Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 ώρα πριν, teddy71 είπε

Γιατι δεν παιρνεις τηλεφωνο την εταιρεια που διαχειριζεται τα συγκεκριμενα διοδια και να ρωτησεις?...καποια πραγματα ειναι πολυ πιο απλα απο ότι φαίνονται.

Έπαιρνα αλλα δεν το σηκωνε κανείς. Τελικα πέρασα δωρεάν.

  • 1 μήνα μετά...
  • Απαντ. 1,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Έχω μια ερώτηση, δεν ξέρω αν έχει συζητηθεί κάποια στιγμή παλιότερα.

Τα διόδια είναι δημόσια; Είναι ιδιωτικά; Ποιο ποσοστό των διοδίων πηγαίνουν στο κράτος και ποιο σε επιχειρηματίες; Και ποιοι είναι οι επιχειρηματίες αυτοί;

Επεξ/σία από Lelouch
Δημοσ.

υπάρχει κάποιο Pass που να δουλεύει σε όλα? ακόμα και αν δεν έχει έκπτωση

θα κάνω το Αθήνα Αλεξανδρούπολη και πίσω μην σταματάω κάθε λίγο και λιγάκι. 

Δημοσ.
17 λεπτά πριν, Lelouch είπε

Έχω μια ερώτηση, δεν ξέρω αν έχει συζητηθεί κάποια στιγμή παλιότερα.

Τα διόδια είναι δημόσια; Είναι ιδιωτικά; Ποιο ποσοστό των διοδίων πηγαίνουν στο κράτος και ποιο σε επιχειρηματίες; Και ποιοι είναι οι επιχειρηματίες αυτοί;

Κατά κανόνα τα εκμεταλλεύονται ιδιώτες που τους παραχωρούνται μέσω διαγωνισμών.

Δημοσ.

Εγώ δε μπορώ να καταλάβω το σκεπτικό των διοδίων και βάση ποιου νόμου λειτουργεί, το ότι απαγορεύεται σε όλες τις επιχειρήσεις να μην δέχονται κάρτες. Γιατί στα διόδια δεν είναι παράνομο;   Α;   

  • Moderators
Δημοσ.
6 λεπτά πριν, ILIAS GR είπε

Εγώ δε μπορώ να καταλάβω το σκεπτικό των διοδίων και βάση ποιου νόμου λειτουργεί, το ότι απαγορεύεται σε όλες τις επιχειρήσεις να μην δέχονται κάρτες. Γιατί στα διόδια δεν είναι παράνομο;   Α;   

Άλλαξε αυτό. Δέχονται ή θα δέχονται λίαν συντόμως 

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, ILIAS GR είπε

Εγώ δε μπορώ να καταλάβω το σκεπτικό των διοδίων και βάση ποιου νόμου λειτουργεί, το ότι απαγορεύεται σε όλες τις επιχειρήσεις να μην δέχονται κάρτες. Γιατί στα διόδια δεν είναι παράνομο;   Α;   

Εχει ηδη μελετηθει το θέμα και θα προχωρησει. Οκ υπήρχαν αρκετοι αντιθετοι με το όλο ζήτημα, αλλά η τεχνολογια προχωράει, καθυστερησεις δε θα υπάρχουν οπότε πλέον θα πληρωνουμε και με κάρτα. (φημες λένε οτι ο λογος που ηταν αντιθετοι κάποιοι ηταν πως ειναι αναγκαίο το ανθρωπινο δυναμικο, αλλά φαινεται οτι το έλυσαν και αυτο)

  • Moderators
Δημοσ.
6 λεπτά πριν, pontez2 είπε

Εχει ηδη μελετηθει το θέμα και θα προχωρησει. Οκ υπήρχαν αρκετοι αντιθετοι με το όλο ζήτημα, αλλά η τεχνολογια προχωράει, καθυστερησεις δε θα υπάρχουν οπότε πλέον θα πληρωνουμε και με κάρτα. (φημες λένε οτι ο λογος που ηταν αντιθετοι κάποιοι ηταν πως ειναι αναγκαίο το ανθρωπινο δυναμικο, αλλά φαινεται οτι το έλυσαν και αυτο)

Αναγκαίο το ανθρώπινο δυναμικό εννοώντας; 

Θα το κάνουν κάποια στιγμή με χρέωση αναλογική της απόστασης. Αυτό που έχω απορία είναι γιατί να μπουν στην διαδικασία αναγνώρισης πινακίδας και να μην το κάνουν με μια κάρτα όπως είναι πχ στην Ιταλία; 

Δημοσ.

Το θέμα είναι να πληρώνεις μία φορά και όχι να σταματάς οχτώ φορές και να τρως άπειρο μποτιλιάρισμα σε συγκεκριμένες μέρες.

  • Thanks 1
Δημοσ.

Οτι θα έπρεπε η συναλλαγή να γινεται παρουσία υπαλλήλου. Οπως ομως άκουγα προσφατα, αυτο έχει τακτοποιηθεί. Δυστηχως δεν έχω κάποιο λινκ, το άκουσα τυχαία σε ραδιοφωνικο σταθμο.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Λαμόγια, ρουσφέτια και πάει λέγοντας.

Δεκτό το να δίνουν θέσεις εργασίας, αλλά εδώ, στην αντίστοιχη Α.Ο., υπάρχει σύστημα με κάμερες, καταγράφει την πινακίδα και σου στέλνει το λογαριασμό online.

Αν δεν είσαι μέλος (δωρεάν), πρέπει να πληρώσεις μέχρι την επόμενη μέρα στις 8 το πρωί, διαφορετικά έχει πρόστιμο. Αν είσαι, μπορείς να βάλεις κάρτα ή λογαριασμό και τραβάει το αντίστοιχο ποσό κάθε τέλος του μήνα.

Απλά πράγματα. Ούτε καθυστερήσεις, ούτε τίποτα.

 

edit: Α, χώρια που στέλνει σήμα στην τροχαία, αν περάσει πινακίδα μη αναγνωρίσιμη και τον σταματάνε παρακάτω. Αυτό σημαίνει ότι κάτι καριόληδες που δεν έχουν πινακίδα, ή δε φαίνεται, ή είναι πλαστή, δεν έχουν πολύ μέλλον.

Επεξ/σία από Zaytsev
  • Moderators
Δημοσ.

Και επίσης μπορούν να στείλουν και κλίση για ταχύτητα αν βγεις από μια έξοδο νωρίτερα από το αποδεκτό. 

Δημοσ.

Το πασχα δεχτηκαν καρτα και στα 3 διοδια πελοποννησου που περασα

ανεπαφη κιολας.

 

Δημοσ.
3 ώρες πριν, Lelouch είπε

Έχω μια ερώτηση, δεν ξέρω αν έχει συζητηθεί κάποια στιγμή παλιότερα.

Τα διόδια είναι δημόσια; Είναι ιδιωτικά; Ποιο ποσοστό των διοδίων πηγαίνουν στο κράτος και ποιο σε επιχειρηματίες; Και ποιοι είναι οι επιχειρηματίες αυτοί;

Υπαρχουν κατι ελαχιστα που τα διαχειριζεται το δημοσιο (π.χ. το 50% των διοδιων των Μαλγαρων), αλλα συνηθως αυτο που γινεται ειναι οτι δινουν την συντηρηση του δρομου και την διαχειρηση των διοδιων σε καποιον εργολαβο και αυτος με την σειρα του αποδιδει τα κερδη απο τα διοδια στο ελληνικο δημοσιο (συνηθως σε μια ΑΕ δημοσιου συμφεροντος και αυτη μετα σε κανενα υπερταμειο ή υπουργειο), φυσικα αυτο που επισης συνηθως γινεται ειναι να φουσκωνουν τα εξοδα οι εργολαβοι οποτε αποδιδουν ψιχουλα στο δημοσιο ή αν εμφανισουν πολυ μεγαλα εξοδα μπορει να παρουν και χρηματα απο το δημοσιο.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...