Προς το περιεχόμενο

αναρχία


xampa

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Ποιόν διάλογο;

Ρωτάς και απαντώ(γεγονός). Αυτό δεν είναι διάλογος, συνέντευξη είναι(γεγονός). Ότι έχω ρωτήσει εγώ το αγνοείς και θέτεις την επόμενη ερώτηση (γεγονός). Και τώρα με παίζετε εναλλάξ(γεγονός), απαντώ στη μία(γεγονός), εμφανίζεται η άλλη(γεγονός). Κι όταν πάω να απαντήσω και στις δύο μαζί(γεγονός) μου λες "ποιοί εσείς"(γεγονός). Την έννοια του στερεότυπου εγώ την έβαλα στην κουβέντα(γεγονός), εσύ μέχρι τώρα απλώς τη ζούσες(οδυνηρό γεγονός, θα πάθεις άρνηση τώρα).

Δε λέω, διασκεδάζω(γεγονός), γι'αυτό συνεχίζω(γεγονός), αλλά δώσε κάτι τις να σχολιάσω κι εγώ. Ένα επιχείρημα, ένα αντεπιχείρημα, αλλά πληζ, μη μου αρχίσεις τα κλισέ, τα oneliners και τις παροιμίες.

Πληζ ,

ποιό επιχείρημα κατέθεσες;

Σε τι λοιπόν ζητάς αντεπιχείρημα.

 

 

 

 

 

Kαι των δύο :-)

Πάντως προσέξτε το αυτό το "ή είσαι μαζί μας ή εναντίον μας" ειδικά από τη στιγμή που ξέρετε πάνω κάτω που πατάει ένα μέλος στα περισσότερα κοινωνικοπολιτικά θρεντς. Δεν είναι όλα άσπρο μαύρο και υπάρχουν τρόποι να ενσωματωθείς χωρίς να αφομοιωθείς. Εκεί θέλω να καταλήξω από χτες, αλλά είναι δύσκολος ο διάλογος αν πρέπει να βάλεις ετικέτα στο κούτελο του συνομιλητή σου και μετά απαντάς στην ετικέτα.

 

 

Η ουσία δεν είναι στην αναρχία, η αναρχία είναι το καπρίτσιο. Η ουσία είναι το παράπονο. Και το παράπονο είναι προς την πλειοψηφία. Ας δούμε πόσο νιώθουμε διαφορετικοί και πόσο όμοιοι. Η πλειοψηφία δεν πιστεύει στη βία και ζει μέσα σε αυτήν. Η πλειοψηφία δεν πιστεύει τους καθοδηγητές της, αλλά τους ακολουθεί. Η πλειοψηφία είναι ανόητη αλλά εγώ ως μονάδα νομίζω είμαι λίγο εξυπνότερος. Η πλειοψηφία έχει εξαιρέσεις κακοποιών αλλά οι περισσότεροι απλώς προσπαθούν να αλλάξουν τη ζωή τους. Η πλειοψηφία είναι ομοιογενής αλλά εγώ είμαι διαφορετικός.

Πόσο αλλάζουν αυτά τα πράγματα στην πλειοψηφία τη δική σου αν βγάλεις την ταμπέλα;

 

Ας αμφισβητήσουμε τα πάντα, αρχίζοντας από τον εαυτό μας. Και ας το κάνουμε αυτό στο διηνεκές.

 

Μια καταληκτική τοποθέτηση έκανες,

 

 

ένα "πιστεύω" έγραψες,

 

 

και μια ευχή έδωσες.

 

Το ή είσαι μαζί μας ή εναντίον μας πάει σε αυτούς (είναι και οι μεν και οι δε, ξέρουν) που με ετικέτιασαν με συνοπτικές διαδικασίες, όχι σε "εσάς".

 

Έχω ένα επιχείρημα με τη μορφή ερώτησης:

Νιώθει αφομοιωμένος κανείς από την ενσωμάτωσή του στον αναρχικό χώρο;

Ένα επιχείρημα πήγες να διατυπώσεις με τρόπο που δεν έστεκε.

 

Έχεις την ελευθερία να πραξεις την ενσωμάτωση όπως νομίζεις. Η αφομοίωση έρχεται μόνο όταν πράξεις την ενσωμάτωση με κλισέ. Δεν είναι υποχρεωτικό όμως να το κάνεις αυτό. Και φαντάζομαι πως αυτό κάνουν οι περισσότεροι αναρχικοί. Διαπράττουν ενσωμάτωση στην ομάδα που επιλέγουν με ένα τρόπο που πιστεύουν πως δεν είναι κλισέ και αφομοιωτικός. Ή μήπως είναι λίγο πια;

 

 

Ή μήπως η αφομοίωση έρχεται όταν είσαι κενός;

 

Αν διαπράξεις ενσωμάτωση σε οποιαδήποτε ομάδα, αυτομάτως αλλάζεις την ομάδα, το αν θα σε αλλάξει η ομάδα είναι δική σου υπόθεση, κατά πόσο θα την αφήσεις. Εκτός αν στον όρο ομάδα, διαβάζεις ετικέτα, οπότε ναι, θα σου δώσουν την ετικέτα, αυτό δε το γλυτώνεις αλλά αναλόγως το πόσο προσέχεις τέτοια πράγματα μπορείς να το αγνοήσεις.

Ερωταπαντήσεις υποθετικές.

 

Είμαι τίμιος συνομιλητής, προσπαθώ δηλαδή γιατί είμαι και ευέξαπτος, αλλά πρέπει πρώτα να βρούμε ένα κοινό σύστημα επικοινωνίας που να το αποδεχόμαστε ώστε να μην παρεξηγούμαστε.

Γράφεις "έναν αναρχικό" και "κράτος εξουσίας". Αυτά για εμένα είναι ετικέτες, περιοριστικές, βασισμένες σε στερεότυπα, που γεννάνε στερεότυπα (επίσης το κράτος εξουσίας είναι και πλεονασμός, μη το χρησιμοποιείς). Εγώ βλέπω μονάδες κι εσύ διαχωριστικές γραμμές. Εσύ βάζεις πολύ κόσμο σε δύο μεριές κι εγώ βλέπω τον καθένα μόνο του. Όταν λες ενσωμάτωση, διαβάζω μια φυσική διαδικασία, ενστικτώδικη και δυναμική ενώ εσύ εννοείς ένα στερεοτυπικό κλισέ, μια λέξη με εξ'αρχής αρνητική χροιά, κάτι στατικό, μόνιμο. Δεν είναι έτσι. Ούτε οι ιδέες είναι έτσι. Ορίζεις την ιδεολογία ως ένα σύνολο στάσεων θέσεων και απόψεων με μια κάποια ουσιώδη σύνθεση. Εγώ την ορίζω ως το σύνολο των στάσεων, θέσεων και απόψεων πίσω από τα πεπραγμένα και μόνο. Τα υπόλοιπα είναι ρευστά. Είσαι ότι λες και είμαι ότι κάνω.

 

Όταν ορίζεις τον εαυτό σου, τον περιορίζεις. Αυτό γίνεται αυτόματα. Λες στην αναρχία δεν υπάρχει ενσωμάτωση. Από τη στιγμή που λες είμαι αναρχικός, έχεις ήδη ενσωματωθεί. Ναι δε νιώθεις έτσι αλλά μάντεψε τι. Κανείς δεν νιώθει έτσι. Και όλοι κάπου είναι ενσωματωμένοι.

 

Να σου πω έναν τρόπο να ενσωματωθεί ένας αναρχικός σε ένα κράτος εξουσίας θέλεις;

Ας συνεχίσει να κάνει ότι κάνει. Θα είναι απόλυτα ενσωματωμένος. Απλά θα αφομοιωθεί ευκολότερα από καποιον που δεν "δηλώνεται" ως κάποιος.

 

 

Πες μου όμως κάτι υποθετικό. Μπορείς να υπερασπιστείς ένα εκ των δύο, τη μοναδικότητά σου ή την αναρχία ποιο θα επιλέξεις;

 

Απόψεις ασαφείς διατυπώνεις.

 

Την καταληκτική σου τοποθέτηση την παίρνεις πίσω,

 

και ρίχνεις και προπέτασμα καπνού για να κάνεις την έξοδό σου.

 

Πληζ

 

Σ' ακούω λοιπόν.

 

Τον 'τρόπο' δες.

 

Η αλήθεια βρίσκεται στην ακριβή διατύπωση.

Με απλά λόγια.

 

 

Με σύνθετα θα το φιλοσοφήσουμε και το βαριέμαι αυτό.

Αφενός γιατί θα μπλέξουμε με Πλάτωνα,σοφιστές,Χέγκελ,Ντεριντά,Λακάν,Μπαντιού

και δεν θα καταλήξουμε πουθενά, αφετέρου στη κουβέντα αυτή μπορεί να σκάσει μύτη κανείς και να ρίξει κανένα χαϊντεγκεριανό σημαίνον και να με ξενερώσει γιατί θα θέλει να το πάει αλλού.

  • Απαντ. 452
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Στα γρήγορα γιατί σήμερα γαμιέται το σύμπαν.

 

1. Snoob, σωστό αυτό που λες και βλέπω τι βλέπεις. Από την άλλη, σε αυτή τη συζήτηση νομίζω ότι κάποια πραγματάκια είναι ενδεικτικά του χαρακτήρα των συζητήσεων που προκύπτουν γενικότερα με αφορμή την έννοια της αναρχίας. Δε ξέρω αν άλλαζει κάτι με αυτό, αλλά ήθελα να το αναφέρω.

 

2. washcloud, άποψή σου. Άποψή μου: κάνεις το συνήγορο και δε λέει πολλά η φάση (λέει κάποια όμως... ). Αυτά που αναφέρεις για την @@sos@@, άστην να τα τονίσει μόνη της με όποιον τρόπο θέλει (αν).

 

3.liopyr, όταν σκέφτεσαι αν θα γράψεις ή όχι κάτι να υπολογίζεις επίσης ότι αυτό που θα γράψεις δημόσια θα παραμείνει στο διαδίκτυο για όσους ενδεχομένως να αναζητήσουν αντίστοιχους όρους στο μέλλον. Σκέψου λοιπόν τι θα ήθελες να βρίσκεται "δίπλα" σε αυτά που διάβασες "και ήθελες να απαντήσεις" και δώσε. Προσωπικά, περιμένω με ενδιαφέρον. (μη δίνεις σημασία, δεν είναι συμβουλευτικό το ύφος -απλά βιάζομαι)

 

4.Sellers, αφού ήθελες, έπρεπε να τον ρίξεις εδώ τον Άσιμο.

Δημοσ.

Είστε αδερφές ορ σάμθιν;

(δεν εννοώ εσάς αγόρια, τις κοπελιές με τα παπάκια στα ονόματα λέω)

Δημοσ.
Πληζ ,

ποιό επιχείρημα κατέθεσες;

Σε τι λοιπόν ζητάς αντεπιχείρημα.

 

1.

Ερώτηση:

Όταν με τη βία προσπαθείς να εξεγερθείς εναντίον ενός συστήματος που στήθηκε με τη βία, πως μπορείς να χρησιμοποιείς τον όρο βία απαξιωτικά;

 

δεν το έγραψα απαξιωτικά frenzy, το υπογράμμισα γιατί είχα διαβάσει παραπίσω για αγελαία κλπ

και είπα να το τονίσω γιατί όπως πάμε σε λίγο καιρό θα διαβάζουμε πως τα αγριοπερίστερα και οι φάλαινες ξεκινάνε να φτιάξουν κράτη... ;)

 

Υποστηρίζεις την βία ως μέσο πίεσης;

ή μάλλον ας το κάνουμε απρόσωπο: Αυτοί για τους οποίους μιλάτε, υποστηρίζουν τη βία ως μέσο πίεσης;

 

σε μια αναρχία όχι, δεν την υποστηρίζουν

 

2.

Ξεχωρίζω μερικά πράγματα που σχετίζονται παράξενα σε αυτά που γράφεις: διαφορετικότητα' date=' ενσωμάτωση, αντίδραση.

 

"Είμαι διαφορετικός άρα αντιδρώ στην ενσωμάτωση" είναι ο λογικός συνδυασμός της κατάστασης, της πράξης και του κατεστημένου αντίστοιχα. Αυτό που βλέπω όμως να γίνεται είναι λίγο παράδοξο και συνοψίζεται ως "είμαι διαφορετικός και προσπαθώ να ενσωματώσω στη διαφορετικότητά μου εσάς με αντίδραση". Κάπου το μπερδέψανε μου φαίνεται.

 

Έτσι αντί της ειρηνικής απόσυρσης από το καθεστώς (μη αναγνώριση αρχής, μη βία, μη ενσωμάτωση στον παραγωγικό πληθυσμό, μη ενσωμάτωση στον καταναλωτικό πληθυσμό, όλα αξιοθαύμαστες αντιδράσεις) έχουμε μια παράλογη απαίτηση να αλλάξει το καθεστώς (της τεράστιας πλειοψηφίας ομολογουμένως) σε κάτι το οποίο οι περισσότεροι αιτούντες μετάβασης αδυνατούν να περιγράψουν.

 

Υπάρχει αντίδραση, και υπάρχει και καπρίτσιο, tantrum. Τα ξεχωρίζει η αντιπάθεια στην ευκολία του γνώριμου.[/quote']

Θέλει να πει ο γράφων "γιατί παραβαίνεις τους κανόνες σου και τη λογική, όταν η λύση προφανώς είναι να αγνοήσεις την πραγματικότητα των άλλων;" (δικό σου επιχείρημα το τελευταίο λίνα, όχι δικό μου). "Επειδή είναι ευκολότερο;"

 

3.

Όταν κονφορμίζεσαι στον αντικονφορμισμό, τι είσαι;

Λέει ο γράφων, ο οποίος είναι 34 και γνωρίζει αυτόν τον αντικονφορμισμό τα τελευταία είκοσι χρόνια, με τα ίδια κλισέ και το ίδιο πήμα, θεωρώντας το γεγονός αυτό αρκετό να σχηματίσει οξύμωρο στο κεφάλι του, και το θέτει για να δικαιολογήσει το "κατεστημένο με σπυράκια εφηβείας".

 

4.

Η ουσία είναι το παράπονο. Και το παράπονο είναι προς την πλειοψηφία. Ας δούμε πόσο νιώθουμε διαφορετικοί και πόσο όμοιοι. Η πλειοψηφία δεν πιστεύει στη βία και ζει μέσα σε αυτήν. Η πλειοψηφία δεν πιστεύει τους καθοδηγητές της, αλλά τους ακολουθεί. Η πλειοψηφία είναι ανόητη αλλά εγώ ως μονάδα νομίζω είμαι λίγο εξυπνότερος. Η πλειοψηφία έχει εξαιρέσεις κακοποιών αλλά οι περισσότεροι απλώς προσπαθούν να αλλάξουν τη ζωή τους. Η πλειοψηφία είναι ομοιογενής αλλά εγώ είμαι διαφορετικός.

Πόσο αλλάζουν αυτά τα πράγματα στην πλειοψηφία τη δική σου αν βγάλεις την ταμπέλα;

Αμφισβήτηση στη διαφορετικότητα. Ή μήπως ενίσχυση της διαφορετικότητας ενάντια στα τυποποιημένα κλισέ, είτε προέρχονται από τη μία, την άλλη ή μια τρίτη πλευρά;

 

Νιώθει αφομοιωμένος κανείς από την ενσωμάτωσή του στον αναρχικό χώρο;
Ένα επιχείρημα πήγες [/b']να διατυπώσεις με τρόπο που δεν έστεκε.

"Πήγα" γιατί δεν απαντήθηκε ποτέ ειλικρινά. Έστω όμως πως δέχομαι πως έβαλα την ενσωμάτωση αυθαίρετα, την αφομοίωση δεν την αρνήθηκε ποτέ. Και το προνόμιο της μη ενσωμάτωσης το οικειοποιήθηκε εξίσου αυθαίρετα.

 

Να σου πω έναν τρόπο να ενσωματωθεί ένας αναρχικός σε ένα κράτος εξουσίας θέλεις;

Ας συνεχίσει να κάνει ότι κάνει. Θα είναι απόλυτα ενσωματωμένος. Απλά θα αφομοιωθεί ευκολότερα από καποιον που δεν "δηλώνεται" ως κάποιος.

Την καταληκτική σου τοποθέτηση την παίρνεις πίσω' date='

 

και ρίχνεις και προπέτασμα καπνού για να κάνεις την έξοδό σου.[/quote']

 

Καταλαβαίνω την παρεξήγηση, από την άλλη το θεωρώ απλό: Όταν εγώ μιλάω για την μονάδα, τη διαφορετικότητα και τη μοναδικότητα σε 3-4 ποστ συνεχόμενα, θεωρώ πως έχουμε καταλάβει πως αμφισβητώ εξ αρχής την αφομοίωση οποιουδήποτε σε οτιδήποτε. Οπότε όταν λέω στην σος "υπάρχει τρόπος να ενσωματωθείς χωρίς να αφομοιωθείς" και μου απαντά "ένας αναρχικός σε κράτος εξουσίας" μου περιγράφει την εικόνα της αφομοίωσης, της αλλοτρίωσης και της πνευματικής σαπίλας (προς θεού -φτου- μη το πάρετε κι αυτό προσωπικά, έμφαση δίνω). Έτσι της απαντώ είναι ήδη ενσωματωμένος στο κατεστημένο. Εσύ μίλησες για την υποκειμενική αλήθεια. Και αυτήν καταθέτω. Όταν λοιπόν για 20 χρόνια βλέπω τους ίδιους ανθρώπους με τα ίδια χαρακτηριστικά να λένε τα ίδια κλισέ, έχω αρχίσει να τους θεωρώ μέρος του κατεστημένου.

_____________________________________________________________________

 

Πλαγίως :P τώρα, δέχομαι πμ οποιουδήποτε σχετικά με τον τρόπο μου, τον σαρκασμό, το υβρεολόγιό μου, την προσωπικότητά μου, τη διάθεσή μου και εν τέλει την αξία που δίνω, να απαντώ σε όλους τους συνομιλητές ΕΥΘΕΩΣ μες στη μούρη τους, ως ίσος προς ίσο και όχι πλαγίως ή μονολεκτικά.

Δημοσ.

2. washcloud, άποψή σου. Άποψή μου: κάνεις το συνήγορο και δε λέει πολλά η φάση (λέει κάποια όμως... ). Αυτά που αναφέρεις για την @@sos@@, άστην να τα τονίσει μόνη της με όποιον τρόπο θέλει (αν).

 

...να σε πω.

Κατ' αρχάς, έκανα τον συνήγορο με αφορμή μια συνηγορία.

Γι' αυτό και το θεωρώ θεμιτό, πόσο μάλλον όταν βλέπω πολλούς κατηγόρους, και για την ακρίβεια πολλές συκοφαντίες. Όσο αθέμιτη είναι η "υπερασπισή" μου, τόσο αθέμιτη είναι η συνεχής επανάληψη των "μα δε λέτε και τίποτα, την κάνετε γυριστή, όταν σας στριμώξουν μόκο" κτλ. Δε γουστάρεις κύριε; Μη συνδιαλέγεσαι ξερωγω. Τί μας υποδεικνύεις συνέχεια ότι η χρήστρια τάδε δεν ξέρει να μιλάει (και πάλι καλά αυτοί - οι που δεν παίζονται είναι αυτοί που παν να μας ξεστραβώσουν με δηλωσάρες τύπου "πω πω, το τόπικ εδώ και τάδε σελίδες δε λέει τίποτα, πω πω" ή και "είμαρτων...κλυδόσται το!"). Τί είμαστε εμείς και δεν το καταλαβαίνουμε, τα Μογγόλια κι εσύ ο Ελοχίμ; Ελπίζω να έγινα κατανοητός.

Κατά δεύτερο λόγο, η αφορμή, αλλά και ο λόγος, ήταν πολύ συγκεκριμένα.

Σκοπός μου δεν ήταν η γενική "υπεράσπιση", αλλά ο wash είμαι (κουσούρι για πολλούς, αλλά αυτός είμαι), άμα δεν κάνω τον κύκλο της Ελλάδας για να πάω Σύνταγμα από Ομόνοια, δεν μπορώ.

Θα μπορούσα να είχα πει απλά, "γέρο μου, τί της λες; Εμένα κι εσένα δεν μας πειράζει, αλλά αυτήν την πειράζει, και καλά κάνει και την πειράζει κι όλας". Ε σκέτο αυτό δε μου λέει τίποτα, αν δεν αναλύσω και το ότι αυτή δεν πειράζει ποτέ κανέναν-όχι πρώτη τουλάχιστον.

 

 

 

Ο δε moderator Snoob, καλά θα έκανε κατά τη γνώμη μου, εκφράζοντας τη γνώμη του, όχι ως μέλος, αλλά ως moderator, να δείχνει ισομερή ευαισθησία, αναφορικά με το τί τραβάει το thread. Εμένα ας πούμε, δε μου κάθεται καλά όταν ανησυχεί για το "πού πάει το thread", με την επικέντρωση σε κάποιο μέλος, τη στιγμή που δε φαίνεται να τον ανησυχεί καθόλου, η είτε άμεση, είτε έμμεση χλεύη κι απαξιώση που βιώνει το εν λόγω μέλος, υπό τη μορφή one liners ή και παραπάνω liners. Δεν τον ανησυχεί δηλαδή καθόλου ο τρόπος με τον οποίον γίνεται προσπάθεια να αποστασιοποιηθεί ένα μέλος;

Δημοσ.
1.

 

 

2.

 

Θέλει να πει ο γράφων "γιατί παραβαίνεις τους κανόνες σου και τη λογική, όταν η λύση προφανώς είναι να αγνοήσεις την πραγματικότητα των άλλων;" (δικό σου επιχείρημα το τελευταίο λίνα, όχι δικό μου). "Επειδή είναι ευκολότερο;"

 

3.

 

Λέει ο γράφων, ο οποίος είναι 34 και γνωρίζει αυτόν τον αντικονφορμισμό τα τελευταία είκοσι χρόνια, με τα ίδια κλισέ και το ίδιο πήμα, θεωρώντας το γεγονός αυτό αρκετό να σχηματίσει οξύμωρο στο κεφάλι του, και το θέτει για να δικαιολογήσει το "κατεστημένο με σπυράκια εφηβείας".

 

4.

 

Αμφισβήτηση στη διαφορετικότητα. Ή μήπως ενίσχυση της διαφορετικότητας ενάντια στα τυποποιημένα κλισέ, είτε προέρχονται από τη μία, την άλλη ή μια τρίτη πλευρά;

 

 

"Πήγα" γιατί δεν απαντήθηκε ποτέ ειλικρινά. Έστω όμως πως δέχομαι πως έβαλα την ενσωμάτωση αυθαίρετα, την αφομοίωση δεν την αρνήθηκε ποτέ. Και το προνόμιο της μη ενσωμάτωσης το οικειοποιήθηκε εξίσου αυθαίρετα.

 

 

 

Καταλαβαίνω την παρεξήγηση, από την άλλη το θεωρώ απλό: Όταν εγώ μιλάω για την μονάδα, τη διαφορετικότητα και τη μοναδικότητα σε 3-4 ποστ συνεχόμενα, θεωρώ πως έχουμε καταλάβει πως αμφισβητώ εξ αρχής την αφομοίωση οποιουδήποτε σε οτιδήποτε. Οπότε όταν λέω στην σος "υπάρχει τρόπος να ενσωματωθείς χωρίς να αφομοιωθείς" και μου απαντά "ένας αναρχικός σε κράτος εξουσίας" μου περιγράφει την εικόνα της αφομοίωσης, της αλλοτρίωσης και της πνευματικής σαπίλας (προς θεού -φτου- μη το πάρετε κι αυτό προσωπικά, έμφαση δίνω). Έτσι της απαντώ είναι ήδη ενσωματωμένος στο κατεστημένο. Εσύ μίλησες για την υποκειμενική αλήθεια. Και αυτήν καταθέτω. Όταν λοιπόν για 20 χρόνια βλέπω τους ίδιους ανθρώπους με τα ίδια χαρακτηριστικά να λένε τα ίδια κλισέ, έχω αρχίσει να τους θεωρώ μέρος του κατεστημένου.

_____________________________________________________________________

 

Πλαγίως :P τώρα, δέχομαι πμ οποιουδήποτε σχετικά με τον τρόπο μου, τον σαρκασμό, το υβρεολόγιό μου, την προσωπικότητά μου, τη διάθεσή μου και εν τέλει την αξία που δίνω, να απαντώ σε όλους τους συνομιλητές ΕΥΘΕΩΣ μες στη μούρη τους, ως ίσος προς ίσο και όχι πλαγίως ή μονολεκτικά.

 

τωρα μιλαμε

 

και ρωτω γιατι καπνιζεις πχ ενω ξερεις οτι σου κανει κακο?

 

γιατι μαλακιζεσαι στο internet (εσυ εγω ο ενας ο αλλος) αντι να κανεις κατι δημιουργικο?

 

γιατι το ενα γιατι το αλλο

 

γιατι ο καθενας αναλογως το τι κουβαλαει,τι συνθηκες,την χρονικη περιοδο,τις κοινωνικες επιρροες μπλα μπλα μπλα κανει αυτο που νοιωθει η νομιζει καλυτερο η γουσταρει η ετσι του βγαινει,γιατι θα πρεπει να το δει κατω απο το δικο σου πρισμα,ποσο στενομυαλο και εγωιστικο ειναι αυτο που λες

 

και ολα αυτα με την προυποθεση οτι υποθετουμε οτι η sos ειναι το ενα κανει το αλλο κλπ κλπ χωρις να ξερουμε πραγματικα

 

ps οταν ζητας απο τον αλλο να αμφισβητει στο διηνεκες τον εαυτο του ως εργαλειο αυτοβελτιωσης θα πρεπει να το κανεις πρωτος εσυ και δεν το βλεπω με ολο αυτο το τεραστιο εγω (ισως) που ανιχνευω

  • Super Moderators
Δημοσ.

Το μέλος @@sos@@ έχει φωνή, ας διαμαρτυρηθεί εφόσον θεωρεί ότι αδικείται. Αυτή τη στιγμή, δεν υπάρχει καμία σχετική αναφορά στο forum των συντονιστών. Οπότε, παρακαλείται ο χρήστης washcloud να στείλει report και να αφήσει το ρόλο του αυτόκλητου συνηγόρου, τον οποίο έχει αναλάβει και στο παρελθόν. Ήδη έχω σβήσει αρκετά μηνύματα μελών που επικεντρώνονται σε αυτό το θέμα, περαιτέρω εκτροχιασμό δεν πρόκειται να ανεχτώ.

 

Όσο για μονόπατες ευαισθησίες, δεν ήμουν εγώ αυτός που έγραψα σε άτομο που διαφωνούσα μαζί του να "πάψει να αναπαράγει τις ιδέες του", αλλά εκεί, ο άνθρωπος που κατάφερε να χωρέσει 8000 λέξεις σε ένα μήνυμα δεν είχε τίποτε να πει. Είμαι βέβαιος ότι δεν το είδε.

 

Λοιπόν, μία τελευταία φορά: επιστρέψτε στο θέμα, και αν έχετε παράπονο με τον τρόπο που ασκώ το ρόλο που μου ανέθεσε ο ιδιοκτήτης του site, στείλτε μου pm αν θέλετε, ή απευθυνθείτε στον ίδιο.

Δημοσ.
Προσωπικά κυρίως για το υπεροπτικό στυλάκι της. Δεν γουστάρω να μπαίνω κάθε μέρα στο Μπλά-Μπλά και να διαβάζω threads-προκυρήξεις.

 

ε να μη μπαινεις..θα ερχονται σπιτι οι προκηρυξεις με μαυροκοκκινο περιστερι.

Δημοσ.
1.Από πότε οι "σκόρπιες" συνεχόμενες ερωτήσεις συνιστούν επιχειρηματολογία;

 

 

 

 

2.

 

Θέλει να πει ο γράφων "γιατί παραβαίνεις τους κανόνες σου και τη λογική, όταν η λύση προφανώς είναι να αγνοήσεις την πραγματικότητα των άλλων;" (δικό σου επιχείρημα το τελευταίο λίνα, όχι δικό μου). "Επειδή είναι ευκολότερο;"

 

 

 

Πάμε πάλι και πάλι σε μιά εικασία που τοποθετείς εκ των υστέρων σε μία άποψη που διατύπωσες εικάζοντας ξανά…

Που ξέρεις εσύ τι κάνω εγώ;;;;;;;;;;;

Έλεος frenzy πια

 

3.

 

Λέει ο γράφων, ο οποίος είναι 34 και γνωρίζει αυτόν τον αντικονφορμισμό τα τελευταία είκοσι χρόνια, με τα ίδια κλισέ και το ίδιο πήμα, θεωρώντας το γεγονός αυτό αρκετό να σχηματίσει οξύμωρο στο κεφάλι του, και το θέτει για να δικαιολογήσει το "κατεστημένο με σπυράκια εφηβείας".

Ο γράφων του παραπάνω μπορεί να γράφει ότι θέλει αλλά μπορεί να έχει και μεταφυσικές δυνάμεις ; πάλι εικασία σε μια ερώτηση

πάλι συμπεράσματα αυθαίρετα

 

και τι μπορώ να γράψω για να απαλύνω τον πόνο του άραγες;

 

4.

 

Αμφισβήτηση στη διαφορετικότητα. Ή μήπως ενίσχυση της διαφορετικότητας ενάντια στα τυποποιημένα κλισέ, είτε προέρχονται από τη μία, την άλλη ή μια τρίτη πλευρά;

 

η ουσία είναι ο δρόμος, όχι το παράπονο

 

 

και στο διάβα αυτού του δρόμου θα συναντήσεις πολλά που πρέπει να αντιμετωπίσεις

 

 

 

 

"Πήγα" γιατί δεν απαντήθηκε ποτέ ειλικρινά. Έστω όμως πως δέχομαι πως έβαλα την ενσωμάτωση αυθαίρετα, την αφομοίωση δεν την αρνήθηκε ποτέ. Και το προνόμιο της μη ενσωμάτωσης το οικειοποιήθηκε εξίσου αυθαίρετα.

 

Για βρες μου πως το έκανα αυτό;

αφομοίωση η [afomíosi] Ο33 : η ενέργεια ή το αποτέλεσμα του αφομοιώνω. 1. (βιολ.) η λειτουργία κατά την οποία ένας ζωντανός οργανισμός μετασχηματίζει σε δικά του συστατικά τις θρεπτικές ουσίες που προσλαμβάνει κατά τη διαδικασία της θρέψης: H ~ των τροφών γίνεται μετά την πέψη. 2. (μτφ.) α. η κατάκτηση μιας γνώσης, μιας εμπειρίας και η μετατροπή της σε αναπόσπαστο μέρος της προσωπικότητας κάποιου: H τηλεόραση βοηθάει στη γρήγορη ~ ξένων πολιτιστικών προτύπων. β. απορρόφηση και εξομοίωση από ένα κοινωνικό σύνολο των ξένων στοιχείων που εισέρχονται σε αυτό, συνήθ. με παράλληλη εξαφάνιση των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών τους: Προοδευτική ~ των μεταναστών από τους ντόπιους.

 

που σημαίνει όχι πάντα, άρα όχι όλων ;)

 

 

 

Καταλαβαίνω την παρεξήγηση, από την άλλη το θεωρώ απλό: Όταν εγώ μιλάω για την μονάδα, τη διαφορετικότητα και τη μοναδικότητα σε 3-4 ποστ συνεχόμενα, θεωρώ πως έχουμε καταλάβει πως αμφισβητώ εξ αρχής την αφομοίωση οποιουδήποτε σε οτιδήποτε. Οπότε όταν λέω στην σος "υπάρχει τρόπος να ενσωματωθείς χωρίς να αφομοιωθείς" και μου απαντά "ένας αναρχικός σε κράτος εξουσίας" μου περιγράφει την εικόνα της αφομοίωσης, της αλλοτρίωσης και της πνευματικής σαπίλας (προς θεού -φτου- μη το πάρετε κι αυτό προσωπικά, έμφαση δίνω). Έτσι της απαντώ είναι ήδη ενσωματωμένος στο κατεστημένο. Εσύ μίλησες για την υποκειμενική αλήθεια. Και αυτήν καταθέτω. Όταν λοιπόν για 20 χρόνια βλέπω τους ίδιους ανθρώπους με τα ίδια χαρακτηριστικά να λένε τα ίδια κλισέ, έχω αρχίσει να τους θεωρώ μέρος του κατεστημένου.

χαχ, στο τελευταίο σε καταλαβαίνω απόλυτα,

αλλά μερικές φορές τα φαινόμενα απατούν ,

πρέπει να ανοίξει το περίβλημα σε κάποια φρούτα για να δεις τι "παίζει "μέσα...

Δημοσ.

ps οταν ζητας απο τον αλλο να αμφισβητει στο διηνεκες τον εαυτο του ως εργαλειο αυτοβελτιωσης θα πρεπει να το κανεις πρωτος εσυ.....

 

πολύ ωραίο million

 

.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...