MiDi_MiLiZ Δημοσ. 7 Απριλίου 2010 Δημοσ. 7 Απριλίου 2010 Κοιτα περαση που εχει το ζητημα αναρχια στις νεαρες ηλικιες (υποθετω οτι κυριως νεοι συνιστουν το community του insomnia). Η μαλλον κοιτα να δεις ποσα πολλα αντεπιχειρηματα υπαρχουν μπροστα στα στερεοτυπα 4-5 αυτοαποκαλουμενων αναρχικων, η πιο σωστα "επαναστατων" οκ οκ! 36 σελιδες so far γεμισαν, για μια πολιτικη μειονοτητα που δεν εκφραζει ουτε το 1% του πληθυσμου της χωρας, αλλα που σιγουρα προκαλει την αντιδραση της συντριπτικης πλειονοτητας, εξου και οι 36 σελιδες :>
@@sos@@ Δημοσ. 7 Απριλίου 2010 Δημοσ. 7 Απριλίου 2010 Σος,Το αντεπιχείρημα σου, αυτό το οτιδήποτε που έγραψες,με εχει κάνει λιώμα,τρεχω απο ψυχολόγο σε ψυχολόγο μα ολοι σηκώνουν τα χερια ψηλά και δεν βρίσκουν το λόγο.. Μάλλον εισαι κι εσυ απο εκεινα τα ποντικάκια που φετος τον Δεκέμβρη έτρεχαν στις παρακείμενες καφετέριες για καφε και μάθαιναν τα νεα εκ του μακρόθεν..Ηταν πολλες οι γάτες βλέπεις φέτος και δάγκωναν...Που να βγουν τα ποντικάκια.... τώρα φταίω εγώ αν σου γράψω πως ο ψυχολόγος δεν κατάφερε τίποτις θα πρέπει να αλλάξεις ειδικότητα γιατρού γιατί βρε ksaplostra αφήνεις την φαντασία σου να οργιάσει στο τι κάνω ή δεν κάνω,στο τι έκανα ή δεν έκανα; α μπα σε καλό σου ... στο είπα ξανά, δικές μου οι επιλογές και δεν αφορούν κανένα,,, τι διάλα δεν μπορούμε να συνεννοηθούμε... Κι εμένα μου αρέσουν τα oneliners, όχι σαν αφορισμοί όμως, τα προτιμώ σαν σουρεαλιστικά διλήμματα: Ένα αυτοκίνητο που τρέχει με την ταχύτητα του φωτός, τι θα πάθει αν ανάψει τους προβολείς; frenzy τους τρόπους που έγραψες περίμενα να διαβάσω μπας και έχω κάνει λάθος ,όσον αναφορά την στάση της μέχρι τώρα ζωής μου σε σχέση με την εξουσία που λέγαμε χθες, αυτό περίμενα και όχι να αρχίσεις να μου γράφεις για ετικέτες,ετεροκαθορισμούς, ομάδες και παραομάδες... έχεις αυτούς τους τρόπους που μπορούν να ενσωματώσουν έναν αναρχικό μέσα σε ένα εξουσιαστικό κράτος χωρίς να αφομοιωθεί ; γράψτους, θα με βοηθήσεις τα μάλα... δεν τους έχεις; γράψε :"το παίρνω πίσω" και πάμε για άλλα ... τίμιος συνομιλητής είσαι,ανοιχτόμυαλος, δεν τρέχει μία
frenzy Δημοσ. 7 Απριλίου 2010 Δημοσ. 7 Απριλίου 2010 frenzy τους τρόπους που έγραψες περίμενα να διαβάσω μπας και έχω κάνει λάθος ,όσον αναφορά την στάση της μέχρι τώρα ζωής μου σε σχέση με την εξουσία που λέγαμε χθες, αυτό περίμενα και όχι να αρχίσεις να μου γράφεις για ετικέτες,ετεροκαθορισμούς, ομάδες και παραομάδες... έχεις αυτούς τους τρόπους που μπορούν να ενσωματώσουν έναν αναρχικό μέσα σε ένα εξουσιαστικό κράτος χωρίς να αφομοιωθεί ; γράψτους, θα με βοηθήσεις τα μάλα... δεν τους έχεις; γράψε :"το παίρνω πίσω" και πάμε για άλλα ... τίμιος συνομιλητής είσαι,ανοιχτόμυαλος, δεν τρέχει μία Είμαι τίμιος συνομιλητής, προσπαθώ δηλαδή γιατί είμαι και ευέξαπτος, αλλά πρέπει πρώτα να βρούμε ένα κοινό σύστημα επικοινωνίας που να το αποδεχόμαστε ώστε να μην παρεξηγούμαστε. Γράφεις "έναν αναρχικό" και "κράτος εξουσίας". Αυτά για εμένα είναι ετικέτες, περιοριστικές, βασισμένες σε στερεότυπα, που γεννάνε στερεότυπα (επίσης το κράτος εξουσίας είναι και πλεονασμός, μη το χρησιμοποιείς). Εγώ βλέπω μονάδες κι εσύ διαχωριστικές γραμμές. Εσύ βάζεις πολύ κόσμο σε δύο μεριές κι εγώ βλέπω τον καθένα μόνο του. Όταν λες ενσωμάτωση, διαβάζω μια φυσική διαδικασία, ενστικτώδικη και δυναμική ενώ εσύ εννοείς ένα στερεοτυπικό κλισέ, μια λέξη με εξ'αρχής αρνητική χροιά, κάτι στατικό, μόνιμο. Δεν είναι έτσι. Ούτε οι ιδέες είναι έτσι. Ορίζεις την ιδεολογία ως ένα σύνολο στάσεων θέσεων και απόψεων με μια κάποια ουσιώδη σύνθεση. Εγώ την ορίζω ως το σύνολο των στάσεων, θέσεων και απόψεων πίσω από τα πεπραγμένα και μόνο. Τα υπόλοιπα είναι ρευστά. Είσαι ότι λες και είμαι ότι κάνω. Όταν ορίζεις τον εαυτό σου, τον περιορίζεις. Αυτό γίνεται αυτόματα. Λες στην αναρχία δεν υπάρχει ενσωμάτωση. Από τη στιγμή που λες είμαι αναρχικός, έχεις ήδη ενσωματωθεί. Ναι δε νιώθεις έτσι αλλά μάντεψε τι. Κανείς δεν νιώθει έτσι. Και όλοι κάπου είναι ενσωματωμένοι. Να σου πω έναν τρόπο να ενσωματωθεί ένας αναρχικός σε ένα κράτος εξουσίας θέλεις; Ας συνεχίσει να κάνει ότι κάνει. Θα είναι απόλυτα ενσωματωμένος. Απλά θα αφομοιωθεί ευκολότερα από καποιον που δεν "δηλώνεται" ως κάποιος. Πες μου όμως κάτι υποθετικό. Μπορείς να υπερασπιστείς ένα εκ των δύο, τη μοναδικότητά σου ή την αναρχία ποιο θα επιλέξεις;
Lucifer Δημοσ. 7 Απριλίου 2010 Δημοσ. 7 Απριλίου 2010 Γράφεις "έναν αναρχικό" και "κράτος εξουσίας". Αυτά για εμένα είναι ετικέτες, περιοριστικές, βασισμένες σε στερεότυπα, που γεννάνε στερεότυπα ...άποψή σου... ίσως κάποτε να δεις πως το στερεότυπο είναι ο τρόπος αντίληψής σου...
@@sos@@ Δημοσ. 7 Απριλίου 2010 Δημοσ. 7 Απριλίου 2010 ...άποψή σου... ο ορισμός στερεότυπα είναι περιοριστικός, άτυπα είναι καλύτερα frenzy δεν τόχα σκεφτεί σχώρνα με, αορατότητα λοιπόν είναι η λύση
ksaplostra Δημοσ. 7 Απριλίου 2010 Δημοσ. 7 Απριλίου 2010 τώρα φταίω εγώ αν σου γράψω πως ο ψυχολόγος δεν κατάφερε τίποτιςθα πρέπει να αλλάξεις ειδικότητα γιατρού μπλα μπλα μπλα μπλα Μην ξεχάσεις τα πάγια.
frenzy Δημοσ. 7 Απριλίου 2010 Δημοσ. 7 Απριλίου 2010 ...άποψή σου... ο ορισμός στερεότυπα είναι περιοριστικός,άτυπα είναι καλύτερα frenzy δεν τόχα σκεφτεί σχώρνα με, αορατότητα λοιπόν είναι η λύση Η κουβέντα σταμάτησε πάλι με somersault. ...άποψή σου... ίσως κάποτε να δεις πως το στερεότυπο είναι ο τρόπος αντίληψής σου... Τι βρώμικα που παίζεις
@@sos@@ Δημοσ. 7 Απριλίου 2010 Δημοσ. 7 Απριλίου 2010 Η κουβέντα σταμάτησε πάλι με somersault. τώρα ξεκίνησε αλλά σύμφωνα με αυτό:πρέπει πρώτα να βρούμε ένα κοινό σύστημα επικοινωνίας που να το αποδεχόμαστε ώστε να μην παρεξηγούμαστε. και διαβάζοντας στο προηγούμενο σου post τον τρόπο που αντιλαμβάνεσαι τις έννοιες και πως τις αποκρυπτογραφείς υποκειμενικά είπα να βάλω λίγο αλατάκι μπας και νοστιμέψει η ζωή ή μήπως περιορίζω την γεύση της... ααα , και κάτι άλλο για να προχωρήσει η κουβέντα, όταν ο μπάτσος κάνει να με αρπάξει γιατί δεν έχω ταυτότητα, να του μιλήσω περί ετικέτας; παίζει αυτό στο να με αφήσει;
ClouD Δημοσ. 7 Απριλίου 2010 Δημοσ. 7 Απριλίου 2010 Κοιτα περαση που εχει το ζητημα αναρχια στις νεαρες ηλικιες (υποθετω οτι κυριως νεοι συνιστουν το community του insomnia). Η μαλλον κοιτα να δεις ποσα πολλα αντεπιχειρηματα υπαρχουν μπροστα στα στερεοτυπα 4-5 αυτοαποκαλουμενων αναρχικων' date=' η πιο σωστα "επαναστατων" οκ οκ! 36 σελιδες so far γεμισαν, για μια πολιτικη μειονοτητα που δεν εκφραζει ουτε το 1% του πληθυσμου της χωρας, αλλα που σιγουρα προκαλει την αντιδραση της συντριπτικης πλειονοτητας, εξου και οι 36 σελιδες :>[/quote'] βασικά να πούμε πως εγώ βλέπω μόνο 10 σελίδες. ΑΝ εσύ βλέπεις 36 με ποιόν τρόπο θα συζητήσουμε μου λες; @@sos@@ ποια βροχή.. καμιά ελένη προς το παρόν.
Lucifer Δημοσ. 7 Απριλίου 2010 Δημοσ. 7 Απριλίου 2010 Τι βρώμικα που παίζεις Σιγά την άμιλλα ρε, σκραμπλ με τσοπάνους και μπάσκετ με παρκινσονικούς να παίξω; Εξάλλου εμείς συμφωνούμε.
lin@ Δημοσ. 8 Απριλίου 2010 Δημοσ. 8 Απριλίου 2010 Δεν είναι όλα άσπρο μαύρο και υπάρχουν τρόποι να ενσωματωθείς χωρίς να αφομοιωθείς. Να σου πω έναν τρόπο να ενσωματωθεί ένας αναρχικός σε ένα κράτος εξουσίας θέλεις;Ας συνεχίσει να κάνει ότι κάνει. Θα είναι απόλυτα ενσωματωμένος. Απλά θα αφομοιωθεί ευκολότερα από καποιον που δεν "δηλώνεται" ως κάποιος. Ας αμφισβητήσουμε τα πάντα, αρχίζοντας από τον εαυτό μας. Και ας το κάνουμε αυτό στο διηνεκές.Και τον αμφισβητείς και τον διαψεύδεις.Στο έγραψα και το πρωί η αλήθεια δεν είναι υποκειμενική, υποκειμενικός είναι ο τρόπος που την περιγράφει αυτός που την παρατηρεί. της αρχειοθήκης και συ; Της λυόμενης προς το παρόν.
Lucifer Δημοσ. 8 Απριλίου 2010 Δημοσ. 8 Απριλίου 2010 Στο έγραψα και το πρωί η αλήθεια δεν είναι υποκειμενική, υποκειμενικός είναι ο τρόπος που την περιγράφει αυτός που την παρατηρεί. O φαινομεναλισμός για 2χρονα. Αντιλαμβάνεσαι πως παραδοξοποιείς τη δήλωση ε;
Lucifer Δημοσ. 8 Απριλίου 2010 Δημοσ. 8 Απριλίου 2010 Πως το κάνεις; Δεν είναι δύσκολο. Όταν λες πως όλοι αντιλαμβανόμαστε την αντικειμενική αλήθεια με υποκειμενικό τρόπο, δεν υπάρχει ούτε ένας που να την βλέπει αντικειμενικά και άρα δεν μπορείς να ξέρεις αν κάποιος είναι υποκειμενικός ή όχι, ή ακόμα και αν υπάρχει αντικειμενική θεώρηση, πόσο μάλλον αλήθεια.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.