tiniakos Δημοσ. 27 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 27 Μαρτίου 2010 σαφως οχι. πες γιατι χρηση το θες διαφορετικα παρε κατι αντιστοιχο απο toshiba sony dell. Ναι να πάρει Sony για να του το στέλνουν εξωτερικό όταν χαλάει.....
GoldenEye Δημοσ. 27 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 27 Μαρτίου 2010 Ναι να πάρει Sony για να του το στέλνουν εξωτερικό όταν χαλάει..... απο acer και hp θα ειναι σιγουρα καλυτερο οπου και αν παει.
pctechgr Δημοσ. 27 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 27 Μαρτίου 2010 Και που είναι το πρόβλημα , αν πάει εξωτερικό για επισκευή;
Alxnks Δημοσ. 27 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 27 Μαρτίου 2010 Και που είναι το πρόβλημα , αν πάει εξωτερικό για επισκευή; θα κανει μαυρα ματια να το δει.
pctechgr Δημοσ. 27 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 27 Μαρτίου 2010 θα κανει μαυρα ματια να το δει. Μιλάς από προσωπική εμπειρία, γιατί εγώ τουλάχιστον με Asus που πήγε εξωτερικό, μόνο μαύρα μάτια δεν έκανα να το δω
Alxnks Δημοσ. 27 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 27 Μαρτίου 2010 Μιλάς από προσωπική εμπειρία, γιατί εγώ τουλάχιστον με Asus που πήγε εξωτερικό, μόνο μαύρα μάτια δεν έκανα να το δω για sony ηταν το προηγουμενο σχολιο που εσυ απαντησες γενικα χωρις να αναφερεις μαρκα (αρα ευκολα θα νομιζε καποιος οτι μιλουσες για εμπειρια σου με sony) αλλα τελικα τωρα λες για asus..διαφορετικη μαρκα, διαφορετικος παραγοντας στην εξισωση.
pctechgr Δημοσ. 27 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 27 Μαρτίου 2010 Μέσα στο forum υπάρχουν αρκετές αναφορές από χρήστες με sony που πήγε για service εξωτερικό και εκανε 5-6 μέρες η διαδικασία, όπως επίσης και αναφορές από χρήστες που ο φορητός τους πήγε Ελλάδα για service και έκανε 20-30 μέρες
Alxnks Δημοσ. 27 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 27 Μαρτίου 2010 Μέσα στο forum υπάρχουν αρκετές αναφορές από χρήστες με sony που πήγε για service εξωτερικό και εκανε 5-6 μέρες η διαδικασία, όπως επίσης και αναφορές από χρήστες που ο φορητός τους πήγε Ελλάδα για service και έκανε 20-30 μέρες ναι αυτο προσπαθω, μεμονωμενα περιστατικα υπαρχουν παντα...κι εσυ λες για 20-30 μερες, εγω ξερω και το τριπλασιο για service ελλαδα... γενικα ειναι να μην σου κατσει.
papanastassiou Δημοσ. 31 Μαρτίου 2010 Μέλος Δημοσ. 31 Μαρτίου 2010 Φιλε μου καλα τα λες εσυ, αλλα μην γραφεις λες και στελνεις τηλεγραφημα... Συγνωμη αλλα το εκανα για λογους συντομιας, ωστε να μην κουραζω αυτους που θα το διαβαζουν...
papanastassiou Δημοσ. 13 Απριλίου 2010 Μέλος Δημοσ. 13 Απριλίου 2010 θα κανει μαυρα ματια να το δει. τα λαπτοπ της sony κανουν 5-6 μερες να στα επιστρεψουν ενω στην ''εξω απο δω '' εταιρια(acer) κανουν τουλαχιστον 25 μερες στην καλυτερη περιπτωση:shock::shock::shock::shock::shock::shock::shock::cry::cry::cry::cry::cry: ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ACER :mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::shifty::shifty::shifty::shifty::shifty::shifty::shifty::shifty::shifty::shifty:
1000 Δημοσ. 13 Απριλίου 2010 Δημοσ. 13 Απριλίου 2010 Και στην οικογένεια μου 1 acer μια από τα ίδια. Αγοράστηκε το καλοκαίρι του '09 από το πλαίσιο στη Πάτρα και απλά δε δούλεψε ποτέ.-
papanastassiou Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2010 Μέλος Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2010 να μην ρωτησω γιατι ειναι στα "Επεξεργαστες κ μητρικες" Το πρόβλημα ήταν πως καιγόταν η μητρική συνέχεια.Γι αυτό το θέμα αναρτήθηκε εδώ.
Heatspreader Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2010 Χωρίς φωνές, χωρίς νεύρα και χωρίς απειλές με νόμους και δικηγόρους αλλά με την κατάλληλη στάση, όλα λύνονται. Μου είχε χαλάσει το DVD RW στο Acer Aspire 1650z που έχω μετά από 1,5 χρόνο. Πήρα τηλέφωνο την αντιπροσωπεία και μου είπαν ότι είμαι εκτός εγγύησης. Όμορφα και ωραία, με ηρεμία, εξήγησα στην κοπέλα, ότι υποχρεούστε βάση Ευρωπαϊκής νομοθεσίας να έχετε τουλάχιστον 2 χρόνια εγγύηση στα προϊόντα σας. Με έβαλε για λίγο σε αναμονή και αμέσως μου ζήτησε τα στοιχεία μου, το Serial Number και την επόμενη μέρα το πήγα από εκεί. Μου το έφτιαξαν και όλα μια χαρά. Από τη στιγμή λοιπόν φίλε μου που το πρόβλημα είναι το ίδιο, φυσικά και είσαι εντός εγγύησης. Αν δεν κάνω λάθος έχεις 6 μήνες εγγύηση για το ανταλλακτικό. Όπως και να έχει πας από εκεί με με ηρεμία και με τη λογική τους εξηγείς ότι είναι δικό τους το λάθος που πέρασαν οι μέρες την εγγύησης αφού σε καθυστερούσαν χωρίς τελικά να σου επισκευάσουν τη βλάβη.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.