xjps Δημοσ. 26 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2010 Καλησπέρα σε όλους. Το καλό μου PCάκι, ύστερα από 2,5 ετών απρόσκοπτη λειτουργία, ένα απόγευμα ξεκίνησε τα restart, μόνο του, αρχικά σε συχνότητα 5-10 λεπτών και μετά σε συχνότητα 1-3 λεπτών. Σατανική σύμπτωση, ήταν πως ακουλουθούσα εκείνη την στιγμή, link, για site, που παρέχει υπηρεσίες στον χώρο σου (on site). Το πρόβλημα το εντόπισα μετά από κανά δυό μέρες στο μπούκωμα από χώμα κάθε τρύπας και κάθε ανεμιστήρα το υπολογιστή μου. Αφού, λοιπόν, επικοινώνισα με την εν λόγο εταιρεία, άρχισε και η ταλαιπωρία.... Ο ευγενέστατος τεχνικός αφού έφτασε στο σπίτι μου μετά από αναμονή 2 ραντεβού της μορφής - θα έρθει σήμερα, δεν ήρθε..?, καλά θα έρθει αύριο - πήρε το καλό μου PCάκι, εδώ και 10-12 ημέρες. Ο γιατρός, αφού έκανε 2-3 μέρες για γνωμάτευση ότι δεν φταίει το τροφοδοτικό, έκανε άλλες 2-3 μέρες για γνωμάτευση ότι δεν φταίει η 8800 GTX και μετά από 2-3 μέρες ανακαλύψαμε(νε) πως έχει πρόβλημα το motherboard, τύπου Gigabyte GA-EX38-DS4. Όλα τα ανωτέρω αφού "έσπασα" τα τηλέφωνα μήπως και προχωρήσει λίγο πιό γρήγορα η δουλειά.. Σήμερα, λοιπόν, ανακαλύψαμε(νε) πως θα έχουμε(νε) board σε ±15 ημέρες, διότι δεν υπάρχει πουθενά.. τουλάχιστον στον γνωστό κόσμο. Σύνολο αναμονής επισκευής? 30+ ημέρες Καμμιά ιδέα..? Μήπως έκανα βλακεία και έπρεπε να το πάω σε Πλαίσιο ή κάτι σχετικό, προκειμένου να είχα ήδη τελειώσει..? Κάποια βοήθεια, ή είναι αργά πλέον..? Ευχαριστώ
isay Δημοσ. 26 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2010 Πάρε τηλέφωνο και πες τους: Δεν κάνετε καμία επισκευή και αύριο μου το φέρνετε. Αν δεν μπορείτε μου λέτε που βρίσκεστε, έρχομαι, μου κόβετε δελτίο αποστολής και το παίρνω. Χωρίς πολλά πολλά και χωρίς ευγένειες.
sotos81 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2010 Κοιτα να δεις πιστευω οτι μια χρεωση θα την φας και δεν θα την γλιτωσεις.Απο κει και περα αν το κυριο θεμα ειναι να παρεις αμεσα τον υπολογιστη σου τοτε κανε αυτο που σου ειπε ο φιλος isay!
Roger Δημοσ. 26 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2010 Οnsite επισκευη λεγεται η επισκευη στον χωρο του πελατη.Ενα απλο ραντεβου για εναν τεχνικο ελεγχο δεν ονομαζεται onsite.Αυτες οι επισκευες αφορουν κυριως εγγυησεις οπου εχει φιλτραριστει πολυ καλα η βλαβη και ο τεχνικος ερχεται προετοιμασμενος με 2-3 κουτες ανταλλακτικα. Στο δικο σου μηχανημα που ειναι εκτος εγγυησης ο τεχνικαρας δεν εχει ιδεα τι ανταλλακτικα εχεις εσυ μεσα,με αποτελεσμα αν δεν ειναι κατι απλο να το παραλαβει. Η καθυστερηση να εισαι σιγουρος οτι δεν οφειλεται σε φορτο εργασιας ,αλλα σε ημιμαθεια,ελλειψη ανταλλακτικων,περιμενουν μηπως τους ερθει καποιο παρομοιο pc, και γενικοτερρα αυτες λεγονται μπακαλοδουλειες. Η δυσκολοτερη hardware βλαβη αν υπαρχουν ανταλλακτικα λυνεται σε 2 μερες το πολυ. ή αν θελεις η διαγνωση θελει 2 μερες ,απο εκει και περα αν το φορτο ειναι μεγαλο ας ειμαστε και λιγο διαλακτικοι και ας περιμενουμε αλλες 2 μερες.Χρονικο περιθωριο περαν αυτου δεν δικαιολογει καμμια βλαβη υπολογιστη. Σε τεσσερις ημερες στηνεται ολοκληρη εταιρεια. Μην εμπιστευεστε τυχαρπαστους και απατεωνες,μονο ατομα που εχουν ξανακανει δουλειες στο παρελθον. Γραψε αν θες την επωνυμια για να προστατευσεις αλλους.
xjps Δημοσ. 26 Μαρτίου 2010 Μέλος Δημοσ. 26 Μαρτίου 2010 Κοιτα να δεις πιστευω οτι μια χρεωση θα την φας και δεν θα την γλιτωσεις.Απο κει και περα αν το κυριο θεμα ειναι να παρεις αμεσα τον υπολογιστη σου τοτε κανε αυτο που σου ειπε ο φιλος isay! Η χρέωση είναι 39 ευρώ (+ΦΠΑ) μόνο για την επίσκεψη. ---------- Προσθήκη στις 20:37 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 20:32 ---------- Πάρε τηλέφωνο και πες τους:Δεν κάνετε καμία επισκευή και αύριο μου το φέρνετε. Αν δεν μπορείτε μου λέτε που βρίσκεστε, έρχομαι, μου κόβετε δελτίο αποστολής και το παίρνω. Χωρίς πολλά πολλά και χωρίς ευγένειες. Σωστό αυτό, αλλά που να το πάω μετά..? Πράγματι δεν υπάρχει τέτοιο motherboard πουθενά..? Και αν φάω άλλες 15 - 20 μέρες, αν το πάω αλλού?? Δεν ξέρω... ---------- Προσθήκη στις 20:38 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 20:37 ---------- Μην εμπιστευεστε τυχαρπαστους και απατεωνες,μονο ατομα που εχουν ξανακανει δουλειες στο παρελθον.Γραψε αν θες την επωνυμια για να προστατευσεις αλλους. Με ΡΜ, ευχαρίστως μην έχει προβλήματα το forum
Roger Δημοσ. 26 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2010 Εσυ εχεις το καρπουζι ,εσυ εχεις και το μαχαιρι. Οταν θαβουμε το πλαισιο και το e-shop δημοσια δεν εχει προβλημα ουτε το forum ουτε κανενας, τι διαφορα εχει αυτος απο αυτες τις 2 εταιρειες? Εκτος και αν φοβασαι οτι θα τα διαβασει ο συγκεκριμενος κυριος και εχεις προβληματα με το μηχανημα σου. Πασο τοτε.
xjps Δημοσ. 26 Μαρτίου 2010 Μέλος Δημοσ. 26 Μαρτίου 2010 Εσυ εχεις το καρπουζι ,εσυ εχεις και το μαχαιρι.Οταν θαβουμε το πλαισιο και το e-shop δημοσια δεν εχει προβλημα ουτε το forum ουτε κανενας, τι διαφορα εχει αυτος απο αυτες τις 2 εταιρειες? Εκτος και αν φοβασαι οτι θα τα διαβασει ο συγκεκριμενος κυριος και εχεις προβληματα με το μηχανημα σου. Πασο τοτε. Όχι, βέβαια, τι πρόβλημα να έχω, η PC Express είναι.
turist Δημοσ. 27 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 27 Μαρτίου 2010 Εγώ δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να μπει αυτό το mobo και όχι κάποιο παρόμοιο σε socket 775?
benign Δημοσ. 27 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 27 Μαρτίου 2010 Μια φιλικη συμβουλη.Μαθε να στηνεις το PC σου μονος σου.Δεν ειναι τοσο δυσκολο και θα σε γλυτωσει απο πολλα βασανα στην ελλιπη σε τεχνικη υποστηριξη χωρα μας.
xjps Δημοσ. 27 Μαρτίου 2010 Μέλος Δημοσ. 27 Μαρτίου 2010 Εγώ δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να μπει αυτό το mobo και όχι κάποιο παρόμοιο σε socket 775? Εάν εννοείς το motherboard, το κάνω (όπως μου είπαν) για να αποφύγω, το εκ νέου, format του δίσκου και επεγκατάσταση όλων των προγραμμάτων.. :cry: ---------- Προσθήκη στις 16:40 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 16:35 ---------- Μια φιλικη συμβουλη.Μαθε να στηνεις το PC σου μονος σου.Δεν ειναι τοσο δυσκολο και θα σε γλυτωσει απο πολλα βασανα στην ελλιπη σε τεχνικη υποστηριξη χωρα μας. Ελλιπής τεχνική υποστήριξη, στην χώρα μας είναι στο 95% των επαγγελμάτων, με πόσα πράγματα, λοιπόν, πρέπει να καταπιαστούμε..?
isay Δημοσ. 27 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 27 Μαρτίου 2010 Μια φιλικη συμβουλη.Μαθε να στηνεις το PC σου μονος σου.Δεν ειναι τοσο δυσκολο και θα σε γλυτωσει απο πολλα βασανα στην ελλιπη σε τεχνικη υποστηριξη χωρα μας. Συμφωνώ με τον benign να μάθεις τα βασικά στο στήσιμο υπολογιστών αλλά διαφωνώ εν μέρει για την τεχνική υποστήριξη στη χώρα μας. Οι περισσότεροι έχουν την ιδέα ότι η τεχνική υποστήριξη πρέπει να είναι άμεση, στο χώρο μας και πάμφθηνη και από εκεί ξεκινά ένας φαύλος κύκλος. Η καλή υπηρεσία πρέπει να πληρώνεται καλά, είναι κανόνας.
Roger Δημοσ. 27 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 27 Μαρτίου 2010 Το να μαθεις να στηνεις ενα pc ειναι οτι πιο ευκολο υπαρχει,το να βρεις την βλαβη ειναι το δυσκολο,και χωρις να εχεις τα καταλληλα ανταλλακτικα το κανεις ακομα δυσκολοτερο.
xjps Δημοσ. 27 Μαρτίου 2010 Μέλος Δημοσ. 27 Μαρτίου 2010 Συμφωνώ με τον benign να μάθεις τα βασικά στο στήσιμο υπολογιστών αλλά διαφωνώ εν μέρει για την τεχνική υποστήριξη στη χώρα μας. Οι περισσότεροι έχουν την ιδέα ότι η τεχνική υποστήριξη πρέπει να είναι άμεση, στο χώρο μας και πάμφθηνη και από εκεί ξεκινά ένας φαύλος κύκλος. Η καλή υπηρεσία, είναι κανόνας. Δεν το λές σωστά. Όταν εσύ διαφημίσεις άμεση υποστήριξη, τι θα εννοείς..? Μετά από 3 ημέρες..? Δηλαδή η "λέξη" άμεση είναι... σχετική..!! Όταν κλέισεις το ραντεβού και ενημερώσεις τον πελάτη σου, πως για να τον επισκευτείς εντός π.χ. 3 ωρών και το κόστος αυτού ανέρχεται, π.χ. στις 100 δραχμές, ο πελάτης συμφωνεί, εσύ πάς μετά από 3 ημέρες και απαιτείς πάλι τις 100 δραχμές, είναι το ίδιο..??? ή εγώ δεν κατάλαβα σωστά...?
isay Δημοσ. 27 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 27 Μαρτίου 2010 Δεν το λές σωστά.Όταν εσύ διαφημίσεις άμεση υποστήριξη, τι θα εννοείς..? Μετά από 3 ημέρες..? Δηλαδή η "λέξη" άμεση είναι... σχετική..!! Όταν κλέισεις το ραντεβού και ενημερώσεις τον πελάτη σου, πως για να τον επισκευτείς εντός π.χ. 3 ωρών και το κόστος αυτού ανέρχεται, π.χ. στις 100 δραχμές, ο πελάτης συμφωνεί, εσύ πάς μετά από 3 ημέρες και απαιτείς πάλι τις 100 δραχμές, είναι το ίδιο..??? ή εγώ δεν κατάλαβα σωστά...? Δεν κατάλαβες τι θέλω να πω. Δεν μίλησα για την περίπτωση σου. Σε σένα έχω πει τι πρέπει να κάνεις από το #2. Η έκφραση άμεση υποστήριξη είναι παραπλανητικός "μαρκετίστικος" όρος. Είναι σωστή και αληθινή όταν έρχομαι σύντομα στο χώρο σου για γνωμάτευση και συμβούλευση. Άμεση υποστήριξη μπορείς να παρέχεις και με το τηλέφωνο. Πρόσεξες ότι δε μίλησα για επισκευή; Ο συγκεκριμένος έπασχε από επαγγελματισμό.
The_Judas Δημοσ. 28 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 28 Μαρτίου 2010 Τώρα δεν έχει νόημα να το πας αλλού. Αυτή η εταιρία χρεώνει 30 ευρώ μόνο για τον έλεγχο. Γενικά να ξέρεις ότι το σερβις on-site είναι πολύ πιο ακριβό. Η μητρική δεν είχε εγγύηση; Πότε την αγόρασες;
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.