Lelouch Δημοσ. 15 Απριλίου 2018 Δημοσ. 15 Απριλίου 2018 1 ώρα πριν, teddy71 είπε Γιατι δεν παιρνεις τηλεφωνο την εταιρεια που διαχειριζεται τα συγκεκριμενα διοδια και να ρωτησεις?...καποια πραγματα ειναι πολυ πιο απλα απο ότι φαίνονται. Έπαιρνα αλλα δεν το σηκωνε κανείς. Τελικα πέρασα δωρεάν.
Lelouch Δημοσ. 25 Μαΐου 2018 Δημοσ. 25 Μαΐου 2018 (επεξεργασμένο) Έχω μια ερώτηση, δεν ξέρω αν έχει συζητηθεί κάποια στιγμή παλιότερα. Τα διόδια είναι δημόσια; Είναι ιδιωτικά; Ποιο ποσοστό των διοδίων πηγαίνουν στο κράτος και ποιο σε επιχειρηματίες; Και ποιοι είναι οι επιχειρηματίες αυτοί; Επεξ/σία 25 Μαΐου 2018 από Lelouch
Dark_son20 Δημοσ. 25 Μαΐου 2018 Δημοσ. 25 Μαΐου 2018 υπάρχει κάποιο Pass που να δουλεύει σε όλα? ακόμα και αν δεν έχει έκπτωση θα κάνω το Αθήνα Αλεξανδρούπολη και πίσω μην σταματάω κάθε λίγο και λιγάκι.
Joshua21 Δημοσ. 25 Μαΐου 2018 Δημοσ. 25 Μαΐου 2018 17 λεπτά πριν, Lelouch είπε Έχω μια ερώτηση, δεν ξέρω αν έχει συζητηθεί κάποια στιγμή παλιότερα. Τα διόδια είναι δημόσια; Είναι ιδιωτικά; Ποιο ποσοστό των διοδίων πηγαίνουν στο κράτος και ποιο σε επιχειρηματίες; Και ποιοι είναι οι επιχειρηματίες αυτοί; Κατά κανόνα τα εκμεταλλεύονται ιδιώτες που τους παραχωρούνται μέσω διαγωνισμών.
ILIAS GR Δημοσ. 25 Μαΐου 2018 Δημοσ. 25 Μαΐου 2018 Εγώ δε μπορώ να καταλάβω το σκεπτικό των διοδίων και βάση ποιου νόμου λειτουργεί, το ότι απαγορεύεται σε όλες τις επιχειρήσεις να μην δέχονται κάρτες. Γιατί στα διόδια δεν είναι παράνομο; Α;
Moderators Spect~ Δημοσ. 25 Μαΐου 2018 Moderators Δημοσ. 25 Μαΐου 2018 6 λεπτά πριν, ILIAS GR είπε Εγώ δε μπορώ να καταλάβω το σκεπτικό των διοδίων και βάση ποιου νόμου λειτουργεί, το ότι απαγορεύεται σε όλες τις επιχειρήσεις να μην δέχονται κάρτες. Γιατί στα διόδια δεν είναι παράνομο; Α; Άλλαξε αυτό. Δέχονται ή θα δέχονται λίαν συντόμως
pontez2 Δημοσ. 25 Μαΐου 2018 Δημοσ. 25 Μαΐου 2018 6 λεπτά πριν, ILIAS GR είπε Εγώ δε μπορώ να καταλάβω το σκεπτικό των διοδίων και βάση ποιου νόμου λειτουργεί, το ότι απαγορεύεται σε όλες τις επιχειρήσεις να μην δέχονται κάρτες. Γιατί στα διόδια δεν είναι παράνομο; Α; Εχει ηδη μελετηθει το θέμα και θα προχωρησει. Οκ υπήρχαν αρκετοι αντιθετοι με το όλο ζήτημα, αλλά η τεχνολογια προχωράει, καθυστερησεις δε θα υπάρχουν οπότε πλέον θα πληρωνουμε και με κάρτα. (φημες λένε οτι ο λογος που ηταν αντιθετοι κάποιοι ηταν πως ειναι αναγκαίο το ανθρωπινο δυναμικο, αλλά φαινεται οτι το έλυσαν και αυτο)
Moderators Spect~ Δημοσ. 25 Μαΐου 2018 Moderators Δημοσ. 25 Μαΐου 2018 6 λεπτά πριν, pontez2 είπε Εχει ηδη μελετηθει το θέμα και θα προχωρησει. Οκ υπήρχαν αρκετοι αντιθετοι με το όλο ζήτημα, αλλά η τεχνολογια προχωράει, καθυστερησεις δε θα υπάρχουν οπότε πλέον θα πληρωνουμε και με κάρτα. (φημες λένε οτι ο λογος που ηταν αντιθετοι κάποιοι ηταν πως ειναι αναγκαίο το ανθρωπινο δυναμικο, αλλά φαινεται οτι το έλυσαν και αυτο) Αναγκαίο το ανθρώπινο δυναμικό εννοώντας; Θα το κάνουν κάποια στιγμή με χρέωση αναλογική της απόστασης. Αυτό που έχω απορία είναι γιατί να μπουν στην διαδικασία αναγνώρισης πινακίδας και να μην το κάνουν με μια κάρτα όπως είναι πχ στην Ιταλία;
phanispal Δημοσ. 25 Μαΐου 2018 Δημοσ. 25 Μαΐου 2018 Το θέμα είναι να πληρώνεις μία φορά και όχι να σταματάς οχτώ φορές και να τρως άπειρο μποτιλιάρισμα σε συγκεκριμένες μέρες. 1
pontez2 Δημοσ. 25 Μαΐου 2018 Δημοσ. 25 Μαΐου 2018 Οτι θα έπρεπε η συναλλαγή να γινεται παρουσία υπαλλήλου. Οπως ομως άκουγα προσφατα, αυτο έχει τακτοποιηθεί. Δυστηχως δεν έχω κάποιο λινκ, το άκουσα τυχαία σε ραδιοφωνικο σταθμο.
Zaytsev Δημοσ. 25 Μαΐου 2018 Δημοσ. 25 Μαΐου 2018 (επεξεργασμένο) Λαμόγια, ρουσφέτια και πάει λέγοντας. Δεκτό το να δίνουν θέσεις εργασίας, αλλά εδώ, στην αντίστοιχη Α.Ο., υπάρχει σύστημα με κάμερες, καταγράφει την πινακίδα και σου στέλνει το λογαριασμό online. Αν δεν είσαι μέλος (δωρεάν), πρέπει να πληρώσεις μέχρι την επόμενη μέρα στις 8 το πρωί, διαφορετικά έχει πρόστιμο. Αν είσαι, μπορείς να βάλεις κάρτα ή λογαριασμό και τραβάει το αντίστοιχο ποσό κάθε τέλος του μήνα. Απλά πράγματα. Ούτε καθυστερήσεις, ούτε τίποτα. edit: Α, χώρια που στέλνει σήμα στην τροχαία, αν περάσει πινακίδα μη αναγνωρίσιμη και τον σταματάνε παρακάτω. Αυτό σημαίνει ότι κάτι καριόληδες που δεν έχουν πινακίδα, ή δε φαίνεται, ή είναι πλαστή, δεν έχουν πολύ μέλλον. Επεξ/σία 25 Μαΐου 2018 από Zaytsev
phanispal Δημοσ. 25 Μαΐου 2018 Δημοσ. 25 Μαΐου 2018 Και τι θα κάνουν μετά οι βυσματίες που δουλεύουν στα διόδια; 1
Moderators Spect~ Δημοσ. 25 Μαΐου 2018 Moderators Δημοσ. 25 Μαΐου 2018 Και επίσης μπορούν να στείλουν και κλίση για ταχύτητα αν βγεις από μια έξοδο νωρίτερα από το αποδεκτό.
Ntinaras Δημοσ. 25 Μαΐου 2018 Δημοσ. 25 Μαΐου 2018 Το πασχα δεχτηκαν καρτα και στα 3 διοδια πελοποννησου που περασα ανεπαφη κιολας.
tsioulak Δημοσ. 25 Μαΐου 2018 Δημοσ. 25 Μαΐου 2018 3 ώρες πριν, Lelouch είπε Έχω μια ερώτηση, δεν ξέρω αν έχει συζητηθεί κάποια στιγμή παλιότερα. Τα διόδια είναι δημόσια; Είναι ιδιωτικά; Ποιο ποσοστό των διοδίων πηγαίνουν στο κράτος και ποιο σε επιχειρηματίες; Και ποιοι είναι οι επιχειρηματίες αυτοί; Υπαρχουν κατι ελαχιστα που τα διαχειριζεται το δημοσιο (π.χ. το 50% των διοδιων των Μαλγαρων), αλλα συνηθως αυτο που γινεται ειναι οτι δινουν την συντηρηση του δρομου και την διαχειρηση των διοδιων σε καποιον εργολαβο και αυτος με την σειρα του αποδιδει τα κερδη απο τα διοδια στο ελληνικο δημοσιο (συνηθως σε μια ΑΕ δημοσιου συμφεροντος και αυτη μετα σε κανενα υπερταμειο ή υπουργειο), φυσικα αυτο που επισης συνηθως γινεται ειναι να φουσκωνουν τα εξοδα οι εργολαβοι οποτε αποδιδουν ψιχουλα στο δημοσιο ή αν εμφανισουν πολυ μεγαλα εξοδα μπορει να παρουν και χρηματα απο το δημοσιο.
Προτεινόμενες αναρτήσεις