Super Moderators Snoob Δημοσ. 2 Απριλίου 2012 Super Moderators Δημοσ. 2 Απριλίου 2012 @panther_512 Διαφωνώ, για τον εξής λόγο: Η κατάσταση στoν τωρινό κύκλο, όπως περιγράφεται και στα 3 παιχνίδια της σειράς, εμφανίζει ένα απίστευτο land grabbing είτε στον απόηχο πολέμων, είτε μέσω διπλωματικών πρωτοβουλιών στο Citadel. Δεν παρουσιάζεται πουθενά προβληματισμός για το σεβασμό νοημόνων ειδών υπό ανάπτυξη (δεν αναφέρομαι σε επικοινωνία μόλις κάποιο είδος ανακαλύψει μόνο του ένα relay, όπως έγινε με τους ανθρώπους). Και πάλι, ας πούμε ότι ο γαλαξίας είναι απέραντος και υπάρχει χώρος και δεν μπαίνουν σε λεπτομέρειες. Αν κάθε 50.000 χρόνια οι Reapers εξοντώνουν από 20-30-100 είδη και πληθυσμούς τρισεκατομμυρίων (ο αριθμός των προηγούμενων κύκλων είναι άγνωστος) δεν προλαβαίνει να δημιουργηθεί νοήμων ζωή μετά από κάποιο καιρό. Σε κάποιους πλανήτες βλέπεις τετράποδα (ή εξάποδα) ζώα, αλλού αμοιβάδες ή φύκια που δημιουργούν τεράστιες αποικίες στους ωκεανούς. Άντε, στο τσακίρ κέφι, τίποτε yaghs. Κι αν οι Reapers αφήνουν "κάποια" είδη στην ησυχία τους, ώστε να έχουν κόσμο να σφάξουν σε 50.000 χρόνια, ο τωρινός κύκλος τι κάνει με αυτό το θέμα; Επικοινωνεί με αυτά τα είδη και αν όχι, γιατί; Τι πρόβλημα έχουν οι Krogan, λ.χ., να πάρουν τον κόσμο κάποιων πρωτόγονων, αν είναι κατάλληλος για κατοίκηση; Ακόμη και οι ούλτρα-ιμπεριαλιστές Protheans, πουθενά δεν εξηγείται γιατί άφησαν τα "ψάρια" τους Salarians ή τους Asari στην ησυχία τους (ειδικά εφόσον ο κόσμος των Asari ήταν τίγκα στο eezo, στοιχείο υπερπολύτιμο). Καμία εκμετάλλευση; Αυτοί, οι αδίστακτοι; Και οι προηγούμενοι αυτών; Το σεναριακό εύρημα του κύκλου και των Reapers ήταν προβληματικό, εξαρχής. Και νομίζω πως ο αχταρμάς που αντιμετωπίζουμε τώρα είναι, εν μέρει, αποτέλεσμα αυτού του προβληματικού σεναρίου.
Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 2 Απριλίου 2012 Moderators Δημοσ. 2 Απριλίου 2012 Edit: Άκυρο. Με έχετε μπερδέψει πια...
ex3Lmei Δημοσ. 2 Απριλίου 2012 Δημοσ. 2 Απριλίου 2012 @panther_512 Διαφωνώ, για τον εξής λόγο: Η κατάσταση στην τωρινό κύκλο, όπως περιγράφεται και στα 3 παιχνίδια της σειράς, εμφανίζει ένα απίστευτο land grabbing είτε στον απόηχο πολέμων, είτε μέσω διπλωματικών πρωτοβουλιών στο Citadel. Δεν παρουσιάζεται πουθενά προβληματισμός για το σεβασμό νοημόνων ειδών υπό ανάπτυξη (δεν αναφέρομαι σε επικοινωνία μόλις κάποιο είδος ανακαλύψει μόνο του ένα relay, όπως έγινε με τους ανθρώπους). Και πάλι, ας πούμε ότι ο γαλαξίας είναι απέραντος και υπάρχει χώρος και δεν μπαίνουν σε λεπτομέρεις. Αν κάθε 50.000 χρόνια οι Reapers εξοντώνουν από 20-30-100 είδη και πληθυσμούς τρισεκατομμυρίων (ο αριθμός των προηγούμενων κύκλων είναι άγνωστος) δεν προλαβαίνει να δημιουργηθεί νοήμων ζωή μετά από κάποιο καιρό. Σε κάποιους πλανήτες βλέπεις τετράποδα (ή εξάποδα) ζώα, αλλού αμοιβάδες ή φύκια που δημιουργούν τεράστιες αποικίες στους ωκεανούς. Άντε, στο τσακίρ κέφι, τίποτε yaghs. Κι αν οι Reapers αφήνουν "κάποια" είδη στην ησυχία τους, ώστε να έχουν κόσμο να σφάξουν σε 50.000 χρόνια, ο τωρινός κύκλος τι κάνει με αυτό το θέμα; Επικοινωνεί με αυτά τα είδη και αν όχι, γιατί; Τι πρόβλημα έχουν οι Krogan, λ.χ., να πάρουν τον κόσμο κάποιων πρωτόγονων, αν είναι κατάλληλος για κατοίκηση; Ακόμη και οι ούλτρα-ιμπεριαλιστές Protheans, πουθενά δεν εξηγείται γιατί άφησαν τα "ψάρια" τους Salarians ή τους Asari στην ησυχία τους (ειδικά εφόσον ο κόσμος των Asari ήταν τίγκα στο eezo, στοιχείο υπερπολύτιμο). Καμία εκμετάλλευση; Αυτοί, οι αδίστακτοι; Και οι προηγούμενοι αυτών; Το σεναριακό εύρημα του κύκλου και των Reapers ήταν προβληματικό, εξαρχής. Και νομίζω πως ο αχταρμάς που αντιμετωπίζουμε τώρα είναι, εν μέρει, αποτέλεσμα αυτού του προβληματικού σεναρίου. @Snoob Συμφωνω μιας και οταν μιλας για Races και Milky Way για τη πληρη λεπτομερεια και χωρις κανενα ιχνος plot holes θα επιτευχθει μετα απο 500 (παραδειγμα) trilogies!
panther_512 Δημοσ. 2 Απριλίου 2012 Δημοσ. 2 Απριλίου 2012 Λαμβάνοντας υπόψην τα δισεκκατομύρια αστρικά συστήματα και κατοικίσημους πλανήτες που ενδεχομένως υπάρχουν στο γαλαξία μας, είναι εκ φύσεως αδύνατο για τα λίγα είδη που κάνουν αστρικά ταξίδια να κυριαρχήσουν παντού σε 50,000 χρόνια. Ούτως ή άλλως θα έπρεπε να υπάρχουν σχεδόν παντού Mass Relays για να υπάρχει πρόσβαση σε κάθε αστρικό σύστημα, κάτι το οποίο δεν ισχύει. Όπως το βλέπω, πάντα σε κάθε κύκλο θα υπάρχουν είδη που θα μπορούν να σημειώσουν τεχνολογική ανάπτυξη. Και αν δεν προλάβαν να αναπτυχθούν αρκετά, τότε οι Reapers περνάνε μιά περαντζάδα, βλέπουν ότι όλα είναι ήσυχα, και φεύγουν χωρίς να πειράξουν κανένα
Super Moderators Snoob Δημοσ. 2 Απριλίου 2012 Super Moderators Δημοσ. 2 Απριλίου 2012 Μα, γι' αυτό ακριβώς μιλάω για σεναριακό πρόβλημα, εξαρχής. Για να φτάσει κανείς στο Citadel, που είναι η "παγίδα", υποτίθεται, που έχουν στήσει οι Reapers για να διαλύσουν όποιον αναπτυχθεί τόσο ώστε να κινδυνέψει να...αυτοκαταστραφεί δημιουργώντας synthetics που νομοτελειακά θα τον πολεμήσουν και θα τον εξοντώσουν (να το χαίρονται οι γονείς του το παλληκάρι που κατέβασε αυτή την εξήγηση-παπάντζα, ακυρώνοντας τους Geth) πρέπει να ανακαλύψει τα Mass Relays. Τα συστήματα που έχουν Mass Relays είναι ήδη αποικισμένα και πουθενά δεν υπάρχει αναφορά σε είδη που (σε μόλις 50.000 χρόνια) θα μπορούσαν να αναπτύξουν νοημοσύνη ικανή ώστε, με ένα σχετικό uplifting μέσω ανακάλυψης τύπου Άρη, να φτάσουν σε Mass Relay. Σίγουρα δεν υπάρχει τέτοιο είδος στο δικό μας σύστημα, ας πούμε. Άρα, το Charon Relay αχρηστεύεται για τον επόμενο κύκλο, ως πηγή νέας νοήμονας ζωής. Ακόμη κι αν λάβουμε υπόψη τα Mass Relays που δεν έχουν ενεργοποιηθεί γιατί είναι επίφοβο, άρα θεωρητικά θα μπορούσαν να οδηγούν σε συστήματα με νοήμονα ζωή, πάλι δεν έχουμε αρκετά Mass Relays ώστε κάθε 50.000 χρόνια να έχουν καινούργια σοδιά οι Reapers. Τους οποίους Reapers, δεν μπορούν να εξηγήσουν και κοτσάρουν το μόμολο και τη θεωρία περί καταπολέμησης του χάους μέσω προγραμματισμένων γενοκτονιών. Δεν ξέρω αν πράγματι είχαν συλλάβει το Mass Effect ως τριλογία (διαβάζω πως η παραγωγή του 3 ξεκίνησε πριν την κυκλοφορία του 2) αλλά μόνοι τους έμπλεξαν και επειδή δεν προλάβαιναν να ξεμπλέξουν κατέληξαν στην εύκολη λύση του deus ex machina (ή momolo ex Bioware) -και την κοφτή ανάσα στο τέλος.
ex3Lmei Δημοσ. 2 Απριλίου 2012 Δημοσ. 2 Απριλίου 2012 Μα, γι' αυτό ακριβώς μιλάω για σεναριακό πρόβλημα, εξαρχής. Εγω δε το λεω για σεναριακο προβλημα απο τη στιγμη που ποτε δεν ειπε η Bioware οτι δεν ασχολουμαστε με στο στορυ πια! Τοτε θα το κριτικαρω!
Super Moderators Snoob Δημοσ. 2 Απριλίου 2012 Super Moderators Δημοσ. 2 Απριλίου 2012 Διαφωνώ, το σεναριακό κενό είναι σεναριακό κενό, άσχετο αν η Bioware θα βγάλει ένα, δύο ή έκατο DLC. Ο κύκλος είναι πρόβλημα, δεν στέκει. Το ότι στο 2 έκοβες βόλτες με τρομοκράτες με τις ευλογίες της Alliance και του Council και στο 3 σου ζητάνε τα ρέστα είναι σεναριακό κενό. Το ότι ο αδίστακτος, πορωμένος Illusive Man που θυσίασε χιλιάδες σαν νέος Μένγκελε, αυτοκτονεί στο πιτς φιτίλι είναι σεναριακό κενό. Δεν μπορεί να φτιάχνεις έναν ήρωα που τα βάζει με όλους και με όλα και στο τέλος σαν άβουλο πλάσμα να αποδέχεται πως οι επιλογές του είναι: α) να εξοντώσει ΚΑΘΕ συνθετική ζωή, πετώντας στο καλάθι των αχρήστων τον αγώνα του για τους Geth, τον Legion, την Edi. β) να κυριαρχήσει πάνω στους Reapers, φέρνοντας υποτίθεται την ειρήνη. Πώς θα φέρει την ειρήνη, ακριβώς, αφού οι Reapers υποτίθεται πως δημιουργήθηκαν (από το momolo ex Bioware) για να εξοντώνουν τους οργανικούς προτού τους εξοντώσουν οι...συνθετικοί; γ) να πάρει την απόφαση, σε δευτερόλεπτα, να μετατρέψει κάθε DNA στο σύμπαν σε οργανικό-συνθετικό, αφού υποτίθεται πως η "synthesis" είναι η τελική λύση; Κι όλα αυτά τα δέχεται ασυζητητί ο άνθρωπος που διέλυσε τρεις Reapers από κοντά, που τερμάτισε πολέμους, που γιάτρεψε το genophage, που ένωσε όλο το Γαλαξία απέναντι στον κοινό εχθρό. Και, τελικά, το momolo ex Bioware σου λέει πως το πρόβλημα είναι ότι οι οργανικοί θα δημιουργήσουν συνθετικούς που θα τους εξοντώσουν; Δηλαδή λάθος εχθρό πολεμούσαμε τόσο καιρό; Ακόμη κι αν προσπεράσουμε όλα αυτά τα απίθανα, το γεγονός είναι ότι η επίσημη Bioware ρητά και κατηγορηματικά υποσχέθηκε απαντήσεις. Αυτές τις απαντήσεις όχι μόνο δεν τις έδωσε, αλλά κατόρθωσε να εισάγει νέο χαρακτήρα/παράμετρο στα τελευταία 5 λεπτά του παιχνιδιού. Και σαν να μην έφταναν όλα αυτά, το μόμολο σου λέει πως, όποιον κόκο (συγνώμη, λύση) κι αν επιλέξεις, εσύ πεθαίνεις, τελείωσες. Σου το λέει και το παιχνίδι (ο/η Sheppard τερμάτισε την απειλή των Reapers και έγινε θρύλος -σε ποιους, αφού ανατινάζονται τα Mass Relays; Πώς το έμαθαν οι άλλοι; Λεπτομέρειες.) Και αφού "έγινες θρύλος", παίρνεις και μια ανάσα διάρκειας μισού καρέ. Κι αυτό υποτίθεται πως είναι cliffhanger; Σεβαστό (λάθος, αξιοθαύμαστο) αν εσύ όλα αυτά βρίσκεις τρόπο να τα ερμηνεύσεις ή/και αποδεχτείς, εγώ τόση προχειρότητα δεν μπορώ να τη δικαιολογήσω, λυπάμαι.
ex3Lmei Δημοσ. 2 Απριλίου 2012 Δημοσ. 2 Απριλίου 2012 Διαφωνώ, το σεναριακό κενό είναι σεναριακό κενό, άσχετο αν η Bioware θα βγάλει ένα, δύο ή έκατο DLC. Ο κύκλος είναι πρόβλημα, δεν στέκει. Το ότι στο 2 έκοβες βόλτες με τρομοκράτες με τις ευλογίες της Alliance και του Council και στο 3 σου ζητάνε τα ρέστα είναι σεναριακό κενό. Το ότι ο αδίστακτος, πορωμένος Illusive Man που θυσίασε χιλιάδες σαν νέος Μένγκελε, αυτοκτονεί στο πιτς φιτίλι είναι σεναριακό κενό. Δεν μπορεί να φτιάχνεις έναν ήρωα που τα βάζει με όλους και με όλα και στο τέλος σαν άβουλο πλάσμα να αποδέχεται πως οι επιλογές του είναι: α) να εξοντώσει ΚΑΘΕ συνθετική ζωή, πετώντας στο καλάθι των αχρήστων τον αγώνα του για τους Geth, τον Legion, την Edi. β) να κυριαρχήσει πάνω στους Reapers, φέρνοντας υποτίθεται την ειρήνη. Πώς θα φέρει την ειρήνη, ακριβώς, αφού οι Reapers υποτίθεται πως δημιουργήθηκαν (από το momolo ex Bioware) για να εξοντώνουν τους οργανικούς προτού τους εξοντώσουν οι...συνθετικοί; γ) να πάρεις την απόφαση, σε δευτερόλεπτα, να μετατρέψεις κάθε DNA στο σύμπαν σε οργανικό-συνθετικό, αφού υποτίθεται πως η "synthesis" είναι η τελική λύση; Κι όλα αυτά τα δέχεται ασυζητητί ο άνθρωπος που διέλυσε τρεις Reapers από κοντά, που τερμάτισε πολέμους, που γιάτρεψε το genophage, που ένωσε όλο το Γαλαξία απέναντι στον κοινό εχθρό. Και, τελικά, το momolo ex Bioware σου λέει πως το πρόβλημα είναι ότι οι οργανικοί θα δημιουργήσουν συνθετικούς που θα τους εξοντώσουν; Δηλαδή λάθος εχθρό πολεμούσαμε τόσο καιρό; Ακόμη κι αν προσπεράσουμε όλα αυτά τα απίθανα, το γεγονός είναι ότι η επίσημη Bioware ρητά και κατηγορηματικά υποσχέθηκε απαντήσεις. Αυτές τις απαντήσεις όχι μόνο δεν τις έδωσε, αλλά κατόρθωσε να εισάγει νέο χαρακτήρα/παράμετρο στα τελευταία 5 λεπτά του παιχνιδιού. Εγω στεκω στα Bold με τα plot holes και εξαρχης εχουμε plot holes απο τη στιγμη που τα βλεπεις απο τη σκοπια του Sheppard! Μην αναλονωμαστε για το δεν τα ειπε, καταλαβαινω κατανοω αλλα δε τελειωσε το στορυ τελειωσε ενας κυκλος στορυ! Εμενα δεμου αυτοκτονησε ο Illusive man αλλα το σκοτωσα
Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 2 Απριλίου 2012 Moderators Δημοσ. 2 Απριλίου 2012 Μια άλλη ερώτηση, το "Final Hours of Mass Effect 3", το πήρε κανείς ή μόνο εγώ; Εγω στεκω στα Bold με τα plot holes και εξαρχης εχουμε plot holes απο τη στιγμη που τα βλεπεις απο τη σκοπια του Sheppard! Μην αναλονωμαστε για το δεν τα ειπε, καταλαβαινω κατανοω αλλα δε τελειωσε το στορυ τελειωσε ενας κυκλος στορυ! Δεν περιμένω να βγει νέο παιχνίδι για να μπαλώσουν ό,τι ήθελαν.
ex3Lmei Δημοσ. 2 Απριλίου 2012 Δημοσ. 2 Απριλίου 2012 Μια άλλη ερώτηση, το "Final Hours of Mass Effect 3", το πήρε κανείς ή μόνο εγώ; Δεν περιμένω να βγει νέο παιχνίδι για να μπαλώσουν ό,τι ήθελαν. Εξαρχης ειπαν οτι δεν τελειωσε...Καταλαβαινω αλλα εξαρχης ειχε plot holes απο mass effect 1...Πολλα εξηγει και με codex και secondary codex αρκετα οχι (ακομα τουλαχιστον)!
Super Moderators Snoob Δημοσ. 2 Απριλίου 2012 Super Moderators Δημοσ. 2 Απριλίου 2012 Όχι, δεν το έχω (εκτός κι αν είναι τίποτε στα extras του -προκλητικά φτωχού- collectors edition, δε θυμάμαι). App για iOS, Android είναι; Παρενθετικά, αυτό το τέλος δεν μπαλώνεται. Ή θα το αλλάξουν τελείως ή θα το αφήσουν. Πάντως, δε νομίζω ότι "ζητάω" πολλά επειδή θα ήθελα να δω τι απέγιναν οι σύμμαχοι και οι φίλοι μου, αντί να μου λέει ο πασπαρτού θυμόσοφος γέροντας πως έγινα θρύλος
Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 2 Απριλίου 2012 Moderators Δημοσ. 2 Απριλίου 2012 Το είχα ξαναβάλει http://me3finalhours.com/ Και έχει και για PC. Είναι 3$ ή 2,35 ευρώ περίπου. Συμφωνώ ότι δεν ζητάς πολλά κι εγώ (και αρκετοί άλλοι) το ίδιο θέλω.
ex3Lmei Δημοσ. 2 Απριλίου 2012 Δημοσ. 2 Απριλίου 2012 Ray Musyka : "You’ll hear more on this in April. We’re working hard to maintain the right balance between the artistic integrity of the original story while addressing the fan feedback we’ve received. This is in addition to our existing plan to continue providing new Mass Effect content and new full games, so rest assured that your journey in the Mass Effect universe can, and will, continue." To να βγαζετε τις κριτικες σας απο το να δημιουργησεις το κοσμο για να πειστεις που εξαρχης ειχε plot holes και ενα ενα απαντατε και με dlcs με normandy SR1 κ.α οπως καταλαβαινετε ειναι πιο γρηγορη η κριτικη! Εγω δε χανω τπτ απο τη προσπαθεια τοσων ανθρωπων της Bioware να φτιαξουν τοσους κοσμους !
mchls Δημοσ. 2 Απριλίου 2012 Δημοσ. 2 Απριλίου 2012 12 tips for improving your Mass Effect multiplayer game
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα