Dropsreef Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2011 Δεν θα ήθελα να ασχοληθώ με την καταβολή ή μη καταβολή του αντίτιμου των διοδίων.Ο καθένας απο εμας είναι ελεύθερος να πράξει όπως επιθυμεί. Η ερώτηση μου είναι η εξής. Σε απόσταση 500 χμ (Αθήνα-Θεσσαλονίκη) αυτή τη στιγμή υπάρχουν συνολικά 10 διόδια. Κατα μέσο ορο ανα 50 χιλιόμετρα.Πόσο λογικό φαντάζει αυτό όντας Έλληνας φορολογούμενος πολίτης ? Έχετε συνειδητοποιήσει την αναλογία διόδια ανα χιλιόμετρα ?
Ntinaras Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2011 βαλτε αντ1,τους εχει στο παπαδακη. μετα απο λιγο θα τους δειξει ο αυτιας
kage Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2011 o κοσμος ψηφισε και ψηφιζει τοσα χρονια...(χωρις χαρακτηρισμους και στις 2 περιπτωσεις) εγινε τιποτα με αυτον που βαζει την υπογραφη του για τις αναθεσεις+διοδια κτλ?ο μετα αλλαξε κατι? η επιτροπη-σηκωμα μπαριερας ειναι αστειοι..τοσα χρονια που γινετε αυτο ουτε ενα δικαστηριο να μην κανουν? http://www.enet.gr/?i=news.el.ellada&id=238299 http://www.enet.gr/?i=news.el.ellada&id=238024 http://www.enet.gr/?i=news.el.ellada&id=238172 -Νέες αυξήσεις στα διόδια: σε λίγο θα μας παίρνουν και το πορτοφόλι-Τρίτη 4 Ιανουαρίου 2011 -Ακριβότερα διόδια και στον «Ελευσίνα-Κόρινθος-Πάτρα» ffs -αναπροσαρμογή των τιμών στην εθνική οδό Αθηνών-Λαμίας, η κοινοπραξία που έχει αναλάβει τον αυτοκινητόδρομο Κορίνθου - Τρίπολης - Καλαμάτας. http://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=88809 Όλα τα διόδια, όλες οι τιμές Δευτέρα 3 Ιανουαρίου 2011 θεσ/κη-αθηνα 10 διοδια 22ε!!!!χρειαζετε πτυχιο καποιος για να καταλαβει οτι καποιος δεν κανει σωστα την δουλεια του? υ.γ. τα λινκ ειναι τυχαια απο αυτο το σιτε γιατι τα εβγαζε σαν προτεινομενα
Ntinaras Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2011 o κοσμος ψηφισε και ψηφιζει τοσα χρονια...(χωρις χαρακτηρισμους και στις 2 περιπτωσεις) εγινε τιποτα με αυτον που βαζει την υπογραφη του για τις αναθεσεις+διοδια κτλ?ο μετα αλλαξε κατι? η επιτροπη-σηκωμα μπαριερας ειναι αστειοι..τοσα χρονια που γινετε αυτο ουτε ενα δικαστηριο να μην κανουν? http://www.enet.gr/?i=news.el.ellada&id=238299 http://www.enet.gr/?i=news.el.ellada&id=238024 http://www.enet.gr/?i=news.el.ellada&id=238172 Νέες αυξήσεις στα διόδια: σε λίγο θα μας παίρνουν και το πορτοφόλι-Τρίτη 4 Ιανουαρίου 2011 Ακριβότερα διόδια και στον «Ελευσίνα-Κόρινθος-Πάτρα» ffs αναπροσαρμογή των τιμών στην εθνική οδό Αθηνών-Λαμίας, η κοινοπραξία που έχει αναλάβει τον αυτοκινητόδρομο Κορίνθου - Τρίπολης - Καλαμάτας αυτο το λες στη τυχη υποθετω,γιατι εχουν γινει πολλες δικες αλλα ολες ηταν...αναβολες...
Super Moderators Snoob Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2011 Super Moderators Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2011 οχι για πολλους λογους 2ον ειναι μουφα η ολη υποθεση με την ΑΠΔ απ οσο διαβασα και ακουσα Από πού, ακριβώς, το διάβασες και το άκουσες; Γιατί εγώ σήμερα διαβάζω (παράδειγμα εδώ, κι εδώ) ότι η ΑΠΠΔ έδωσε την έγκριση. Δεν έχω κανένα πρόβλημα με το να είναι "μούφα η όλη υπόθεση". Μια πηγή, όμως, για ένα τόσο σοβαρό θέμα, δε θα ήταν άσχημη.
Ntinaras Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2011 http://www.youtube.com/watch?v=bySpnhBr_jE&feature=player_embedded
naftis Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2011 Ανεξάρτητα από το εάν είναι ακριβά ή φτηνά τα διόδια και εάν εισπράττονται κατά την διάρκεια της κατασκευής τους, κάποιος πρέπει να πληρώνει την κατασκευή και συντήρηση αυτών των έργων. Και αυτοί είναι οι χρήστες. Δεν μπορεί να είναι το σύνολο των φορολογουμένων.
Ntinaras Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2011 Ανεξάρτητα από το εάν είναι ακριβά ή φτηνά τα διόδια και εάν εισπράττονται κατά την διάρκεια της κατασκευής τους, κάποιος πρέπει να πληρώνει την κατασκευή και συντήρηση αυτών των έργων. Και αυτοί είναι οι χρήστες. Δεν μπορεί να είναι το σύνολο των φορολογουμένων. γιατι να μη γινει το ιδιο και με τα σχολεια?τα νοσοκομεια?την αστυνομια?την πυροσβεστικη?
Super Moderators Snoob Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2011 Super Moderators Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2011 Αφού πρώτα επισημάνω, ως συντονιστής, ότι η παράθεση ξερών links ή βίντεο δεν προάγει μια συζήτηση μεταξύ των μελών (γι' αυτό και υπάρχει η σχετική πρόνοια στο σημείο 7 των συμπληρωματικών κανόνων του Μπλα-Μπλα) έχω να κάνω τα εξής σχόλια για το βίντεο: 1) ο δικηγόρος που μιλάει στο βίντεο πουθενά δεν αμφισβητεί οτι η ΑΠΠΔ έδωσε το "οκ" για τη χρήση των φωτογραφιών των οδηγών (και όχι των πινακίδων, που όπως εξηγεί και είναι μάλλον γνωστό οδηγεί μέσω του Υπουργείο Μεταφορών στον ιδιοκτήτη του οχήματος). Θεωρεί ότι δεν "αλλάζει κάτι". Γνώμη του. Προσωπικά διαφωνώ: άλλο να διώκεται ο ιδιοκτήτης, που ενδεχομένως να μην έχει καμία σχέση, ούτε καν να συμφωνεί με αυτή την τακτική, και άλλο ο οδηγός. 2) ο ίδιος δικηγόρος αναφέρει ότι το κράτος εισπράττει μόνο το ΦΠΑ (σύμφωνα με αυτό που ανέφερε η πηγή που παρέθεσα νωρίτερα, και αντίθετα με αυτά που υποστηρίζει η συντάκτρια του άρθρου στην Ελευθεροτυπία). Αυτό από μόνο του καταδεικνύει για μένα την παντελή σύγχυση που επικρατεί στο (ετερογενές) μέτωπο όσων αντιτίθενται στην πληρωμή των διοδίων και αποτελλεί βασικό παράγοντα για τον οποίο ψύχραιμοι παρατηρητές που ζητούν πληροφορίες για την ουσία της υπόθεσης βρίσκονται μπροστά σε ένα συνονθύλευμα αντικρουόμενων απόψεων -άρα έτσι πλήττεται η συμμετοχή στην προσπάθεια.
Ntinaras Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2011 μπορεις να παρεις τηλεφωνο να ρωτησεις την ΑΠΔ,ενας το εκανε και μας ενημερωσε.
naftis Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2011 γιατι να μη γινει το ιδιο και με τα σχολεια?τα νοσοκομεια?την αστυνομια?την πυροσβεστικη? Αφελής ερώτηση. Στις σύγχρονες κοινωνίες με υπεύθυνους πολίτες αυτά είναι λυμένα και κατανοητά. Άλλο σχολεία νοσοκομεία κλπ και άλλο ο σύγχρονος αυτοκινητόδρομος για μεταφορά εμπορευμάτων, επιβατών κλπ. Τι δουλειά έχει ο φορολογούμενος από την βόρεια Ελλάδα ή την Κρήτη, να πληρώσει γιά τον σούπερ δρόμο Κόρινθο - Καλαμάτα. Θα πληρώσει για παροχές που είναι καθολικά κοινωνικά αγαθά, σχολεία, νοσοκομεία, αστυνομία, πυροσβεστική κλπ.
Sirtsourekas Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2011 Ανεξάρτητα από το εάν είναι ακριβά ή φτηνά τα διόδια και εάν εισπράττονται κατά την διάρκεια της κατασκευής τους, κάποιος πρέπει να πληρώνει την κατασκευή και συντήρηση αυτών των έργων. Και αυτοί είναι οι χρήστες. Δεν μπορεί να είναι το σύνολο των φορολογουμένων. απο την στιγμη που πληρωνεις ενα μεγαλο ποσο σε εκτελωνισμους αυτοκινητων, τελη κυκλοφοριας, φπα σε καύσιμα δεν ισχυει αυτο που λες. Αυτο με την κατασκευη του δρομου ειναι αστειο αν το καλοσκεφτεις, δλδ η εταιρια που ΘΑ φτιαξει εναν δρομο , οπως πχ στα Τεμπη, βαζει διοδια πολυ πριν ολοκληρωθει το εργο για να εισπραττει λεφτα και ετσι θα της βγει και το εργο τζαμπα. Μαρεσει η λογικη.
Ntinaras Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2011 Αφού πρώτα επισημάνω, ως συντονιστής, ότι η παράθεση ξερών links ή βίντεο δεν προάγει μια συζήτηση μεταξύ των μελών (γι' αυτό και υπάρχει η σχετική πρόνοια στο σημείο 7 των συμπληρωματικών κανόνων του Μπλα-Μπλα) έχω να κάνω τα εξής σχόλια για το βίντεο: 1) ο δικηγόρος που μιλάει στο βίντεο πουθενά δεν αμφισβητεί οτι η ΑΠΠΔ έδωσε το "οκ" για τη χρήση των φωτογραφιών των οδηγών (και όχι των πινακίδων, που όπως εξηγεί και είναι μάλλον γνωστό οδηγεί μέσω του Υπουργείο Μεταφορών στον ιδιοκτήτη του οχήματος). Θεωρεί ότι δεν "αλλάζει κάτι". Γνώμη του. Προσωπικά διαφωνώ: άλλο να διώκεται ο ιδιοκτήτης, που ενδεχομένως να μην έχει καμία σχέση, ούτε καν να συμφωνεί με αυτή την τακτική, και άλλο ο οδηγός. 2) ο ίδιος δικηγόρος αναφέρει ότι το κράτος εισπράττει μόνο το ΦΠΑ (σύμφωνα με αυτό που ανέφερε η πηγή που παρέθεσα νωρίτερα, και αντίθετα με αυτά που υποστηρίζει η συντάκτρια του άρθρου στην Ελευθεροτυπία). Αυτό από μόνο του καταδεικνύει για μένα την παντελή σύγχυση που επικρατεί στο (ετερογενές) μέτωπο όσων αντιτίθενται στην πληρωμή των διοδίων και αποτελλεί βασικό παράγοντα για τον οποίο ψύχραιμοι παρατηρητές που ζητούν πληροφορίες για την ουσία της υπόθεσης βρίσκονται μπροστά σε ένα συνονθύλευμα αντικρουόμενων απόψεων -άρα έτσι πλήττεται η συμμετοχή στην προσπάθεια. http://elawyer.blogspot.com/2011/01/blog-post_05.html Μη μασάτε όσοι δεν πληρώνετε. Όσοι πληρώνετε σταματήστε. Μείνετε ενωμένοι και πατήστε τους. Με το φόβο και την τρομοκρατία θέλουν από 100.000 να μας κάνουν 1.000, εύκολη λεία αν όχι αδιάφορη. ΧΟΥΝΤΑ ΕΙΝΑΙ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ. ΤΟ ΠΟΤΕ ΕΜΕΙΣ ΘΑ ΤΟ ΠΟΥΜΕ. Εσφαλμένη η απάντηση της Αρχής για τις κάμερες στα διόδια Όπως έχει δημοσιοποιηθεί, η Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα επέτρεψε με απαντητικό της σημείωμα προς τα Υπουργεία Μεταφορών και Προστασίας του Πολίτη, την χρήση εικόνων από τα αυτοκίνητα που διέρχονται χωρίς να πληρώσουν διόδια, προκειμένου οι επιχειρήσεις που εκμεταλλεύονται τους δρόμους να μπορούν να στραφούν δικαστικώς εναντίον των οδηγών. Πρόκειται για μια νομικά εσφαλμένη απόφαση της Αρχής, η οποία υποπίπτει σε σοβαρή και ανεξήγητη αντίφαση σε σχέση με την Γνωμοδότηση 1/2009 (βλ. εδώ), με την οποία η Αρχή έκρινε αντισυνταγματική την τότε τροπολογία για τις κάμερες, όταν η ΝΔ επέβαλε την νομοθετική εξαίρεση εφαρμογής της προστασίας προσωπικών δεδομένων από κάθε κάμερα του δημοσίου. Σε εκείνη την Γνωμοδότηση, η Αρχή επέμενε – ορθά- ότι η λειτουργία των καμερών προϋποθέτει την θέσπιση ειδικής νομοθεσίας με την οποία θα προβλέπονται συγκεκριμένες διατάξεις για τη συλλογή, την αποθήκευση, τη χρήση και την διαβίβαση των δεδομένων. Διαφορετικά, μια γενική διάταξη που λέει απλώς ότι «επιτρέπεται η λειτουργία καμερών», χωρίς την πρόβλεψη σαφών όρων συλλογής εικόνων και δικαιωμάτων για τους πολίτες είναι αντίθετη στο Σύνταγμα και την Ευρωπαϊκή Σύμβαση των Δικαιωμάτων του Ανθρώπου. Η Αρχή ξέχασε αυτές τις συνταγματικές αξιολογήσεις της στην απάντηση που έδωσε στα δύο Υπουργεία για τις κάμερες των διοδίων. Αναφέρει ότι οι συμβάσεις που έχουν οι επιχειρήσεις με το κράτος περιλαμβάνουν ως όρο την υποχρέωση του Δημοσίου για χορήγηση «άδειας χρήσης ηλεκτρονικών τεχνικών συσκευών για τη βεβαίωση της μη καταβολής από τους χρήστες του ισχύοντος διοδίου τέλους από την Αρχή Προστασίας Δεδομένων». Αυτός ο συμβατικός όρος θεωρήθηκε επαρκής νομική βάση για την Αρχή, η οποία έσπευσε να θεωρήσει ότι με αυτόν τον τρόπο πληρούται η εξαίρεση του άρθρου 5 παρ. 2 στ. β’ του Ν.2472 (εκπλήρωση νομικής υποχρέωσης του υπεύθυνου επεξεργασίας), χωρίς όμως η Αρχή αυτή τη φορά να εξετάσει τη συνταγματικότητα της συγκεκριμένης διάταξης, όπως είχε πράξει με την Γνωμοδότηση 1/2009. Διότι εάν είχε εξετάσει τη συνταγματικότητα θα διαπίστωνε και πάλι ότι ελλείπουν οι σαφείς νομοθετικές διατάξεις που προβλέπουν τους όρους συλλογής των προσωπικών δεδομένων από αυτές τις κάμερες. Επίσης, ως μέτρο, η συλλογή φωτογραφιών δεν είναι το ηπιότερο: θα μπορούσε η καταγραφή να γίνεται χειρόγραφα από έναν υπάλληλο των διοδίων ή ακόμη ορθότερα από κάποιον προανακριτικό υπάλληλο. Διότι η κάμερα δίνει μόνο τον αριθμό του αυτοκινήτου, με αποτέλεσμα να κινδυνεύουν ιδιοκτήτες αυτοκινήτων να διωχθούν ενώ δεν έχουν τελέσει οι ίδιοι την παράβαση. Οπότε τα δεδομένα που συλλέγονται από τις κάμερες δεν είναι ακριβή και μπορεί να οδηγήσουν αθώους στα δικαστήρια. Διάβασα μάλιστα ότι η σκέψη των εταιριών είναι η έκδοση διαταγών πληρωμής που θα οδηγήσει κατευθείαν τους πολίτες στην αγκαλιά του ΤΕΙΡΕΣΙΑ. Συνεπώς, η «άδεια» που δίνει η Αρχή δεν βρίσκεται σε συμφωνία με το Σύνταγμα και το Ευρωπαϊκό Δίκαιο, γι’ αυτό θα πρέπει να επανεξεταστεί η υπόθεση από το ανεξάρτητο όργανο, σε κανονικό σχηματισμό διοικητικού συμβουλίου κι όχι ως ένα «ενημερωτικό» σημείωμα από τον Πρόεδρό του. Επιβεβαιώνεται έτσι, για άλλη μια φορά, ότι η Αρχή μετά την έκδοση μιας γνωμοδότησης περί αντισυνταγματικής νομοθεσίας, δεν επιμένει για την επιβολή των απόψεών της, αλλά μάλλον αποσιωπά το θέμα, όπως ήταν το συμπέρασμα και στην Αξιολόγηση της Αρχής Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων για το 2009 (βλ. εδώ). Αφελής ερώτηση. Στις σύγχρονες κοινωνίες με υπεύθυνους πολίτες αυτά είναι λυμένα και κατανοητά. Άλλο σχολεία νοσοκομεία κλπ και άλλο ο σύγχρονος αυτοκινητόδρομος για μεταφορά εμπορευμάτων, επιβατών κλπ. Τι δουλειά έχει ο φορολογούμενος από την βόρεια Ελλάδα ή την Κρήτη, να πληρώσει γιά τον σούπερ δρόμο Κόρινθο - Καλαμάτα. Θα πληρώσει για παροχές που είναι καθολικά κοινωνικά αγαθά, σχολεία, νοσοκομεία, αστυνομία, πυροσβεστική κλπ. εγω τι δουλεια εχω να πληρωνω για την επιδοτηση της αγονης γραμμης στο καστελοριζο?
naftis Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2011 απο την στιγμη που πληρωνεις ενα μεγαλο ποσο σε εκτελωνισμους αυτοκινητων, τελη κυκλοφοριας, φπα σε καύσιμα δεν ισχυει αυτο που λες. Αυτο με την κατασκευη του δρομου ειναι αστειο αν το καλοσκεφτεις, δλδ η εταιρια που ΘΑ φτιαξει εναν δρομο , οπως πχ στα Τεμπη, βαζει διοδια πολυ πριν ολοκληρωθει το εργο για να εισπραττει λεφτα και ετσι θα της βγει και το εργο τζαμπα. Μαρεσει η λογικη. Ο εκτελωνισμός είναι φόρος εισαγωγής αγαθού, αυτοκινήτου, τηλεφώνου, καρφίτσας, αεροπλάνου. Τα τέλη κυκλοφορίας είναι έμμεσος φόρος για την γενική χρήση του αυτοκινήτου. Ο ΦΠΑ στα καύσιμα είναι έμμεσος φόρος προστιθεμένης αξίας που επιβάλετε σε ότι πωλείται ή υπηρεσία που παρέχεται στην Ελληνική επικράτεια. Τα διόδια είναι τέλη που καταβάλλονται για την χρήση του δρόμου. Εσείς όλοι οι Ρομπέν των διοδίων και οι βουλευτές σας, που είσασταν όταν ψηφιζόταν η σύμβαση κατασκευής στην βουλή.
Super Moderators Snoob Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2011 Super Moderators Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2011 Επειδή το θέμα έχει σαφέστατη πολιτική χροιά, θα παρακαλέσω να μη μπούμε σε συζήτηση για το τι έκαναν οι βουλευτές (Ποιών; Μήπως έχουν τις ίδιες πολιτικές απόψεις όσοι αντιτίθενται στα διόδια; Ακόμη κι αν τις είχαν, πώς αποδεικνύεται αυτό -ξέχωρα από την απαγόρευση αμιγώς πολιτικών συζητήσεων) Επίσης, σεβαστείτε στοιχειωδώς τους συνομιλητές σας και κάντε συζήτηση. Τελευταία φορά που αφήνω ξερή παράθεση συνδέσμου.
Προτεινόμενες αναρτήσεις