Προς το περιεχόμενο

αναρχία


xampa

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Επίσης, σκέφτηκες ποτέ πως οι περισσότερες σημερινές δουλειές είναι άχρηστες και μη παραγωγικές;

Γι 'αυτό δεν ρώτησα πως θα παράγουμε τσίχλα με γεύση μιγόχεσμα αλλά ρώτησα πχ για πως θα παράγουμε τούβλα, τσιμέντα κλπ. Εκτός και αν φτιάχνουμε τα σπίτια από λάσπη.

Να μη ξέρω γιατί να αγωνιστώ δηλαδή?

  • Απαντ. 452
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.
Λοιπόν οι κλασικές χοντρές πατάτες που ακούγονται κάθε φορά επειδή σε κάποιους έχει κάνει καλή δουλειά η τηλεόραση. Όπως είπαν και παραπάνω, είναι παρόμοιο πράγμα με τη θρησκεία και αυτούς που τη σφετερίζονται. Το ότι η τηλεόραση εξισώνει τον βάνδαλο με τον αναρχικό, δε σημαίνει απαραίτητα ότι είναι έτσι. Απλά όπως οι περισσότεροι άνθρωποι προτιμούν την εύκολη λύση: Γενίκευση,τσουβάλιασμα. Αυτό θα δικαιολογούνταν στους παππούδες μας που ήταν αμόρφωτοι και ότι τους σέρβιραν το δέχονταν ασυζητητί. Δεν δικαιολογείται καθόλου όμως σε άτομα που υποτίθεται έχουν υψηλό μορφωτικό επίπεδο κι έχουν τελειώσει ανώτατες σχολές και πολυτεχνεία κτλ. Με λίγα λόγια τσάμπα ο κόπος. Ντουβάρια με στερεότυπες αντιλήψεις μπήκαν από τους γονείς τους κ βγήκαν απλά ντουβάρια με πτυχίο. Ανοίξτε κάποιο βιβλίο άσχετο με το αντικείμενό σας μπας και ανοίξει λίγο το μυαλό σας και βγείτε από την νοοτροπία αρτηριοσκληρωτικού γεροξούρα. Αναρχία για τους αρχάριους σημαίνει να είσαι ενάντια στο κατεστημένο, να μη σου αρέσει ο τρόπος ζωής όπως στον επιβάλλουν να είναι. Πχ. Ο περισσότερος κόσμος κάνει δουλειές που σιχαίνεται για να αγοράζει πράγματα που του είναι άχρηστα στην ουσία για να ικανοποιήσει τη ματαιοδοξία του. Όταν κάποιος επιλέξει να μη το κάνει αυτό,πχ δουλεύει σε μια δουλειά απλά για να έχει τα προς το ζείν και δεν τον ενδιαφέρει τη γνώμη έχουν οι φίλοι του και το κοινωνικό σύνολο (χάλια δουλειά, δεν βγάζεις λεφτά, σου αξίζει κάτι καλύτερο, πρέπει να έχεις αυτοκίνητο και άλλα ωραία) είναι εν μέρη αναρχικός.

 

Κράζεις την Γενίκευση και το τσουβάλιασμα ενώ όλο το ποστ σου είναι γεμάτο με αυτα...

Δημοσ.
Είμαι σίγουρος πως αν αποφασίζατε εσύ και Luci, θα βρίσκατε μια κοινά αποδεκτή λύση.

Σήμερα αν ο Luci είναι κολλητός με τον δήμαρχο, πάει! Τον ήπιες!

 

Δηλαδή σήμερα ξέρεις ποιος κάνει κουμάντο και αποφασίζει για όλα αυτά

και θέλεις να μάθεις για την άναρχη κοινωνία;

Επίσης, σκέφτηκες ποτέ πως οι περισσότερες σημερινές δουλειές είναι άχρηστες και μη παραγωγικές;

 

Και βεβαια θα βρουν μια κοινα (για τυος δυο τους) αποδεκτη λυση, και θα προτεινουν να παει κοντα στο δικο μου σπιτι. Τοτενες θα μπω κι εγω στο κοινα αποδεκτη, θα ξαναγινει ενα μινι συμβουλιο και κοινα αποδεκτη λυση θα δουμε οτι ειναι κοντα στο δικο σου σπιτι. Θα μπεις κι εσυ λοιπον να κανουμε τετραδα, και εκει που θα παιζουμε δηλωτη, κοινα αποδεκτη λυση θα δουμε οτι ειναι κοντα στο σπιτι του Snoob.

Oh wait... αυτο δε γινεται και σημερα με τις χωματερες; Κοινα αποδεκτη λυση δε βρισκει ο καθε δημος λεγοντας οτι μπορει να παει οπουδηποτε αλλου στον πλανητη, εκτος του δημου τους;

 

Τι χρησιμες δουλειες ποιος θα τις κανει; Γιατι εγω ειμαι τεμπελης και θα το ευχαριστιομουν πολυ να εχω μια κοινωνια που θα μου παρεχει ολα μου τα αγαθα, και εγω να καθομαι κατω απο ενα φοινικα και να απολαμβανω τα μοχιτα μου (αναρχη κοινωνια θα εχουμε, εγω αυτο νοιωθω οτι μπορω να συνεισφερω).

Δημοσ.

Μια κοινοτοπία έχει πάντα αναμφισβήτητο πλεονέκτημα απέναντι στην ουτοπία. Άμα αυτό το ονομάσουμε ρεαλισμό, τι συζήτηση κάνουμε;

Δημοσ.
τι απόλα αυτά κάνει κάποιος όταν καίει μια σημαία τι;

να έλεγα πως σου την πήρε μέσα από τα χέρια την ώρα που εσύ την προσκυνούσες εεε

να καταλάβω τις ενστάσεις σου αλλά δεν έκανε κάτι τέτοιο ουτε υποχρέωσε κανέναν να το κάνει όπως αυτός, δεν βγήκε να πει σας υποχρεώνω όλους να καίτε τις σημαίες..

Μα δεν έβγαλαν την ελληνική σημαία από το πανεπιστήμιο Αθηνών και τοποθέτησαν την κοκκινόμαυρη? Πιθανόν να έκαψαν την πρώτη, το συνηθίζουν δεν ξέρω αν το έκαναν και στη φάση του βίντεο.

Για το Γλέζο απάντησα στο μήνυμα 220 "43". Όσο για τον Σολωμό προσωπικά διαφωνώ με τέτοιες ενέργειες. Αυτό μόνο γιατί δεν θέλω να επεκταθώ.

Βλέπω σου αρέσουν οι ερμηνείες από τα λεξικά. Όπως και να έχει δεν είναι κακό έχει και αυτό την ιδιαιτερότητα του;)

Από τους ορισμούς ο πιο κοντινός που θα έδινα είναι ο "υποχρεώνω κπ. να δεχτεί κτ., συνήθ. δυσάρεστο ή ανεπιθύμητο:"

Δημοσ.

Από τους ορισμούς ο πιο κοντινός που θα έδινα είναι ο "υποχρεώνω κπ. να δεχτεί κτ., συνήθ. δυσάρεστο ή ανεπιθύμητο:"

θα έδινες..., αλλά τελικά έδωσες μια ξεχωριστή ,δική σου ερμηνεία...:-)

 

Έχουμε λοιπόν αναρχία και μια μέρα βρίσκετε μία ένας άνθρωπος νεκρός στο σπίτι του. Ποιος αναλαμβάνει να εξιχνιάσει αν είναι έγκλημα? Ποιος θα μαζέψει τους υπόπτους? Ποιος θα δικάσει? Αν δεν δολοφονία είναι ποιος θα αναλάβει να ερευνήσει την αιτία θανάτου? Γραφεία κοράκια θα υπάρχουν? Νεκροταφεία? Που θα είναι τα νεκροταφεία? Εγώ δεν τα θέλω δίπλα στο σπίτι μου να τα κάνουν δίπλα στο σπίτι του Luci. Ποιος θα αποφασίσει?

Θα συνεχίσουν να παράγονται αγαθά? Αν ναι ποιος θα αποφασίζει το αντίτιμο. Ποιος θα χρεώνεται τα λάθη? Πως θα υπολογίζεται το αντίτιμο? Ποιος θα αποφασίζει πχ για τα ml μιας συσκευασίας ενός αγαθού? Που θα βρίσκεις τα αγαθά? Θα έχει καταστήματα? Αν υπάρχει πρόβλημα με το εν λόγο προϊόν πχ ακατάλληλο για κατανάλωση. Ποιος θα ελέγχει την καταλληλότητα? Πως θα ενημερώνεται ο καταναλωτής. Θα υπάρχει TV? Εφημερίδες? Ρεύμα? Μελάνια? Δημοσιογράφοι? Κλπ?

Ποιοι θα δουλεύουν και σε ποιες θέσεις? Αν δύο επιθυμούν εργασία στην ίδια θέση. Ποιος θα αποφασίσει τελικά ότι θα την πάρει? Εγώ θέλω δουλειά γραφείου πάντως.

Όλα τα παραπάνω και πολλά άλλα που δεν γράφω τα ρωτάω χωρίς να έχω γνώση για το πώς μπορεί να συνεχίσει η παραγωγή. Φυσικά και δεν με καλύπτει το ότι ο κάθε ένας θα καθαρίζει το σπίτι του αφού δεν μπορώ να φανταστώ σπίτι να παράγει βασικά πράγματα την σήμερον ημέρα όπως σακούλες, τσάντες, ρούχα, καθαριστικά, τούβλα, τσιμέντα κλπ αλλά και τις πρώτες ύλες που χρειάζονται για να παραχθούν. Άρα θα πρέπει να υπάρχουν εργοστάσια. Ποιος θα αποφασίσει για τι εργοστάσια χρειάζονται? Ποιος θα αποφασίσει για το τι μηχανήματα χρειάζονται? Ποιος θα φτιάξει τα μηχανήματα? Και όλα αυτά με τι αντίτιμο? Όλοι το ίδιο μεροκάματο σε φέτες ψωμιού? Θα αφήσουμε το ευρώ € για να έχουμε ψωμί Ψ? Η τεχνογνωσία? Ποιος θα τη έχει? Πως θα την έχει? Πως θα μεταδίδεται? Πως θα εξελίσσετε? Εκπαίδευση θα υπάρχει?

Sorry που ρωτάω αλλά πραγματικά θέλω να καταλάβω. Το πώς θα γίνουν όλα αυτά χωρίς κάποιος να κάνει κουμάντο. Κίνητρο θα υπάρχει?

Δεν υπάρχει μία και σαφής απάντηση που να μπορεί να απαντήσει τώρα σε ζητήματα που θα προκύψουν ή ανακύψουν τότε.

 

γενικολογώντας θα γράψω πως ,κατά την γνώμη μου,η αναρχική κοινωνία θα καλύπτει τις ανάγκες της ,μέσα από την οργάνωση που θα υπάρχει από τα μέλη της.

 

μία εικόνα μπορείς να πάρεις εδώ (είναι μεταγλωττισμένο, περίμενε 17 sec)

 

ακόμα μια εικόνα μπορείς να πάρεις αν ασχοληθείς με τις κοινότητες των Ζαπατίστας,

και δεις πως οργάνωσαν τις κοινότητές τους

και αυτό για 16 συνεχόμενα χρόνια, η τόσο καλή οργάνωσή τους ανάγκασε για μια ακόμα φορά την μεξικάνικη κυβέρνηση να δείξει το βίαιο και κατασταλτικό της χαρακτήρα φέτος, τόσο καλά τα πηγαίνουν...

 

όλα αυτά που ρωτάς (ίσως και περισσότερα)θα αντιμετωπιστούν εύκολα γιατί κουμάντο θα κάνουν όλοι και άμεσα και σύμφωνα με τις ανάγκες όλων,θα υπάρχουν συνελεύσεις που θα αποφασίζουν αμεσοδημοκρατικά για όλα αυτά που απορείς εσύ...(όχι μόνο εσύ δλδ και προπαντός όχι άδικα...)

Δημοσ.

Ναι οκ οι κοινότητες τους μπορεί να είναι όμορφα φτιαγμένες, καθένας έχει το ρόλο του, καθένας προσφέρει ό,τι και όπως μπορεί, όπου μπορεί.

ΑΛΛΑ.

Οι ζαπατίστας έχουν και μια ιεραρχία, συγκεκριμένα ένα συμβούλιο 23-24 ατόμων που αποφασίζει για όλους τους υπόλοιπους.

Άρα και εδώ υπάρχει μια μορφή εξουσίας, μιας και αυτά τα άτομα θεωρούνται, ιεραρχικά, πιο πάνω από όλους τους άλλους.

Ακόμη και σ' αυτές τις κοινότητες λοιπόν, δεν γλιτώνεις τον "από πάνω" σου.

Άρα, καμιά σχέση με αναρχία.

Κάνω λάθος;

Δημοσ.
Ναι οκ οι κοινότητες τους μπορεί να είναι όμορφα φτιαγμένες, καθένας έχει το ρόλο του, καθένας προσφέρει ό,τι και όπως μπορεί, όπου μπορεί.

ΑΛΛΑ.

Οι ζαπατίστας έχουν και μια ιεραρχία, συγκεκριμένα ένα συμβούλιο 23-24 ατόμων που αποφασίζει για όλους τους υπόλοιπους.

Άρα και εδώ υπάρχει μια μορφή εξουσίας, μιας και αυτά τα άτομα θεωρούνται, ιεραρχικά, πιο πάνω από όλους τους άλλους.

Ακόμη και σ' αυτές τις κοινότητες λοιπόν, δεν γλιτώνεις τον "από πάνω" σου.

Άρα, καμιά σχέση με αναρχία.

Κάνω λάθος;

 

Και επισης, πως εκλεγονται αυτα τα μελη; (οντως δεν ξερω).

Δημοσ.
Ναι οκ οι κοινότητες τους μπορεί να είναι όμορφα φτιαγμένες, καθένας έχει το ρόλο του, καθένας προσφέρει ό,τι και όπως μπορεί, όπου μπορεί.

ΑΛΛΑ.

Οι ζαπατίστας έχουν και μια ιεραρχία, συγκεκριμένα ένα συμβούλιο 23-24 ατόμων που αποφασίζει για όλους τους υπόλοιπους.

Άρα και εδώ υπάρχει μια μορφή εξουσίας, μιας και αυτά τα άτομα θεωρούνται, ιεραρχικά, πιο πάνω από όλους τους άλλους.

Ακόμη και σ' αυτές τις κοινότητες λοιπόν, δεν γλιτώνεις τον "από πάνω" σου.

Άρα, καμιά σχέση με αναρχία.

Κάνω λάθος;

καταρχήν έγραψα για μια εικόνα προηγουμένως, όχι για μια κοινωνία ίδια σαν των ζαπατίστας ...(αν και δεν θα με χάλαγε προσωπικά εμένα αντι για αυτήν που υπάρχει εδώ τώρα...)

 

οι ζαπατίστας ακόμα και αυτήν την στιγμ'η που γράφουμε βρ'ισκονται σε αμυντική στάση απέναντι στην μεξικάνικη κυβέρνηση ... δεν έχουν εγκαταλείψει το ένοπλο ,άρα δεν έχουν περάσει στην αναρχία με την αναρχική θεώρηση.

 

οι κοινότητες των ζαπατίστας εκλέγουν μέλη της συνέλευσης των κοινοτήτων τους και αυτά βγάζουν ένα συντονιστικό οργανωτικό πυρήνα

κάθε κοινότητα εναλλάσει κάθε χρονιά τα δικά της μέλη και έτσι ο πυρήνας αυτός είναι κάθε χρόνο άλλος

 

sugata και στην αναρχία θα υπάρχει οργάνωση της κοινωνίας για την λήψη αποφάσεων που θα αφορούν την κοινωνία

Δημοσ.

Έσβηνα και έγραφα για να δω τι θα γράψω. Καλύτερα λοιπόν να μη γράψω.

Τότε καλύτερα να βρεθεί μια άλλη λέξη για να περιγράψει την ουτοπική κοινωνία στην οποία θα θέλαμε όλοι να ζούμε μεν, κομματάκι δύσκολο το βλέπω δε, γιατί αναρχία και οργάνωση, στην ίδια πρόταση, δεν κολλάνε.

Αυτό που έχει νόημα, και γι' αυτό το παράδειγμα των ζαπατίστας είναι άστοχο, είναι το γεγονός πως η κοινότητα τους, επαναστατημένη ή όχι, αυτό δε μας ενδιαφέρει, είναι κάθε άλλο παρά άναρχα δομημένη.

Ακόμη και στα τοπικά συμβούλια υπάρχει εναλλαγή προσώπων συνεχώς (αυτό είναι ωραίο σύστημα) για την αποφυγή διαφθοράς.

Οι κανόνες σωστής και εύρυθμης λειτουργίας όμως δε λείπουν, όπως δε λείπουν και οι ποινές. Όπως δε λείπουν ακόμη κι αυτοί που έστω προσωρινά εξουσιάζουν την τοπική κοινότητα, για να μη μείνουμε μόνο στα "μεγάλα κεφάλια" αυτής της επαναστατικής οργάνωσης.

Δημοσ.
Έσβηνα και έγραφα για να δω τι θα γράψω. Καλύτερα λοιπόν να μη γράψω.

Τότε καλύτερα να βρεθεί μια άλλη λέξη για να περιγράψει την ουτοπική κοινωνία στην οποία θα θέλαμε όλοι να ζούμε μεν, κομματάκι δύσκολο το βλέπω δε, γιατί αναρχία και οργάνωση, στην ίδια πρόταση, δεν κολλάνε.

[ame]http://www.youtube.com/watch?v=zcU4FsFvcm0[/ame]
Δημοσ.

οι κοινότητες των ελληνων εκλέγουν μέλη της συνέλευσης των κοινοτήτων τους και αυτά βγάζουν μια κυβερνηση

κάθε κοινότητα εναλλάσει κάθε 4 χρονια τα δικά της μέλη και έτσι η κυβερνηση αυτή είναι κάθε 4 χρονια άλλη

 

Σε τι ακριβως διαφερει η κοινοτητα των ζαπατιστας απο τη δικη μας και σε τι διαφερει η δικη μας δημοκρατια με τη δικη τους αναρχια; (εκτος βεβαια του ενοπλου αγωνα, τον οποιο θα μπορουσαμε να εχουμε κι εμεις αν ειχαμε την ευρωπη, ως αντιστοιχο της μεξικανικης κυβερνησης)

Δημοσ.
Σε τι ακριβως διαφερει η κοινοτητα των ζαπατιστας απο τη δικη μας και σε τι διαφερει η δικη μας δημοκρατια με τη δικη τους αναρχια; (εκτος βεβαια του ενοπλου αγωνα, τον οποιο θα μπορουσαμε να εχουμε κι εμεις αν ειχαμε την ευρωπη, ως αντιστοιχο της μεξικανικης κυβερνησης)

Αρχίζεις και επικινδυνολογείς...:P

 

Ζήτω ο πάταγος της έκρηξης,ζήτω η αναρχία!Πάμιτις για τσίπρα τώρα.:lol:

Δημοσ.

 

οι ζαπατίστας ακόμα και αυτήν την στιγμ'η που γράφουμε βρ'ισκονται σε αμυντική στάση απέναντι στην μεξικάνικη κυβέρνηση ... δεν έχουν εγκαταλείψει το ένοπλο ,άρα δεν έχουν περάσει στην αναρχία με την αναρχική θεώρηση.

Αυτήν τη στιγμή εκδιώχνονται βίαια από στρατό και παρακρατικούς φιλενάδα.

 

Σε τι ακριβως διαφερει η κοινοτητα των ζαπατιστας απο τη δικη μας και σε τι διαφερει η δικη μας δημοκρατια με τη δικη τους αναρχια; (εκτος βεβαια του ενοπλου αγωνα, τον οποιο θα μπορουσαμε να εχουμε κι εμεις αν ειχαμε την ευρωπη, ως αντιστοιχο της μεξικανικης κυβερνησης)
Διαφέρει κατά πολύ.

Η οργάνωση των κοινοτήτων των Ζαπατίστας αρχίζει από κάτω προς τα πάνω,αποφάσεις παίρνουν οι από κάτω ,και οι από πάνω καλούνται να τις υλοποιήσουν.

Στα γράφω με απλά λόγια, στην ουσία δεν υπάρχουν πάνω και κάτω όλοι είναι δίπλα-δίπλα.

Τα μέλη που συντονίζουν μια ομάδα είναι ανακλητά από την ίδια την ομάδα,την κοινότητα,κ.ο.κ και δεν είναι υποχρεωτικό να συμμετέχουν όλοι, η αυτοδιάθεση έχει υπερνικήσει την υποχρέωση.

Δημοσ.
θα έδινες..., αλλά τελικά έδωσες μια ξεχωριστή ,δική σου ερμηνεία...:-)

 

Δεν υπάρχει μία και σαφής απάντηση που να μπορεί να απαντήσει τώρα σε ζητήματα που θα προκύψουν ή ανακύψουν τότε.

 

γενικολογώντας θα γράψω πως ,κατά την γνώμη μου,η αναρχική κοινωνία θα καλύπτει τις ανάγκες της ,μέσα από την οργάνωση που θα υπάρχει από τα μέλη της.

Μας ζητάς δηλαδή να αφήσουμε το σήμερα για να πάμε σε ένα αύριο που κανείς δεν ξέρει πως θα είναι? Ένα αύριο που δεν ξέρεις καν ούτε με λόγια να μας το περιγράψεις. Η ερωτήσεις μου είναι πολύ συγκεκριμένες και απάντηση τους είναι απαραίτητη για να πείσεις τον οποιοδήποτε για αυτά που πιστεύεις.

Μου θυμίζεις κάποιους πολιτικούς που κράζουν τις κινήσεις της όποιας κυβέρνησης χωρίς να προτείνουν ή να λένε τι θα ήταν σωστό να γίνει και πώς να γίνει. Το να κράζεις μια κατάσταση είναι το εύκολο κομμάτι.

Χαίρω πολύ λοιπόν. Και εμένα δεν μου αρέσει η σημερινή κατάσταση. Πες μας λοιπόν πως θα λειτουργεί η κοινωνία με αναρχία. Εδώ λέμε να ανεβεί η ποιότητα ζωής αν είναι να κατέβει δεν θα πάρω sorry. Όταν λέω ποιότητας ζωής δεν εννοώ το πως θα βγεί PS4 αλλά βασικά πράγματα, απαραίτητα πως το λένε.

Τέτοιες όμορφες ιστορίες περί αγάπης, συμπόνιας, ισότητας, αξιοκρατίας κλπ ούτε στα παραμύθια για παιδάκια δεν διαβάζεις. Όταν συνειδητοποιήσεις σε τι κόσμο πραγματικά ζεις μην τρομάξεις. Και όταν λέω «κόσμο» δεν εννοώ μόνο αυτούς που κυβερνούν παίρνουν αποφάσεις κλπ. Ο κάθε ένας κοιτάει την πάρτι του. Από το γείτονα σου μέχρι τον κινέζο που μένει λίγο ποιο κάτω από το φιδάδικο του τσίου μίου με τις πικάντικες σούπες.

Και μη ζητάς να αλλάξει αυτό. Δεν γίνεται γιατί είναι «ελάττωμα» μαμίσιο. Το ελάττωμα είναι σε εισαγωγικά γιατί ίσως και δεν είναι ελάττωμα τελικά. Υπάρχει σοβαρή περίπτωση αν δεν υπήρχε να κυνηγούσες ελάφι με φυσοκάλαμο που θα πετούσε αρακά (σχεδόν ίδια κατάσταση με τη σημερινή δηλαδή). Σε περίπτωση που στο δρόμο σου βρισκόταν καμιά αρκούδα να ξέρεις ότι καμπανάκια και μαμακίες δεν έχει στη ζούγκλα. Η διαφορά είναι από ποιον θέλεις να φαγωθείς. To στάνταρ είναι ότι θα φαγωθείς πάντως.

Σταμάτα λοιπόν να ασχολείσαι με ουτοπίες-αρακάδες και κοίταξε να γίνεις αρκούδα. Όχι πως θα γλυτώσεις το φάγωμα αλλά τουλάχιστον θα έχεις προλάβει να φας τίποτα και εσύ.

Υ.Γ. Οι ηθικολόγοι να πάνε να ηθικολογίσουν στο παραμύθι «Ο λύκος και τα εφτά κατσικάκια» και να συζητήσουν για το αν έπρεπε τελικά η μαμά να ανοίξει το στομάχι του λύκου, να βάλουν πέτρες και να τον πετάξουν τον πηγάδι.

Όσο για τους Ζαπατίστες καλά τα λέτε αλλά φάρμακα, φαγητά, όπλα, ρούχα, όπλα, κλπ από τους κακούς τους μεξικάνους τα παίρνουν. Ωραίοι είναι αυτοί ρε. Τα δικά μου, δικά μου και τα δικά σου, δικά μου. Να τα φτιάξεις μόνος ρε Ζαπατίστα. Μπορείς? Αν δεν μπορείς στον καφέ πουρέ και εσύ.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...