pagratios Δημοσ. 7 Απριλίου 2010 Δημοσ. 7 Απριλίου 2010 καλησπέρα σε όλους, Ανα διαστήματα μου ανάβει η λυχνία τον καυσαερίων η ελεγκτή καυσαερίων (δεν θυμάμαι πως το λένε ακριβώς) και μετά απο 3 μέρες το πολύ μου σβήνει. Την πρώτη φορά το είχε βγάλει επειδή είχα πατήσει πολύ το γκάζι μετά από φανάρι αλλά δεν ξέρω αν είναι λογικό. Έχω VW polo 1.2 μοντέλο του 7.
Tenshi Δημοσ. 7 Απριλίου 2010 Δημοσ. 7 Απριλίου 2010 Αισθητήρας λ...μεγάλο αγκάθι για τον όμιλο VAG. Εχει να κάνει κυρίως με την ποιότητα βενζίνης,οπότε καλό είναι να βάλεις 100αρα (αν βρείς πουθενα πραγματική 100αρα δλδ) και να κάνεις μερικά χιλιόμετρα στην θενική για να ξεμπουκώσει.
pagratios Δημοσ. 7 Απριλίου 2010 Μέλος Δημοσ. 7 Απριλίου 2010 Ξέρεται πόσο κοστίζει? Το παθαίνεται εσείς αυτό με την ειδοποιήση?
Tenshi Δημοσ. 7 Απριλίου 2010 Δημοσ. 7 Απριλίου 2010 Δέν είναι κάτι που επιδέχεται αλλαγής,αφού ο αισθητήρας λειτουργεί κανονικά.Σε αντίθετη περίπτωση να το συζητούσαμε,άλλα το γεγονός οτι ο αισθητήρας λαμβάνει λάθος στοιχεία (εξ ου και το warning light) δέν αποτελεί απο μόνο του fault. Η μητέρα μου έχει 1,4 Polo 9N του '05 (εσύ λογικά έχεις το 9Ν3) και έχει δεί το λαμπάκι ούκ ολίγες φορές. Μόνο μία φορά χρειάστηκε να μπεί στο Vagcom για να σβήσει η ένδειξη,αφού σε όλες τις άλλες περιπτώσεις έσβησε μόνο του μετά απο 1~3 μέρες. Μπορεί να το πάθεις και απο μαρσάρισμα του κινητήρα,άλλα όχι σε φάση "ανοίγματος" απο φανάρι.Πρίν μερικούς μήνες για παράδειγμα το αμάξι χρειάστηκε δίσκο-πλατό και είχα μόνο 4η σχέση διαθέσιμη στο κιβώτιο,οπότε καταλαβαίνεις τι ζόρι έφαγα μέχρι να φτάσω στο συνεργείο ~800 μέτρα μακριά
pagratios Δημοσ. 7 Απριλίου 2010 Μέλος Δημοσ. 7 Απριλίου 2010 Από το φανάρι που είπα ήταν επειδή πάτησα γκάζι και άργησα να αφήσω τον συμπλέκτη. Άρα λες ότι συνήθης πρόβλημα. Τι 100αρα όταν έχει φτάσει εκεί η τιμή της.
Tenshi Δημοσ. 7 Απριλίου 2010 Δημοσ. 7 Απριλίου 2010 Από το φανάρι που είπα ήταν επειδή πάτησα γκάζι και άργησα να αφήσω τον συμπλέκτη. Άρα λες ότι συνήθης πρόβλημα. Τι 100αρα όταν έχει φτάσει εκεί η τιμή της. Και πατινάρισε ο δίσκος και έκανε Βου-βουυυ και σε κοίταξε ο διπλανός με μισό μάτι a.k.a "βρωμοκαγκούρι". Κανονικά δέν θα έπρεπε να σου δημιουργήσει πρόβλημα,άλλα αν αναλογιστείς οτι η -πλέον- πανάκριβη βενζίνη που βάζουμε είναι κάτι μεταξύ λάσπης και μαζούτ,μια λάθος ένδειξη δέν είναι κάτι το τραγικό.Πρός αποφυγή των χειρότερων βέβαια (καμένος λ), θα σε συμβούλευα να αλλάξεις πρατήριο,έτσι για δοκιμή. Και μια ανάλαφρη εικόνα για να ευθυμήσουμε:
pagratios Δημοσ. 9 Απριλίου 2010 Μέλος Δημοσ. 9 Απριλίου 2010 Πολύ καλό!!! Έχω πάει σε διαφορετικά αλλά όλοι το ίδιο χάλι είναι
we_will_rise Δημοσ. 10 Απριλίου 2010 Δημοσ. 10 Απριλίου 2010 αααααααααααααααχ μεγάλο θέμα άνοιξες τώρα φίλε. οδηγώ ένα Polo 2001 με 226.000 χλμ. Έχω αλλάξει αισθητήρα λ, κι όμως άναψε πάλι μετά από 1 μήνα. Στην express μου είπαν ότι αυτός ο αισθητήρας ελέγχει το μίγμα της βενζίνης και αν δεν πάει κάτι καλό μ'αυτόν χάνεις ιπποδύναμη, καις περισσότερη βενζίνη κλπ. έχει τύχει να αδειάσω ολόκληρο ρεζερβουάρ με αναμμένη την λυχνία και δεν έγινε τίποτα. Στο συνεργείο που άλλαξα το λ, είπαν ότι σε όλη την σειρά έχει βγει ελλατωματικό και δεν είναι κάτι ανησυχητικό... Σκέφτηκα να το ξηλώσω κιόλας
nick#18 Δημοσ. 11 Απριλίου 2010 Δημοσ. 11 Απριλίου 2010 Απλα ειναι πολυ ευαισθητος και αναβει οταν ειναι πιο πλουσιο το μειγμα με το παραμικρο...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.