Προς το περιεχόμενο

vodafone-wind=τηλεοπτικος πολεμος


xolloth

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

βλεποντας πριν μερες την διαφημιση της vodafone που με λιγα λογια ελεγε να την προτιμησουμε γιατι ειναι η φθηνοτερη απο ολες,σκεφθηκα οτι κανει φαουλ και επιμελως δεν αναφερει την προσφορα της wind με το f2go γιατι απλουστατα ειναι "επανασταση" στην αγορα αφου μπορεις να εχεις δωρεαν τα παντα μεχρι το τελος του χρονου.

δεν αργησε η wind να απαντησει σημερα με το τηλεοπτικο σποτακι που βαζει τα πραγματα στην θεση τους.

απο οτι βλεπω το παιχνιδι μεταξυ των εταιριων χοντραινει,"ο θανατος σου η ζωη μου"εχει γινει.

προβλεπω μεγαλη μαχη μεταξυ ολων των εταιριων τηλεφωνιας για την πιτα.

θα πεσουν κορμια!

σε τελικη αναλυση κερδισμενοι θα ειμαστε εμεις.

Δημοσ.

Το marketing της Vodafone ή κοιμάται κυριολεκτικά όρθιο ή προσπαθεί με δόλο να δημιουργήσει εντυπώσεις.

Ξεχνάει μάλλον πως το αντίστοιχο πρόγραμμα της Wind (Νέα καρτοκινητή) δίνει μάλλον περισσότερα απ΄αυτήν!

 

Συγκεκριμένα, κάθε εταιρία, με κάθε ανανέωση 10€ σου δίνει:

Vodafone: 1500 λεπτά ομιλίας και 1500 sms προς όλη τη Vodafone

Wind: 1500 λεπτά και 1500 sms προς όλη τη Wind + διπλάσιο χρόνο ομιλίας προς όλα τα δίκτυα.

Α ρε Voda, σ' αρέσουν οι πατάτες, αλλά το θέμα είναι ότι σ' έχουν πάρει όλοι χαμπάρι...

Δημοσ.
Κάτι τέτοιο είχε παιχτεί και πιο παλιά μεταξύ what's up - Q.

 

Του Frog με την Q ήτανε, αλλά ναι, σε γενικές γραμμές έχεις δίκιο.

Δημοσ.

Εχετε παρατηρήσει ότι στις 9 από τις 10 διαφημίσεις είναι για κινητά ή για εταιρίες κινητής τηλεφωνίας?..

 

δηλαδή πλύση εγκεφάλου κανονικά, μας πρήξαν πια. Δηλαδή το μόνο προιόν που υπάρχει είναι αυτό? Ούτε να διαφημίσουν ένα βιβλίο, ένα cd ή έστω άλλες ηλεκτρονικές συσκευές, ή ένα γιαούρτι βρε αδερφέ (εκτός από τα activia) κτλ.

 

Δηλαδή το μόνο που απασχολεί την ελλάδα του σήμερα είναι το κινητό-πάροχος και το χέσιμ** (activia-malox-χάπια κτλ) ? Τι γίνεται ρε παιδιά. :-( Δεν θα έπρεπε να υπάρχει συγκεκριμένος χρόνος κάθε μέρα που προβάλονται αυτές οι διαφημίσεις? Κάθε 10 λεπτά αρχίζει, wind, vodafone, cosmote, tellas , hol ύμαρτον μου έρχεται να την πετάξω από το μπαλκόνι. Κ έτσι τα έχουν κανονισμένα ώστε κ κανάλι να αλλάξεις πάλι σε ίδια διαφήμιση πέφτεις. Δεν θα έπρεπε να είναι παράνομο αυτό?

Δημοσ.
Για να το κάνουν (δεν το κάνουν και κρυφά) δεν θα είναι παράνομο.

Δεν νομίζω, δεν έχω δει κανένα άλλο προϊόν να συγκρίνεται με ανταγωνιστή του, ακόμα και την Pepsi ή τα απορρυπαντικά που το κάνουν συνήθως.

 

Εκτός αν ισχύουν ειδικοί κανόνες για τις κινητοτηλεφωνίες ή αν δεν τους ενδιαφέρουν πλέον τα πρόστιμα.

Δημοσ.
Η συγκριτική διαφήμιση δεν απαγορεύεται στην Ελλάδα?

 

Ποτέ δεν απαγορευόταν.

Απλά οι λίγες πολυεθνικές διαφημηστικές είχαν πελάτες με ίδιο αντικείμενο και απέφευγαν τέτοιου είδους "conflicts".

Δημοσ.

Τελικά έχετε δίκιο:

Συγκριτική διαφήμιση

 

Συγκριτική διαφήμιση (Υ.Α. Ζ1-496/2000 και Απόφ. 609.1991- ΕΣΡ) είναι η διαφήμιση που προσδιορίζει άμεσα ή έμμεσα την ταυτότητα συγκεκριμένου ανταγωνιστή ή των ομοειδών αγαθών ή υπηρεσιών που εκείνος προσφέρει είναι η και επιτρέπεται εφόσον συγκρίνει με αντικειμενικό τρόπο τα ουσιώδη, συναφή, επαληθεύσιμα και επιλεγμένα με αμεροληψία χαρακτηριστικά ανταγωνιστικών αγαθών ή υπηρεσιών.

 

Επίσης επιτρέπεται μόνο αν :

1. δεν είναι παραπλανητική,

2. δεν προκαλεί σύγχυση στην αγορά μεταξύ του διαφημιζομένου και ενός ανταγωνιστή ή μεταξύ ανταγωνιστών του διαφημιζομένου ή μεταξύ των σημάτων, άλλων διακριτικών γνωρισμάτων, αγαθών ή υπηρεσιών του διαφημιζομένου και ενός ανταγωνιστή ή περισσότερων ανταγωνιστών μεταξύ τους,

3. δεν είναι υποτιμητική, δυσφημιστική ή περιφρονητική για έναν ανταγωνιστή ή για τα σήματα, άλλα διακριτικά γνωρίσματα, αγαθά, υπηρεσίες ή δραστηριότητές του και

4. δεν επιδιώκει κατά κύριο λόγο να επωφεληθεί από τη φήμη σήματος ή άλλου διακριτικού γνωρίσματος ανταγωνιστή.

Πηγή

Υποθέτω ότι το να δείχνεις ξέρω γω ένα παιδί να πίνει coca cola και να αηδιάζει ή ένα απορρυπαντικό να μην καθαρίζει καλά, αντίκειται στις bold προϋποθέσεις, ενώ αυτό που έκανε η vodafone και η WIND όχι.

 

Μάθαμε και σήμερα κάτι :P

Δημοσ.

Κανείς και καλυτερα , ειδικα στις διαφημισεις , ας βγουν και βγαλουν τα ματια τους , στην Αμερικη γινετε χαμος με τετοιες διαφημισεις και η αντιπαλη εταιρια κανει κανονικα ρομπα την αλλη σε σημεια που δεν ειναι δυνατη ή καλυτερη απο την αλλη.Οπως επισης και αν διαφημιζεις κατι που δεν ειναι ακριβως αυτο που λες γινετε της τρελης το πανηγυρι , τους κυνηγανε ολοι , απο το κρατος μεχρι οι καταναλωτες.Αν εισαι καταναλωτης και περιμενεις μονο απο την διαφηνιση να καταλαβεις τι θα παρεις και ειδικα στην Ελλαδα την εβαψες.

Ολα στην φορα ,παμε μαεστρο !!!!

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...