JohnVani18 Δημοσ. 16 Μαΐου 2012 Share Δημοσ. 16 Μαΐου 2012 Πάντως, αν ισχύει η άποψη περί indoctrination όπως αναλύεται στο βίντεο τότε έχω να πώ πως οι devs της Bioware είναι μεγαλοφυϊες. Γενικότερα όσο το σκέφτομαι δεν μου κολλάει να έχουν δώσει τόσα πολλά στην υπόθεση καθ' όλη τη διάρκεια της σειράς και στο τέλος να την παρατάνε έτσι απλά. Έχω μείνει... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
john2gr Δημοσ. 16 Μαΐου 2012 Share Δημοσ. 16 Μαΐου 2012 Καλά, όταν μιλούσαμε για το Indocrination Theory ο AngryJoe έλεγε τα δικά του, μην ξεχνιόμαστε . Επίσης, το απόλυτο video για το Indocrination Theory είναι το παρακάτω: Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
JohnVani18 Δημοσ. 16 Μαΐου 2012 Share Δημοσ. 16 Μαΐου 2012 Τι με κάνετε ρε παιδιά, θα φάω ώρες βλέποντας διάφορες θεωρίες.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Super Moderators Snoob Δημοσ. 16 Μαΐου 2012 Super Moderators Share Δημοσ. 16 Μαΐου 2012 Tα έχουμε πει γιατί δε στέκει το indoctrination theory. Οι άνθρωποι το είχαν γράψει/διαφημίσει/δηλώσει ξεκάθαρα: απαντήσεις για όλα, επιλογές με τεράστιες διαφορές μεταξύ τους. Και καταλήξαμε να συζητάμε αν σε ένα καρέ διακρίνεται μια χροιά που θα μπορούσε να εκληφθεί ως ένδειξη... Fans grasping at straws. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
gio@ Δημοσ. 16 Μαΐου 2012 Share Δημοσ. 16 Μαΐου 2012 Tα έχουμε πει γιατί δε στέκει το indoctrination theory. Οι άνθρωποι το είχαν γράψει/διαφημίσει/δηλώσει ξεκάθαρα: απαντήσεις για όλα, επιλογές με τεράστιες διαφορές μεταξύ τους. Και καταλήξαμε να συζητάμε αν σε ένα καρέ διακρίνεται μια χροιά που θα μπορούσε να εκληφθεί ως ένδειξη... Fans grasping at straws. καλα αυτα για τα γραφικα και τις μλκιες ουτε εγω τα πιστευω αλλα τα υπολοιπα εχουν λογικη 3 παιχνιδαρες με 1 γαματο τελος η 3 παιχνιδαρες με 1 γτπ τελος? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Tobajara Δημοσ. 16 Μαΐου 2012 Share Δημοσ. 16 Μαΐου 2012 Όταν δούμε τη βελτιωμένη έκδοση θα αποφασίσουμε. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Super Moderators Snoob Δημοσ. 16 Μαΐου 2012 Super Moderators Share Δημοσ. 16 Μαΐου 2012 Γενικά, το indoctrination ήταν πολύ αδύναμη "εξήγηση" (από το πρώτο ME). Η όλη απόφαση να προκύψει μια "φυλή" ΑΙ μηχανών που κανείς δεν ξέρει πώς δημιουργήθηκε, και χτίζεται πολτοποιώντας οργανισμούς (δηλαδή, wtf...) ήθελε τόση ανάλυση που ήταν πέρα για πέρα σαθρή. Εδώ ξύπνησε ο άλλος από 50.000 χρόνια στην "κατάψυξη" και στα 2 λεπτά πιάνετε το λακριντί. Συνολικά ο κύκλος των 50.000 ετών ήταν πολύ φτωχή ιδέα. Αν μου έλεγαν πως πάνε για ΜΕ4, θα μπορούσα να δεχτώ, ίσως, πως κάτι ήθελαν να πουν με αυτό τον αχταρμά. Εδώ, όμως, υπόσχονταν απαντήσεις, διαφορετικές επιλογές με "τεράστια ποικιλία" και δε θέλω να θυμάμαι τι άλλο. Κι έχουμε φτάσει να παρακολουθούμε fan-made ντοκιμαντέρ της μιάμιση ώρας για να καταλάβουμε τι ήθελε να πει ο καλλιτέχνης. Αν υπήρχε indoctrination, δε θα σου έδινε το god child επιλογή να τους καταστρέψεις. Και, τέλος πάντων, ό,τι κι αν επιλέξεις, σου λέει το παιχνίδι ανοιχτά πως τα κατάφερες, νίκησες τους Reapers. Ψάχνουμε πολυσύνθετες εξηγήσεις ενώ τα πράγματα είναι απλά: το μακελέψανε στο τέλος. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
gio@ Δημοσ. 16 Μαΐου 2012 Share Δημοσ. 16 Μαΐου 2012 Γενικά, το indoctrination ήταν πολύ αδύναμη "εξήγηση" (από το πρώτο ME). Η όλη απόφαση να προκύψει μια "φυλή" ΑΙ μηχανών που κανείς δεν ξέρει πώς δημιουργήθηκε, και χτίζεται πολτοποιώντας οργανισμούς (δηλαδή, wtf...) ήθελε τόση ανάλυση που ήταν πέρα για πέρα σαθρή. Εδώ ξύπνησε ο άλλος από 50.000 χρόνια στην "κατάψυξη" και στα 2 λεπτά πιάνετε το λακριντί. Συνολικά ο κύκλος των 50.000 ετών ήταν πολύ φτωχή ιδέα. Αν μου έλεγαν πως πάνε για ΜΕ4, θα μπορούσα να δεχτώ, ίσως, πως κάτι ήθελαν να πουν με αυτό τον αχταρμά. Εδώ, όμως, υπόσχονταν απαντήσεις, διαφορετικές επιλογές με "τεράστια ποικιλία" και δε θέλω να θυμάμαι τι άλλο. Κι έχουμε φτάσει να παρακολουθούμε fan-made ντοκιμαντέρ της μιάμιση ώρας για να καταλάβουμε τι ήθελε να πει ο καλλιτέχνης. Αν υπήρχε indoctrination, δε θα σου έδινε το god child επιλογή να τους καταστρέψεις. Και, τέλος πάντων, ό,τι κι αν επιλέξεις, σου λέει το παιχνίδι ανοιχτά πως τα κατάφερες, νίκησες τους Reapers. Ψάχνουμε πολυσύνθετες εξηγήσεις ενώ τα πράγματα είναι απλά: το μακελέψανε στο τέλος. αλλα μονο σε μια εισαι "ζωντανος" Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
dark_raider Δημοσ. 16 Μαΐου 2012 Share Δημοσ. 16 Μαΐου 2012 Βλεπω ξανά και ξανά τις τελευταίες σκηνές με το παιδί και τις 3 επιλογές. Απ' ότι καταλαβαίνω, ο απόλυτος σκοπός της ζωής (οργανικής ή συνθετικής) όπως αναδεικνύεται μέσα από τα λεγόμενα, είναι η εξέλιξη και η προώθηση της γνώσης και του πολιτισμού. Το παιδί δηλώνει ότι ελέγχει τους reapers (αν και μετά αναφέρεται σε αυτούς σε πρώτο πληθυντικό πράγμα που μπερδεύει κάπως τα πράγματα) και ότι αυτό που το ενδιαφέρει είναι η διατήρηση των κύκλων της ζωής. Με αυτόν τον τρόπο πετυχαίνει την προστασία της οργανικής ζωής από τα ίδια της τα δημιουργήματα (δηλ. την συνθετική ζωή). Τελικά μας δίνει να επιλέξουμε μεταξύ της σύνθεσης, του ελέγχου και της καταστροφής ως διεξόδους από τους ατέρμονες κύκλους. Όπως το βλέπω, οι reapers βγαίνουν σίγουρα ζημιωμένοι όχι μόνο στην περίπτωση της καταστροφής όπως λένε οι περισσότεροι, αλλά και στην περίπτωση του ελέγχου. Άρα οι πιθανότητες αρνητικής έκβασης γι' αυτούς είναι 2/3. Το παιδί στην αρχή της συζήτησης αποστασιοποιείται από τους reapers οπότε σε αυτήν την περίπτωση θα λέγαμε πως απλά το αποτέλεσμα δεν το αφορά και είναι απλός παρατηρητής. Στη συνεχεια όμως αναφέρεται στους reapers ως "we" οπότε η απόφασή μας προφανώς το επηρεάζει. Πώς λοιπόν είναι δυνατόν να μας δίνει το ίδιο την δυνατότητα να το καταστρέψουμε; Το μόνο που μπορώ να σκεφτώ είναι ότι οι reapers ως ανώτερη φυλή έχουν πλέον την αυτεπίγνωση ότι η ύπαρξή τους είναι καταστροφική για τα υπόλοιπα είδη του γαλαξία και επομένως δίνουν σε αυτά τη δυνατότητα να τους καταστρέψουν (καταστροφή) ή να τους χρησιμοποιήσουν (σύνθεση) ή να τους υποτάξουν (έλεγχος). Πραγματικά θα ήθελα και τις δικές σας απόψεις επί του θέματος Νομίζω ότι με όλον αυτό το χαμό έχει ήδη δημιουργηθεί το ME3 hype. Εκτός αυτού θεωρώ ότι όταν μετά από χρόνια θα φτιάχνονται top lists με video games, το mass effect θα είναι στις πρώτες θέσεις χάρη στην υπόθεσή του. Είναι κάτι σαν το matrix. Όταν το πρωτοβλέπεις λες τι άκυρο έβλεπα 2 ώρες τώρα, άλλα όταν το ξαναδείς αρχίζεις να ψάχνεσαι. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Super Moderators Snoob Δημοσ. 21 Μαΐου 2012 Super Moderators Share Δημοσ. 21 Μαΐου 2012 To G4TV επανέρχεται στο Extended End που ετοιμάζεται για το ΜΕ3 και μιλάει με τον Lance Henriksen (Αdmiral Hackett) για τον επιπλέον διάλογο που κλήθηκε ήδη να ηχογραφήσει. Επίσης συμμετοχή έχουν ο Raphael Sbarge (Kaidan Alenko) και η Tricia Helfer (EDI). Το σχετικό άρθρο, με ένα σύντομο βίντεο του Ηenricksen, εδώ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mike299 Δημοσ. 23 Ιουνίου 2012 Share Δημοσ. 23 Ιουνίου 2012 Έρχεται στις 26/6 το extended cut. Μετά από τόσο καιρό πάντως, φαντάζομαι οι περισσότεροι θα το κατεβάσουν κυρίως από περιέργεια. Προσωπικά από κανένα youtube θα τα δω μαζεμένα μάλλον, ειδικά αφού διάβασα το παρακάτω. Από το FAQ "What save game should I load to play the Extended Cut? [spoilerS] To experience the Extended Cut, load a save game from before the attack on the Cerberus Base and play through to the end of the game. The Extended Cut endings will differ depending on choices made throughout the Mass Effect series, so multiple playthroughs with a variety of different decisions will be required to experience the variety of possibilities offered by the new content." Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
dark_raider Δημοσ. 23 Ιουνίου 2012 Share Δημοσ. 23 Ιουνίου 2012 Αν και θα βάλω το extendent cut από περιέργεια και μόνο, νομίζω πως την όλη φάση με τους δυσαρεστημένους gamers την πήρε πολύ σοβαρά η Bioware. Η υπόθεση είναι προϊόν καλλιτεχνικής-συγγραφικής δημιουργίας. Από εκεί και πέρα σε άλλους αρέσει και σε άλλους δεν αρέσει. Το κοινό θα έπρεπε να αρκεστεί σε αυτό που του πρόσφεραν οι δημιουργοί και μετά η φαντασία του καθενός ας τον όδηγήσει. Είναι σαν να λέγαμε στον Stanley Kubric να μας βγάλει 15λεπτο επεξηγηματικό βίντεο γιατί δεν καταλάβαμε το 2001: A Space Odyssey. Ένα έργο είναι αυτούσιο και αυτοτελές και κατά τη γνώμη μου το κοινό πρέπει να προσαρμόζεται στο έργο και όχι το έργο στις απαιτήσεις του κοινού. Just saying... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
geowizard Δημοσ. 23 Ιουνίου 2012 Share Δημοσ. 23 Ιουνίου 2012 το κοινό πρέπει να προσαρμόζεται στο έργο και όχι το έργο στις απαιτήσεις του κοινού. Εαν ομως η εταιρια θελει να τα εχει καλα με τους <<πελατες>> της και να εχει πωλησεις τοτε πρεπει το εργο να προσαρμοζεται στις απαιτησεις του κοινου. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
dark_raider Δημοσ. 23 Ιουνίου 2012 Share Δημοσ. 23 Ιουνίου 2012 Αυτή την λογική ακολουθούν και όλα τα "soft" θεάματα (βλ. μεσημεριανά και όχι μόνο), γι' αυτό φτάσαμε εδώ που φτάσαμε. Α τώρα που το θυμήθηκα, αυτή η 9η του Μπετόβεν πολύ περίργη σύνθεση βρε παιδάκι μου. Κάτσε να βγάλω τα φωνητικά του τετάρτου μέρους για να την ελαφρύνουμε λίγο. (δεν τίθεται θέμα σύγκρισης βέβαια αλλά καταλαβαίνεις το σκεπτικό μου). geowizard plz μην πάρεις το σχόλιο μου προσωπικά. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
gatokoritso Δημοσ. 23 Ιουνίου 2012 Share Δημοσ. 23 Ιουνίου 2012 Αν και θα βάλω το extendent cut από περιέργεια και μόνο, νομίζω πως την όλη φάση με τους δυσαρεστημένους gamers την πήρε πολύ σοβαρά η Bioware. Η υπόθεση είναι προϊόν καλλιτεχνικής-συγγραφικής δημιουργίας. Από εκεί και πέρα σε άλλους αρέσει και σε άλλους δεν αρέσει. Το κοινό θα έπρεπε να αρκεστεί σε αυτό που του πρόσφεραν οι δημιουργοί και μετά η φαντασία του καθενός ας τον όδηγήσει. Είναι σαν να λέγαμε στον Stanley Kubric να μας βγάλει 15λεπτο επεξηγηματικό βίντεο γιατί δεν καταλάβαμε το 2001: A Space Odyssey. Ένα έργο είναι αυτούσιο και αυτοτελές και κατά τη γνώμη μου το κοινό πρέπει να προσαρμόζεται στο έργο και όχι το έργο στις απαιτήσεις του κοινού. Just saying... βασικα ΑΥΤΟΙ υποσχεθηκαν διαφορετικα τελη για ολους και αλλα ωραια δεν φταιμε εμεις που δεν τα εκανα..για να σου φρεσκαρω τη μνημη: http://www.gamefaqs.com/boards/995487-mass-effect-3/62267857 http://www.youtube.com/watch?v=jNbUZXubWO0 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα