naftis Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2011 http://elawyer.blogspot.com/2011/01/blog-post_05.html Μη μασάτε όσοι δεν πληρώνετε. Όσοι πληρώνετε σταματήστε. Μείνετε ενωμένοι και πατήστε τους. Με το φόβο και την τρομοκρατία θέλουν από 100.000 να μας κάνουν 1.000, εύκολη λεία αν όχι αδιάφορη. ΧΟΥΝΤΑ ΕΙΝΑΙ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ. ΤΟ ΠΟΤΕ ΕΜΕΙΣ ΘΑ ΤΟ ΠΟΥΜΕ. Εσφαλμένη η απάντηση της Αρχής για τις κάμερες στα διόδια Όπως έχει δημοσιοποιηθεί, η Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα επέτρεψε με απαντητικό της σημείωμα προς τα Υπουργεία Μεταφορών και Προστασίας του Πολίτη, την χρήση εικόνων από τα αυτοκίνητα που διέρχονται χωρίς να πληρώσουν διόδια, προκειμένου οι επιχειρήσεις που εκμεταλλεύονται τους δρόμους να μπορούν να στραφούν δικαστικώς εναντίον των οδηγών. Πρόκειται για μια νομικά εσφαλμένη απόφαση της Αρχής, η οποία υποπίπτει σε σοβαρή και ανεξήγητη αντίφαση σε σχέση με την Γνωμοδότηση 1/2009 (βλ. εδώ), με την οποία η Αρχή έκρινε αντισυνταγματική την τότε τροπολογία για τις κάμερες, όταν η ΝΔ επέβαλε την νομοθετική εξαίρεση εφαρμογής της προστασίας προσωπικών δεδομένων από κάθε κάμερα του δημοσίου. Σε εκείνη την Γνωμοδότηση, η Αρχή επέμενε – ορθά- ότι η λειτουργία των καμερών προϋποθέτει την θέσπιση ειδικής νομοθεσίας με την οποία θα προβλέπονται συγκεκριμένες διατάξεις για τη συλλογή, την αποθήκευση, τη χρήση και την διαβίβαση των δεδομένων. Διαφορετικά, μια γενική διάταξη που λέει απλώς ότι «επιτρέπεται η λειτουργία καμερών», χωρίς την πρόβλεψη σαφών όρων συλλογής εικόνων και δικαιωμάτων για τους πολίτες είναι αντίθετη στο Σύνταγμα και την Ευρωπαϊκή Σύμβαση των Δικαιωμάτων του Ανθρώπου. Η Αρχή ξέχασε αυτές τις συνταγματικές αξιολογήσεις της στην απάντηση που έδωσε στα δύο Υπουργεία για τις κάμερες των διοδίων. Αναφέρει ότι οι συμβάσεις που έχουν οι επιχειρήσεις με το κράτος περιλαμβάνουν ως όρο την υποχρέωση του Δημοσίου για χορήγηση «άδειας χρήσης ηλεκτρονικών τεχνικών συσκευών για τη βεβαίωση της μη καταβολής από τους χρήστες του ισχύοντος διοδίου τέλους από την Αρχή Προστασίας Δεδομένων». Αυτός ο συμβατικός όρος θεωρήθηκε επαρκής νομική βάση για την Αρχή, η οποία έσπευσε να θεωρήσει ότι με αυτόν τον τρόπο πληρούται η εξαίρεση του άρθρου 5 παρ. 2 στ. β’ του Ν.2472 (εκπλήρωση νομικής υποχρέωσης του υπεύθυνου επεξεργασίας), χωρίς όμως η Αρχή αυτή τη φορά να εξετάσει τη συνταγματικότητα της συγκεκριμένης διάταξης, όπως είχε πράξει με την Γνωμοδότηση 1/2009. Διότι εάν είχε εξετάσει τη συνταγματικότητα θα διαπίστωνε και πάλι ότι ελλείπουν οι σαφείς νομοθετικές διατάξεις που προβλέπουν τους όρους συλλογής των προσωπικών δεδομένων από αυτές τις κάμερες. Επίσης, ως μέτρο, η συλλογή φωτογραφιών δεν είναι το ηπιότερο: θα μπορούσε η καταγραφή να γίνεται χειρόγραφα από έναν υπάλληλο των διοδίων ή ακόμη ορθότερα από κάποιον προανακριτικό υπάλληλο. Διότι η κάμερα δίνει μόνο τον αριθμό του αυτοκινήτου, με αποτέλεσμα να κινδυνεύουν ιδιοκτήτες αυτοκινήτων να διωχθούν ενώ δεν έχουν τελέσει οι ίδιοι την παράβαση. Οπότε τα δεδομένα που συλλέγονται από τις κάμερες δεν είναι ακριβή και μπορεί να οδηγήσουν αθώους στα δικαστήρια. Διάβασα μάλιστα ότι η σκέψη των εταιριών είναι η έκδοση διαταγών πληρωμής που θα οδηγήσει κατευθείαν τους πολίτες στην αγκαλιά του ΤΕΙΡΕΣΙΑ. Συνεπώς, η «άδεια» που δίνει η Αρχή δεν βρίσκεται σε συμφωνία με το Σύνταγμα και το Ευρωπαϊκό Δίκαιο, γι’ αυτό θα πρέπει να επανεξεταστεί η υπόθεση από το ανεξάρτητο όργανο, σε κανονικό σχηματισμό διοικητικού συμβουλίου κι όχι ως ένα «ενημερωτικό» σημείωμα από τον Πρόεδρό του. Επιβεβαιώνεται έτσι, για άλλη μια φορά, ότι η Αρχή μετά την έκδοση μιας γνωμοδότησης περί αντισυνταγματικής νομοθεσίας, δεν επιμένει για την επιβολή των απόψεών της, αλλά μάλλον αποσιωπά το θέμα, όπως ήταν το συμπέρασμα και στην Αξιολόγηση της Αρχής Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων για το 2009 (βλ. εδώ). εγω τι δουλεια εχω να πληρωνω για την επιδοτηση της αγονης γραμμης στο καστελοριζο? Έχεις και παραέχεις και εσύ και εγώ και όλοι μας. Είναι μία από τις μίνιμουμ υποχρεώσεις, αγαθά, ή υπηρεσίες που οφείλει να παρέχει το κράτος. Το ίδιο γίνεται με τον σιδηρόδρομο της Ελβετίας ακόμα. Ο υπερσύγχρονος πανάκριβος αυτοκινητόδρομος, του οποίου μάλιστα το κόστος χρήσης μπορεί να επιμερισθεί στον χρήστη, δηλαδή δεν είναι όπως η αστυνομία ή η πυροσβεστική όπου δεν μπορείς να πείς "ευχαριστώ δεν θα πάρω" θα πρέπει να χρηματοδοτηθεί από τους χρήστες. Να διευκρινίσω ότι δεν έχω ούτε δουλεύω σε τεχνική εταιρεία.
Ntinaras Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2011 Έχεις και παραέχεις και εσύ και εγώ και όλοι μας. Είναι μία από τις μίνιμουμ υποχρεώσεις, αγαθά, ή υπηρεσίες που οφείλει να παρέχει το κράτος. Το ίδιο γίνεται με τον σιδηρόδρομο της Ελβετίας ακόμα. Ο υπερσύγχρονος πανάκριβος αυτοκινητόδρομος, του οποίου μάλιστα το κόστος χρήσης μπορεί να επιμερισθεί στον χρήστη, δηλαδή δεν είναι όπως η αστυνομία ή η πυροσβεστική όπου δεν μπορείς να πείς "ευχαριστώ δεν θα πάρω" θα πρέπει να χρηματοδοτηθεί από τους χρήστες. Να διευκρινίσω ότι δεν έχω ούτε δουλεύω σε τεχνική εταιρεία. αυτο δεν ειναι μινιμουμ αγαθο?δηλαδη οποιος δεν εχει λεφτα θα πρεπει να μεινει σπιτι του η να παει απο το κατσικοδρομο και να σκοτωθει? και τα νοσοκομεια ειναι πανακριβα υπερσυγχρονα,και εχουν πολυ μεγαλυτερο κοστος λειτουργιας,αλλα εκει δε πληρωνουμε εισοδο(ακομα) δανεισμενο απο ενα αλλο φορουμ απο καποιο κυριο πιπινο1976 Γενικός Γραμματέας http://www.yme.gr/index.php?getwhat=1&oid=30&id=&tid=30 Πτυχιούχος Θεολογικής, θα είναι Γεν. Γραμματέας Μεταφορών και Επικοινωνιών. Τι από τα δύο γνωρίζει για να έχει άποψη; Θα μου πεις, αν έβαζαν κάποιον ειδικό θα άλλαζε κάτι; Όχι είναι η απάντηση γιατί ΚΑΙ οι δύο θα έκαναν ακριβώς τα ίδια. Γενικός Γραμματέας Δημοσίων έργων http://www.yme.gr/index.php?getwhat=1&oid=910&id=&tid=929 Έχει εργαστεί στην ΜΕΤΕ-ΣΥΣΜ που μερικά από τα έργα που έχει κάνει είναι τα εξής: http://www.metesysm.gr/el/projects Το καλό όμως είναι εδώ: Γενικός Γραμματέας Συγχρηματοδοτούμενων Δημοσίων Έργων http://www.yme.gr/index.php?getwhat=1&oid=911&id=&tid=930 2007 - 2009 Κύριος Τεχνικός Σύμβουλος στα έργα της Ιόνιας Οδού, του Αυτοκινητοδρόμου Κεντρικής Ελλάδας (Ε65) και του Αυτοκινητοδρόμου ΠΑΘΕ. Το συνολικό μήκος των έργων ανέρχεται σε 650 χλμ και ο προϋπολογισμός τους σε 3 δισεκατομμύρια ευρώ περίπου. Φαντάζομαι, δε θα υποστηρίξει τις εταιρείες, αλλά θα είναι αντικειμενικός και θα βάζει πάνω από όλα το συμφέρον των πολιτών... ο πρώην υπάλληλος της εταιρείας που έχει δημιουργήσει τα περισσότερα προβλήματα με τα διόδιά της. Δείτε και λίγο παρακάτω: 1993 -1996 Εσωτερικός (in - house) σύμβουλος στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή /Γενική Διεύθυνση Μεταφορών (EC/DGVII, σήμερα DG TREN). Κύρια καθήκοντα: • Παρακολούθηση έργων προτεραιότητας των Διευρωπαϊκών Δικτύων Μεταφορών (ΔΔΜ) Νο 7 - ΠΑΘΕ και ΕΓΝΑΤΙΑ, Νο 8 - αυτοκινητόδρομος Lisboa - Valadolid, Νο 13 - άξονας Ireland - Benelux. • Αξιολόγηση προγραμμάτων και έργων υποδομών Μεταφορών που χρηματοδότησε το Ταμείο Συνοχής και το ΕΤΠΑ στην Ελλάδα. Εκπροσώπηση της DGVII στις συσκέψεις των Επιτροπών Παρακολούθησης και στις συζητήσεις με τις Ελληνικές Αρχές. Παρακολούθηση στρατηγικών μελετών (Θεματική αξιολόγηση των μεταφορών στην Ελλάδα / DGΧVI, Ελληνικό Χωροταξικό Σχέδιο Μεταφορών / ΥΠΕΘΟ, Επιχειρηματικό Σχέδιο / ΟΣΕ). • Υποστήριξη της Ομάδας Εργασίας Αυτοκινητοδρόμων (EC/DGVII/Motorway Working Group) και των δράσεων του με θέματα: ανάπτυξη του δικτύου (ΝΕΜΟ Ι), μετακινήσεις (ΝΕΜΟ ΙΙ), διαλειτουργικότητα (START), διαχείριση κυκλοφορίας (MAGIC), περιβάλλον (AIRE), προσπελασιμότητα (SPREAD) και χρηματοδότηση (FINER). Επιστημονική υποστήριξη, συγγραφή εκθέσεων, διαπραγματεύσεις με εκπροσώπους των Κρατών Μελών. Είμαι 1000% σίγουρος ότι τυχαία ήταν υπεύθυνος να αξιολογεί τα προγράμματα έργων υποδομής, μετά να τα παρακολουθεί και τέλος να είναι τεχνικός σύμβουλος. Όλα τυχαία σε αυτό το κράτος...
naftis Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2011 Επειδή το θέμα έχει σαφέστατη πολιτική χροιά, θα παρακαλέσω να μη μπούμε σε συζήτηση για το τι έκαναν οι βουλευτές (Ποιών; Μήπως έχουν τις ίδιες πολιτικές απόψεις όσοι αντιτίθενται στα διόδια; Ακόμη κι αν τις είχαν, πώς αποδεικνύεται αυτό -ξέχωρα από την απαγόρευση αμιγώς πολιτικών συζητήσεων) Επίσης, σεβαστείτε στοιχειωδώς τους συνομιλητές σας και κάντε συζήτηση. Τελευταία φορά που αφήνω ξερή παράθεση συνδέσμου. Οι συμμετέχοντες στις κοινοποιήσεις για τα διόδια, είναι πολίτες αυτής της χώρας η οποία είναι κοινοβουλευτική δημοκρατία. Δεν είναι ανάγκη να συμφωνείς απόλυτα με τον βουλευτή που ψηφίζεις, μπορείς να σε εκπροσωπήσει στην βουλή εκφράζοντας τις απόψεις σχετικά με το συγκεκριμένο θέμα. Δεν είναι λοιπόν η συζήτησή μας αμιγώς πολιτικό θέμα. Η απέχθεια πάντως του ινσόμνια με την πολιτική είναι ένας λόγος που δεν γράφω συχνά. αυτο δεν ειναι μινιμουμ αγαθο?δηλαδη οποιος δεν εχει λεφτα θα πρεπει να μεινει σπιτι του η να παει απο το κατσικοδρομο και να σκοτωθει? και τα νοσοκομεια ειναι πανακριβα υπερσυγχρονα,και εχουν πολυ μεγαλυτερο κοστος λειτουργιας,αλλα εκει δε πληρωνουμε εισοδο(ακομα) Οχι δεν είναι μίνιμουμ παροχή ο σύγχρονος αυτοκινητόδρομος. Να μην μείνει σπίτι του αλλά όπου γίνεται να πάρει ΜΜΜ, διαφορετικά να πάει από τον παλιό δρόμο με 50 χλμ/ώρα. Εαν θέλει να πάει με 150-200 θα πρέπει να πληρώσει αυτός και όχι οι φορολογούμενοι.
Super Moderators Snoob Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2011 Super Moderators Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2011 Οι συμμετέχοντες στις κοινοποιήσεις για τα διόδια, είναι πολίτες αυτής της χώρας η οποία είναι κοινοβουλευτική δημοκρατία. Δεν είναι ανάγκη να συμφωνείς απόλυτα με τον βουλευτή που ψηφίζεις, μπορείς να σε εκπροσωπήσει στην βουλή εκφράζοντας τις απόψεις σχετικά με το συγκεκριμένο θέμα. Δεν είναι λοιπόν η συζήτησή μας αμιγώς πολιτικό θέμα. Η απέχθεια πάντως του ινσόμνια με την πολιτική είναι ένας λόγος που δεν γράφω συχνά. Όπως ανέφερα στο προηγούμενο μήνυμά μου, ασχέτως της απαγόρευσης πολιτικών συζητήσεων (δηλαδή δεν θα γίνει συζήτηση για το τι στάση κράτησαν οι βουλευτές του τάδε ή του δείνα κόμματος, να είμαστε σαφείς) το ερώτημα που θέτεις "τι κάνατε εσείς οι Ρομπέν των διοδίων και οι βουλευτές σας" είναι ανούσιο: δεν ξέρουμε τι ψήφισαν, αν ψήφισαν οι "Ρομπέν των διοδίων" (περιττός χαρακτηρισμός, παρεμπιπτόντως) και ακόμη κι αν το ξέραμε, πιθανότατα δεν έχουν τις αυτές πολιτικές απόψεις. Τέλος, όποιες απόψεις κι αν έχουν, αυτές (επιστρέφουμε στην αρχή της παραγράφου) δεν θα συζητηθούν εδώ, υπό το ισχύον πλαίσιο κανονισμών. Για να ξεκαθαριστεί το θέμα (αν και αυτά κανονικά πηγαίνουν σε pm) δεν υπάρχει καμία "απέχθεια", αλλά εφαρμογή ενός κανονισμού που αποδεχτήκαμε κατά την εγγραφή μας. Ουδείς αιφνιδιάστηκε με κάποια ξαφνική απαγόρευση. Από εκεί και πέρα, όπως δεν κουράζομαι να επαναλαμβάνω οσάκις διατυπώνονται τα ίδια "παράπονα", κανείς δεν εμποδίζει τους χρήστες, ατομικά ή με τη δημιουργία μιας ομάδας, να ζητήσουν στην κατάλληλη υποενότητα του insomnia την αλλαγή των κανονισμών επί του προκείμενου.
Ntinaras Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2011 Οι συμμετέχοντες στις κοινοποιήσεις για τα διόδια, είναι πολίτες αυτής της χώρας η οποία είναι κοινοβουλευτική δημοκρατία. Δεν είναι ανάγκη να συμφωνείς απόλυτα με τον βουλευτή που ψηφίζεις, μπορείς να σε εκπροσωπήσει στην βουλή εκφράζοντας τις απόψεις σχετικά με το συγκεκριμένο θέμα. Δεν είναι λοιπόν η συζήτησή μας αμιγώς πολιτικό θέμα. Η απέχθεια πάντως του ινσόμνια με την πολιτική είναι ένας λόγος που δεν γράφω συχνά. Οχι δεν είναι μίνιμουμ παροχή ο σύγχρονος αυτοκινητόδρομος. Να μην μείνει σπίτι του αλλά όπου γίνεται να πάρει ΜΜΜ, διαφορετικά να πάει από τον παλιό δρόμο με 50 χλμ/ώρα. Εαν θέλει να πάει με 150-200 θα πρέπει να πληρώσει αυτός και όχι οι φορολογούμενοι. δηλαδη να επιστρεψουμε στην εποχη του χαλκου?να γινουμε νεαντερταλ?δε νομιζω. στη γερμανια που εχουν autobahn και πανε με 300 αμα γουσταρουν γιατι δε πληρωνουν διοδια?
naftis Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2011 Όπως ανέφερα στο προηγούμενο μήνυμά μου, ασχέτως της απαγόρευσης πολιτικών συζητήσεων (δηλαδή δεν θα γίνει συζήτηση για το τι στάση κράτησαν οι βουλευτές του τάδε ή του δείνα κόμματος, να είμαστε σαφείς) το ερώτημα που θέτεις "τι κάνατε εσείς οι Ρομπέν των διοδίων και οι βουλευτές σας" είναι ανούσιο: δεν ξέρουμε τι ψήφισαν, αν ψήφισαν οι "Ρομπέν των διοδίων" (περιττός χαρακτηρισμός, παρεμπιπτόντως) και ακόμη κι αν το ξέραμε, πιθανότατα δεν έχουν τις αυτές πολιτικές απόψεις. Τέλος, όποιες απόψεις κι αν έχουν, αυτές (επιστρέφουμε στην αρχή της παραγράφου) δεν θα συζητηθούν εδώ, υπό το ισχύον πλαίσιο κανονισμών. Για να ξεκαθαριστεί το θέμα (αν και αυτά κανονικά πηγαίνουν σε pm) δεν υπάρχει καμία "απέχθεια", αλλά εφαρμογή ενός κανονισμού που αποδεχτήκαμε κατά την εγγραφή μας. Ουδείς αιφνιδιάστηκε με κάποια ξαφνική απαγόρευση. Από εκεί και πέρα, όπως δεν κουράζομαι να επαναλαμβάνω οσάκις διατυπώνονται τα ίδια "παράπονα", κανείς δεν εμποδίζει τους χρήστες, ατομικά ή με τη δημιουργία μιας ομάδας, να ζητήσουν στην κατάλληλη υποενότητα του insomnia την αλλαγή των κανονισμών επί του προκείμενου. οκ ευχαριστώ, για την διευκρίνηση.
Super Moderators Snoob Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2011 Super Moderators Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2011 Πώς μου αρέσουν οι συγκρίσεις (οσάκις βολεύουν) με ξένες χώρες. Το ότι οι δύο συγκρινόμενες χώρες έχουν τελείως άλλα μεγέθη, δε λέει τίποτε. Πώς συνέκρινε ο Βαξεβάνης το ΑΠΘ με το Yale; Ένα τέτοιο πράγμα.
Ntinaras Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2011 Πώς μου αρέσουν οι συγκρίσεις (οσάκις βολεύουν) με ξένες χώρες. Το ότι οι δύο συγκρινόμενες χώρες έχουν τελείως άλλα μεγέθη, δε λέει τίποτε. Πώς συνέκρινε ο Βαξεβάνης το ΑΠΘ με το Yale; Ένα τέτοιο πράγμα. μα δε προσπαθουμε να χειροτερεψουμε,να βελτιωθουμε θελουμε.γιατι μπορουμε να συγκριθουμε και με το τουρκμενισταν,και να λεμε "νταξει μωρε,υπαρχουν και χειροτερα"...
pournaras Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2011 δηλαδη να επιστρεψουμε στην εποχη του χαλκου?να γινουμε νεαντερταλ?δε νομιζω. στη γερμανια που εχουν autobahn και πανε με 300 αμα γουσταρουν γιατι δε πληρωνουν διοδια? Γιατι τα πληρωνουν μεσω φορων, ολοι το γνωριζουν αυτο. Ενα εκατομμυριο ευρω το χρονο κοστιζει το καθε χιλιομετρο της autobahn για συντηρηση, δε νομιζω να ειναι λεφτα που ερχονται απο το πουθενα.
naftis Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2011 δηλαδη να επιστρεψουμε στην εποχη του χαλκου?να γινουμε νεαντερταλ?δε νομιζω. στη γερμανια που εχουν autobahn και πανε με 300 αμα γουσταρουν γιατι δε πληρωνουν διοδια? Ποιος μίλησε για εποχή του χαλκού και τους Νεάντερταλ Την χρήση των ΜΜΜ θα την συναντήσουμε στο μέλλον, στην Ελλάδα είμαστε πίσω. Ειδικά στο τρένο, πάμε πολύ πιο πίσω. Το επιχείρημά σου είναι η Γερμανία? και η Ιταλία και οι άλλες χώρες? γιατί έχουν διόδια? Παντού, σχεδόν επιβάλλονται διόδια και σε UK ακόμα, οι νέοι αυτοκινητόδρομοι έχουν διόδια. Μην ξεχνάμε βέβαια πως στην Κεντρική Ευρώπη φτιάχνονται δρόμοι για πάνω από 100 χρόνια. Υπάρχει λοιπόν ένα μεγάλο απόθεμα έργων. Στην Ελλάδα οι αυτοκινητόδρομοι έγιναν τα τελευταία 20 χρόνια, σε βάρος μάλιστα του σιδηρόδρομου. μα δε προσπαθουμε να χειροτερεψουμε,να βελτιωθουμε θελουμε.γιατι μπορουμε να συγκριθουμε και με το τουρκμενισταν,και να λεμε "νταξει μωρε,υπαρχουν και χειροτερα"... Να βελτιωθείτε, είπε κανείς όχι ? Με δικά σας λεφτά όμως.
Ntinaras Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2011 Γιατι τα πληρωνουν μεσω φορων, ολοι το γνωριζουν αυτο. Ενα εκατομμυριο ευρω το χρονο κοστιζει το καθε χιλιομετρο της autobahn για συντηρηση, δε νομιζω να ειναι λεφτα που ερχονται απο το πουθενα. θα χαιρομουν πολυ αν γινοταν κι αυτο εδω.που γινεται βασικα,αλλα γινεται και με φορους και διοδια...διπλα και τριπλα λεφτα χαμενα
naftis Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2011 Ρίξτε μια ματιά εδώ, παντού υπάρχουν διόδια, στην Γερμανία πληρώνουν τα φορτηγά μόνο αλλά και σε μερικά τούνελ ή γέφυρες. http://en.wikipedia.org/wiki/Toll_roads_in_Europe http://www.theaa.com/allaboutcars/overseas/european_tolls_select.jsp Πρέπει να σκεφτούμε όμως ότι οι φόροι, τα διόδια και άλλα χαρακτηριστικά φορολογίας ή κοινωνικής πολιτικής κλπ ενός κράτους εξαρτώνται από πολλούς παράγοντες, ιστορικούς, κοινωνικούς, πολιτικούς, οικονομικούς κλπ. Στην Αμερική πχ δεν έχουν ανεπτυγμένο σύστημα υγείας κάτι που στην Ευρώπη είναι αδιανόητο. θα χαιρομουν πολυ αν γινοταν κι αυτο εδω.που γινεται βασικα,αλλα γινεται και με φορους και διοδια...διπλα και τριπλα λεφτα χαμενα Και ποιος δεν θα χαιρόταν Να του πληρώνουν δηλαδή τα κόστη κατασκευής και συντήρησης των δρόμων. Είναι εφικτό όμως? Στην Ελληνική οικονομική, πολιτική και κοινωνική πραγματικότητα νομίζω πως όχι. Θα είχαμε κάποια έργα πχ Αττική οδός, γέφυρα Ρίο - Αντίρριο κλπ χωρίς αυτοχρηματοδότηση ? Σίγουρα όχι.
ktiniatros Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2011 (επεξεργασμένο) Ρίξτε μια ματιά εδώ, παντού υπάρχουν διόδια, στην Γερμανία πληρώνουν τα φορτηγά μόνο αλλά και σε μερικά τούνελ ή γέφυρες. http://en.wikipedia....roads_in_Europe http://www.theaa.com...olls_select.jsp Πρέπει να σκεφτούμε όμως ότι οι φόροι, τα διόδια και άλλα χαρακτηριστικά φορολογίας ή κοινωνικής πολιτικής κλπ ενός κράτους εξαρτώνται από πολλούς παράγοντες, ιστορικούς, κοινωνικούς, πολιτικούς, οικονομικούς κλπ. Στην Αμερική πχ δεν έχουν ανεπτυγμένο σύστημα υγείας κάτι που στην Ευρώπη είναι αδιανόητο. Από "1ο χέρι". ενημερώνω ότι δεν υπάρχουν διόδια στην Ολλανδία και στο Βέλγιο. Επίσης στη Γαλλία υπάρχουν λίγα στα σύνορά της με το Βέλγιο, με κόστος 10Ε περίπου. Η ειρωνεία είναι ότι Ολλανδία και Βέλγιο είναι τέλειο το οδόστρωμα σε αντίθεση με το αντίστοιχο της Γαλλίας. Όλα αυτά τα διαπίστωσα πέρσι που πήγα οδικώς από Άμστερνταμ στο Παρίσι. Επίσης πήγα οδικώς από Άμστερνταμ στο Βερολίνο και δε συνάντησα πουθενά διόδια. Και συμφωνώ απόλυτα με τον Ntinaras. επεξεργασία για διόρθωση σύνταξης στο σημείο που αναφέρω για τα διόδια στη Γαλλία Επεξ/σία 6 Ιανουαρίου 2011 από ktiniatros
naftis Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2011 Από "1ο χέρι". ενημερώνω ότι δεν υπάρχουν διόδια στην Ολλανδία και στο Βέλγιο. Επίσης στη Γαλλία υπάρχουν μόνο λίγα μετά τα σύνορά της με κόστος 10Ε περίπου. Η ειρωνεία είναι ότι Ολλανδία και Βέλγιο είναι τέλειο το οδόστρωμα σε αντίθεση με το αντίστοιχο της Γαλλίας. Όλα αυτά τα διαπίστωσα πέρσι που πήγα οδικώς από Άμστερνταμ στο Παρίσι. Επίσης πήγα οδικώς από Άμστερνταμ στο Βερολίνο και δε συνάντησα πουθενά διόδια. Και συμφωνώ απόλυτα με τον Ntinaras. Γαλλία: http://www.theaa.com/allaboutcars/overseas/european_tolls_results.jsp Ολλανδία, Βέλγιο σε 1-2 σημεία.
Ntinaras Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2011 Ρίξτε μια ματιά εδώ, παντού υπάρχουν διόδια, στην Γερμανία πληρώνουν τα φορτηγά μόνο αλλά και σε μερικά τούνελ ή γέφυρες. http://en.wikipedia.org/wiki/Toll_roads_in_Europe http://www.theaa.com/allaboutcars/overseas/european_tolls_select.jsp Πρέπει να σκεφτούμε όμως ότι οι φόροι, τα διόδια και άλλα χαρακτηριστικά φορολογίας ή κοινωνικής πολιτικής κλπ ενός κράτους εξαρτώνται από πολλούς παράγοντες, ιστορικούς, κοινωνικούς, πολιτικούς, οικονομικούς κλπ. Στην Αμερική πχ δεν έχουν ανεπτυγμένο σύστημα υγείας κάτι που στην Ευρώπη είναι αδιανόητο. Και ποιος δεν θα χαιρόταν Να του πληρώνουν δηλαδή τα κόστη κατασκευής και συντήρησης των δρόμων. Είναι εφικτό όμως? Στην Ελληνική οικονομική, πολιτική και κοινωνική πραγματικότητα νομίζω πως όχι. Θα είχαμε κάποια έργα πχ Αττική οδός, γέφυρα Ρίο - Αντίρριο κλπ χωρίς αυτοχρηματοδότηση ? Σίγουρα όχι. δηλαδη δεν εχει λεφτα το κρατος που χαριζει 450 εκ ευρω στον μπομπολα για να φτιαξει τσαμπα την αττικη οδο,αλλα εχει λεφτα ο ελληνας σκισμενος απο την εφορια που δεν εχει να φαει?
Προτεινόμενες αναρτήσεις