Joshua21 Δημοσ. 13 Απριλίου 2018 Δημοσ. 13 Απριλίου 2018 1 ώρα πριν, phanispal είπε Το αρκετά παραπάνω πώς το ορίζεις; Ανάλογα τις συνθήκες και το αυτοκίνητο, εντελώς μπακαλίστικα από 20 ως 50% παραπάνω.
phanispal Δημοσ. 13 Απριλίου 2018 Δημοσ. 13 Απριλίου 2018 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, Dark_son20 είπε 1500kg περίπου με εμάς και τα πράματα. Και που να δεις κατι 1ες 2ες που το trip computer βγαζει 24-25λ τα 100 και γω κλαίω Μη δίνεις τόση βάση στο trip computer, λογικό είναι σε αυτές τις περιπτώσεις, όπως και σε ανηφόρες να δείχνει τέτοια κατανάλωση, αλλά είναι ας πούμε στιγμιαία. 29 λεπτά πριν, Joshua21 είπε Ανάλογα τις συνθήκες και το αυτοκίνητο, εντελώς μπακαλίστικα από 20 ως 50% παραπάνω. Μισό γιατί μπερδεύτηκα. 20-50% παραπάνω από τι, και σε ποια περίπτωση; 1. Απ' ότι αν θα πήγαινε από Εθνική Οδό; 2. Από τα δικά μου 5,2; Αν εννοείς αρκετά παραπάνω (20-50%) από το δικό μου, δεκτόν. Ακόμα και 50% παραπάνω να καταναλώσει, άντε να φτάσει τα 7,5. Επεξ/σία 13 Απριλίου 2018 από phanispal
Joshua21 Δημοσ. 13 Απριλίου 2018 Δημοσ. 13 Απριλίου 2018 6 λεπτά πριν, phanispal είπε Μισό γιατί μπερδεύτηκα. 20-50% παραπάνω από τι, και σε ποια περίπτωση; 1. Απ' ότι αν θα πήγαινε από Εθνική Οδό; 2. Από τα δικά μου 5,2; Αν εννοείς αρκετά παραπάνω (20-50%) από το δικό μου, δεκτόν. Ακόμα και 50% παραπάνω να καταναλώσει, άντε να φτάσει τα 7,5 7,8. Το ότι μπερδεύτηκες είναι το μόνο σίγουρο. Πρώτα από όλα, όπως ξαναέγραψα, ο φίλος παραπάνω μίλησε για κατανάλωση συγκεκριμένα "11,5/100 σε παράδρομους κίνηση κτλπ", όχι σε επαρχιακές οδούς. Μην προσπαθείς να συγκρίνεις ανόμοια πράγματα, η προσπάθεια σύγκρισης που κάνεις μεταξύ του 11,5 και 5,2 είναι εντελώς άκυρη γιατί αφορά διαφορετικές συνθήκες. Επίσης ναι, το 20-50% παραπάνω κατανάλωση που έγραψα αφορούσε το 1800άρι του 2000 σε σχέση με το δικό σου.
tsioulak Δημοσ. 13 Απριλίου 2018 Δημοσ. 13 Απριλίου 2018 10 ώρες πριν, 85stelios είπε Καλησπέρα στην παρέα, έχει κάνει κανείς πρόσφατα το ταξίδι Λάρισα-Θεσσαλονίκη, και αντίστροφα, να μου πει αν έχει αλλάξει κάτι στις παρακάμψεις Μακρυχωρίου/Πυργετού/Λεπτοκαρυάς, στο Κλειδί και τα Μάλγαρα δεν πιστεύω ότι αξίζει πλέον η παράκαμψη. Ευχαριστώ. Στα διόδια Αιγινιου και Μαλγάρων δεν έχει αλλάξει κάτι.
aris1986 Δημοσ. 13 Απριλίου 2018 Δημοσ. 13 Απριλίου 2018 6 ώρες πριν, mindreader είπε Οσο ηταν αντιπολιτευση σηκωναν μπαρες....κατακαημενη Ελλαδα, πουλημενοι στα συμφεροντα....κοψοχερηδες πρεπει να γινουμε απαντες. Παλια δούλευα άγιο Στέφανο. Τώρα εκεί δουλεύει ένας φίλος, πάει με το αμαξι. Δηλαδή τι; Θα πληρώνει και διόδια για να πάει στην δουκεια του τώρα;
Jiakometi Δημοσ. 14 Απριλίου 2018 Δημοσ. 14 Απριλίου 2018 14 ώρες πριν, pontez2 είπε Πολύ μεγάλη συζήτηση για το θέμα των τροχαίων. Το σίγουρο ειναι πως ένας νέος αυτοκινητόδρομος δεν ευθύνεται για αύξηση ατυχημάτων. Ένας ωραίος, ασφαλής, φρεσκοστρωμένος δρόμος, χωρις μεγάλες κλίσεις (αν έχει φωτισμό το βράδυ ακομα καλύτερα, πράγμα που δε το υποστηρίζω μονο εγω αλλά και ο Στρατηδάκης στο "Περί ασφάλτου και συμβάντων" ή site οπως το https://www.nhtsa.gov/ ) προσφέρει ασφάλεια Όμως ένας συγχρονος αυτοκινητόδρομος, αυξάνει και το όριο ταχύτητας, το οποίο σε περίπτωση ανθρωπινου/μηχανικού λάθους, θα αποβεί μοιραίο. Και εδω ειναι το βασικο πρόβλημα. Οπου και να δειτε στους βασικους παράγοντες ατυχημάτων σε εθνικές οδους στην Ευρωπη, η υπερβολικη ταχύτητα έρχεται πρώτη. Και αυτό ειναι και ένα θέμα το οποίο θα πρέπει να ξανασκεφθουν όσοι ειναι υπερ της αύξησης των ορίων ταχύτητας Πριν από περίπου τρία χρόνια που το είχα κοιτάξει οι αυτοκινητόδρομοι χωρίς όριο ταχύτητας σε Γερμανία και Ιταλία είχαν σημαντικά μικρότερο ποσοστό ατυχημάτων οποιασδήποτε βαρύτητας ...... θα ξανά ψάξω τα στοιχεία και μόλις τα βρω θα ποστάρω εδώ.... 14 ώρες πριν, mindreader είπε Δεν το θεωρω βεβαια επιχειρημα για αποφυγη των αυτοκινητοδρομων, προς Θεου, αλλα να πουμε επισης οτι ακριβως λογω αυξημενης ταχυτητας, αυξανει και η καταναλωση καυσιμου.... Πχ καποιος που απο Αθηνα, πάει στην Δυτική Ελλάδα, αν δεν πολυβιαζεται και δεν ειναι κουρασμενος, πιο καλα συμφερει να παει απο Λιβαδεια-Αμφισσα-Ναυπακτο, παρα απο την νεα Πατρων Κορινθου. 0 διόδια, ωραια διαδρομη, και παροτι ειναι 1-1,5 παραπανω ωρα + καμια 50χλμ παραπανω δρομος (απο το αν πηγαινες απο Ριο), καταληγεις να κανεις οικονομια οχι μονο απο τα διοδια και τη γεφυρα/καραβι που γλυτωσες, αλλα και απο τα καυσιμα, αφου το αμαξι με 80-100 χλμ, κανει μια χαρα οικονομικη οδηγηση, με πολυ χαμηλη καταναλωση. Κοινως τα εξοδα καμια σχεση... Πατρων Κορινθου: ενα σωρο διοδια(πρεπει να βγαινει 15 ευρω περιπου) + Γεφυρα/καραβι + αυξημενη καταναλωση καυσιμου, ενω... Ελευσινα-Λιβαδεια-Ναυπακτος: μονο το καυσιμο σου, μειωμενο κι αυτο!!!! Εξαρτάται από το όχημα .... Το δικό μου με 100 χ/ω καιει περίπου 10, 5 lt/100 χλμ και με 140 χ/ω καίει 11lt/100χλμ. Μηδενική διαφορά. Αρα η κίνηση σε αυτοκινητόδρομο δεν μου βάζει την παράμετρο κατανάλωσης......
zio10 Δημοσ. 14 Απριλίου 2018 Δημοσ. 14 Απριλίου 2018 1 ώρα πριν, Jiakometi είπε Πριν από περίπου τρία χρόνια που το είχα κοιτάξει οι αυτοκινητόδρομοι χωρίς όριο ταχύτητας σε Γερμανία και Ιταλία είχαν σημαντικά μικρότερο ποσοστό ατυχημάτων οποιασδήποτε βαρύτητας ...... θα ξανά ψάξω τα στοιχεία και μόλις τα βρω θα ποστάρω εδώ.... Εξαρτάται από το όχημα .... Το δικό μου με 100 χ/ω καιει περίπου 10, 5 lt/100 χλμ και με 140 χ/ω καίει 11lt/100χλμ. Μηδενική διαφορά. Αρα η κίνηση σε αυτοκινητόδρομο δεν μου βάζει την παράμετρο κατανάλωσης...... Τι αμάξι είναι και έχει τόσο μικρή διαφορά; 1
papoys1 Δημοσ. 14 Απριλίου 2018 Δημοσ. 14 Απριλίου 2018 (επεξεργασμένο) 7 ώρες πριν, zio10 είπε Τι αμάξι είναι και έχει τόσο μικρή διαφορά; Η διαφορά παίζει ανάλογα με τον κυβισμό.Σε ένα μικρό π.χ. η διαφορά εκτινάσεται από τα 80 μέχρια 85 σε μεγαλίτερο από τα 85 στα 90 και όσο ανεβαίνουν και τα κυβικά ανεβαίνουν τα χιλιόμετρα. Μετά την απότομη αύξηση στα χιλιόμετρα αυτά από εκεί και πάνω υπάρχει αύξηση είναι αυξανόμενη αλλά πολύ μικρή.Να στο κάνω πιο λιανά ένα τούρμπο ανοίγει π.χ. στις 4.000 στροφές. Όταν πας Εθνική με Πέμπτη 99 χιλιόμετρα χαλαραααα (που θάλεγε και ένας Θεσσαλονικιός) και είσαι στις 3900 στροφές η κατανάλωση είναι καλή.Μόλις γκαζώσεις και ξεπεράσεις τις 4000 στροφές ανοίγει το τούρμπο και η κατανάλωση εκτινάσεται.Από εκεί και πάνω απλά ανεβαίνει σταδιακά και σε μικρότερο βαθμό. Όλα δηλαδή είναι θέμα στροφών σε συνάρτηση με τα χιλιόμετρα.Στον παράδρομο πας με 80-90 άρα με λιγότερη κατανάλωση.Η ευθεία του αυτοκινητόδρομου δεν σου επιτρέπει τόσα λίγα χιλιόμετρα αν είσαι και λίγο γκαζιάρης. Επεξ/σία 14 Απριλίου 2018 από papoys1 1
Lelouch Δημοσ. 15 Απριλίου 2018 Δημοσ. 15 Απριλίου 2018 (επεξεργασμένο) Καλησπέρα παιδιά. Είχαμε κάνει την ηλεκτρονική αίτηση για ελεύθερη πρόσβαση στα διόδια της περιοχής και το αυτοκίνητο μας ήταν μες τις λίστες που δέχτηκαν. Ωστόσο δεν μας έχει έρθει κάποια ειδοποίηση εδώ και 3 μήνες, ούτε κάποια κάρτα ούτε τίποτα. Ξέρετε πως δουλεύει το όλο πράγμα; Πάω στα διόδια και τους λέω ότι είμαι μες τη λίστα και περνάω; Τι έγγραφα χρειάζονται να δουν εκείνη την ώρα; Επίσης ξέρετε αν το όλο πράγμα δουλεύει με το αυτοκίνητο ή με τον οδηγό; Πχ ένα αυτοκίνητο που δικαιούται ελεύθερη διέλευση από τα διόδια, αν το το οδηγήσει κάποιο άλλο μέλος της οικογενείας θα πρέπει να πληρώσει διόδια; Επεξ/σία 15 Απριλίου 2018 από Lelouch
Joshua21 Δημοσ. 15 Απριλίου 2018 Δημοσ. 15 Απριλίου 2018 Στις 14/4/2018 στις 12:38 ΠΜ, Jiakometi είπε Εξαρτάται από το όχημα .... Το δικό μου με 100 χ/ω καιει περίπου 10, 5 lt/100 χλμ και με 140 χ/ω καίει 11lt/100χλμ. Μηδενική διαφορά. Αρα η κίνηση σε αυτοκινητόδρομο δεν μου βάζει την παράμετρο κατανάλωσης...... Πολύ απίθανο να ισχύει κάτι τέτοιο, αλλά έστω ότι για κάποιο λόγο ισχύει για το δικό σου δεν ισχύει για τη συντριπτική πλειοψηφία των αυτοκινήτων.
Jiakometi Δημοσ. 15 Απριλίου 2018 Δημοσ. 15 Απριλίου 2018 1 ώρα πριν, Joshua21 είπε Πολύ απίθανο να ισχύει κάτι τέτοιο, αλλά έστω ότι για κάποιο λόγο ισχύει για το δικό σου δεν ισχύει για τη συντριπτική πλειοψηφία των αυτοκινήτων. Εννοείται .... Γι αυτό και αρχίζω το post με τη φράση "Εξαρτάται από το όχημα .......'
teddy71 Δημοσ. 15 Απριλίου 2018 Δημοσ. 15 Απριλίου 2018 6 ώρες πριν, Lelouch είπε Καλησπέρα παιδιά. Είχαμε κάνει την ηλεκτρονική αίτηση για ελεύθερη πρόσβαση στα διόδια της περιοχής και το αυτοκίνητο μας ήταν μες τις λίστες που δέχτηκαν. Ωστόσο δεν μας έχει έρθει κάποια ειδοποίηση εδώ και 3 μήνες, ούτε κάποια κάρτα ούτε τίποτα. Ξέρετε πως δουλεύει το όλο πράγμα; Πάω στα διόδια και τους λέω ότι είμαι μες τη λίστα και περνάω; Τι έγγραφα χρειάζονται να δουν εκείνη την ώρα; Επίσης ξέρετε αν το όλο πράγμα δουλεύει με το αυτοκίνητο ή με τον οδηγό; Πχ ένα αυτοκίνητο που δικαιούται ελεύθερη διέλευση από τα διόδια, αν το το οδηγήσει κάποιο άλλο μέλος της οικογενείας θα πρέπει να πληρώσει διόδια; Γιατι δεν παιρνεις τηλεφωνο την εταιρεια που διαχειριζεται τα συγκεκριμενα διοδια και να ρωτησεις?...καποια πραγματα ειναι πολυ πιο απλα απο ότι φαίνονται.
Ntinaras Δημοσ. 15 Απριλίου 2018 Δημοσ. 15 Απριλίου 2018 Στις 4/14/2018 στις 10:18 ΠΜ, papoys1 είπε Η διαφορά παίζει ανάλογα με τον κυβισμό.Σε ένα μικρό π.χ. η διαφορά εκτινάσεται από τα 80 μέχρια 85 σε μεγαλίτερο από τα 85 στα 90 και όσο ανεβαίνουν και τα κυβικά ανεβαίνουν τα χιλιόμετρα. Μετά την απότομη αύξηση στα χιλιόμετρα αυτά από εκεί και πάνω υπάρχει αύξηση είναι αυξανόμενη αλλά πολύ μικρή.Να στο κάνω πιο λιανά ένα τούρμπο ανοίγει π.χ. στις 4.000 στροφές. Όταν πας Εθνική με Πέμπτη 99 χιλιόμετρα χαλαραααα (που θάλεγε και ένας Θεσσαλονικιός) και είσαι στις 3900 στροφές η κατανάλωση είναι καλή.Μόλις γκαζώσεις και ξεπεράσεις τις 4000 στροφές ανοίγει το τούρμπο και η κατανάλωση εκτινάσεται.Από εκεί και πάνω απλά ανεβαίνει σταδιακά και σε μικρότερο βαθμό. Όλα δηλαδή είναι θέμα στροφών σε συνάρτηση με τα χιλιόμετρα.Στον παράδρομο πας με 80-90 άρα με λιγότερη κατανάλωση.Η ευθεία του αυτοκινητόδρομου δεν σου επιτρέπει τόσα λίγα χιλιόμετρα αν είσαι και λίγο γκαζιάρης. Δεν ειναι μονο θεμα κινητηρα, αλλα κυριως αεροδυναμικης. Η αεροδυναμικη αντισταση αυξανεται εκθετικα οσο αυξανεται η ταχυτητα. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις