gamanos Δημοσ. 24 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2010 Και ξαφνικά, οθόνη 2 μηνών , γίνονται όλα άσπρα... Ούτε το dvd της Τζούλιας να βλέπαν σε γυμνάσιο... Και φυσικά, έγινε το βράδυ πριν από αργία, έτσι, να κάτσω και κάνα διήμερο χωρίς οθόνη Ξέρει κανείς τίποτα; Η οθόνη έγινε όλη άσπρη, το remote και τα on screen buttons ανταποκρίνονται στην αυξομείωση του ήχου, δεν αλλάζει από monitor σε tv για να πω παίζει κάτι με το pc, εξάλλου από αυτό γράφω, αφού συνέδεσα την οθόνη της αδερφής μου... :mad::mad: Καμιά βοήθεια;
jpan Δημοσ. 25 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2010 80111200900 LG Hellas και σε 2-3 ημέρες θα σου φέρουν άλλη.
JIMBOAthens Δημοσ. 25 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2010 Την είχες χακάρει για να παίζει video από το usb?
gamanos Δημοσ. 25 Μαρτίου 2010 Μέλος Δημοσ. 25 Μαρτίου 2010 Καταρχάς ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Την οθόνη όχι μόνο δεν την είχα χακάρει, δεν είχα καν δοκιμάσει να βάλω usb έτσι, για να δω αν παίζει, ή πώς δείχνει τις φωτο.Εξάλλου, συνδεδεμένη με το pc, δεν χρειαζόταν να κάνω κάτι άλλο εκτός από το να πατήσω play για να δω ταινία. Το μόνο παρήγορο είναι τα καλά λόγια για το service lg (που τα ήξερα και παίξαν ρόλο όταν την αγόρασα). Είστε όλοι κατηγορηματικοί να απευθυνθώ σε αυτούς και να μην ασχοληθώ καν με το ΠΛΑΙΣΙΟ που την αγόρασα ε; Μόνο το Πασχα με προβληματίζει, μήπως υπολειτουργούν και τραβήξει σε μάκρος χρονικά...
jpan Δημοσ. 25 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2010 Η δικιά μου χρησιμοποιείται μόνο ως τηλεόραση και έπαθε το ίδιο πρόβλημα όταν μια μέρα έμεινε ανοιχτή από τις 7 το πρωί μέχρι τις 5 το απόγευμα. Πήρα αμέσως το service της LG και δήλωσα τη βλάβη. Μου ζήτησαν το σειριακό αριθμό της και την ημερομηνία αγοράς. Την επόμενη μέρα με πήραν αυτοί τηλέφωνο και ζήτησαν να στείλω fax τα στοιχεία μου, τη διεύθυνσή μου και την απόδειξη αγοράς. Μάλιστα μου είπαν πως θα μου φέρουν καινούργια οθόνη με courier. Σε δυο μέρες ήρθε η courier με το δέμα. Μου έδωσαν μόνο την "καινούργια" οθόνη και πήραν πίσω τη χαλασμένη. Το θετικό ήταν ότι σε τέσσερις ημέρες αντικαταστάθηκε η οθόνη. Το αρνητικό ήταν ότι η οθόνη που μου έφεραν ήταν κυριολεκτικά μέσα στη βρώμα, λες και την ξέθαψαν από χωματερή. Αυτό που με χάλασε ήταν ότι το γυαλιστερό πλαστικό πλαίσιο που υπάρχει γύρω από την οθόνη είναι κυριολεκτικά μέσα στις γρατσουνιές. Εννοείται, πως παρακαλάω να χαλάσει και αυτή το συντομότερο δυνατό, μπας και μου τύχει μία που να είναι τουλάχιστον στην άριστη κατάσταση με αυτή που εγώ τους επέστρεψα. Εύχομαι να είσαι πιο τυχερός από μένα και να σου δώσουν πραγματικά καινούριο monitor.
xetasa Δημοσ. 26 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2010 Η δικιά μου χρησιμοποιείται μόνο ως τηλεόραση και έπαθε το ίδιο πρόβλημα όταν μια μέρα έμεινε ανοιχτή από τις 7 το πρωί μέχρι τις 5 το απόγευμα. Πήρα αμέσως το service της LG και δήλωσα τη βλάβη. Μου ζήτησαν το σειριακό αριθμό της και την ημερομηνία αγοράς. Την επόμενη μέρα με πήραν αυτοί τηλέφωνο και ζήτησαν να στείλω fax τα στοιχεία μου, τη διεύθυνσή μου και την απόδειξη αγοράς. Μάλιστα μου είπαν πως θα μου φέρουν καινούργια οθόνη με courier. Σε δυο μέρες ήρθε η courier με το δέμα. Μου έδωσαν μόνο την "καινούργια" οθόνη και πήραν πίσω τη χαλασμένη. Το θετικό ήταν ότι σε τέσσερις ημέρες αντικαταστάθηκε η οθόνη. Το αρνητικό ήταν ότι η οθόνη που μου έφεραν ήταν κυριολεκτικά μέσα στη βρώμα, λες και την ξέθαψαν από χωματερή. Αυτό που με χάλασε ήταν ότι το γυαλιστερό πλαστικό πλαίσιο που υπάρχει γύρω από την οθόνη είναι κυριολεκτικά μέσα στις γρατσουνιές. Εννοείται, πως παρακαλάω να χαλάσει και αυτή το συντομότερο δυνατό, μπας και μου τύχει μία που να είναι τουλάχιστον στην άριστη κατάσταση με αυτή που εγώ τους επέστρεψα. Εύχομαι να είσαι πιο τυχερός από μένα και να σου δώσουν πραγματικά καινούριο monitor. Κατά τη γνώμη μου θα έπρεπε να την αλλάξεις κι αυτή. Το πιο πιθανό είναι ότι είναι χρησιμοποιημένη. Αλλά και καινούρια να είναι, είναι απαράδεκτο να είναι γρατζουνισμένη. Το πιο σωστό απ' όλα θα ήταν να την ανοίξεις τη στιγμή που την έφερε ο courrier και να αρνηθείς να την παραλάβεις.
isay Δημοσ. 27 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 27 Μαρτίου 2010 Κατά τη γνώμη μου θα έπρεπε να την αλλάξεις κι αυτή. Το πιο πιθανό είναι ότι είναι χρησιμοποιημένη. Αλλά και καινούρια να είναι, είναι απαράδεκτο να είναι γρατζουνισμένη. Παιδιά η lg δεν φέρνει καινούργιες οθόνες. Είναι επισκευασμένες. Π.χ. αυτή που πήραν από τον jpan, θα επισκευαστεί και θα αντικαταστήσει κάποια άλλη χαλασμένη κάπου στην Ελλάδα. Το πιο σωστό απ' όλα θα ήταν να την ανοίξεις τη στιγμή που την έφερε ο courrier και να αρνηθείς να την παραλάβεις.Με βάση τους κανόνες αποστολών πρέπει ΠΡΩΤΑ να παραλάβεις το πακέτο (υπογραφή) και μετά έχεις δικαίωμα να το ανοίξεις. Μπορείς να αρνηθείς παραλαβή αν μετάνιωσες ή αν το πακέτο φαίνεται/δείχνει ταλαιπωρημένο/κατεστραμμένο.
GGKING Δημοσ. 27 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 27 Μαρτίου 2010 Στις ρυθμίσεις της οθόνης, στην επιλογή "κατάσταση εικόνας" εκτός απο την επιλογή κανονική κλπ, υπάρχει και μια επιλογή που λέει EXPERT ,πας εκεί, μετα κάτω κάτω λέει "διαχείρση ειδικού" μπάινεις εκεί. Υπάρχει μέσα μια επιλογή που λέει "σχέδιο" ---> εωτερικό ή εξωτερικό.Άμα το ρυθμίσεις στο "εσωτερικό" η οθόνη γίνεται άσπρη.Αλλά εσύ λες οτι δεν μπορείς να μπείς κάν στο menu..Χμμμ.:fear: Απλά έλεγα μηπως το πείραξες κατα λάθως ,εσύ η κάποιος άλλος δικό σου.
gamanos Δημοσ. 8 Απριλίου 2010 Μέλος Δημοσ. 8 Απριλίου 2010 Για όποιον ενδιαφέρεται, μετά από μια ασυνεννοησία και ένα χαμένο φαξ από μέρους τους και με σκοπό να μην καθυστερώ άλλο αφού λόγω Πάσχα μπορεί να έπαιρνε σε μάκρος, πήγα ο ίδιος την οθόνη στο service τους, περίμενα ένα μισαωράκι και την πήρα με νέα πλακέτα, αγρατζούνιστη, τζιτζιλόνι... Ευχαριστώ σας
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.