kleo1 Δημοσ. 25 Μαΐου 2018 Δημοσ. 25 Μαΐου 2018 1 ώρα πριν, phanispal είπε Το θέμα είναι να πληρώνεις μία φορά και όχι να σταματάς οχτώ φορές και να τρως άπειρο μποτιλιάρισμα σε συγκεκριμένες μέρες. το θέμα είναι να μειωθούν οι τιμές και ο αριθμός των διοδίων. αυτό είναι το πραγματικό πρόβλημα. Το αστείο της υπόθεσης είναι ότι αποδεχτήκαμε αυτή την κατάσταση και πλέον μας απασχολούν άλλα θέματα, όπως το να μπορούμε να πληρώνουμε με κάρτα. αφού δε μπορούμε να αποφύγουμε το βιασμό να τον απολαύσουμε όσο καλύτερα μπορούμε δηλαδή. 24 λεπτά πριν, Spect~ είπε Και επίσης μπορούν να στείλουν και κλίση για ταχύτητα αν βγεις από μια έξοδο νωρίτερα από το αποδεκτό. με τρομάζει η κοινωνία του μέλλοντος. έλεγχος στα πάντα και παντού. μη βιαστείτε να πείτε ότι είναι θετικό 2
De@th L0rd Δημοσ. 25 Μαΐου 2018 Δημοσ. 25 Μαΐου 2018 Μόλις τώρα, kleo1 είπε το θέμα είναι να μειωθούν οι τιμές και ο αριθμός των διοδίων. αυτό είναι το πραγματικό πρόβλημα. Το αστείο της υπόθεσης είναι ότι αποδεχτήκαμε αυτή την κατάσταση και πλέον μας απασχολούν άλλα θέματα, όπως το να μπορούμε να πληρώνουμε με κάρτα. αφού δε μπορούμε να αποφύγουμε το βιασμό να τον απολαύσουμε όσο καλύτερα μπορούμε δηλαδή. με τρομάζει η κοινωνία του μέλλοντος. έλεγχος στα πάντα και παντού. μη βιαστείτε να πείτε ότι είναι θετικό Ξέρεις γιατί φθάσαμε σε αυτό το σημείο; Γιατί μερικοί μαλάκες δε μπορούν να πάψουν να είναι ασύδοτοι. Κι έτσι την πληρώνουν όλοι, ενώ αν είχαμε σύνεση δε θα χρειαζόταν ούτε τα μισά. 1
pontez2 Δημοσ. 25 Μαΐου 2018 Δημοσ. 25 Μαΐου 2018 (επεξεργασμένο) 32 λεπτά πριν, De@th L0rd είπε Ξέρεις γιατί φθάσαμε σε αυτό το σημείο; Γιατί μερικοί μαλάκες δε μπορούν να πάψουν να είναι ασύδοτοι. Κι έτσι την πληρώνουν όλοι, ενώ αν είχαμε σύνεση δε θα χρειαζόταν ούτε τα μισά. Nομίζω οτι απλώς εμεις καθυστερήσαμε σε σχέση με τους άλλους (οι οποίοι φημιζεται οτι ειναι Ευρωπαιοι, καλυτεροι σε ολα απο εμάς κτλ). Ο απόλυτος έλεγχος σε χωρες οπως η Σουδια πχ, υπάρχει εδω και 20ετία. Πάντως κι εμεις δε πάμε πισω. Σε 2 μέρες ταυτοποιησαν 6 άτομα σε προσφατο αρνητικο γεγονος. Αυτό ειναι στα θετικά. Στα αρνητικά ειναι πως πρέπει να ειναι κάποιος πολύ σημαντικος για να μπουν στη διαδικασία να τους βρουν Επεξ/σία 25 Μαΐου 2018 από pontez2 1
Lelouch Δημοσ. 25 Μαΐου 2018 Δημοσ. 25 Μαΐου 2018 56 λεπτά πριν, tsioulak είπε Υπαρχουν κατι ελαχιστα που τα διαχειριζεται το δημοσιο (π.χ. το 50% των διοδιων των Μαλγαρων), αλλα συνηθως αυτο που γινεται ειναι οτι δινουν την συντηρηση του δρομου και την διαχειρηση των διοδιων σε καποιον εργολαβο και αυτος με την σειρα του αποδιδει τα κερδη απο τα διοδια στο ελληνικο δημοσιο (συνηθως σε μια ΑΕ δημοσιου συμφεροντος και αυτη μετα σε κανενα υπερταμειο ή υπουργειο), φυσικα αυτο που επισης συνηθως γινεται ειναι να φουσκωνουν τα εξοδα οι εργολαβοι οποτε αποδιδουν ψιχουλα στο δημοσιο ή αν εμφανισουν πολυ μεγαλα εξοδα μπορει να παρουν και χρηματα απο το δημοσιο. Το ρώτησα αυτό επειδή συχνά διαβάζω και συμφωνώ και εγώ ότι οι τιμές των διοδίων είναι μεγάλες και ότι έχουμε διόδια πολύ συχνά, ωστόσο πολλοί υποστηρίζουν πως αν ήταν δημόσια τότε θα είχαμε πιο φτηνά διόδια, πράγμα που δεν καταλαβαίνω από που προκύπτει. Το ότι εμφανίζουν μεγαλύτερα έξοδα μάλλον σημαίνει ότι κάπου υπάρχει μεγάλο κόστος στα αλήθεια, αλλιώς η κυβέρνηση, ειδικά αυτή που έχουμε που τα έχει βάλει με όλους τους μεγαλοεπιχειρηματίες, θα έκανε κάτι. Γινόταν μεγάλη φασαρία με τους δεν πληρώνω όπου συμμετείχαν στελέχη Συριζα. Όπως το βλέπω από τη δική μου οπτική το κέρδος είναι διπλό. Κερδίζει και το κράτος και οι επιχειρηματίες από τη σημερινή κατάσταση. Το κράτος δεν έχει στις ευθύνες του αυτό το μεγάλο οδικό δίκτυο και τη συντήρηση του, μιας και όλοι ξέρουμε ότι το δημόσιο δεν είναι και ο καλύτερος οργανισμός για αποδοτική δουλειά και συντήρηση, αλλά παράλληλα παίρνει και μερίδιο κερδών για να τα προσθέτει στον προϋπολογισμό. Από την άλλη εργολάβοι παίρνουν αυτά τα έργα, αποκτούν δουλειά και ένα μεγάλο κέρδος. Ωστόσο θεωρώ ότι πρέπει κάπου να μπει ένα φρένο ή τουλάχιστον να βοηθηθούν οι πολίτες που κάνουν συχνές διαβάσεις από κάποια συγκεκριμένα διόδια, ήδη αυτό με την ελεύθερη διέλευση σε μερικά διόδια ήταν θετικό μέτρο. 1
Moderators Spect~ Δημοσ. 25 Μαΐου 2018 Moderators Δημοσ. 25 Μαΐου 2018 1 ώρα πριν, kleo1 είπε με τρομάζει η κοινωνία του μέλλοντος. έλεγχος στα πάντα και παντού. μη βιαστείτε να πείτε ότι είναι θετικό ΑΦού εσύ (οχι εσύ συγκεκριμένα) σαν οδηγός δεν μπορείς να κρατήσεις την ταχύτητα σου σε νορμαλ επίπεδα με αποτέλεσμα να σκοτώνεις κόσμο τότε κάποιος άλλος θα πρέπει να το κανει!!! Με λίγα λογια, δεν μπορούμε να γκρινιάζουμε για ελέγχους απο τη στιγμή που ειμαστε ανικανοι να σεβαστούμε τον διπλανό μας ακόμη και στα βασικά. 1
tsioulak Δημοσ. 25 Μαΐου 2018 Δημοσ. 25 Μαΐου 2018 15 λεπτά πριν, Lelouch είπε Το ρώτησα αυτό επειδή συχνά διαβάζω και συμφωνώ και εγώ ότι οι τιμές των διοδίων είναι μεγάλες και ότι έχουμε διόδια πολύ συχνά, ωστόσο πολλοί υποστηρίζουν πως αν ήταν δημόσια τότε θα είχαμε πιο φτηνά διόδια, πράγμα που δεν καταλαβαίνω από που προκύπτει. Το ότι εμφανίζουν μεγαλύτερα έξοδα μάλλον σημαίνει ότι κάπου υπάρχει μεγάλο κόστος στα αλήθεια, αλλιώς η κυβέρνηση, ειδικά αυτή που έχουμε που τα έχει βάλει με όλους τους μεγαλοεπιχειρηματίες, θα έκανε κάτι. Γινόταν μεγάλη φασαρία με τους δεν πληρώνω όπου συμμετείχαν στελέχη Συριζα. Όπως το βλέπω από τη δική μου οπτική το κέρδος είναι διπλό. Κερδίζει και το κράτος και οι επιχειρηματίες από τη σημερινή κατάσταση. Το κράτος δεν έχει στις ευθύνες του αυτό το μεγάλο οδικό δίκτυο και τη συντήρηση του, μιας και όλοι ξέρουμε ότι το δημόσιο δεν είναι και ο καλύτερος οργανισμός για αποδοτική δουλειά και συντήρηση, αλλά παράλληλα παίρνει και μερίδιο κερδών για να τα προσθέτει στον προϋπολογισμό. Από την άλλη εργολάβοι παίρνουν αυτά τα έργα, αποκτούν δουλειά και ένα μεγάλο κέρδος. Ωστόσο θεωρώ ότι πρέπει κάπου να μπει ένα φρένο ή τουλάχιστον να βοηθηθούν οι πολίτες που κάνουν συχνές διαβάσεις από κάποια συγκεκριμένα διόδια, ήδη αυτό με την ελεύθερη διέλευση σε μερικά διόδια ήταν θετικό μέτρο. Θεωριτικα ισως και να εχεις δικιο, στην πραξη ομως μαλλον δεν ισχυει (τουλαχιστον στην Ελλαδα), πολυ απλα οι υπερκοστολογησεις δινουν και παιρνουν ειτε τις κανει δημοσιος φορεας* ειτε ιδιωτικος, αυτο που αλλαζει ειναι ποιος τρωει τα λεφτα. Εγω πιστευω οτι οταν εχεις τετοιο προβλημα τοτε πρεπει να το αναλαβει εξ ολοκληρου ο δημοσιος τομεας και να μπεις μεσα με φωτια και μαχαιρι και να εξυγιανεις τον ή τους φορεις. Δεν ειναι η μοναδικη λυση, υπαρχουν και αλλες αλλα ολες σκονταφτουν οτι υπαρχει τεραστια διαφθορα και στον ιδιωτικο και στον δημοσιο τομεα, και μαλιστα η διαφθορα ειναι σε πολλα επιπεδα και σε πολλους τομεις οι οποιοι συνεργαζονται μαζι τους για να αλληλοκαλυπτονται. *λεμε τωρα, δεν ξερω απο ποτε εχει να αναλαβει δημοσιος φορεας να φτιαξει δρομο, μπορει να ειναι και 50 χρονια
kage Δημοσ. 25 Μαΐου 2018 Δημοσ. 25 Μαΐου 2018 (επεξεργασμένο) Μομα λεγεται και φτιαχνουν δρομους σε νησια που οι ιδιωτες δεν πηγαινουν γιατι δεν βγαζουν καλο κερδος... (αυτοι πως τα φτιαχνουν φτηνα και καλα?) Ηρεμηστε παντου τα ιδια γινονται απλα εδω ειναι σε υπερβολικο βαθμο..ο μλκς της υποθεσης ]πληρωνει εμμεσα τελη κυκλοφοριας,ειδικο φορο καυσιμων,φπα(edit:σχεδον 60ε στα 100ευρω καυσιμων πανε στο δημοσιο) και τελος προσθετουν τα κοστη διοδιων... Προφανως και τα κερδη σε δρομους που εχουν κινηση ειναι πολλα ,αλλα η δημιουργική λογιστικη και οι ρητρες που υπογραφουν κανουν θαυματα και οχι μονο δεν προσφερουν κατι στο δημοσιο αλλα τους αποζημιωνει βαση ρητρας...οι αποζημιωσεις ειναι μεγαλυτερες απο την καθε μειωση συνταξεων που κανουν.. Τα κινηματα ισως να εξαφανιστηκαν γιατι πηραν free pass και αλλοι ισως να εγιναν βουλευτες και γραφουν και στο βιογραφικο τους οτι ειναι μελη κινηματος! Σχετικα με δημοσια εργα δειτε το the mechanism ισως να δειτε κοινα στοιχεια με την ελλαδα Επεξ/σία 29 Μαΐου 2018 από kage
Joshua21 Δημοσ. 25 Μαΐου 2018 Δημοσ. 25 Μαΐου 2018 1 ώρα πριν, kage είπε (σχεδον 40ε στα 100ευρω καυσιμων πανε στο δημοσιο) Μάλλον τα 62 από τα 100€ πάνε στο δημόσιο: 1
tsioulak Δημοσ. 25 Μαΐου 2018 Δημοσ. 25 Μαΐου 2018 2 ώρες πριν, kage είπε Μομα λεγεται και φτιαχνουν δρομους σε νησια που οι ιδιωτες δεν πηγαινουν γιατι δεν βγαζουν καλο κερδος... (αυτοι πως τα φτιαχνουν φτηνα και καλα?) Ηρεμηστε παντου τα ιδια γινονται απλα εδω ειναι σε υπερβολικο βαθμο..ο μλκς της υποθεσης ]πληρωνει εμμεσα τελη κυκλοφοριας,ειδικο φορο καυσιμων,φπα(σχεδον 40ε στα 100ευρω καυσιμων πανε στο δημοσιο) και τελος προσθετουν τα κοστη διοδιων... Προφανως και τα κερδη σε δρομους που εχουν κινηση ειναι πολλα ,αλλα η δημιουργική λογιστικη και οι ρητρες που υπογραφουν κανουν θαυματα και οχι μονο δεν προσφερουν κατι στο δημοσιο αλλα τους αποζημιωνει βαση ρητρας...οι αποζημιωσεις ειναι μεγαλυτερες απο την καθε μειωση συνταξεων που κανουν.. Τα κινηματα ισως να εξαφανιστηκαν γιατι πηραν free pass και αλλοι ισως να εγιναν βουλευτες και γραφουν και στο βιογραφικο τους οτι ειναι μελη κινηματος! Σχετικα με δημοσια εργα δειτε το the mechanism ισως να δειτε κοινα στοιχεια με την ελλαδα Οπως ειπε και αλλος, φοροι+ΦΠΑ βγαινουν πανω απο 60% (ειδικα με την ηλιθιοτητα του να μπαινει ΦΠΑ στον φορο). Ξαναλειτουργουν οντως οι ΜΟΜΑ; νομιζα οτι απλα ετσι το ειχε πει ο Καμμενος, εγινε οντως;
_filippos_ Δημοσ. 16 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 16 Ιουνίου 2018 (επεξεργασμένο) Σε λίγες μέρες ξεκινά την λειτουργία του ακόμα ενα απο τα πολλά πλευρικά διόδια, στον Βελεστίνο (Βόλου) κατεύθυνση προς Αθήνα με κόστος για τα ΙΧ 1,20€. Υπάρχει κάποιος επικαιροποιημένος οδηγός αποφυγής διοδίων διότι με ψάξιμο βρίσκω παλιούς χάρτες και περιγραφές (απο το 2017) που πλεον δεν ισχύουν. Επεξ/σία 16 Ιουνίου 2018 από _filippos_
De@th L0rd Δημοσ. 16 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 16 Ιουνίου 2018 Τώρα που έβαλαν και σε ισχύ το πρόστιμο απευθείας με την κάμερα (μόνο εκεί όμως κανονικά θα έπρεπε να υπήρχε σε ολο το οδικό δίκτυο) δεν ξέρω κατα πόσο πάει σε κόντρα με το νόμο που δε μπορούν να βεβαιώσουν οι αρχές παράβαση από βίντεο καταγεγραμμένο από τρίτους. Επίσης πριν από δύο μήνες είχα δει να περνούν με καλυμμένες ή παραποιημένες πινακίδες τα διόδια κανα 2-3 αυτοκίνητα. Ε τώρα, θα πολλαπλασιαστούν.
tsofras Δημοσ. 16 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 16 Ιουνίου 2018 ΄Τη Κυριακή με άφησε το αυτοκίνητο ενώ πήγαινα Χαλκίδα για μπάνιο στα πρώτα διόδια Αθηνών - Λαμίας ακριβώς πίσω απο τη μπαρά. Το τραγικό ήταν ότι όταν ήρθε η οδική , πέρασε με ePass , έκανε όπισθεν και μου ζήτησαν να πληρώσω 3.25 για να την ανοίξουν και να με φορτώσει :S
bill999r Δημοσ. 16 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 16 Ιουνίου 2018 1 ώρα πριν, tsofras είπε ΄Τη Κυριακή με άφησε το αυτοκίνητο ενώ πήγαινα Χαλκίδα για μπάνιο στα πρώτα διόδια Αθηνών - Λαμίας ακριβώς πίσω απο τη μπαρά. Το τραγικό ήταν ότι όταν ήρθε η οδική , πέρασε με ePass , έκανε όπισθεν και μου ζήτησαν να πληρώσω 3.25 για να την ανοίξουν και να με φορτώσει :S Χαχαχαχαχαχχαχ.... Μου θυμίζουν τους τύπους που αν ο άλλος λιποθυμήσει πάνε κ του κλέβουν το πορτοφόλι.... Διόδια = κλέψιμο... Δεν προσφέρουν τίποτα πέρα από πλούτο στους ιδιοκτήτες τους...
Zus Δημοσ. 16 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 16 Ιουνίου 2018 5 ώρες πριν, _filippos_ είπε Σε λίγες μέρες ξεκινά την λειτουργία του ακόμα ενα απο τα πολλά πλευρικά διόδια, στον Βελεστίνο (Βόλου) κατεύθυνση προς Αθήνα με κόστος για τα ΙΧ 1,20€. Υπάρχει κάποιος επικαιροποιημένος οδηγός αποφυγής διοδίων διότι με ψάξιμο βρίσκω παλιούς χάρτες και περιγραφές (απο το 2017) που πλεον δεν ισχύουν. Δώσε λεπτομέρειες για την πορεία σου για να σε βοηθήσω
Zazula Δημοσ. 16 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 16 Ιουνίου 2018 Στις 25/5/2018 στις 10:37 ΠΜ, Dark_son20 είπε υπάρχει κάποιο Pass που να δουλεύει σε όλα? ακόμα και αν δεν έχει έκπτωση θα κάνω το Αθήνα Αλεξανδρούπολη και πίσω μην σταματάω κάθε λίγο και λιγάκι. Σόρι για την καθυστερημένη απάντηση, δεν το 'χα δει έγκαιρα αλλά απ' ό,τι είδα δεν σου απάντησε κανείς — οπότε: όχι, χρειάζεσαι τρία pass, τα οποία καλύπτουν και ολόκληρη την Ελλάδα. Η ανάλυση εδώ: 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις