Προς το περιεχόμενο

Mass Effect 3


kostacurtas

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δεν είσαι ο μόνος.

 

Τέλος πάντων, επειδή ούτε χρόνος ούτε διάθεση υπάρχει για επόμενο playthrough, μέχρι τουλάχιστον να γίνει -αν γίνει- κάτι με το τέλος, μήπως ξέρει κάποιος να μου απαντήσει στο εξής:

 

 

Οι χαρακτήρες από τα DLC -όχι μόνο ο Legion αλλά και η Kasumi, o Zaeed κτλ.- αποτελλούν αναπόσπαστο κομμάτι του παιχνιδιού; Θέλω να πω, κάποιος που δεν έχει παίξει το 2 με αυτά τα DLC, τους βρίσκει μπροστά του στο 3, ό,τι και να γίνει;

 

Οχι, απλα οταν δεν υπαρχουν πρεπει να επιλέξεις ενα απο τα δυο asset των αποστολών. Δεν μπορείς δλδ να πάρεις και τα 2

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Βασικά, την ερώτηση την έκανα γιατί εξαρχής είχα σκαλώσει με το σενάριο του 3 και το πρώτο λογικό κενό:

 

 

Ο/H Sheppard έχει τεθεί στο περιθώριο, στην αρχή του 3, λόγω ενεργειών που έκανε στο Arrival DLC -την καταστροφή του Alpha Mass Relay και το βρήκα άσχημο που η λογική συνέχεια βασίζεται σε "προαιρετικό" υλικό.

 

Πάντως, μου άρεσε σε κάποια βίντεο που είδα το ότι εμφανίζεται και η Kelly Chambers στο Citadel, σε όσους πρόλαβαν να σώσουν ολόκληρο το πλήρωμα στο 2 -αυτό είναι το βασικό σημείο για το οποίο "μετανιώνω" στο πώς χειρίστηκα την ιστορία της τριλογίας, αλλά την πάτησα με τα loyalty missions, άργησα να τα ολοκληρώσω.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Snoob

 

 

Όχι. Αυτοί οι δύο εμφανίζονται σε δύο sub quests στη Citadel, η Kasumi με τον indoctrinated hanar ambassador και ο Zaeed με τον απαχθέντα volus ambassador. Αν έχουν γίνει imported εμφανίζονται και σου επιτρέπουν να έχεις και την πίτα ολόκληρη και το σκύλο χορτάτο, αν όχι διαλέγεις το Α ή το Β ενδεχόμενο.

 

Όλα τα άλλα party members εμφανίζονται ή δεν εμφανίζονται ανάλογα με τα imported saves, αλλά δυστυχώς δεν ξέρω τι γίνεται χωρίς αυτά. Μπορείς να τσεκάρεις στη Mass Effect Wiki, έχει τα πάντα.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

@Snoob

 

Αν δεν κάνω λάθος, στο περιθώριο πάει επειδή ήταν με τους Cerberus στο 2, αν δεν κάνεις το Arrival. Το Arrival γίνεται όπως και αν έχει, αλλά αν δεν το έκανες εσύ, τότε αυτοί που πήγαν είχαν αρκετές απώλειες ή κάτι τέτοιο απ' ότι είχα διαβάσει.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για το θεμα secondary codex και δε το περιμεναν για

mass relay destruction

to secondary codex->the reaper war-> desperate measures και φοτο για να τα εχετε ετοιμα μιας και το ξαναπαιζω με inported me2 characters (Δες φωτογραφια) και ειμαι Thessia.

 

Για το Sovereign (τεραστιο reaper) δειτε τo από 2:18 εως 2:43 για ποια "μύτη" μιλαω που στην αρχη οταν το επαιζα το ειχα plot hole γιατι εκατσε εκει; Για θέα ή κατι αλλο; To λεει το Mass effect 1 οχι περισσοτερο..το τελος του 3 το αποδεικνυει!

 

Mass Effect Gameplay Walkthrough - Part 43 Secure the Citadel

 

Αλλα κανεις δεν εκραξε για plot holes και στο mass effect 1 και στο mass effect 2 με τον illusive man για το που βρισκεται ακριβως(το εξηγει στο 3) ή για τα συντριμια του normandy SR1 που βγηκε DLC που λεει που ακριβως πηγαν.

 

Απαντηθηκαν μεσα σε εβδομαδες τα plot holes; H απαντηση ειναι εμφανεστατη οτι κανενα απο αυτα που ειπα και αλλα δε βγήκαν σε λιγες εβδομαδες! Κραξατε; Οχι! Σας ειπαν οτι τελειωσαν ολα και δεν ασχολουμαστε με Mass effect το team της bioware; Οχι και αφησε να εννοηθει και με το βιντεακι με αυτον που εκανε τη φωνη του Illusive Man πριν βγει το παιχνιδι!

post-111140-0-17798600-1333355970_thumb.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

@Snoob

 

Αν δεν κάνω λάθος, στο περιθώριο πάει επειδή ήταν με τους Cerberus στο 2, αν δεν κάνεις το Arrival. Το Arrival γίνεται όπως και αν έχει, αλλά αν δεν το έκανες εσύ, τότε αυτοί που πήγαν είχαν αρκετές απώλειες ή κάτι τέτοιο απ' ότι είχα διαβάσει.

 

 

Γενικά, είναι προβληματικό το σενάριο από το πρώτο μέρος, κιόλας.

 

 

Εγώ έπαιξα το Arrival DLC στο 2 και έκανα import το save, οπότε στο δικό μου παιχνίδι μου λένε ρητά πως δημιούργησα τεράστιο διπλωματικό θέμα με τους Batarians. "Ναι, μπράβο που εμπόδισες τους Collectors αλλά σε λένε war criminal κτλ." Δεν ξέρω τι θα μου έλεγαν αν δεν είχα αυτό το DLC, αλλά όπως και να το κάνουμε είναι παράξενο να σε μέμφονται για τη συνεργασία με τους Cerberus όταν όχι μόνο σε άφηναν να κόβεις βόλτες στο Citadel Space με σκάφος "τρομοκρατών" αλλά σου έδιναν αποστολές από τον αρχηγό του στόλου κτλ.

 

Τέλος πάντων, παρά τα σεναριακά "σκαλώματα" το 2 μου άρεσε πολύ, ειδικά το ότι στο τέλος κάθε επιλογή μετρούσε στο ποιος θα ζήσει. Και μακάρι να είχαν βρει τρόπο να χτίσουν στο 3 όλες τις αποστολές έτσι ώστε να αξιοποιείς κάθε μέλος της ομάδας ή όσα ήθελες να ρισκάρεις -πάντα με κίνδυνο να χάσεις κάποιους αν κάνεις λάθος επιλογές.

 

Από την άλλη, να βγάζω σεργιάνι τον τελευταίο Prothean στο Citadel και ο κόσμος να μας μιλάει σαν να μην τρέχει τίποτε, είναι τελείως άσχετο. Θα έπρεπε, όπως υπάρχουν default χαρακτήρες σε κάποιες αποστολές, να υπήρχαν και χαρακτήρες που δε θα μπορούσες να τους χρησιμοποιήσεις ή να υπήρχε μεγάλο ρίσκο αν το έκανες.

 

Γενικά, το παιχνίδι μετά το 2 θεωρούσα πως θα έπαιρνε εξαιρετική τροπή, τόσο στη διαχείριση της ομάδας όσο και στη συνθετότητα των αποστολών -για κάποιο λόγο, ας πούμε, νόμιζα πως θα είχες τρόπο να διαθέσεις τα war assets (ρισκάροντας να χάσεις κάποια για μεγαλύτερο κέρδος) κατά την κρίση σου στην πορεία: κρατάς την Kasumi, ας πούμε, ώστε να έχεις μικρότερο ρίσκο σε κάποιες αποστολές ή τη στέλνεις στο Crucible για να ενισχύσεις την έρευνα εκεί;

 

Πάρα πολλές προοπτικές υπήρχαν, στη βάση και τη λογική της αποστολής αυτοκτονίας του 2, και δεν έκαναν τίποτε. Και στο τέλος, για ανταμοιβή, το μόμολο. Κρίμα.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Τα συντρίμμια του SR1 και ο ήλιος του Illusive Man δεν μας πείραξαν γιατί

 

Δεν έβγαλε μετά η BioWare "Final Hours of ME2" να πει "οκ, τελικά δεν θα δώσουμε απαντήσεις" που μας έλεγαν συνέχεια σε interviews καιρό τώρα και επίσης δεν είχαν σχέση με την μοίρα του γαλαξία και των squadmates.

 

Και αν ψάχνουμε για Plot holes κλπ, γενικά θα βρούμε, αλλά άλλο να λέμε για τον ήλιο (ο οποίος άλλαζε και χρώμα στο τέλος ανάλογα με το αν διέλυσες ή όχι την Collector base) ή για το τι έγιναν οι χαρακτήρες που 3 παιχνίδια είμασταν μαζί τους.

 

Επίσης, αν θες μεγάλο "τι έγινε με αυτό;" = Haestrom.

 

Αλλά το εξήγησαν ότι έγιναν retcon τα τέλη και ενώ θα είχαν σχέση με αυτό, άλλαξαν ιδέα.

 

 

@Snoob

 

Με "hack" μπορούσες να έχεις τον Legion από νωρίτερα στο ΜΕ2 και να τον πας στο Migrant Fleet όπου είχαν και ανάλογες απαντήσεις. Αλλά φυσικά, επειδή είσαι ο Shepard, δεν τον κάνουν exterminate on sight που θα ήταν το Quarian-ίστικο. :P

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έλα ρε ex3Lmei, δεν χρυσώνεται το χάπι όσο και αν προσπαθούμε.

 

Το οποιοδήποτε plot hole και αν θέλουμε να βρούμε στα 1 και 2, δεν συγκρίνονται με τη πατατιά του 3ου.

 

Μιλάμε μακράν για το χειρότερο τέλος σε παιχνίδι, μετά από KOTOR 2 και ίσως Darkseed 2.

 

Και είναι πραγματικά ανούσιο να επικαλούμαστε second και triple codex για να δικαιολογήσουμε τα αδικαιολόγητα plot holes και plot paradoxes.

 

Δηλαδή η εταιρία έβγαλε ένα παιχνίδι 90 και βάλε συνολικά ωρών, σε ένα εύρος 5 ετών, ώστε το τέλος να το κατανοήσουν μόνο αυτοί που διαβάζαν τα "ψιλά γράμματα" στο πίσω μέρος του μενού?

 

Το θέμα είναι ότι ακόμα και αν δεχτούμε το τέλος αυτό, το γεγονός ότι σου χαλάει τη διάθεση με ανεξήγητες WTF στιγμές, αποτελεί αποτυχία.

 

Ούτως ή άλλως, τα τελευταία 10 λεπτά είναι επακριβές copy-paste από γνωστή ταινία και γνωστό παιχνίδι.

 

 

ειδικά η αντιγραφή των 3 επιλογών που έχεις από τις επιλογές του Deus Ex 1 ήταν κραυγαλέα

 

 

 

'Oταν τόσος κόσμος παραπονιέται για κακοφτιαγμένο τέλος, το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι να αξιοποιήσεις τη κριτική αυτή, διότι προφανώς εκ του αποτελέσματος κάπου έκανες λάθος.

 

Ο Esther Dyson είπε:

 

"Οι εταιρίες και οι ηγέτες εταιριών που θέλουν να πετύχουν στο μέλλον, θα πρέπει να μάθουν να δέχονται και να ανταποκρίνονται στη κριτική, παρά να προσπαθούν να την συντρήψουν. Θα πρέπει να μάθουν να προσαρμόζονται σε αυτό που δεν μπορούν πλέον να ελέγξουν"

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Edit 2:

 

Τι λέει το Codex (δεν είμαι στο σπίτι) για

την έκρηξη των Mass Relays;

 

Έβαλες φωτογραφία και κόβει που λέει το τι θα γίνει.

 

Εσύ κολλάς ότι τα Mass Relays σκάνε και διαλύουν τα πάντα ή σκάνε και δεν διαλύουν τα πάντα;

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Edit 2:

 

Τι λέει το Codex (δεν είμαι στο σπίτι) για

την έκρηξη των Mass Relays;

 

Έβαλες φωτογραφία και κόβει που λέει το τι θα γίνει.

 

Εσύ κολλάς ότι τα Mass Relays σκάνε και διαλύουν τα πάντα ή σκάνε και δεν διαλύουν τα πάντα;

 

 

Τα τελοι του 3 ειναι σιγουρο οτι δε διαλύουν τελικα τα παντα αφου μενει μια ζωη τουλαχιστον.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

@Snoob

 

Με "hack" μπορούσες να έχεις τον Legion από νωρίτερα στο ΜΕ2 και να τον πας στο Migrant Fleet όπου είχαν και ανάλογες απαντήσεις. Αλλά φυσικά, επειδή είσαι ο Shepard, δεν τον κάνουν exterminate on sight που θα ήταν το Quarian-ίστικο. :P

 

 

 

 

Αυτό που λες με τον Legion μου το ανέφερε ο αδερφός μου, πήγε με την Tali στην αποστολή εκεί και είχαν φρίξει όλοι. "Να, απόδειξη της προδοσίας της" κτλ. Ωραίες καταστάσεις.

 

Εξαιρετικός χαρακτήρας ο Legion και για μένα αναξιοποίητος σε μεγάλο βαθμό. Τελείως cameo στο 3, στο 2 τρέχεις για να προλάβεις το loyalty mission αν θες να σώσεις όλο το πλήρωμα.

 

Γενικά, άπειρα πράγματα θα μπορούσαν να κάνουν αν ήθελαν: η επίθεση στη βάση του Cerberus άξιζε για τελική μάχη ενός παιχνιδιού από μόνη της, όχι το πασάλειμα του "ανοίγω τρύπα με το fighter και ω του θαύματος φτάνω εκεί που πρέπει". Για να μην αναφερθώ στην πατατιά του tracker που έβαλαν στον Kai Leng. Δηλαδή, η οργάνωση με τα άπειρα front operations, με κατασκόπους και λεφτά άφθονα, την πάτησε από ένα tracker.

 

Την ίδια προχειρότητα είχαν δείξει και στο 2 με την "αποκάλυψη" του Shadow Brocker (τώρα που το θυμήθηκα, στο 3 γιατί ο Barla Von σου μιλάει σαν να μη σε έχει ξαναδεί; Ήταν ο πρώτος πράκτορας του Brocker που γνώριζες στο 1...) Ο τύπος που κρατούσε από τις κοντές τρίχες το σύμπαν και πουλούσε πληροφορίες παντού, αποκαλύφτηκε σε χρόνο dt.

 

Κι έτσι καταλλήγω στο ότι εν πολλοίς τα προβλήματα εξηγούνται από το ότι έστησαν έναν πελώριο κόσμο και δεν είχαν αρκετό χρόνο για να τον αναπτύξουν σωστά: βρήκαν οι Cerberus ζωντανό Prothean και τον έχουν παρατήσει αφύλαχτο, κόβεις βόλτες εκεί γύρω και μετά τρέχουν να σε προλάβουν. Απίθανες καταστάσεις. Βγαίνει ο άλλος από κρύο-στάση 50.000 ετών και παίζει μπουνίδια. Στα 2 λεπτά σου μιλάει, γιατί σε άγγιξε και πήρε όλες τις πληροφορίες.

 

Είναι κρίμα που ένας τόσο πλούσιος κόσμος (με τις δεδομένες σεναριακές αδυναμίες, άκου 50.000 χρόνια κύκλος) συμπιέστηκε τόσο βάναυσα. Και να πεις ότι δεν είχαν οικονομική επιτυχία ώστε να το ψάξουν περισσότερο...

 

 

Τα έχουν κάνει μαντάρα οι άνθρωποι: στο 2 αναφέρουν ρητά ότι:

 

 

Η καταστροφή ενός Mass Relay εκλύει τόση ενέργεια ώστε σαρώνει ολόκληρο το ηλιακό σύστημα στο οποίο βρίσκεται. Στο "τέλος" του 3 καταστρέφονται ΟΛΑ τα Mass Relays, μένουν αμανάτι οι σύμμαχοι όλοι αποκλεισμένοι στη ηλιακό μας σύστημα (άρα πεθαίνουν, αφού καταστρέφεται και το Charon Relay, άρα πάει και η Γη που πασχίζαμε να σώσουμε).

 

Εκτός κι αν βρεθεί κάποιος να πει σοβαρά πως άλλη η καταστροφή του Mass Relay στο Arrival και άλλη στο "τέλος" του 3, όπου η ενέργεια (πράσινη, μπλε και κόκκινη, ω πλούτος επιλογών!) είναι τόσο τεράστια ώστε διασχίζει το γαλαξία (με λεπτομέρειες του στυλ "τι απογίνονται οι πλανήτες και τα αστέρια που βρίσκονται στην ευθεία που τραβάει το Γαλαξιακό Αριέλ καθώς περνάει από το ένα Mass Relay στο άλλο;" δε θα ασχοληθώ, in codex we trust).

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Ο κύκλος των 50,000 χρόνων δεν είναι πρόβλημα, διότι αφορά μόνο τα είδη που έχουν αναπτυχθεί σε τέτοιο βαθμό, που να είναι ικανά να φτιάξουν συνθετική νοημοσύνη.

 

Οπότε ένα είδος μπορεί να έχει και 1,000,000 χρόνια που λέει ο λόγος εξελικτική πορεία και να μή δούν ποτέ τους reapers

 

Αντίθετα, ο κύκλος των 50,000 χρόνων μπορεί να θεωρηθεί πολύ μεγάλος, μιας και η τεχνολογική ανάπτυξη από ένα σημείο και μετά, ανεβαίνει γεωμετρικά, με αποτέλεσμα να προκύψει παντοδύναμη συνθετική νοημοσύνη, που θα αρχίσει να καταστρέφει τους οργανικούς, πρίν να προλάβουν να έρθουν οι reapers για να καταστρέψουν τους οργανικούς.

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

 

Δηλαδή, η οργάνωση με τα άπειρα front operations, με κατασκόπους και λεφτά άφθονα, την πάτησε από ένα tracker.

 

 

Και μην ξεχνάς ότι το tracker το έβαλε η Miranda, που ήξερε (εισαγωγή ΜΕ2 που είναι δίπλα στον TIM) που βρίσκεται η βάση. :P

Αλλά πες ότι πάει από ήλιο σε ήλιο για παραθερισμό. :P

 

 

 

τώρα που το θυμήθηκα, στο 3 γιατί ο Barla Von σου μιλάει σαν να μη σε έχει ξαναδεί;

 

 

Εμένα με θυμήθηκε πάντως, απλά δεν μίλησε πολύ.

 

 

@Panther_512

 

Φαντάζεσαι να κάνουν λάθος το timing οι Reapers και να μην έχει μείνει τίποτα; :P

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

 

Αντίθετα, ο κύκλος των 50,000 χρόνων μπορεί να θεωρηθεί πολύ μεγάλος, μιας και η τεχνολογική ανάπτυξη από ένα σημείο και μετά, ανεβαίνει γεωμετρικά, με αποτέλεσμα να προκύψει παντοδύναμη συνθετική νοημοσύνη, που θα αρχίσει να καταστρέφει τους οργανικούς, πρίν να προλάβουν να έρθουν οι reapers για να καταστρέψουν τους οργανικούς.

 

 

 

 

Η...

παντοδυναμη synthetics νοημοσυνη

δεν αφορα τους Reapers μιας και στο wiki λεει για machine race.. To λεω ξανα για να γινουμε πιο ξεκαθαροι για το τι εννοουμε!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...