Hambos19 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2010 Ξαφνικά, πριν από 1 μήνα το νετμποοκ μου δεν άνοιγε καν και ας το είχα στο ρεύμα! Εποικινώνησα με το πλαίσιο και το στείλανε στην ιταλία. μετά από 3 βδομάδες που μου ήρθε άνοιξε και έπειτα απο λειτουργία 3-4 ημερών ξαναέκλεισε. Έχω βγάλει την μπαταρία και το είχα στο ρεύμα ,τίποτα, άλλαξα φορτιστή, τίποτα, άλλαξα μπαταρία, τίποτα.. Το νετμποοκ μου είναι Asus Eee PC 1000h
kostasfalcon Δημοσ. 31 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 31 Μαρτίου 2010 Το στελνεις εκ νεου για service....γιατι ομως 3 εβδομαδες? Το 1000h που ειχα και εβγαλε προβλημα ακολουθησα μονος μου την διαδικασια, ηρθε courier το παρελαβε - και σε 4 μερες ηταν πισω! μεσολαβουσε και ΣΚ!!!!
Hambos19 Δημοσ. 31 Μαρτίου 2010 Μέλος Δημοσ. 31 Μαρτίου 2010 ξέχασα να πώ κάτι όμως... δεν ξέρω πως αλλά το αυτοκόλλητο με το service number κάτω από το νετμποοκ λίγο τρίφτικε και έφυγε η βαφή του.. μήπως είναι κάνα κολπάκι αυτό για την ακύρωση εγγύησης?
Xristaras12 Δημοσ. 31 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 31 Μαρτίου 2010 εννοεις αυτο που γραφει τον κωδικο προιοντος απο την MS;εγω στο acer μου το εχω αφαιρεσει τελειως και οταν το πηγα για σερβις στο πλαισιο δεν μου ειπε κανενας τιποτα.Τον ειδαν κιολας και δεν εγινε καμια αναφορα για το αν το εχω
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.