Προς το περιεχόμενο

Mass Effect 3


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Πρεπει να σκεφτείς όμως και τις δυνατότητες των υπολογιστών, την εποχή του baldurs gate. Ούτε τρισδιαστατα γραφικά δεν υπήρχαν τότε, που να κάνουν ένα rpg να έχει και λίγο δράση. Θυμάμαι την υπεροχή ιστορία του, αλλα οι μάχες ήταν μόνο τομές και βαρετες.

 

Παιδιά, δεν είναι δυνατόν να συγκρίνεται παιχνίδια τόσο διαφορετικών χρονολογιων. Ας ξεκολλήσουμε κάποτε απο το baldurs gate...δεν τελείωσαν τα rpg εκει.

 

 

Υ.γ.

Θυμάμαι διάβαζα σε περιοδικά τότε, πόσο rpg ΔΕΝ είναι το baldurs gate, γιατι δεν έμοιαζε το eye of the beholder κτλ. Το οποίο με τη σειρά του, το συγκριναν με αντίστοιχα πιο παλιά κτλ...

  • Moderators
Δημοσ.

Το τερμάτισα κι εγώ παρόλο που ο GhostRider μου είπε να το κάνω Uninstall επειδή δεν έχω παίξει τα 2 προηγούμενα.

 

Σου είπα για ποιους λόγους να το κάνεις uninstall. Αφού φάνηκε πως δεν θα σου αρέσει.

 

Οι fans που έχουν παίξει τα προηγούμενα, αξίζει να παίξουν μέχρι τέλους φυσικά, αλλά εσύ βρε μαν, εκτός του ότι ξεκίνησες από το 3 (που έτσι χάνεις πολλούς παλιούς χαρακτήρες), δεν σου άρεσε από την αρχή, απλά κακό σε σένα έκανες. :/

 

Τώρα για το πόσο καλό shooter ή όχι είναι, τι να πω. Εμένα οκ μου φάνηκε πάλι, ούτε κάτι φοβερό, ούτε κάτι τραγικό.

 

Εγώ (όπως και οι περισσότεροι νομίζω) την ιστορία ήθελα να δω πως συνεχίζεται και αν εξαιρέσουμε το κλασσικό σημείο που λένε αρκετοί, με ικανοποίησε απόλυτα βλέποντας in-game να γίνονται πράγματα σε σχέση με το 1ο και το 2ο που είχα κάνει,

 

π.χ. να σώζεται ο Conrad επειδή η Jenna (από sidequest του 1 που την έπειθες να φύγει από το μπαρ για να μην την σκοτώσουν) είχε σαμποτάρει το όπλο εκείνου που πυροβόλησε. :P

 

 

Μπορεί να μην γίνονται τεράστιες αλλαγές όπως π.χ. στο Witcher 2, αλλά υπήρχαν αρκετά πράγματα από τα 2 προηγούμενα που ίσως μερικά ήθελαν και λίγο ψάξιμο, αλλά έδειχνε προσοχή στην λεπτομέρια.

 

Τέλος, δεν θυμάμαι πότε δέθηκα τόσο πολύ με χαρακτήρες ιστορίας όσο στα Mass Effect και το 3 έχει αρκετό fan service στον τομέα αυτό. Ακόμη και αυτοί με τους μικρούς ρόλους στο 3, έχουν ωραία "γεύση".

 

Προσωπική άποψη πάντα.

Δημοσ.

Πρεπει να σκεφτείς όμως και τις δυνατότητες των υπολογιστών, την εποχή του baldurs gate. Ούτε τρισδιαστατα γραφικά δεν υπήρχαν τότε, που να κάνουν ένα rpg να έχει και λίγο δράση. Θυμάμαι την υπεροχή ιστορία του, αλλα οι μάχες ήταν μόνο τομές και βαρετες.

 

Παιδιά, δεν είναι δυνατόν να συγκρίνεται παιχνίδια τόσο διαφορετικών χρονολογιων. Ας ξεκολλήσουμε κάποτε απο το baldurs gate...δεν τελείωσαν τα rpg εκει.

 

 

Υ.γ.

Θυμάμαι διάβαζα σε περιοδικά τότε, πόσο rpg ΔΕΝ είναι το baldurs gate, γιατι δεν έμοιαζε το eye of the beholder κτλ. Το οποίο με τη σειρά του, το συγκριναν με αντίστοιχα πιο παλιά κτλ...

 

Εγώ αναφέρομαι στο gameplay, το οποίο είναι πολλά περισσότερα από την τεχνολογία που το υποστηρίζει.

 

Και η ειρωνία είναι ότι σήμερα, με απίστευτη τεχνολογική υπεροχή έναντι του παρελθόντως, έχεις παιχνίδια με τελείως τσεκουρεμένο και μετριότατο gameplay, όπως το συγκεκριμένο.

 

Το Mass Effect δεν είναι RPG. Ούτε κάν shooter δεν είναι. Interactive story είναι, και μάλιστα πολύ καλή, χρησιμοποιώντας για fillers μετριότατες shooting πίστες. Κάτι σαν τα FMV παιχνίδια που παίζαμε στο παρελθόν.

 

Δέν μπορώ να επαινέσω τόση υπεραπλούστευση στο gameplay, ώστε το παιχνίδι να είναι προσιτό στους πάντες.

Δημοσ.

Πέραν από οποιουσδήποτε συναισθηματισμούς, έχουμε γνώση της δουλειάς της συγκεκριμένης εταιρίας και έχουμε τη κρίση να δούμε πού πάει μπροστά και πού πίσω.

 

Το Storytelling πάει σίγουρα μπροστά, όπως πολύ πίσω πάει το gameplay. Δεν είναι η αποτυχία του Dragon Age 2, αλλά η υπεραπλούστευση δεν μπορεί να βρίσκει σύμφωνους τους πάντες.

  • Moderators
Δημοσ.

η υπεραπλούστευση δεν μπορεί να βρίσκει σύμφωνους τους πάντες.

 

Έχεις δίκιο, αλλά τι πιστεύεις ότι θα χρειαζόταν το παιχνίδι για καλύτερο gameplay;

Δημοσ.

Πέραν από οποιουσδήποτε συναισθηματισμούς, έχουμε γνώση της δουλειάς της συγκεκριμένης εταιρίας και έχουμε τη κρίση να δούμε πού πάει μπροστά και πού πίσω.

 

Το Storytelling πάει σίγουρα μπροστά, όπως πολύ πίσω πάει το gameplay. Δεν είναι η αποτυχία του Dragon Age 2, αλλά η υπεραπλούστευση δεν μπορεί να βρίσκει σύμφωνους τους πάντες.

 

Υπεραπλούστευση; Μάιστα. Ας το πάρουμε σε σχέση με το ΜΕ2+ΜΕ1.

 

Character powers? Περισσότερες δυνάμεις/skill, με περισσότερες επιλογές για customisation σε σχέση με το ΜΕ2 που είναι 5 (και όχι 6) max ranks και στο τελευταίο και μόνο διάλεγες ένα από τα 2 path. Εδώ έχουμε 6 στάδια εκ των οποίων τα 3 τελευταία έχεις επιλογή για 2 διαφορετικά.

 

Επίσης μην ξεχνάμε ότι ανάλογα τα loyalties των squad members μπορείς να βάλεις extra άλλο ένα.

 

Σε σχέση με το ΜΕ1 με τα άπειρα skill και ranks είναι το καλύτερο skill tree advancement από τα 3 ΜΕ.

 

Για exploration στους πλανήτες δε καταλαβαίνω τι θέλετε να πείτε. Στο 1 είχες το ΜΑΚΟ που ήταν το όχημα για όλες τις δουλειές και αν και στην αρχή είχε πλάκα, μετά απλά ήταν υπερβολικά κουραστικό και γι'αυτό το κατάργησαν στο ΜΕ2+3.

 

Στο ΜΕ2, έλιωνες το ποντίκι κρατώντας το δεξί κλικ πατημένο για να μαζέψεις resources τα οποία πήγαιναν για upgrades για πλοίο και όπλα/armor. Πολύ ωραίο σύστημα μου άρεσε πάρα πολύ (όσα playthrough και να έκανα το ΕΕΖΟ μετά όλα τα upgrade ήταν στο 50Κ+ και τα άλλα στα 270+ τρελό farming)

 

Στο ΜΕ3 ναι μεν πιο εύκολο από θέμα exploration αλλά συνεχώς τρέχεις να ξεφύγεις από τους Reapers γιατί μετά το 2ρο κλικ σε παίρνουν χαμπάρι και τρέχεις. Οπότε το δύσκολο κομμάτι δεν ήταν να βρεις τα Military Assets αλλά να τα μαζέψεις.

 

Οι μάχες ήταν πιο δύσκολες από το 2 και πολύ πιο δύσκολες από το 1 που είχε και τις πιο εύκολες μιας και το unlimited ammo ήταν απλά σπασμένο και είχε προβληματικό cover.

 

Δε θυμάμαι καμία δύσκολη μάχη στα ΜΕ1+2, αντιθέτως όμως η τελευταία με τα missiles που σου την πέφτουν από παντού ήταν αρκετά intense (εκτός αν κάποιος παίζει στο επίπεδο δυσκολίας "let the enemies suicide").

 

Υπεραπλούστευση δε λες και το απαίσιο Journal του ΜΕ3 που απλά ... έχανες την μπάλα.

 

Γενικά μπορείς να μας εξηγήσεις τι ήταν υπεραπλουστευμένο και πως θα το ήθελες; Για να πάρουμε και εμείς μια ιδέα.

Δημοσ.

Το review του Alithinou 2 σελίδες πρίν με κάλυψε πλήρως.

 

Επίσης τα side quests τύπου "κρυφακούω συζητήσεις άλλων και μετά κυριολεκτικά ψάχνομαι στο γαλαξία να τους βρώ αυτό που συζητούσαν", πραγματικά καταστρέφει όλο το immersion.

 

Πολλά θα ήθελα να ήταν διαφορετικά στο παιχνίδι, για να το εξυψώσουν στα ίδια επίπεδα με την ιστορία του.

 

Τα πιό σημαντικά για μένα όμως είναι:

 

- Η ιστορία είναι κατώτερου επιπέδου σε σχέση με τα προηγούμενα.

- Η απόλυτη γραμμικότητα στις πίστες και το ασφικτικά μικρό τους μέγεθος στις πλείστες των περιπτώσεων.

- Τα προαναφερθέντα πάρα πολλά side-quests, τα οποία μετατρέπουν το παιχνίδι σε αγγαρεία, αλλά πρέπει να τα κάνεις, αν θές καλό τέλος. Κυριολεκτικά fillers...

- Η απόλυτη προσύλωση στις cover and shoot αποστολές. Δεν υπάρχουν άλλου τύπου αποστολές, πέραν ελαχίστων μικροεξαιρέσεων.

- Ήθελα περισσότερο customization στο χαρακτήρα μου και πιό ουσιαστική επίδραση των χαρακτηριστικών σου στο περιβάλλον. Στις μάχες για παράδειγμα, από την αρχή που παίζω, κάνω spam singularity και wasp. Όλα τα άλλα είναι άχρηστα και το παιχνίδι δεν με ωθεί να χρησιμοποιήσω στρατηγική. Είναι τελείως mindless η όλη φάση, ακόμα και στα υψηλότερα επίπεδα δυσκολίας...

 

Κυριολεκτικά "προσπερνάω" τις αποστολές για να απολαύσω την ιστορία.

 

Εξού και το interactive story. Αυτό μου περνάει εμένα. RPG/Hybrid ή όπως αλλιώς θέλετε να το πείτε δέν είναι.

 

Πρέπει να ομολογήσω όμως ότι κανένα παιχνίδι της σειράς δεν μου "έκατσε" ώς αριστούργημα (εκτός ίσως από το πρώτο). Η ιστορία είναι που πραγματικά με κρατάει. Καί στα 3 το gameplay μπορούσε να είναι ανώτερο. Το fun factor των αποστολών, ειδικότερα του 3ου το βρίσκω ιδιαίτερα χαμηλό.

 

PS: Το παιχνίδι δεν το έχω τερματίσει ακόμα, οπότε η άποψή μου μπορεί να αλλάξει, αν και από πλευράς gameplay το κόβω λίγο δύσκολο.

Δημοσ.

παντως το τελος - τελη ήταν πατατα

για πολλους λογους

ενας απο αυτους ήταν οτι: οι μελλοθάνατοι σε χαιρετουν ηταν τραβηγμενο απο τα μαλλιά

Δημοσ.

Παιδιά μήν ξεχνάτε να βάζετε spoilers για εμάς που δεν το τερματίσαμε.

 

Για το τέλος τώρα (αν και δεν το έχω δεί ακόμα), προφανώς είναι τόσο απογοητευτικό, που η κοινότητα του Mass Effect προχώρησε σε:

 

Έρανος(Child's Play) και petition από τη κοινότητα του Mass Effect για να αλλαχτεί το τέλος του Mass Effect 3. Μαζεύτηκαν ήδη 44000 δολλάρια

Δημοσ.

Όποια κομμάτια γράφετε για τα τέλη, βάλτε σε spoiler tags.

 

 

Αν και δεν κατάλαβα το "οι μελλοθάνατοι σε χαιρετούν". :P

 

 

post apocalyptic london maps και οι λοιπες bromance συζητήσεις :mrgreen:

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...