Προς το περιεχόμενο

αναρχία


xampa

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

προσωπικα, δεν ξερω αν καποιοι εχουν παρεξηγησει την εννοια της αναρχιας με τους αναρχικους αλλα νομιζω οτι αυτα εχουν αποκλινει κατα πολυ. Σαν να λεμε Πασοκ (Σοσιαλισμος) και πασοξηδες (ασχετο)...ο καθενας εχει την αποψη του.

Αλλα για μενα οταν εισαι κατοικος μιας χωρας και καις την σημαια σου (ακομα και για ιδεολογικους λογους) τοτε παυεις να εισαι ελληνας, να εχεις πολιτικα δικαιωματα και να εχεις τον σεβασμος ολων των υπολοιπων.

  • Απαντ. 452
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
  • Super Moderators
Δημοσ.
συμφωνα με την οπτικη σου survival ειναι με καθε μεσο

 

Η δική μου οπτική είναι πως η ζωή είναι αγώνας. Όταν, λοιπόν, γράφω κάποια πράγματα, και με ειρωνεύεται κάποιος, λέγοντας για όνειρα και οράματα (λες και απέκλεισα εγώ πουθενά την επιδίωξη καλυτέρευσης των πραγμάτων -εφόσον οι μεταβλητές συνθήκες, και με αυτές εννοώ τον πολιτισμό, γιατί όπως έγραψα ήδη για μένα η φύση είναι αμετάβλητη- παραμείνουν ως έχουν), και αυτός ο κάποιος ήταν έτοιμος να κλείσει δρόμους και να αγωνιστεί γιατί δεν τον μονιμοποίησαν στο δημόσιο όπου επιχείρησε να τρυπώσει δια της πλαγίας οδού, νομίζω οτί δικαιούμαι να πω πως όταν έχεις επιχειρήσει να τρουπώσεις, καλό είναι να μην ειρωνεύεσαι όποιον μιλάει για ρεαλισμό. Κοινώς, δεν του αναγνωρίζω καμία ηθική βάση στην ειρωνία του.

 

Στα υπόλοιπα περί αναρχίας έχω πει τη γνώμη μου.

Δημοσ.
τι λες ρε φιλε?εισαι ασχετος σορυ.

η αναρχια ειναι η πιο αγνη και ΔΙΚΑΙΗ ιδεολογια. δεν υπαρχει νομισματικο συστημα και ολα τα αγαθα ειναι ελευθερα για ολους.επομενος δνε θα υπαρχει ΦΤΩΧΙΑ!και επομενος ουτε εγληματικοτητα καθως το 90% των εγκληματων γινοντε για το χρημα.επομενος δεν θα χρειαζοντε και οι μπατσοι.θα υπαρχει μια παγκοσμια δημοκρατια χωρις εθνικα σινορα.μια αταξικη και ακρατικη κοινωνια

 

ανοιξε βιβιλα του Κροποτκιν του Μπακουνιν του Προυτον κλπ

 

 

Και ποιος μαλάκας θα δουλεύει?

Δημοσ.
Όχι ρε συ Washcloud, θα του μάθω να φαντασιώνεται πως είμαστε άγγελοι.

 

Δεν έχω κάτι άλλο να πω παρά ΑΝ μια μέρα το δεις απέναντί σου να πετάει πέτρες, μη καν κάνοντας διάκριση αν ο αποδέκτης είσαι εσύ ο ίδιος, θα είναι πολύ αργά για να αναθεωρήσεις το αν ίσως έπρεπε να είχες διαφοροποιήσει τη διδακτική σου τότε που έπρεπε, ούτως ώστε αντί για πέτρες να σου πετάει λόγους.

 

Το ίδιο ισχύει -περί της αναθεώρησης- αν βρίσκεται στο πλευρό σου, σε όσους τυχόν από απέναντι θα πετάνε πέτρες.

 

 

Τα παραπάνω με την προϋπόθεση των bold του προηγούμενού μου μηνύματος.

Αν βέβαια ΔΕΝ προτίθεσαι να του τα πεις, ακριβώς όπως τα γράφεις εδώ, απορώ γιατί ακριβώς τα γράφεις εδώ, όπως τα γράφεις - μια και "τα παιδιά όλου του κόσμου, παιδιά μας είναι".

  • Super Moderators
Δημοσ.

Washcloud, είναι απλό το θέμα: για μένα, η αναρχία, απευθύνεται σε αγγέλους. Είναι ανεφάρμοστη όχι γιατί ο καπιταλισμός μας έχει κάνει όπως μας έχει κάνει, αλλά γιατί από τη φύση μας έχουμε ιεραρχίες (άρα τάξεις, άρα εξουσίες).

 

Αυτό. Όλα τα άλλα, για το πώς θα διαπεδαγωγήσω το παιδί μου και για τα οράματα, είναι άσχετα.

Δημοσ.
Και ποιος μαλάκας θα δουλεύει?

 

Εσυ οταν κανεις δουλειες στο σπιτι πληρωνεσαι?

 

 

Το θεμα ειναι να κανουνμε λοβοτομη (η οπως σκατα λεγεται) σε ολους μας και να αρχισουμε να σκεφτομαστε μονο τους αλλους και καθολου τον εαυτο μας. Vivir la utopia.

Δημοσ.
Εσυ οταν κανεις δουλειες στο σπιτι πληρωνεσαι?

 

 

Το θεμα ειναι να κανουνμε λοβοτομη (η οπως σκατα λεγεται) σε ολους μας και να αρχισουμε να σκεφτομαστε μονο τους αλλους και καθολου τον εαυτο μας. Vivir la utopia.

 

 

αυτα που εχεις για το σπιτι για να καθαρισεις ειναι τσαμπα?

 

Για το δευτερο κομματι, πιστευω οτι δεν μπορω να βοηθησω τους αλλους αν δεν μπορω να βοηθησω τον εαυτο μου πρωτα.

 

 

ασχετο: τι εννοεις με την φραση "Δεν υπαρχει ιθακη"? που το ειδες (αν το ειδες απο καπου)?

  • Super Moderators
Δημοσ.

Το παράδειγμα του σπιτιού είναι άστοχο: το σπίτι είναι κτήμα σου, άρα εξυπηρετείς τον εαυτό σου.

 

Ναι, θα μου πείτε τι ωραία αν αυτό γινόταν σε παγκόσμιο επίπεδο: κάποιος θα παρήγαγε τα αγαθά (ποιος...) και αυτά τα διανέμονταν "ανάλογα με τις ανάγκες" του καθενός. Τις οποίες ανάγκες θα προσδιόριζε...ποιος;

 

Και δε θα υπήρχε ζήλια, εγωισμός, πάθη, βία, φθόνος, τίποτε. Κοντολογίς, μια κοινωνία αγγέλων.

 

Η' λοβοτομημένων, που γράφει και ο Balsamomenos.

Δημοσ.
Η δική μου οπτική είναι πως η ζωή είναι αγώνας. Όταν, λοιπόν, γράφω κάποια πράγματα, και με ειρωνεύεται κάποιος, λέγοντας για όνειρα και οράματα (λες και απέκλεισα εγώ πουθενά την επιδίωξη καλυτέρευσης των πραγμάτων -εφόσον οι μεταβλητές συνθήκες, και με αυτές εννοώ τον πολιτισμό, γιατί όπως έγραψα ήδη για μένα η φύση είναι αμετάβλητη- παραμείνουν ως έχουν), και αυτός ο κάποιος ήταν έτοιμος να κλείσει δρόμους και να αγωνιστεί γιατί δεν τον μονιμοποίησαν στο δημόσιο όπου επιχείρησε να τρυπώσει δια της πλαγίας οδού, νομίζω οτί δικαιούμαι να πω πως όταν έχεις επιχειρήσει να τρουπώσεις, καλό είναι να μην ειρωνεύεσαι όποιον μιλάει για ρεαλισμό. Κοινώς, δεν του αναγνωρίζω καμία ηθική βάση στην ειρωνία του.

Eξακολουθεις δια της πλαγιου οδου να γραφεις πραγματα που δεν ανταποκρινονται στην πραγματικοτητα,σου βεβαιωσα προηγουμενως πως μιλουσα κυριολεκτικα και οχι ειρωνικα.

Εσυ προηγουμενως με συκοφαντησες και ζητας και τα ρεστα;

Η ηθικη σου μπορει να ειναι αντιθετη απο την δικη μου, για αυτο δεν σου επιτρεπω να την κρινεις κατω απο οποιαδηποτε βαση.

Δημοσ.

Teaser, έχει ποτέ περάσει από το μυαλό σου, ότι η λογική ενός πολύ συγκεκριμένου επιχειρήματος σου, είναι ισοδύναμη με το ότι ένας ένοπλος απελευθερωτικός αγώνας (πχ 1821, 1943) είναι το ίδιο φασιστική και βάρβαρη πρακτική;

 

 

 

...φυσικά και έχει περάσει. Και κάπου εδώ απλά να θυμίσω πως ούτε στους Τούρκους, ούτε και στους Γερμανούς αντιστάθηκαν όλοι, και ειδικότερα στην αρχή. Άλλοι το θεωρούσαν παράλογο, άλλοι ουτοπικό, άλλοι το φοβόντουσαν, τη στιγμή που μια μικρή μειοψηφία είχε τα παπάρια να σηκώσει κεφάλι και να επαναστατήσει, κάνοντας ηρωικές εξόδους από το Μεσολόγγι, πηδώντας στο Ζάλογγο, κατεβάζοντας τη ναζιστική σημαία από την Ακρόπολη, ανατινάζοντας γεφύρια, συγκροτώντας ένοπλες ομάδες, κάνοντας αντάρτικο στα βουνά, τη στιγμή που άλλοι θεωρούσαν την υπάρχουσα κατάσταση ως νομοτελειακή, άλλοι θεωρούσαν Τούρκους ή Γερμανούς φίλους μας, άλλοι συνεργαζόντουσαν μαζί τους εναντίον αυτών που είχαν επαναστατήσει για ελευθερία, ισονομία, αυτοδιάθεση, καλύτερες συνθήκες ζωής.

Και κάποιοι ρωτούσαν τους επαναστατημένους κατά Τούρκων ή αργότερα Γερμανών, "εμάς μας ρωτήσατε αν θέλουμε να μας επιβάλλετε αλλαγή αυτής της κατάστασης;".

 

 

Καληνύχτα για σήμερα.

Μου πέρασε από το μυαλό. Βέβαια δεν υπάρχει καμία σύγκριση μεταξύ της ελληνικής επανάστασης με τις αρχιδιές που βλέπουμε να γίνονται κάθε τόσο.

Η ελληνική επανάσταση μπορεί να ξεκίνησε από μία σπίθα και ίσως και με την βοήθεια άλλων αλλά τελικά όλοι οι έλληνες έγιναν μια γροθιά(εκτός από εξαιρέσεις) και πάλεψαν για αυτά που πίστευαν. Η επανάσταση έγινε από τους πολλούς και όχι από τους λίγους. Η σκέψη όλων ήταν πως θα απελευθερωθούν και η επανάσταση ήταν ο τρόπος. Αυτό δεν συμβαίνει με τους σημερινούς "επαναστάτες". Σήμερα η συντριπτική πελιοψηφία αποδέχεται τον τρόπο ζωής μας, είμαστε μια πολιτισμένη-οργανωμένη κοινωνία, δεν λέω, με πολλά μειονεκτήματα αλλά και πολλά θετικά. Όπως είπα και προηγούμενα το 70% των πολιτών πήγαν στις εκλογές και άρα προαιρετικά δείχνουν έμπρακτα την πίστη τους στο πολίτευμα και τον τρόπο οργάνωσης γενικότερα. Οι άλλοι είναι η μειοψηφία της μειοψηφίας που αποσπασματικά προσπαθούν να "εκβιάσουν" κάτι, χρησιμοποιούν πολλές φορές την βία για να επιβάλλουν τις ιδέες τους και να πάρουν λίγη δημοσιότητα για να αισθανθούν σημαντικοί, δεν σέβονται τα ιερά και τα όσια των ανθρώπων και γενικά ακολουθούν τον άσχημο τρόπο. Ο σωστός τρόπος θα ήταν να αφήσουν την κοινωνία σιγά σιγά να αντιληφθεί την όποια στρεβλή κατάσταση και με την επιχειρηματολογία τους να προσπαθήοσουν να την πείσουν. Τέλος πάντων τα έχω ξανα γράψει. Μην μου λες όμως για το 21 γιατί μιλάμε για ανόμοιες καταστάσεις.

 

43: Είπαμε όχι στο ναζισμό, αρχικά η κυβέρνηση του Μεταξά και στη συνέχεια σύσσωμος ο ελληνικός λαός, ο οποίος και πολέμησε για τον ιερό αυτό σκοπό. Μπορεί κάποιοι λόγω φόβου να ήταν διστακτικοί και να μην εκδήλωναν τα αισθήματα τους αλλά η θέληση τους ήταν μία και μοναδική και όταν ήρθε η ώρα έκαναν το μπαμ. Εκτός και αν πιστεύεις ότι ΗΘΕΛΑΝ τους Γερμανούς αυτό είναι άλλο, τραγική άποψη σαν άποψη, αλλά μπορεί να την έχει κάποιος. Εμένα πάντως ο παππούς μου μου έλεγε για τους Γερμανούς και πόσο κρυβόντουσαν όλοι. Οι κακοί οι Γερμανοί κτλ Τέλος πάντων αυτός μπορεί να ήταν εξωγήινος...η ουσία είναι ότι η θέληση όλου του λαού ήταν υπέρ της αντίστασης εναντίον του εισβολέα. Τώρα έχουμε δημοκρατία, η ψήφος έχει γίνει ουσιαστικά προαιρετική αλλά η συμμετοχή εξακολουθεί να είναι μεγάλη.

Μόνο που προσπαθώ να κάνω τέτοιες συγκρίσεις γελάω πραγματικά. Γιατί δεν έχουν καμία κοινή συνισταμένη τα κωλόπαιδα που "εξεγείρονται" δήθεν με το 21 και το έπος του 40. Πιο πολύ σαν εργαλεία του συστήματος μου κάνουν παρά για αγωνιστές. Καλώς έκανες και ρώτησες πάντως.

teaser, μεγάλη παρασκευή και κάποιοι θεωρούν ιερό πράγμα την άσκηση των λατρευτικών τους καθηκόντων, άρα νηστεύουν και εσύ περνάς μπροστά τους με μια μπριζολάρα "να" μετά συγχωρήσεως και έχεις πέσει πάνω της και την λιανίζεις , πόσο φασίστας είσαι;οι μαύροι πάνθηρες στην ολυμπιάδα;

o σολωμού στην κύπρο ήταν ;για να μην σε πάω σε πιο πολύπλοκα πράγματα,

ήλιος βεργίνας,μακεδονία,ιστανμπούλ...

Μα ο καθένας έχει την ελευθερία του να μη νηστέψει. Αν φας μεγάλη Παρασκευή μπριζολάρα το πολύ πολύ να σε κοιτάξουν κάπως και ίσως να γελάσουν αλλά μέχρι εκεί. Φασίστες θα ήταν αν σου το επέβαλαν. Δεν είσαι υποχρεωμένη ούτε να πιστεύεις στο Θεό ούτε σε κάποια θρησκεία. Αυτονόητο.

 

 

όσο για την μαυροκόκκινη που υψώθηκε στα προπύλαια, ήταν μια συμβολική κίνηση, τίποτα άλλο,

συμβολική πράξη που μου άρεσε σαν εικόνα και έδωσε άλλο χρώμα στο τοπίο όπως το έβλεπα...

ή το κάψιμο της όποια σημαίας,

έχει τον συμβολισμό του,

 

αλλά και πάλι ακόμα και με αυτούς τους συμβολισμούς κάποιος μπορεί να συμφωνεί ή να διαφωνεί...

εγώ διαφωνώ π.χ.

 

δεν μου λέει κάτι ή όποια σημαία, δεν με κάνει περήφανη ή όχι η "σημαία"...

καλημέρα:-)

Λοιπόν, ο καθένας μπορεί να συμβολίζει ότι θέλει αλλά θα πρέπει να σέβεται πρωτίστως τα σύμβολα (επίσημα του κράτους εν προκειμένω)...Και όποιος σέβεται τον εαυτό του έχει σύμβολα που δεν καταπατούν τα σύμβολα των άλλων. Ας έβγαζες στο μπαλκόνι σου την μαυροκόκκινη νο πρόμπλεμ αλλά μην προσπαθείς να επιβάλεις τον συμβολισμό σου στους άλλους δια την βίας (κάψιμο) ρε μπαγλαμά. Αυτό λέω τίποτα περισσότερο.

  • Super Moderators
Δημοσ.

Εντάξει, ό,τι πεις. Τα μηνύματά σου και το τι έγραφες υπάρχουν, όποιος θέλει τα βλέπει.

 

Αρκετά ασχολήθηκα με το off-topic, αλλά όχι να με ειρωνεύονται και οι τρουπωματίες.

Δημοσ.
Το παράδειγμα του σπιτιού είναι άστοχο: το σπίτι είναι κτήμα σου, άρα εξυπηρετείς τον εαυτό σου.

 

Ε, και σε μια τοπικιστικη αναρχικη κοινωνια (ποιος χεζει το παγκσμοιο επιπεδο), η πολη ειναι κτημα σου και θα εξυπηρετουσε τον ευατο σου αν φροντιζες γι'αυτην.

 

Και θα υπαρχει και αστυνομια. :P

 

αυτα που εχεις για το σπιτι για να καθαρισεις ειναι τσαμπα?

 

Για το δευτερο κομματι, πιστευω οτι δεν μπορω να βοηθησω τους αλλους αν δεν μπορω να βοηθησω τον εαυτο μου πρωτα.

 

 

ασχετο: τι εννοεις με την φραση "Δεν υπαρχει ιθακη"? που το ειδες (αν το ειδες απο καπου)?

 

Τωρα οχι, τοτε ναι.

 

Τωρα δεν μπορεις, αν εισαι λοβοτομημενος ναι. :P

 

Δεν το ειδα πουθενα. Απλα ειμαι πολυ εξυπνος. :P

Δημοσ.

 

Μα ο καθένας έχει την ελευθερία του να μη νηστέψει. Αν φας μεγάλη Παρασκευή μπριζολάρα το πολύ πολύ να σε κοιτάξουν κάπως και ίσως να γελάσουν αλλά μέχρι εκεί. Φασίστες θα ήταν αν σου το επέβαλαν. Δεν είσαι υποχρεωμένη ούτε να πιστεύεις στο Θεό ούτε σε κάποια θρησκεία. Αυτονόητο.

γράψε μου ότι με δουλέυεις teaser :cry:

το θέμα μας είναι αυτός που τρώει την μπριζόλα μεγάλη παρασκευη μπροστά σε αυτούς που έχουν ιερή την νηστεία, όχι το αντίθετο...

είναι φασίστας αυτός;ο σολωμού στην κύπρο, ήταν φασίστας; o γκλεζος;

 

 

 

Λοιπόν, ο καθένας μπορεί να συμβολίζει ότι θέλει αλλά θα πρέπει να σέβεται πρωτίστως τα σύμβολα (επίσημα του κράτους εν προκειμένω)...Και όποιος σέβεται τον εαυτό του έχει σύμβολα που δεν καταπατούν τα σύμβολα των άλλων. Ας έβγαζες στο μπαλκόνι σου την μαυροκόκκινη νο πρόμπλεμ αλλά μην προσπαθείς να επιβάλεις τον συμβολισμό σου στους άλλους δια την βίας (κάψιμο) ρε μπαγλαμά. Αυτό λέω τίποτα περισσότερο.

 

επιβάλλω [epiválo] -ομαι Ρ πρτ. επέβαλλα, αόρ. επέβαλα, απαρέμφ. επιβάλει, παθ. αόρ. επιβλήθηκα, γ' πρόσ. (λόγ., σπάν.) και επεβλήθη, επεβλήθησαν, απαρέμφ. επιβληθεί, μππ. επιβεβλημένος* : 1α.υποχρεώνω κπ. να δεχτεί κτ., συνήθ. δυσάρεστο ή ανεπιθύμητο: ~ τη γνώμη / τις απόψεις / τους όρους μου. ~ πειθαρχία. || για υποχρέωση που προκύπτει από νόμο: ~ κυρώσεις / πρόστιμο σε κπ. H κυβέρνηση δε θα επιβάλει νέους φόρους. Tο δικαστήριο του επέβαλε την ποινή του θανάτου. Επεβλήθησαν βαρύτατα πρόστιμα. || για ενέργεια που γίνεται με τη βία: Επιβλήθηκε δικτατορία. β. καθιστώ κτ. αναγκαίο ή απαραίτητο: H επιδημία επιβάλλει τη λήψη μέτρων. Ύστερα από σκληρή εργασία η ανάπαυση επιβάλλεται. γ. (απρόσ.): Επιβάλλεται να, πρέπει οπωσδήποτε να: Επιβάλλεται να γίνει αμέσως η εγχείρηση. 2. (παθ.) α. διαθέτω ορισμένες εξαιρετικές ιδιότητες με αποτέλεσμα να ξεχωρίζω και να προκαλώ υπερβολικά έντονο θαυμασμό, εντύπωση κτλ.: Kτίριο που επιβάλλεται με τον όγκο / με τις διαστάσεις του. β. (για πρόσ.) αναγνωρίζεται ο ρόλος μου ως ηγετικός, πρωταρχικός, καθοριστικός σε κτ., ιδίως σε ορισμένη διαδικασία: Aν και νέος, επιβλήθηκε στην πολιτική ζωή του τόπου και σε μικρή ηλικία έγινε πρωθυπουργός. Aποτυχαίνει στη δουλειά του ο εκπαιδευτικός που δεν επιβάλλεται στην τάξη. Επιβάλλομαι στον εαυτό μου, τον ελέγχω. || νικώ σε αγώνα: H εθνική ομάδα ποδοσφαίρου επιβλήθηκε στην αντίστοιχη της Iταλία

 

τι απόλα αυτά κάνει κάποιος όταν καίει μια σημαία τι;

να έλεγα πως σου την πήρε μέσα από τα χέρια την ώρα που εσύ την προσκυνούσες εεε

να καταλάβω τις ενστάσεις σου αλλά δεν έκανε κάτι τέτοιο ουτε υποχρέωσε κανέναν να το κάνει όπως αυτός, δεν βγήκε να πει σας υποχρεώνω όλους να καίτε τις σημαίες...

αυτό ναι θα ήταν επιβολή ....

το έκανε αυτός για αυτόν και μόνο, για κανέναν άλλον

 

 

τώρα έρχεσαι στα πρότερα λόγια μου,

είδες πόσα πράγματα(και δια νόμου)επιβάλλει(εδώ μάλιστα,... κολλάει) το κράτος χωρίς να με ρωτήσει;π.χ. εγώ μπορεί να ήθελα την αρχική,την πρώτη που υπήρχε... την σημαία την μαύρη :P

 

B)

Δημοσ.

Έχουμε λοιπόν αναρχία και μια μέρα βρίσκετε μία ένας άνθρωπος νεκρός στο σπίτι του. Ποιος αναλαμβάνει να εξιχνιάσει αν είναι έγκλημα? Ποιος θα μαζέψει τους υπόπτους? Ποιος θα δικάσει? Αν δεν δολοφονία είναι ποιος θα αναλάβει να ερευνήσει την αιτία θανάτου? Γραφεία κοράκια θα υπάρχουν? Νεκροταφεία? Που θα είναι τα νεκροταφεία? Εγώ δεν τα θέλω δίπλα στο σπίτι μου να τα κάνουν δίπλα στο σπίτι του Luci. Ποιος θα αποφασίσει?

Θα συνεχίσουν να παράγονται αγαθά? Αν ναι ποιος θα αποφασίζει το αντίτιμο. Ποιος θα χρεώνεται τα λάθη? Πως θα υπολογίζεται το αντίτιμο? Ποιος θα αποφασίζει πχ για τα ml μιας συσκευασίας ενός αγαθού? Που θα βρίσκεις τα αγαθά? Θα έχει καταστήματα? Αν υπάρχει πρόβλημα με το εν λόγο προϊόν πχ ακατάλληλο για κατανάλωση. Ποιος θα ελέγχει την καταλληλότητα? Πως θα ενημερώνεται ο καταναλωτής. Θα υπάρχει TV? Εφημερίδες? Ρεύμα? Μελάνια? Δημοσιογράφοι? Κλπ?

Ποιοι θα δουλεύουν και σε ποιες θέσεις? Αν δύο επιθυμούν εργασία στην ίδια θέση. Ποιος θα αποφασίσει τελικά ότι θα την πάρει? Εγώ θέλω δουλειά γραφείου πάντως.

Όλα τα παραπάνω και πολλά άλλα που δεν γράφω τα ρωτάω χωρίς να έχω γνώση για το πώς μπορεί να συνεχίσει η παραγωγή. Φυσικά και δεν με καλύπτει το ότι ο κάθε ένας θα καθαρίζει το σπίτι του αφού δεν μπορώ να φανταστώ σπίτι να παράγει βασικά πράγματα την σήμερον ημέρα όπως σακούλες, τσάντες, ρούχα, καθαριστικά, τούβλα, τσιμέντα κλπ αλλά και τις πρώτες ύλες που χρειάζονται για να παραχθούν. Άρα θα πρέπει να υπάρχουν εργοστάσια. Ποιος θα αποφασίσει για τι εργοστάσια χρειάζονται? Ποιος θα αποφασίσει για το τι μηχανήματα χρειάζονται? Ποιος θα φτιάξει τα μηχανήματα? Και όλα αυτά με τι αντίτιμο? Όλοι το ίδιο μεροκάματο σε φέτες ψωμιού? Θα αφήσουμε το ευρώ € για να έχουμε ψωμί Ψ? Η τεχνογνωσία? Ποιος θα τη έχει? Πως θα την έχει? Πως θα μεταδίδεται? Πως θα εξελίσσετε? Εκπαίδευση θα υπάρχει?

Sorry που ρωτάω αλλά πραγματικά θέλω να καταλάβω. Το πώς θα γίνουν όλα αυτά χωρίς κάποιος να κάνει κουμάντο. Κίνητρο θα υπάρχει?

Δημοσ.
Εγώ δεν τα θέλω δίπλα στο σπίτι μου να τα κάνουν δίπλα στο σπίτι του Luci. Ποιος θα αποφασίσει?

....

Είμαι σίγουρος πως αν αποφασίζατε εσύ και Luci, θα βρίσκατε μια κοινά αποδεκτή λύση.

Σήμερα αν ο Luci είναι κολλητός με τον δήμαρχο, πάει! Τον ήπιες!

....

Sorry που ρωτάω αλλά πραγματικά θέλω να καταλάβω. Το πώς θα γίνουν όλα αυτά χωρίς κάποιος να κάνει κουμάντο.

Δηλαδή σήμερα ξέρεις ποιος κάνει κουμάντο και αποφασίζει για όλα αυτά

και θέλεις να μάθεις για την άναρχη κοινωνία;

Επίσης, σκέφτηκες ποτέ πως οι περισσότερες σημερινές δουλειές είναι άχρηστες και μη παραγωγικές;

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...