IMAndreas Δημοσ. 8 Απριλίου 2010 Δημοσ. 8 Απριλίου 2010 Samsung Sychmaster 2033HD η οθόνη που αγόρασα πριν 5 μήνες από το πλαίσιο. Το πρόβλημα που παρουσίαζε ήταν ότι ενώ συντόνιζε τα ψηφιακά κανάλια μετά από 18 ώρες περίπου τα έχανε. Τηλεφώνησα λοιπόν στην prime telecoms και με καταχώρησαν στο σύστημα και μου είπαν πως θα με καλέσει κουριερ από την speedex για να έρθει να παραλάβει το δέμα. Περίμενα 3 μέρες κανείς δεν με είχε καλέσει, ξαναπαίρνω τηλέφωνο λοιπόν και μου λένε δεν είστε καταχωρημένος στο σύστημα και με ξανάκαταχώρησαν. Στέλνω την οθόνη λοιπόν και μετά από 20 μέρες την παραλαμβάνω "διορθωμένη" με 1 καμένο πιξελ (πιθανός λόγω μεταφοράς ή κακομεταχείρησης. (στο εντομεταξύ μου είχαν αναφέρει ότι είναι συχνό πρόβλημα αυτό και αλλάζουν ένα ανταλλακτικό μέσα στην οθόνη και φτιάχνετε). Είμαι στον 4 μήνα λοιπόν που έχω την οθόνη (2 μήνες μετά από τότε που την πήρα) και ξαναχάνει τα ψηφιακά. Παίρνω λοιπόν τηλέφωνο και λέω πως μου ξαναπαρουσιάζεται το ίδιο πρόβλημα και την είχα στείλει και μου την είχατε φτιάξει για αυτό τον λόγο, ζήτησα και υπεύθυνο αλλά αρνήθηκαν να μου δώσουν. Με τα πολλά την ξαναστέλνω 24/3/2010 και καλώ την Παρασκευή 26/3 και μου λένε πως δεν έχει μπει ακόμα στο service λογικά από δευτέρα-τρίτη. Ζήτησα να μιλήσω και με τεχνικό αλλά πάλι δεν γινόταν.. Παίρνω λοιπόν τηλέφωνο την Δευτέρα και μου λένε πως η οθόνη δεν έχει έρθει λογικά θα έρθει την Τρίτη. Την Τρίτη δεν μπόρεσα να καλέσω και κάλεσα την Τετάρτη και μου λένε πως ακόμα δεν έχει έρθει αλλά "μισό θα ψάξω και θα σας καλέσω". Δεν με κάλεσε κανείς και την Πέμπτη ξαναπαίρνω τηλέφωνο ακόμα ΔΕΝ είχε μπει στο service αφού δεν ήταν εκεί μου έλεγαν και όταν τους είπα ότι κάλεσα στην speedex και μου είπαν πως την παρασκευή 26/3 την παρέδωσαν τότε μου απάντησαν "α ήταν πίσω πίσω και δεν την βλέπαμε, λογικά σήμερα θα μπει στο service". ....μέρες γιορτών... Ξυπνάω Τρίτη πρωί 6/4 και πάνω που πάω να πάρω τηλέφωνο (ο στόχος μου ήταν μήπως μιλήσω με κάποιον τεχνικό να δω τη συμβαίνει και μου βγάζει το ίδιο πρόβλημα ή μήπως συννενοηθώ με κάποιον ανώτερο και μου την αλλάξει) και ακούω κουδούνι, όπα στην πορτα ο κούριερ από speedex και αποστολή από την prime telecoms την 1/4. Δηλαδή τους παίρνω τηλέφωνο και μου λένε εδώ είναι θα μπει στο service σήμερα ενώ την είχαν στείλει την προηγούμενη μέρα??? Μπορεί λοιπόν η samsung να είναι καλή μάρκα αλλά το service της και η εξηπυρέτησή της είναι γτπκ! Τώρα έχω στείλει email και ζήτησα κάποιον υπεύθυνο, η απάντησή τους "από ποιόν τομέα", τους είπα την όλη ιστορία και ακόμα να απαντήσουν...
IMAndreas Δημοσ. 8 Απριλίου 2010 Μέλος Δημοσ. 8 Απριλίου 2010 Και μόλις μου ξαναπαρουσιάζεσαι το ίδιο πρόβλημα. :@
IMAndreas Δημοσ. 19 Απριλίου 2010 Μέλος Δημοσ. 19 Απριλίου 2010 Τελικά πήρα τηλέφωνο και συνεννοήθηκα να μου την αλλάξουν 8 του μήνα (Πέμπτη) και μου είπαν θα την έχω μέσα στην βδομάδα....ε περνάει η βδομάδα και την Παρασκευή παίρνω τηλέφωνο 16 του μήνα και μου λένε "αα ναι δώστε μας το ΑΦΜ σας και το ΔΟΥ σας..." ότι να ναι!!!!!!! άμα δεν τους έπαιρνα θα με έπαιρναν όταν θα έληγε η εγγύηση....και μου είπε "αμα κάνω σήμερα την διαδικασία θα έχω την οθόνη δευτέρα αλλιώς τρίτη". Σήμερα δεν ήρθε αλλά καλου κακού θα πάρω ένα τηλέφωνο αύριο να δω τι γίνεται γιατί πότε δεν ξέρεις με τέτοια "εξυπηρέτηση" τι μπορεί να σου προκύψει... Απαράδεκτοι...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.