Ν._Βοναπάρτης Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2002 Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2002 Αγαπητοί μου φίλοι. Έχετε σκεφτεί ποιο είναι πραγματικά[\b] το ισχυρό φύλο; Πριν αρχίσετε τα γνωστά λογοπαίγνια , συλλογιστείτε το ζήτημα όχι μόνο από την βιολογική του πλευρά, αλλά και την κοινωνική, ψυχολογική ακόμα και θεολογική.<p>[ 29-01-2002: Το μήνυμα επεξεργάστηκε από: Ν. Βοναπάρτης ]<p>[ 29-01-2002: Το μήνυμα επεξεργάστηκε από: Ν. Βοναπάρτης ]</p>
Επισκέπτης Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2002 Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2002 Η σωστή ερώτηση είναι "Τι θεωρούμε ισχυρό φύλο;" Αν βρεθεί απάντηση σε αυτή την ερώτηση, τότε θα μπορούμε να βρούμε απάντηση στην δική σου.. Κατάλαβες με ποια έννοια το λέω..
Ν._Βοναπάρτης Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2002 Μέλος Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2002 Ναι φίλε timiman, σε κατάλαβα. Δεν ψάχνω να βρω τι θεωρούμε εμείς σαν ισχυρό φύλο, διότι οι απαντήσεις θα είναι όσοι και οι ερωτώμενοι. Δεν εξετάζω το θέμα σαν σοφιστής, που πιστεύει ότι για κάθε ζήτημα δεν υπάρχει μια αντικειμενικά αναγνωρισμένη αλήθεια, αλλά πολλές αλήθειες. Ζητάω μια προσέγγιση χωρίς προκαταλήψεις, χωρίς χρωματισμένα γυαλιά. Χρειάζεται να ορίσουμε την έννοια του ισχυρού; Αλλά ακόμα κι αυτές, τις πολλές διαφορετικές αλήθειες θα ήθελα να ακούσω (αν υπάρχει κατά την γνώμη σας ισχυρό φύλλο).
Επισκέπτης Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2002 Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2002 To isxyro fylo einai oi gynaikes. einai aksiagaphtes, einai paneksypnes, einai ponhres, einai glykhtates, mas dinoun to dwro ths zwhs, einai eveliktes (nai kyrioi einai fanero eimai ERWTEVMENOS)
Megakill Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2002 Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2002 Kai egw tha simfonisw me ton filo Triton. Poios borei na adistathei stis pios omorfes yparkseis : Tis ginekes...?? Ara siberenoume oti aftes exoun kai ti dinamh alla kai to sthenos gia na katexoun afton ton titlo...<p>ADRES TREMETEEEE...
WaVe Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2002 Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2002 Egw simperenw apo ton Triton & Megakill pws einai erwtevmenei opote den pianoun stin sizitisi kathe erwtevmenos nwmizei pws i gineka einai ta PANTA! Alla den einai apda etsi, giati na min eimaste emeis ta panta gia aftes?! Simfwnw pws einai e3ipnes(kapies), ponires(OLES), "potanes"(oxi apolita me tin kakia ainia)! Alla k emeis mporoume na fanoume ana3ia dipla tous k poles fores na mas exoun anagei..skeftiteto, min ginomaste thimata..ws ena orio it's ok!!!
Γηρυόνης Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2002 Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2002 Δεν πιστεύω να μπορούμε να πούμε ποιο είναι το ισχυρό φύλο (αν υπάρχει κάποιο) και ποιο το ανίσχυρο. Είναι και οι δύο διαφορετικοί, άνδρες και γυναίκες. Οι διαφορές αυτές δεν εστιάζοντε μόνο στη σωματική κατασκευή αλλά και σε άλλες λειτουργίες που σχετίζοντε άμεσα με το φύλο, τον τόπο που μεγαλώσαμε, τον τρόπο που έχουμε γαλουχηθεί, το οικογενειακό περιβάλλον, το φυσικό περιβάλλον, τον κοινωνικό περίγυρο και τις καθημερινές μας συναναστροφές με ανθρώπους. Πιστεύω όμως ότι αυτά δεν είναι τα μόνα που μας κάνουνε διαφορετικούς. Πιστεύω ότι η διαφοροποίησή μας είναι έμφυτη και προέρχεται από τις προτόγονες καταβολές του ανθρώπου. Αν πάρουμε παράδειγμα από το ζωικό βασίλειο τα αρσενικά προσπαθούνε να είναι όσο πιο δυνατά μπορούνε ώστε να πάρουνε την πιο όμορφη/γρήγορη/νεαρή θηλυκή σύντροφο, και τα θηλυκά διαλέγουνε αυτό το αρσενικό που θα παρέχει καλύτερη προστασία σε αυτές και στα μικρά τους.<p>Αυτή η διαφοροποίηση αλλάζει και μεταλλάσεται με το πέρασμα του χρόνου και τις εκάστοτε κοινωνικοπολιτικές και πολιτισμικές συνθήκες. Για παράδειγμα στους πρώτους ανθρώπινους πολιτισμούς (όταν η ζωή στηριζότανε κυρίως στη γεωργία) στη Γη την κυριαρχία την είχε η γυναίκα διότι μπορούσε να γεννάει και να διαιωνίσει το είδος. Όσο όμως περνούσανε τα χρόνια και η δομή της κοινωνίας άρχισε να στηρίζεται πιο πολύ στο χαλκό και στο σίδηρο, και όταν οι πρώτες ολοκληρομένες κοινωνίες άρχισαν να διαγράφοντε δειλά δειλά, την κυριαρχία την πήρε ο άνδρας για το λόγο ότι ήτανε(είναι) πιο δυνατός και μπορούσε να πολεμήσει.<p>Η παραπάνω διαφοροποίηση φαίνεται και σε διάφορες θρησκευοκρατούμενες κοινωνίες. Στην αρχαία Κρήτη οι γυναίκες είχανε τεράστια δύναμη ως ιέρειες των θείων όντων και υπήρχε λατρεία θηλυκών θεοτήτων κατά κύριο λόγο. Στη σημερινή κατάσταση Ταλιμπάν τα πράγματα είναι πολύ διαφορετικά γι' αυτές.<p>Υπάρχουνε βέβαια και βιολογικές (για παράδειγμα η γυναίκα έχει κύκλο περιόδου ενώ ο άνδρας όχι) αλλά και γενετικές διαφορές (π.χ. ο άνδρας δεν μπορεί να έχει πλακούντα) αλλά αυτές σε καμία περίπτωση δεν κάνουνε το ένα φύλο πιο ισχυρό από το άλλο. Αυτό όμως που συμβαίνει (προσωπική γνώμη) είναι ότι αυτές οι διαφορές υποθάλπουν και προδιαθέτουν τη μετέπειτα συμπεριφορά και ψυχοσυναισθηματικό κόσμο των ανδρών και των γυναικών. Γι αυτό και άλλωστε και τα δύο φύλα αντιλαμβάνοντε τα ίδια πράγματα με διαφορετικό τρόπο.<p>Πιστεύω ότι μπορούμε να αντιληφθούμε όλοι αυτή τη διαφοροποίση η οποία έχει αντίκτυπο και στον επαγγελματικό προσανατολισμού (οι γυναίκες ρέπουνε κυρίως προς τις θεωρητικές επιστήμες ενώ οι άνδρες πιο πολύ προς τις τεχνικές) αλλά και στην ψυχολογική κατάσταση (είναι πολύ πιο εύκολο να εμφανιστούνε συμπτώματα υστερίας στις γυναίκες παρά στους άνδρες). Επιπλεόν οι γυναίκες έχουνε περισσότερη αυτοκυριαρχία και αυτοσυγκράτηση από τους άνδρες (αυτό φαίνεται και από το πρώτο ραντεβού άλλωστε χεχεχε).<p>Πάντως το σίγουρο είναι ένα. Ότι ο ένας δεν μπορεί χωρίς τον άλλο. Πάντα θα υπάρχει αυτή η έλξη, αυτό το πάθος και αυτά τα ερωτικά σκιρτήματα που θα μας ξεσηκώνουνε και θα μας θυμίζουνε ότι είμαστα διαφορετικοί και συνάμα τόσο ίδιοι.
pyro Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2002 Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2002 loipwn, katarxas na tonisw oti eimaste zwa, ta "teleiwtata" (amfibalw polles fores..) zwa. Kai ti kanoun ta zwa? zeygarnoune, trwne, pinounai, ktl, ktl. Loipwn, apo tote pou bghke (twra bghke, emfanisthke yphrxe, den jerw ti na pw) o erwtas (gamw thn koinwnia tou) tote einai pou allazoun ta pramata.<p>p.x. mia liontarina logika ua tis faei apo ena liontari, alla an to liontari einai erwteumeno me thn liontarina tote ua katsei na tis faei (h kati tetoio)<p>meta erxontai kai olles oi "koinwnikes" kai alou eidous malakies pou kanoun authn thn erwthsh anapanthth, mias kai einai para poloi oi parametroi!<p>twra ola ayta isws akougontai teleiws out, alla kata thn gnwmh mou eimastai zwa (exete dei pote ourakotagko?) kai h monh diafora mas einai oti emeis erwteyomastai kai xroishmopoioumai leyta!
adi32 Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2002 Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2002 Λοιπόν για να μιλήσουμε για την παρούσα κατάσταση Οι γυναίκες 1) Ζουν πολύ περισσότερα χρόνια 2) Προσβάλλονται από λιγότερες ασθένειες 3) Είναι πολύ πιο δυνατές ψυχολογικά 4) Είναι πιο ανεκτικές στον πόνο 5) Δεν πάνε στρατό 6) Δεν είναι υποχρεωμένες να κυνηγήσουν το ταίρι τους 7) Δεν είναι υποχρεωμένες να σπουδάσουν 8) Δεν είναι υποχρεωμένες να δουλέψουν 9) Μπορούν να προσποιηθούν στο σεξ 10) Βρίσκουν δουλειά με πολύ μεγάλη ευκολία (Όσοι δουλεύετε πείτε πόσους συναδέρφους έχετε άντρες και πόσες γυναίκες ή κάντε μια βόλτα σε τράπεζες ή σε δημόσιες ιδιωτικές υπηρεσίες)
Omiloparmenos Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2002 Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2002 Αν οι Ταλιμπάν.... ʼνδρες-Γυναίκες Να πω απο τώρα οτι δε θέλω να θύξω κανέναν....
runner1 Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2002 Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2002 <blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><hr>Originally posted by adi32: <strong>Λοιπόν για να μιλήσουμε για την παρούσα κατάσταση Οι γυναίκες 1) Ζουν πολύ περισσότερα χρόνια 2) Προσβάλλονται από λιγότερες ασθένειες 3) Είναι πολύ πιο δυνατές ψυχολογικά 4) Είναι πιο ανεκτικές στον πόνο 5) Δεν πάνε στρατό 6) Δεν είναι υποχρεωμένες να κυνηγήσουν το ταίρι τους 7) Δεν είναι υποχρεωμένες να σπουδάσουν 8) Δεν είναι υποχρεωμένες να δουλέψουν 9) Μπορούν να προσποιηθούν στο σεξ 10) Βρίσκουν δουλειά με πολύ μεγάλη ευκολία (Όσοι δουλεύετε πείτε πόσους συναδέρφους έχετε άντρες και πόσες γυναίκες ή κάντε μια βόλτα σε τράπεζες ή σε δημόσιες ιδιωτικές υπηρεσίες)</strong><hr></blockquote><p>1)Logiko afou den exoun oute tin idia swmatiki alla kai psyxologiki kourasi me enan antra an kai siga siga ayto to statistiko stoixeio tha ferei ta prgmata sta isia!!Ayto bebea den tha ginei amesa alla se kapoia xronia! 2)Den tha to elega! 3)Den to nomizw!Poly eykola katareoun se sxesi me enan antra kai polles fores einai ligotero psyxraimes apo enan antra 4)Ayto den einai apolyto!Einai analoga to atomo. 6)An einai "sayres" h' "deinosayres"???? Se ola ta ypoloipa symfwnw!!!!
WaVe Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2002 Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2002 Re paidia min to psaxnoume toso poli, kathe filo exei kapio proterimata k kapia mionektimata! An analisoume afto to thema den prokite na simpipsoun oi apopsi mas.. Parimies: "Pia einai ta 3 kaka tou kosmou?" Apantisi:"Pur, GUNH(=ginaika) k thalasa" Eixan lathos oi Arxaioi?!?!
Ν._Βοναπάρτης Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2002 Μέλος Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2002 «ʼυπνοι» φίλοι, προσωπικά πιστεύω ότι το ασθενές φύλο είναι ο άνδρας. Η μυϊκή του δύναμη, η οποία στις περισσότερες των περιπτώσεων υπερέχει εκείνης των γυναικών, δεν είναι και κατ΄ ανάγκη και ασφαλές κριτήριο «δύναμης». Η αδυναμία του βρίσκεται σε αυτό που εγώ ονομάζω «φόβος του φαλλού». Ο φαλλός, που βιώνει συνεχώς και αδιαλείπτως το στρες της επιβεβαίωσης. Δεν πρέπει να αποδεικνύει συνεχώς την «αλήθεια» την «γνησιότητά» του; Ο συνεχής έλεγχος του «επιτεύγματος» να αποτελεί παρόλα αυτά την σχετική «εγγύηση» δια την «αλήθεια» του. Κι ένα "επίτευγμα" τόσο "σύντομο", εν αντιθέσει με εκείνο της γυναίκας που μπορεί να «επαναλαμβάνεται» πολλές φορές για αρκετές ώρες... Κριτική συνεχής και όχι εφ άπαξ. Μπορείτε να το δείτε και από χριστιανική πλευράς (νομίζω ότι οι περισσότεροι εδώ είναι χριστιανοί έστω και τύποις). Τι είναι εκείνο που ο μοναχισμός αποφεύγει με μανία; Τον πειρασμό βέβαια. Ποιος είναι ο κύριος εκπρόσωπος του πειρασμού. Η γυναίκα! Ο πειρασμός-γυναίκα, που δοκιμάζει όχι μόνο τα κορμιά των μοναχών αλλά και το μυαλό. Μην ξεχνάμε ότι και η «πονηρή σκέψη» αποτελεί διαφυγή από την «ορθή οδό». Ο πειρασμός-γυναίκα που έγινε η αιτία για πολλά δεινά σε όλο το εύρος των χριστιανικών Γραφών (για κάποια πέπλα έχασε το κεφάλι του ο Ιωάννης). Αλλά και στους Ολύμπιους; Δύστυχε Ακταίονα, ποίο ήταν το αμάρτημά σου; Να δεις γυμνή την ʼρτεμη και μάλιστα κρυφά. Γνώριζες ότι κανείς θνητός που είδε γυμνή Θεά δεν έμεινε ατιμώρητος! Αλλά κι ο όμορος Πάρης; Ένα ατόπημά του και η Τροία, ερημώθηκε. <p>[ 11-02-2002: Το μήνυμα επεξεργάστηκε από: Ν. Βοναπάρτης ]</p>
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.