενται απόψεις ορθές και τεκμηριωμένες. Οι αφορισμοί εκατέρωθεν προφανώς δε βοηθούν τη συζήτηση. 

25 λεπτά πριν, torq είπε

αντι να γράφετε καμιά πληροφορία για τα διόδια (τρόπους αποφυγής) κάθεστε και ασχολείστε με το κάθε παιδάκι που σας τρολλάρει και γεμίζουμε ανούσια ποστς (όπως κάνω εγώ τώρα).

θα φτιάξω forum στο site μου να κάνουμε συζήτηση εκεί. 

  • Like 1
Δημοσ.
15 ώρες πριν, qwertyuiop2 είπε

Καλά τα περί εργολάβων που είπε κι ο προηγούμενος, ασχολίαστα. Η μόνιμη επωδός του τζαμπατζή ελληνάρα. Τα θέλω όλα, τώρα , τζάμπα.

Εσείς κάνετε ακριβώς ό,τι οι δεν πληρώνω, μπαίνετε δηλαδή σε Αυτοκινητόδρομο (μία ιδωτική υπηρεσία) στα τζάμπα ενώ υπάρχει η δυνατότητα της Εθνικής Οδού. Κανένα δικαίωμά σας δεν καταστρατηγείται. Μόνο το "δικαίωμα" να κάνετε τσάμπα κι ασφαλέστατα διαδρομάρες χωρίς να πληρώνετε μία. Άρα μη μου λες για αξιοπρεπή στάση. Αξιοπρεπής στάση είναι ακολουθώ στο Αθήνα - Θεσσ. την Π.Ε.Ο. και φτάνω (με την ευχή του Θεού) κάποια στιγμή. Όχι μπαίνω σε φόρα να δω πού να μπω και πού να βγω ώστε να αποφύγω την πληρωμή. Είναι ακριβώς το ίδιο με το "πότε δεν κοιτάει το γκαρσόνι, να εξαφανιστώ".

Άμα πας Καρδίτσα από Αθήνα με 1000άρι, ελπίζω να μην έχεις παιδιά ή άλλες εκκρεμότητες που θα δεινοπαθούν μία ζωή όταν το τζόκερ που παίζεις (μάλλον συχνά) δε θα σου βγει.

Δεν φυσάω τίποτα, προέρχομαι από οικογένεια με καθαρό οικογενειακό εισόδημα όχι πάνω από  35κ. Το ότι έτυχε να ζω στην κηφισιά λόγω υπάρχουσας από τα 70ς περιουσίας για να μου τη λένε ελληναράδες σαν εσάς, δηλώνει ότι εσείς τσουβαλιάζετε αβέρτα.

Οι εργολάβοι  είναι ιδιώτες που παρέχουν μία υπηρεσία. Τίποτα δε φτιάξανε με δικά σου λεφτά. Έλεος με τους ψεκασμένους.

Για τα περί ανάγκης εξήγησα παραπάνω. Η ανάγκη καλύπτεται από το κράτος δια των Π.Ε.Ο. Αυτό που δεν καλύπτεται, είναι οι τουνελάρες και τα άψογα οδοστρώματα που επιτρέπουν την ταχύτερη δυνατή μετακίνηση.

Φίλε από την στιγμή που πληρώνω  πληρώνω τελη κυκλοφορίας, τους πιο ψηλούς δασμούς στην Ευρώπη για αγορά αυτοκινήτου ,

τους πιο ψηλούς δασμούς στην Ευρώπη στα καύσιμα , και 24% φόρο στα καύσιμα , στα λυπαντικά κτλ , δεν μπορείς να με αποκαλέσεις τζαμπατζή αν διαμαρτύρωμαι για τα διόδια.

Για να τα λέμε όπως είναι.

Επίσης όταν λες ότι οι εργολάβοι είναι ιδιώτες , αν δεν το έχεις καταλάβει με δανεισμό από τις τράπεζες έκαναν τα έργα , δηλαδή από τα λεφτά που έχω εγώ στην τράπεζα και τους τα δάνεισε. Άρα με δικά μου λεφτά. Και δεν προσφέρουν υπηρεσία, νταβατζιλίκη πουλάνε . Έχουν βάλει ένα κουβούκλιο και εσύ τους τα ακουμπάς.

Για να τα ξαναπούμε όπως είναι.

  • Like 2
Δημοσ.

Αν τα λεφτά των τραπεζών είναι τα δικά μας λεφτά (που με τις διασώσεις των τραπεζών δεν έχω αμφιβολία ότι είναι),

αυτό σημαίνει ότι μπορώ να θεωρήσω ότι μάς λήστεψαν οι δανειολήπτες που πήραν κόκκινα δάνεια;

Δημοσ.

Οσο αφορα την Θεσ/νικη. Θυμαμαι οταν πηγαιναμε με τους γονεις μου απο το κεντρο γιατι δεν υπηρχαν πολλες επιλογες για να πας απο δυτικη Μακεδονια στην Χαλκιδικη. Μετα εγινε ο περιφερειακος, και ενω δεν ειναι καλος ο δρομος για κινηση, εδωσε μια ανασα στο κεντρο. Τωρα με τα διοδια που βαζουν στην αρχη του, παλι τα ιδια....

 

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, randomcat είπε

ή/και club εδώ στο Ινσόμνια αν θες

Θέλω να το κάνω για 2 λόγους

  • το site το έχω hosted σε github και θέλω να δω αν μπορώ με κάποια μόντα να έχω forum. Αν όχι θα προσπαθήσω στον πάροχο του domain name να βάλω εκεί. Με λίγα λόγια δεν έχω ξαναφτιάξει forum και θα με ενδιέφερε να δω τη διαδικασία
  • Νομίζω ότι θα ήταν καλύτερα να είναι συγκεντρωμένα σε ένα χώρο επί τούτου και για να μπορεί να γίνεται η ενημέρωση του PDF. 

 

  • Like 1
Δημοσ.
3 ώρες πριν, vasilk είπε

OK. Ξεκαθαρίσαμε ότι είσαι πολύ νέος, χωρίς οικογενειακές υποχρεώσεις, τα χρησιμοποιείς πολύ περιστασιακά και ότι τα διόδια τα πληρώνουν οι γονείς σου που έχουν εισόδημα 35000€ καθαρά το χρόνο. Ότι σου είπα και πριν, ξεκινάς από εντελώς διαφορετική αφετηρία από που ξεκινάνε οι περισσότεροι που γκρινιάζουν οι προσπαθούν να τα αποφύγουν. Το περίεργο θα ήταν να είχες εσύ πρόβλημα. Οπότε επειδή δεν είσαι στη θέση τους λίγο μεγαλύτερη ανεκτικότητα και λίγο πιο φειδωλός στις δηλώσεις.

 

Τα ίδια θα έλεγα έχοντας μικρότερο ή μεγαλύτερο εισόδημα. Το ατομικό μου ας πούμε είναι αρκετά μικρό, και η οικονομική ενίσχυση από τους γονείς μου από ελάχιστη, έως 0 τους περισσότερους μήνες του χρόνου. Η διαφωνία μου είναι ηθική. Ότι προσπαθείτε να απολαύσετε μία υπηρεσία χωρίς να καταβάλετε το κόστος. Το λέω για 10η ίσως φορά, ακόμα και για τους πλέον μυαλοκομμένους, ότι όποιος βρίσκει κακάκριβα τα διόδια (μπορεί να είναι), κάνει το σταυρό του και παίρνει την Π.Ε.Ο. στα τζάμπα. Ή παίρνει ΚΤΕΛ. Ή αλλάζει τον τρόπο ζωής του με κάποιες θυσίες ώστε να μη χρειάζεται πολλές μετακινήσεις ή να μην του φαίνονται τόσο δυσπρόσιτα τα διόδια. Δε μπαίνει στα φόρα να γκρινιάζει που του σκοτώνει τη λαμογιά η Ε.Ε. που κλείνει το 90. Κλειστοί αυτοκινητόδρομοι λέγονται, κλειστοί θα είναι. Να το πάρει χαμπάρι το ελληναριό ότι θα ζει σε σύγχρονη χώρα με κανόνες - τουλάχιστον στον αστικό εθνικό κορμό. Όποιος θέλει να αργήσει να τον φτάσει ο εκσυγχρονισμός, υπάρχουν ωραιότατα Γρεβενά, Καρπενήσι και Μυτιλήνη να πάει να αράξει σα γνήσιος μεταμοντέρνος ραγιάς και μάγκας.

 

Τη γελοιότητα με τα λεφτά των τραπεζών που είναι δικά σας δεν την κουβεντιάζω καν. Όπως είπε ο @KoreanW , έλα να βάλουμε κάτω τις καταθέσεις μου και τα κόκκινα δάνειά σου, να δούμε τι μου έχεις κλέψει, τότε. ;)

1 ώρα πριν, overpower είπε

Οσο αφορα την Θεσ/νικη. Θυμαμαι οταν πηγαιναμε με τους γονεις μου απο το κεντρο γιατι δεν υπηρχαν πολλες επιλογες για να πας απο δυτικη Μακεδονια στην Χαλκιδικη. Μετα εγινε ο περιφερειακος, και ενω δεν ειναι καλος ο δρομος για κινηση, εδωσε μια ανασα στο κεντρο. Τωρα με τα διοδια που βαζουν στην αρχη του, παλι τα ιδια....

Άλλο θέμα από εκεί... Οι Θεσσαλονικείς πρέπει να διαλέξετε αν θέλετε να είστε ένας ισχυρός πυλώνας με αξιώσεις ηγεμονίας, ή αν σας αρέσει το καθεστώς επαρχίας που σας επιφύλασσε ως πρόσφατα το "κράτος των Αθηνών" (sic). Στην πρώτη περίπτωση, είστε μητρόπολη και οι παρακαμπτήριοί σας εξυπηρετούν συγκεκριμένες ανάγκες logistics & commuting που είναι υπηρεσίες προσφερόμενες επί πληρωμή παντού (συμπερ. και η Αττική Οδός στην Αθήνα). Πρέπει να έχουν στάνταρ ποιότητας προσφερόμενα μόνο από τον ιδιωτικό τομέα (ή το Ελληνικό Δημόσιο σε μία 50αριά χρόνια που θα ξεμπερδέψει από τους υπέρογκους τόκους και χρέη που η γενιά σας δημιούργησε). Στη δεύτερη, αποδέχεστε το ενδεχόμενο ο περιφερειακός σας να αρχίσει να αποκτά λακκούβες, υποφωτισμό, νεκρά κι επικίνδυνα σημεία, με όποιο κίνδυνο για την ανάπτυξη της πόλης σας συνεπάγεται αυτό. Θα πηγαινοέρχεστε τσάμπα όμως. Και θα συνεχίσετε να μεμψιμοιρείτε για την "πρωτεύουσα της Βαλκανικής ανεργίας" και για το "αθηναϊκό κράτος" που απομυζεί τον πλούτο.

  • Like 1
Δημοσ.

Πού είναι ο κανονισμός/νόμος που αναφέρει και υποδεικνύει ότι απαγορεύεται να χρησιμοποιούνται κομμάτια της ΕΟ μπαινοβγαίνοντας σε εισόδους/εξόδους;

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...