Προς το περιεχόμενο

Τροφοδοτικό...e-shop...εγγύηση (μην γελάτε)


Sadako

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Λοιπόν.. Είχα πάρει πριν 3 μήνες περίπου αυτό το τροφοδοτικό από το e-shop..

http://www.e-shop.gr/show_per.phtml?id=PER.700193&u=CORSAIR-HX520W-MODULAR-POWER-SUPPLY

 

Πριν κανα 2 μέρες μου κάηκε. Θα εξηγήσω την φάση στην οποία κάηκε, μήπως και έχει σχέση. Απευθείας στην πρίζα έχω έναν μικρό σταθεροποιητή με ασφάλεια. Πάνω στον σταθεροποιητή είναι ένα πολύπριζο "απλό", και σε 2 από τις τέσσερις θέσεις του έχω βάλει 2 πολύπριζα ασφαλείας, αυτά (πάλι αγορασμένα από e-shop):

http://www.e-shop.gr/show_per.phtml?id=PER.701161&u=APC-P5B-GR-ESSENTIAL-SURGE-ARREST

 

Εκεί που δούλευε ο υπολογιστής, ακούω να κάνει ένα "σβούρισμα" ένα ανεμιστηράκι (δεν κατάλαβα αν ήταν του τροφοδοτικού ή του κουτιού) και σβήνει. Δοκιμάζω να κλείσω και να ανοίξω το pc, τίποτα. Τότε μου κόβει να κοιτάξω στην πρίζα και βλέπω το λαμπάκι στον σταθεροποιητή σβηστό. Η ασφάλεια όμως σηκωμένη. "Ώπα" λέω, "εδώ είμαστε, καήκε απλά η ασφάλεια του σταθεροποιητή". Βγάζω λοιπόν τον σταθεροποιητή από την πρίζα και βάζω απευθείας το πολύπριζο στην πρίζα. Και με το που το βάζω, ρίχνει την ασφάλεια. Όχι όμως την κεντρική, του δωματίου. Πάω να την σηκώσω, πέφτει πάλι. Βγάζω το καλώδιο απ'το PC, σηκώνω την ασφάλεια, μένει σηκωμένη, με το που πάω να βάλω το βύσμα στο τροφοδοτικό πέφτει πάλι. Τον ήπιε λοιπόν το corsair. Μάλιστα, το διακοπτάκι πίσω το on/off δεν πάει στο off (το κυκλάκι), είναι "κολλημένο" στην γραμμή. Αν το πάω στο κυκλάκι επαναφέρεται μόνο του στην γραμμή, με άλλα λόγια δεν "σκαλώνει"..

 

Δοκίμασα με ένα άλλο τροφοδοτικό που έχω, 650W μεν, αλλά Q-tec που δεν το έχω καμιά εμπιστοσύνη, για να δω μην τυχόν και την άρπαξε τίποτα άλλο μέσα στο μηχάνημα, αλλά ευτυχώς κατα τα άλλα δουλεύει κανονικά τώρα. Και ρωτάω:

Έχω τύχη να το γυρίσω στο e-shop με δεδομένο πως έχει εγγύηση; Ή θα γελάσουν στα μούτρα μου και θα μου απαντήσουν το "εύκολο", ότι κάηκε λόγω τάσης της ΔΕΗ οπότε αυτοί δεν έχουν ευθύνη και δεν το καλύπτει η εγγύηση; Μήπως έχω περισσότερες πιθανότητες αν το στείλω κατευθείαν στην Corsair;

 

EDIT: Α, και κάτι άλλο που ήθελα να ρωτήσω. Αυτό το παλιό τροφοδοτικό που έχω τώρα πάνω, διαφέρει από το παλιό, ως προς το ότι ο ένας connector για την μητρική έχει 20 pins αντί για 24, και ο άλλος 4 αντί για 8. Τα έβαλα στις ίδιες θέσεις, απλά κάτι "περισσεύει". Πειράζει αυτό στην λειτουργία του PC;

Δημοσ.

[...]

Ή θα γελάσουν στα μούτρα μου και θα μου απαντήσουν το "εύκολο", ότι κάηκε λόγω τάσης της ΔΕΗ οπότε αυτοί δεν έχουν ευθύνη και δεν το καλύπτει η εγγύηση; Μήπως έχω περισσότερες πιθανότητες αν το στείλω κατευθείαν στην Corsair;

Είσαι προκατειλημμένος. Τελευταία έχουν πιο έμπειρες δικαιολογίες, πχ κάτι τέτοιο.

Δημοσ.

Απλά κάνε ένα κόπο μπας και σου κάτσει η το 1 στο 1000000... Είμαι 1000% σίγουρος ότι θα αρνηθούν οποιαδήποτε σχέση και θα σε στείλουν στην corsair απευθείας...

Δημοσ.

 

 

Εκεί που δούλευε ο υπολογιστής, ακούω να κάνει ένα "σβούρισμα" ένα ανεμιστηράκι (δεν κατάλαβα αν ήταν του τροφοδοτικού ή του κουτιού) και σβήνει. Δοκιμάζω να κλείσω και να ανοίξω το pc, τίποτα. Τότε μου κόβει να κοιτάξω στην πρίζα και βλέπω το λαμπάκι στον σταθεροποιητή σβηστό. Η ασφάλεια όμως σηκωμένη. "Ώπα" λέω, "εδώ είμαστε, καήκε απλά η ασφάλεια του σταθεροποιητή". Βγάζω λοιπόν τον σταθεροποιητή από την πρίζα και βάζω απευθείας το πολύπριζο στην πρίζα. Και με το που το βάζω, ρίχνει την ασφάλεια. Όχι όμως την κεντρική, του δωματίου. Πάω να την σηκώσω, πέφτει πάλι. Βγάζω το καλώδιο απ'το PC, σηκώνω την ασφάλεια, μένει σηκωμένη, με το που πάω να βάλω το βύσμα στο τροφοδοτικό πέφτει πάλι. Τον ήπιε λοιπόν το corsair. Μάλιστα, το διακοπτάκι πίσω το on/off δεν πάει στο off (το κυκλάκι), είναι "κολλημένο" στην γραμμή. Αν το πάω στο κυκλάκι επαναφέρεται μόνο του στην γραμμή, με άλλα λόγια δεν "σκαλώνει"..

 

 

Ζαλίστηκα από τα πολλά βάλε-βγάλε :fear: :confused:

 

 

Τέλος πάντων. Θα το πας στο e-shop και θα τους πεις ότι έχεις το τροφοδοτικό συνεδεδεμένο σε πολύπριζο και σταθεροποιητή που αγόρασες από αυτούς.

Πες το για να το σημειώσουν στην αναφορά που θα δώσουν στον τεχνικό.

 

Μην τους αναφέρεις όλα τα παραπάνω που είπες γιατί θα μπερδευτούν και αυτοί και μπορεί αν βρούνε και αφορμή για να μην το πάρουν. Πες ότι απλά πήγες να ανοίξεις το pc και δεν άνοιγε... μην μπεις σε λεπτομέρειες.

Δημοσ.

Βασικα να το πας και να μην τους πεις τιποτα. Απλα οτι το τροφοδοτικο καηκε και ηταν και συνδεδεμενο σε ups. Μετα δοκιμασες αλλο τροφοδοτικο και ολα ειναι μια χαρα.

 

Εκει εχει φτασει το κ***-εσοπ, να πρεπει να συζηταμε για τα ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ. Επειδη χαλασε ενα εξαρτημα, να σκεφτομαστε αν θα το παμε για service. Α δε παμε καλα....

Δημοσ.
Εκει εχει φτασει το κ***-εσοπ, να πρεπει να συζηταμε για τα ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ. Επειδη χαλασε ενα εξαρτημα, να σκεφτομαστε αν θα το παμε για service. Α δε παμε καλα....

 

Τροφή για σκέψη. I rest my case...

Δημοσ.

Mην πνιγεστε σε μια κουταλια νερο και μην προδικαζεται γεγονοτα του στυλ δεν θα το καλυψουν,δεν χρειαζεται να αναφερεις οτι καηκε οτιδηποτε.Το γυρνας και τους λες πολυ απλα οτι ο διακοπτης on/off δεν δουλευει και μενει κολλημενος στο on.

Παρακαλω αν το επισκευασετε να δειτε οτι λειτουργει σωστα με φορτιο.

Αυτα και φευγεις.

 

 

Να βγαζετε φωτογραφιες πριν παραδωσετε οτιδηποτε για εγγυση.Ετσι δεν θα μπορουν να σου πουν οτι σπασατε το jumperaki του δισκου.

Δημοσ.

Το πήγα σήμερα το τροφοδοτικό, μου είπε το παληκάρι πως θα λάβω ενημέρωση από το τεχνικό τμήμα.. Μου ανέφερε πάντως ξανά, πως έχω 5 χρόνια εγγύηση.. Οπότε θέλω να είμαι αισιόδοξος. Μπορεί και να ήταν θέμα διακόπτη και να τον αλλάξουν..

Είδωμεν..

 

ΥΓ. Πάντως με το που το είδε με το κουτί του, μου είπε "είσαι ο πρώτος που μου φέρνει Corsair. Συνήθως Thermaltaκε μου φέρνουν.."

Δημοσ.

Δεν νομίζω να κάνουν επισκευές ηλεκτρονικών κυκλωμάτων στο eshop. Το πιο πιθανό είναι να κάνουν αντικατάσταση ή να δώσουν πιστωτικό.

Δημοσ.

ΥΓ. Πάντως με το που το είδε με το κουτί του, μου είπε "είσαι ο πρώτος που μου φέρνει Corsair. Συνήθως Thermaltaκε μου φέρνουν.."

 

έτσι έτσι.. +1000 !!! :-D:-D

Δημοσ.
Mην πνιγεστε σε μια κουταλια νερο και μην προδικαζεται γεγονοτα του στυλ δεν θα το καλυψουν,δεν χρειαζεται να αναφερεις οτι καηκε οτιδηποτε.Το γυρνας και τους λες πολυ απλα οτι ο διακοπτης on/off δεν δουλευει και μενει κολλημενος στο on.

Παρακαλω αν το επισκευασετε να δειτε οτι λειτουργει σωστα με φορτιο.

Αυτα και φευγεις.

 

 

Να βγαζετε φωτογραφιες πριν παραδωσετε οτιδηποτε για εγγυση.Ετσι δεν θα μπορουν να σου πουν οτι σπασατε το jumperaki του δισκου.

 

Άψογος! Τα είπες όπως έπρεπε.

Δημοσ.

Για αυτό από το e-shop θα παίρνετε συγκεκριμένα πράγματα!!!Οι άνθρωποι είναι άσχετοι!!!

 

Για παράδειγμα....εμένα χάλασε ένας δίσκος 8μηνών TOSHIBA 2.5'' 500GB που τον είχα συνδεδεμένο στον υπολογιστή 24/24!Το πήγα χθες στο Πλαίσιο όπου το πήρα και σε 5 λεπτά μου έδωσαν ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ!Αυτό ΕΙΝΑΙ άμεση αντικατάσταση!!!

Δημοσ.

Έχουν ακουστεί τα τέρατα και για το Πλαίσιο, αλλά τώρα τελευταία έχω ακούσει πολλά θετικά σχόλια περί άμεσης αντικατάστασης.. Φαίνεται ότι έβαλαν μυαλό..

Δημοσ.

Όχι παιδιά το Πλαίσιο είναι πολύ σωστό!! Εγώ είχα θέματα με μια xfx 5870 που μου έβγαζε γκρι οθόνες και την πάω στις 10 το πρωί της περασμένης Δευτέρας μαζί με fotos του προβλήματος και αναλυτική περιγραφή και στις 10.30 είχα τηλεφώνημα να πάω να πάρω καινούργια ή πιστωτικό! Φοβεροί! Κερδίζουν και πελάτες με αυτόν τον τρόπο! Μακριά από το e-shop παιδιά!

Δημοσ.
Έχουν ακουστεί τα τέρατα και για το Πλαίσιο, αλλά τώρα τελευταία έχω ακούσει πολλά θετικά σχόλια περί άμεσης αντικατάστασης.. Φαίνεται ότι έβαλαν μυαλό..

 

Εγώ στο Πλαίσιο είμαι σταθερός πελάτης γύρω στα 6 χρόνια(μπορεί και παραπάνω)!Ότι πρόβλημα είχα μου το έλυσαν.Μόνο μια φορά είχα πρόβλημα μαζί τους με ένα κινητό Benq-Siemens γιατί έπεσα στην εποχή που είχε κλείσει η εν λόγω εταιρεία και φυσικά τα κινητά τους δεν καλύπτονταν με εγγύηση αλλά με.....συγκεκριμένο τρόπο μετά από λίγες μέρες μου έδωσαν πιστωτικό στην ίδια τιμή που το είχα πάρει το κινητό πριν 7 μήνες!!!

 

Οι εντυπώσεις μου είναι ΜΟΝΟ από το Πλαίσιο της Καλλιθέας!Για του Πειραιά.......έχω πολλά ράμματα για την γούνα τους για το τεχνικό τμήμα!

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...