Προς το περιεχόμενο

Mass Effect 3


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Moderators
Δημοσ.

 

Δεν παύει να είναι όμως από τα τελευταία μέρη του παιχνιδιού, οπότε συνεχίζει να είναι spoiler...

+ ότι λες για τα goodbyes. Και οκ, δεν είναι οι μελλοθάνατοι, αφού το αμόρε σου λέει πάντα να γυρίσεις, κλπ και γενικά όλοι είναι hopeful. Δεν διάβασαν το σενάριο φαίνεται. :P

 

Δημοσ.

 

Το πρόβλημα δεν είναι τόσο για την πατάτα τέλος.

 

Το πρόβλημα είναι ότι μας υποσχέθηκαν ότι ότι επιλογή κάναμε θα είχε επίδραση στον τερματισμό.

 

Πέθανε ο Mordrin, κρατάω άλλο save.

 

Πεθαίνει η Tali, κρατάω άλλο save.

 

Παίρνω μαζί στο τέλος Liara kai Garus, κρατάω άλλο save.

 

Τώρα ας μου εξηγήσει κάποιος αν μπορεί τι επίδραση είχαν οι επιλογές μου γιατί θα τρελαθώ.

 

Αφού τους πήρα μαζί (Liara kai Garus) μου πως στο διάολο εμφανίστηκαν μαζί με τον Joker στο τέλος. Ήταν μαζί του στο Normandy και έτρεχαν να φύγουν να σωθούν; Με παράτησαν μόλις με χτύπησε η ακτίνα του Reaper; Και πώς πρόλαβαν και έφυγαν; Τους διακτίνισε ο κάπταιν Κερκ που ήρθε από το παράλληλο σύμπαν γιατί είχα ανεβάσει αρκετά τα War Assets;

 

Και να ήταν μόνο αυτό.

 

Ναι συμφωνώ ότι ότι επιλογή είχα κάνει στα προηγούμενα παιχνίδια είχε αποτέλεσμα καθώς η ιστορία θα εξελιχθεί διαφορετικά για τον καθένα. Κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού άλλοι θα δούνε πράγματα που άλλοι τα έχουν μπλοκάρει ακόμη και από το πρώτο παιχνίδι με τις επιλογές τους και το ανάποδο.

 

ΑΛΛΑ.

Μιλάω με το παιδί από την Πάτρα εεεε από τα άστρα(που ούτε αυτό είναι γιατί μιλάω με το citadel αλλά έπρεπε να το κάνουνε συναισθηματικό και καλά).

 

ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η Γ@Μ..ΝΗ ΡΟΔΕΛΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ;

 

Γαμιέται το σύμπαν και κάθομαι στο μπαρ να απαντάω στις ερωτήσεις του ηλίθιου ρομπότ, τρέχω να βρω ότι έχει κ@..λωσει ο κάθε π@π.ρας να του βρώ, μιλάω περί ανέμων και υδάτων με τον κάθε άσχετο αλλά δεν μπορώ να κάνω ΜΙΑ καταραμένη ερώτηση στην κρισιμότερη στιγμή μετά από 50 ώρες ιστορίας;

 

Δημοσ.
Το Storytelling πάει σίγουρα μπροστά, όπως πολύ πίσω πάει το gameplay. Δεν είναι η αποτυχία του Dragon Age 2, αλλά η υπεραπλούστευση δεν μπορεί να βρίσκει σύμφωνους τους πάντες.

 

Διαφωνώ στο gameplay. Εχει βελτιωθεί αρκετα από το ME2 στην κινηση και customization! Οσον αφορα για το στοχο των biotics δυναμεων ναι αφαιρεθηκε δυστυχως ή ευτυχως διοτι εγινε πιο αμεσο...Τα puzzle θέματα για να ανοιξεις μια πόρτα λείπει αλλα συμπληρώνει στις ευρεσεις των side quests maps(όχι side quest)

το μόνο προβλημα που εχω δει μεχρι στιγμης είναι η Dekuuna για τους elcor κυριως και ισως κι αλλα τετοια

.

  • Moderators
Δημοσ.

 

Το πρόβλημα δεν είναι τόσο για την πατάτα τέλος.

 

Το πρόβλημα είναι ότι μας υποσχέθηκαν ότι ότι επιλογή κάναμε θα είχε επίδραση στον τερματισμό.

 

Πέθανε ο Mordrin, κρατάω άλλο save.

 

Πεθαίνει η Tali, κρατάω άλλο save.

 

Παίρνω μαζί στο τέλος Liara kai Garus, κρατάω άλλο save.

 

Τώρα ας μου εξηγήσει κάποιος αν μπορεί τι επίδραση είχαν οι επιλογές μου γιατί θα τρελαθώ.

 

Αφού τους πήρα μαζί (Liara kai Garus) μου πως στο διάολο εμφανίστηκαν μαζί με τον Joker στο τέλος. Ήταν μαζί του στο Normandy και έτρεχαν να φύγουν να σωθούν; Με παράτησαν μόλις με χτύπησε η ακτίνα του Reaper; Και πώς πρόλαβαν και έφυγαν; Τους διακτίνισε ο κάπταιν Κερκ που ήρθε από το παράλληλο σύμπαν γιατί είχα ανεβάσει αρκετά τα War Assets;

 

Και να ήταν μόνο αυτό.

 

Ναι συμφωνώ ότι ότι επιλογή είχα κάνει στα προηγούμενα παιχνίδια είχε αποτέλεσμα καθώς η ιστορία θα εξελιχθεί διαφορετικά για τον καθένα. Κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού άλλοι θα δούνε πράγματα που άλλοι τα έχουν μπλοκάρει ακόμη και από το πρώτο παιχνίδι με τις επιλογές τους και το ανάποδο.

 

ΑΛΛΑ.

Μιλάω με το παιδί από την Πάτρα εεεε από τα άστρα(που ούτε αυτό είναι γιατί μιλάω με το citadel αλλά έπρεπε να το κάνουνε συναισθηματικό και καλά).

 

ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η Γ@Μ..ΝΗ ΡΟΔΕΛΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ;

 

Γαμιέται το σύμπαν και κάθομαι στο μπαρ να απαντάω στις ερωτήσεις του ηλίθιου ρομπότ, τρέχω να βρω ότι έχει κ@..λωσει ο κάθε π@π.ρας να του βρώ, μιλάω περί ανέμων και υδάτων με τον κάθε άσχετο αλλά δεν μπορώ να κάνω ΜΙΑ καταραμένη ερώτηση στην κρισιμότερη στιγμή μετά από 50 ώρες ιστορίας;

 

 

 

Γι'αυτά ακριβώς φωνάζει ο κόσμος κυρίως. :)

Tα plot holes και τα broken promises. Αν πας στο BSN θα δεις. Κάνε join και τον "στόλο". ;)

 

Δημοσ.

Πρεπει να σκεφτείς όμως και τις δυνατότητες των υπολογιστών, την εποχή του baldurs gate. Ούτε τρισδιαστατα γραφικά δεν υπήρχαν τότε, που να κάνουν ένα rpg να έχει και λίγο δράση. Θυμάμαι την υπεροχή ιστορία του, αλλα οι μάχες ήταν μόνο τομές και βαρετες.

 

Παιδιά, δεν είναι δυνατόν να συγκρίνεται παιχνίδια τόσο διαφορετικών χρονολογιων. Ας ξεκολλήσουμε κάποτε απο το baldurs gate...δεν τελείωσαν τα rpg εκει.

 

 

Υ.γ.

Θυμάμαι διάβαζα σε περιοδικά τότε, πόσο rpg ΔΕΝ είναι το baldurs gate, γιατι δεν έμοιαζε το eye of the beholder κτλ. Το οποίο με τη σειρά του, το συγκριναν με αντίστοιχα πιο παλιά κτλ...

 

μια χαρά δυνατότητες είχαν τα pc τότε, πολλά rpg πριν το bg είχαν δράση-real time μάχες, πχ dungeon master, τα eob, τα lol, τα underworld που μάλιστα ήταν 3d (απλά το δούλευε η cpu το 3d), τo 3d δεν έφερε καμιά επανάσταση πέρα απ'τα γραφικά. Το gameplay τους δεν έχει αλλάξει κατά βάση εδώ και δεκαετίες, τώρα αν η χ εταιρεία αποφάσισε να χυμήξει σε άλλο κοινό έχοντας ήδη την καβάντζα των rplayers απ΄το 1 είναι άλλο καπέλο, δεν πρόκειται για εξέλιξη αλλά για μετάλλαξη, και αυτό καυτηριάζουν πολλοί..

Δημοσ.

Το review του Alithinou 2 σελίδες πρίν με κάλυψε πλήρως.

 

Επίσης τα side quests τύπου "κρυφακούω συζητήσεις άλλων και μετά κυριολεκτικά ψάχνομαι στο γαλαξία να τους βρώ αυτό που συζητούσαν", πραγματικά καταστρέφει όλο το immersion.

 

Πολλά θα ήθελα να ήταν διαφορετικά στο παιχνίδι, για να το εξυψώσουν στα ίδια επίπεδα με την ιστορία του.

 

Τα πιό σημαντικά για μένα όμως είναι:

(1) Η ιστορία είναι κατώτερου επιπέδου σε σχέση με τα προηγούμενα.

- Η απόλυτη γραμμικότητα στις πίστες και το ασφικτικά μικρό τους μέγεθος στις πλείστες των περιπτώσεων.

- Τα προαναφερθέντα πάρα πολλά side-quests, τα οποία μετατρέπουν το παιχνίδι σε αγγαρεία, αλλά πρέπει να τα κάνεις, αν θές καλό τέλος. Κυριολεκτικά fillers...

- Η απόλυτη προσύλωση στις cover and shoot αποστολές. Δεν υπάρχουν άλλου τύπου αποστολές, πέραν ελαχίστων μικροεξαιρέσεων.

- Ήθελα περισσότερο customization στο χαρακτήρα μου και πιό ουσιαστική επίδραση των χαρακτηριστικών σου στο περιβάλλον. Στις μάχες για παράδειγμα, από την αρχή που παίζω, κάνω spam singularity και wasp. Όλα τα άλλα είναι άχρηστα και το παιχνίδι δεν με ωθεί να χρησιμοποιήσω στρατηγική. Είναι τελείως mindless η όλη φάση, ακόμα και στα υψηλότερα επίπεδα δυσκολίας...

 

Κυριολεκτικά "προσπερνάω" τις αποστολές για να απολαύσω την ιστορία.

 

Εξού και το interactive story. Αυτό μου περνάει εμένα. RPG/Hybrid ή όπως αλλιώς θέλετε να το πείτε δέν είναι.

 

Πρέπει να ομολογήσω όμως ότι κανένα παιχνίδι της σειράς δεν μου "έκατσε" ώς αριστούργημα (εκτός ίσως από το πρώτο). Η ιστορία είναι που πραγματικά με κρατάει. Καί στα 3 το gameplay μπορούσε να είναι ανώτερο. Το fun factor των αποστολών, ειδικότερα του 3ου το βρίσκω ιδιαίτερα χαμηλό.

 

PS: Το παιχνίδι δεν το έχω τερματίσει ακόμα, οπότε η άποψή μου μπορεί να αλλάξει, αν και από πλευράς gameplay το κόβω λίγο δύσκολο.

 

Συμφωνώ σε πάρα πολλά, ειδικά σε αυτό που μάρκαρα με bold. Η μεγάλη απλούστευση των RP στοιχείων φαίνεται έντονα και στο πλήθος των paragon / renegade επιλογών κατά τα cutscenes (τις ψάχνεις με το ντουφέκι) και στα dialogue trees, που συνήθως αποτελούνται από...2 επιλογές, την paragon και τη renegade. Ώρες ώρες νιώθω λες και βλέπω interactive movie ή να διαβάζω κανένα από εκείνα τα βιβλία που στο τέλος της σελίδας σου έλεγε "αν θες να κάνεις το Α πήγαινε στη σελίδα 5, αν θες το Β πήγαινε στη σελίδα 8". Αν δεν ήταν τόσο μεγάλος ο σεβασμός της Bioware στον κόσμο που δημιούργησε θα δήλωνα εξοργισμένος, τώρα λέω πως σώζεται από μερικά πολύ ωραία set pieces. Ούτε σύγκριση βέβαια με το 2 ή πολύ περισσότερο τα Witcher και τον τρόπο που διαχειρήστηκαν το ίδιο θέμα. Το ιδανικό θα ήταν διαφορετικά κομμάτια να γίνονται προσβάσιμα ανά κύρια επιλογή από import, αλλά η σύγχρονη Bioware δεν τα κάνει αυτά.

 

Εκεί που διαφωνώ είναι στο (1). Ούτε κι εγώ έχω τερματίσει το παιχνίδι αλλά είμαι της γνώμης πως το σενάριο υπηρετεί ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΑ την έννοια του τέλους της τριλογίας - όλοι και όλα έχουν κάποια μικρή ή μεγάλη θέση, και με δεδομένο πως είναι παιχνίδι και όχι τουβλάκια Lego μου φαίνεται πολύ καλή η ιστορία. Εντάξει, είναι λίγο σε φάση "να μαζέψουμε καμιά σαρανταριά νοματαίους να πάμε να δείρουμε" αλλά και το 2 έτσι ήταν.

 

Διαφωνώ επίσης στο immersion λόγω των διαλόγων που κρυφακούς, είμαι της αντίθετης γνώμης. Ζωντανεύει τον κόσμο και δίνει καλή αφορμή για scanning στους πλανήτες (η καλύτερη εφαρμογή της σειράς). Έχει αρκετό πήγαινε - έλα βέβαια και μένεις με ένα σωρό πράγματα στο log γιατί οι αντίστοιχες περιοχές δεν έχουν ανοίξει, αλλά έχουμε δει και χειρότερα. Νομίζω πως σε εκνευρίζει τόσο επειδή δεν αναφέρεται ΠΟΥΘΕΝΑ στο Journal πού είναι τί, ακόμα και αν το έχεις ακούσει in-game.

Δημοσ.

Τα σχόλιά μου για την ιστορία έχουν να κάνουν με τρανταχτά σεναριακά κενά και παραδοξότητες που έχουν ήδη αναφερθεί 2 σελίδες πρίν, όπως και ο απο μηχανής θεός που βρέθηκε στο 3ο μέρος της σειράς.

 

Σίγουρα η ιστορία μπορούσε να διαμορφωθεί καλύτερα. Εννοείται πως δεν θεωρώ την ιστορία άσχημη. Απλώς τα προηγούμενα παιχνίδια σαν να ήταν καλύτερα.

 

Επίσης τα side-quests και ο τρόπος που σου δίνονται είναι πραγματικά γελοία, αν τα δείς από το οπτικό πρίσμα που σου δίνει το ίδιο το παιχνίδι.

 

Δηλαδή ο κόσμος χάνεται, κάθε λεπτό που περνά χάνεται κόσμος, και εσύ αρμενίζεις στην άκρη του γαλαξία, να βρείς ένα βιβλίο, για το οποίο έμαθες από κάποιο περαστικό που το ανέφερε στο κινητό του που μιλούσε με άλλον.

 

Ε, εντάξει, όπως και να το κάνεις το πράγμα είναι γελοίο. Θα μπορούσαν να σου πλασάρουν την ίδια αποστολή 1000 φορές πιό πειστικά.

 

Είναι λές και βαριόντουσαν ή δεν είχαν χρόνο να φτιάξουν άλλα conversation scenes και πετάξαν με αυτό το τρόπο δεκάδες αποστολές από δώ και από κεί.

 

Πραγματικά μου καταστρέφει το παιχνίδι η παραπάνω φάση και μου χτυπάει πιό άσχημα από οποιοδήποτε άλλο αρνητικό ανέφερα...

 

PS: Στο journal αναφέρονται τα πλανητικά συστήματα στα οποία βρίσκονται τα αντικείμενα, εκτός ελάχιστων εξαιρέσεων. Απλώς εξερευνάς τα νέα πλανητικά συστήματα που σου ανοίγονται κάθε φορά και τέλος.

Δημοσ.

Παίδες επειδή δεν έχω τα saves από το Mass Effect 2 ,έκανα νέο χαραχτήρα adept με combat loss τον Kaiden Alenko.Οι υπόλοιποι από το ΜΕ 2 θα ζούνε στην συνέχεια του παιχνιδιού ???

Όταν τερμάτισα το 2 στην τελευταία αποστολή δεν πέθανε κανείς...

O Garus ,o Grunt ,o Mordin,η Miranda,η Samara,η Tali και ο Thane Crios υπάρχουν στο ME 3 ?

Δημοσ.

Παίδες επειδή δεν έχω τα saves από το Mass Effect 2 ,έκανα νέο χαραχτήρα adept με combat loss τον Kaiden Alenko.Οι υπόλοιποι από το ΜΕ 2 θα ζούνε στην συνέχεια του παιχνιδιού ???

Όταν τερμάτισα το 2 στην τελευταία αποστολή δεν πέθανε κανείς...

O Garus ,o Grunt ,o Mordin,η Miranda,η Samara,η Tali και ο Thane Crios υπάρχουν στο ME 3 ?

 

Θα είναι spoiler αν σου πουμε ποιοι θα είναι αλλα σιγουρα θα ικανοποιηθεις καθως δε τα αφησε μετεωρα. Το πόσο θα ικανοποιηθεις... ας το απολαυσεις καλύτερα.

Δημοσ.

 

Δεν παύει να είναι όμως από τα τελευταία μέρη του παιχνιδιού, οπότε συνεχίζει να είναι spoiler...

+ ότι λες για τα goodbyes. Και οκ, δεν είναι οι μελλοθάνατοι, αφού το αμόρε σου λέει πάντα να γυρίσεις, κλπ και γενικά όλοι είναι hopeful. Δεν διάβασαν το σενάριο φαίνεται. :P

 

 

 

αφου κλαψομουνιαζανε ολοι μωρε :mrgreen:

 

Δημοσ.

@polonos1313

 

Αν ξεκινήσεις νέο στο 3, τότε πολλοί του 2 δεν θα υπάρχουν, απ' όσο ξέρω.

 

Νεο παιζω παιχνιδι και εχω δει αρκετους!

 

Το inport 2 saves μαλλον θέλει και το παιχνιδι εγκατεστημενο για να το δεχθει..Το εκανα δε χιλιους τροπους αλλα τζίφος.. Θα το βαλω και το 2 πάλι αν βρω χρόνο.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...