Προς το περιεχόμενο

Civic,Lancer,Mito,Golf,Auris,C4,308,Focus,Astra,Bravo,Leon.. Πια η γνώμη σας?


Tetchua

Προτεινόμενες αναρτήσεις

....

 

- Το Civic αφησε το απο εξω γιατι ειναι πανακριβο γι αυτα που προσφερει.

- Η MiTO ειναι καταπληκτικο αυτοκινητο αλλα ειναι κατηγοριας "μικρο" οποτε δεν σου το προτεινω βλεποντας τα αλλα που εχεις βαλει στη λιστα.

- Το Golf ειναι ακριβοτερο αλλα και καλυτερο σε οτι αφορα την ποιοτητα απο το Bravo αλλα οχι σε βαθμο που να τρως μερες για να διαλεξεις. Αδιαφορο και κοινοτυπο κατ΄εμε. Επισης ποιο αδυναμο απο το Bravo σε αυτην την τιμη.

- C4 ειναι επισης ακριβουλα σε σχεση με αυτα που προσφερει και δεν σου την προτεινω. Σχημα επισης ειναι λιγο περιεργο.

- Το 308 ειναι αρκετα ακριβο και ειδικα στην 5θυρη εκδοση του. Λιγο μυστηριος ο κωλος του αλλα πολλα λεφτα ετσι και αλλιως.

- Auris μεινε μακρια εκτος και αν θελεις να βλαστημας μετα.

- Focus μην κανεις τον κοπο καθως βγαινει το καινουργιο σε λιγο οποτε το παλιο δεν αξιζει.

- Astra πολυ καλη περιπτωση. Και αυτο 5θυρο με 1.4 τουρμπο 140 αλογων και καλη τιμη αλλα ακριβοτερο του Bravo.

- Lancer sportback ειναι καλο αλλα μονο με τον 1.8 κινητηρα και θα κοστισει αρκετα αν παρεις μια πλουσιοτερη εκδοση.

 

....συμφωνω απολυτα,η μονη ενσταση μου ειναι στο auris το οποιο ειναι απλα αδιαφορο και ακριβο....

 

...

 

Επισης θα προτεινα yaris, που εχει αρκετα μεγαλους χωρους για την κατηγορια του και απο προσωπικη εμπειρια παλι ( με το παλιοτερο μοντελο ομως) το βαθμολογω 9/10, αθορυβο, οικονομικοτατο, ανετο, καλη παθητικη ασφαλεια κτλ.

 

.....

 

φιλε μου τι σχεση εχει το yaris με τα παραπανω οχηματα???καμια!

 

ρε παιδια ο ανθρωπος λεει δεν τον ενδιαφερουν τα γκαζια και εσεις του λετε να μην παρει "ατμοσφαιρα" κ.α. Ενταξει, μην τα κανετε τοσο τραγικα, δε λεω μπορει να μην εχουν την αποδοση που ειχαν τα παλια 1400αρια αλλα μια χαρα κανεις τη δουλεια σου (ταξιδακι και πολη).

 

δοκιμασε να βαλεις 5 ατομα με αποσκευες σε ενα 1400αρι ατμοσφαιρικο των 1300 κιλων και να ανεβεις ανηφορα με 40 βαθμους κελσιου εξω....θες δευτερα!!!!οποτε δεν την κανεις μια χαρα την δουλεια σου.απο την στιγμη που εχει επιλέχθει το downsizing και η χρηση των τουρμποκινητηρων απο σχεδον ολες τις εταιριες,πιστευω πως ατμοσφαιρικα μοτερ των 1300 και 1400 κ.ε θα επρεπε να χρησιμοποιουνται μονο σε οχηματα εντος πολης.

 

+1

Λοιπον κοιτας για 1.4 turbo (αντε και 1.6 παλι turbo)

Η διαφορα στην ροπη ειναι τεραστια, θα μπορεις να κανεις προσπερασεις ανετα, με ελαχιστη παραπανω καταναλωση εφοσον δεν το πατας πολυ

Επειδη τα εχω δει σχεδον ολα οσα προτεινεις να σου πω να περιορισεις σε Leon-bravo (Το Αστρα δεν το εχω δει απο κοντα αλλα φαινεται καλη επιλογη και αυτο με τον 1.4T)

 

......

 

Αν βιαζεσαι κοιτα τα leon 1.4 122 με dsg , το bravo και το Astra και ζυγισε τα + και τα - του καθε αυτοκινητου να δεις τι σε καλυπτει περισοτερο

 

ολεεεε!

 

.......

 

Έρχομαι στην Αθήνα πριν μερικούς μήνες, και επειδή δεν ήθελα να φέρω εδώ καινούργιο αυτοκίνητο πήρα ένα Toyota Celica Μοντέλο 1991, 2000cc. Έδωσα 4,5χιλιάδες για ένα υπέροχο αυτοκίνητο από διάφορες απόψεις... Και πραγματικά μετάνιωσα την αγορά του Golf... Όχι γιατί το Golf είναι άσχημο, αλλά σκέψου αν έδινα 20.000 για πλήρη αναπαλαίωση του Celica (τα πάντα, από βάψιμο μέχρι ταπετσαρίες) τι αυτοκίνητο θα είχα... Το Golf δεν είναι παρά ένα πάρα πολύ καλό, χιλιοαγορασμένο αυτοκίνητο... Σκέψου όμως τι κουκλί θα ήταν το Celica, τι επιδόσεις θα μπορούσες να του δώσεις με αυτά τα λεφτά & πόσο πιο μοναδικό θα ήταν αυτό που είχες...

 

Οκ, υπάρχει το τεράστιο θέμα τέλη κυκλοφορίας... Αλλά μετά από αυτό έχω πείσει τον εαυτό μου να μην ξανααγοράσω καινούργιο αυτοκίνητο...

 

...

 

φιλε μου κι εγω 2λιτρο τουρμπο εγω και θα το αλλαζα ευκολα με μια καλοσυντηρημενη deltona...αλλα τι θα πληρωνα(και θα πληρωνες) για συντηρηση και τελη για 2λιτρο του 90+ ???900++

 

Πρώτα από όλα,θα ήθελα να σας ευχαριστήσω όλους για το ενδιαφέρον σας.Ειλικρινά δεν περίμενα τέτοια ανταπόκριση όταν έκανα το post..

 

Στη συνεχεια θα ήθελα να σας ενημερώσω πως έχω ψιλό ξεκαθαρίσει τι θέλω και για αυτό τον λόγο έχω αποκλείσει τα Civic, Golf (πολύ ακριβά ρε man) Astra (καινούριο μοντέλο και ''χτυπάνε'' στην τιμή) C4 και 308 (δεν με άρεσαν στο TestDrive στις στροφές,με φόβιζαν.. νόμιζα θα με πετάξει,με φταίνε τα Γαλλικά? δεν νομίζω) Focus (παλιό μοντέλο)

 

Eίμαι ανάμεσα στα Auris - Lancer - Bravo - Leon - Mito αλλα και πάλι δεν είναι τίποτα σίγουρο..

Τι εννοώ?

Auris: καλο,γλυκό και σχετικά φτήνo αλλα δεν είμαι και πολύ ενθουσιασμένος.. το προηγούμενο μοντέλο θαρρώ ήταν καλύτερο.. (έχει το privilege το αφεντικό μου)θα με πεις είναι toyota,Tέλος!

Lancer Sportback:τεράστιο σκάφος μεν αλλά 1.5 στα 109άλογα.. δεν ξέρω.. Με τραβάει μονο η γιαπωνέζικη κατασκευή του.. Mitsumbisi.. 10χρονια εγγύηση λέει.. Σαν να με λέει, ''σκυλί..'',''δεν θα χαλάσει ποτέ..''

Bravo:με άρεσε!αλλα φοβάμαι την Fiat.. θα με πεις δεν είναι η παλιά η Fiat... δεν ξέρω.. δεν ξέρω... και ποιος δεν με λέει ότι σε 5-6 χρονία θα βγάλει ''τα'' προβλήματα ?

Leon:καλο και φτηνό αλλα seat.. άκουσα μετά τα 5-6 χρονια βγάζουν πολλά προβλήματα κάτι που δεν το θέλω

Mito:με αρέσει το σκάφος πολύ,πάρα πολύ λέμε και αυτός είναι ο μονος λόγος που δεν το απέρριψα.κατά τα αλλα,Alfa Romeo? Fiat δεν είναι και αυτό?(H κάνω μεγάλο λάθος??) Και είναι και ακριβό για την κατηγορια του(1.4t m-air ξεφεύγει.. πολλά λεφτά για ''μικρό'' με τόσα πέρνεις ''μεγάλο'')

Eπίσης θα ήθελα να προσθέσω πως δεν είδα ακόμα το Megane,θα περάσω από την renault την δευτερα..

 

Αυτά εν ολίγις..

και πάλι σας ευχαριστώ για το ενδιαφέρον!

 

 

 

-Tetchua

 

http://www.cheapsportscar.info/wp-content/uploads/2009/05/ferrari-f1-bolid-937.jpg

 

και αυτο αμα δεις στο μπροστινο μερος FIAT λεει.Μην τους φοβασαι τους ιταλους,εχουν περασει αρκετα χρονια απο την στιγμη που κατασκευασαν κακο αμαξι....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 39
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Πρώτα από όλα,θα ήθελα να σας ευχαριστήσω όλους για το ενδιαφέρον σας.Ειλικρινά δεν περίμενα τέτοια ανταπόκριση όταν έκανα το post..

 

Στη συνεχεια θα ήθελα να σας ενημερώσω πως έχω ψιλό ξεκαθαρίσει τι θέλω και για αυτό τον λόγο έχω αποκλείσει τα Civic, Golf (πολύ ακριβά ρε man) Astra (καινούριο μοντέλο και ''χτυπάνε'' στην τιμή) C4 και 308 (δεν με άρεσαν στο TestDrive στις στροφές,με φόβιζαν.. νόμιζα θα με πετάξει,με φταίνε τα Γαλλικά? δεν νομίζω) Focus (παλιό μοντέλο)

 

Eίμαι ανάμεσα στα Auris - Lancer - Bravo - Leon - Mito αλλα και πάλι δεν είναι τίποτα σίγουρο..

Τι εννοώ?

Auris: καλο,γλυκό και σχετικά φτήνo αλλα δεν είμαι και πολύ ενθουσιασμένος.. το προηγούμενο μοντέλο θαρρώ ήταν καλύτερο.. (έχει το privilege το αφεντικό μου)θα με πεις είναι toyota,Tέλος!

Lancer Sportback:τεράστιο σκάφος μεν αλλά 1.5 στα 109άλογα.. δεν ξέρω.. Με τραβάει μονο η γιαπωνέζικη κατασκευή του.. Mitsumbisi.. 10χρονια εγγύηση λέει.. Σαν να με λέει, ''σκυλί..'',''δεν θα χαλάσει ποτέ..''

Bravo:με άρεσε!αλλα φοβάμαι την Fiat.. θα με πεις δεν είναι η παλιά η Fiat... δεν ξέρω.. δεν ξέρω... και ποιος δεν με λέει ότι σε 5-6 χρονία θα βγάλει ''τα'' προβλήματα ?

Leon:καλο και φτηνό αλλα seat.. άκουσα μετά τα 5-6 χρονια βγάζουν πολλά προβλήματα κάτι που δεν το θέλω

Mito:με αρέσει το σκάφος πολύ,πάρα πολύ λέμε και αυτός είναι ο μονος λόγος που δεν το απέρριψα.κατά τα αλλα,Alfa Romeo? Fiat δεν είναι και αυτό?(H κάνω μεγάλο λάθος??) Και είναι και ακριβό για την κατηγορια του(1.4t m-air ξεφεύγει.. πολλά λεφτά για ''μικρό'' με τόσα πέρνεις ''μεγάλο'')

Eπίσης θα ήθελα να προσθέσω πως δεν είδα ακόμα το Megane,θα περάσω από την renault την δευτερα..

 

Αυτά εν ολίγις..

και πάλι σας ευχαριστώ για το ενδιαφέρον!

 

 

 

-Tetchua

 

Βαλε στην ακρη του ενδιασμους σου για τα ιταλικα αυτοκινητα. Εχουν ξεφυγει ανεπιστρεπτι απο τις εποχες που ελεγες "καλα Fiat θα παρω?? Αυτα διαλυονται με το που βγουν απο το εργοστασιο"!!! Και μονο το γεγονος οτι δεν εχει ακουστει τιποτε απο θεμα αξιοπιστιας τοσο για το Bravo οσο και για τη MiTO μετα απο τοσα χρονια ειναι κατι παραπανω απο θετικο. Ομοιως και για τα Seat που ειναι VW και οχι Seat. Ξεχνα τα παντα απο τις μαλακιες που ακουγες στο παρελθον και που μαλλον ηταν αληθεια αλλα εχουν σχεδον μια 10 ετια που τα πραγματα εχουν αλλαξει αρδην.

 

Κατα τα αλλα σβησε απο τη λιστα τα υπολοιποα αυτοκινητα που δεν εχουν τουρμπο. Μην κανεις το λαθος και παρεις ατμοσφαιρα, θα βαρας το κεφαλι σου μετα, de-facto αυτο.

 

Να πας να δεις και το Megane coupe (το τονιζω αυτο γιατι το κανονικο δεν βλεπεται κατα τη γνωμη μου) αλλα να εισαι ετοιμος να βαλεις το χερακι στην τσεπη καθως η πλουσια εκδοση εχει περιπου 22 χιλιαρικα. Και παλι θα βαλω την ψηφο μου στο Bravo sport 1.4 turbo 150ps. Απλα δεν το πιανεις σε αυτα τα λεφτα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Από τη στιγμή που αυτό θα είναι κ το πρώτο σου αυτοκίνητο, εγώ θα σε παρότρυνα να κοιτάξεις κάτι σε πιο μικρή κατηγορία. Και εξηγούμαι:

 

+Χαμηλότερη κατανάλωση με παραπλήσιες ή και καλύτερες επιδόσεις (λόγω ίδιου κινητήρα αλλά χαμηλότερου βάρους),

+Ευκολότερη κίνηση και παρκάρισμα στη πόλη,

+Φθηνότερα τέλη, ασφάλειες και service,

+Χαμηλότερη τιμή αγοράς,

+Ευκολότερη μεταπώληση,

+Αργότερα μπορεί και να 'ανακυκλωθεί' ως 2ο αυτοκίνητο πόλης (εκτός και αν είσαι αρκετά μικρός οπότε άκυρο).

 

-Μικρότεροι χώροι (αν και οι 2 κατηγορίες έχουν έρθει αρκετά κοντά).

 

Στη θέση σου θα κοίταγα και τα Polo, Clio καθώς με τη ποιότητα, την ασφάλεια και τους 1200άρηδες turbo κινητήρες τους (μπορούν να συγκριθούν μόνο με 1600άρηδες ατμοσφαρικούς) αποτελούν ολοκληρωμένες προτάσεις αυτοκίνησης. Δεν είναι άλλωστε τυχαίο που και τα 2 τους ψηφίστηκαν european car of the year.

 

 

Από τα προαναφερθέντα μοντέλα θα σου πρότεινα και εγώ το Bravo ως το πιο all around - value for money, αλλά και το focus 1.6 το οποίο οδηγικά ίσως είναι και το πιο smooth αμάξι της κατηγορίας (σου δίνει την ιπποδύναμη και τη ροπή πραγματικά εκεί που τη χρειάζεσαι χωρίς ξεσπάσματα και το τιμόνι του είναι για σεμινάριο - τα νέα Astra και Megane 1.4 Turbo δεν έχουν πέσει στα χέρια μου οπότε εξηγούμαι για να μη παρεξηγούμαι). Επίσης σας ακούω όλους να λέτε ότι το μοντέλο του focus αλλάζει και δε ξέρω τι να πω. Το facelift στο τωρινό έγινε πρόσφατα και απ'ότι ξέρω το νέο δεν θα διατεθεί πριν το 2012...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Aδερφε αν μπορω κι εγω να συνεισφερω σε κατι στην αναζητηση σου, θα σου ελεγα ενα μονο: οταν αποφασισεις ακριβως ποια η μαρκα και το μοντελο που σε ενδιαφερει, επισκεψου τρεις και τεσσερις και πεντε αντιπροσωπους (αν αυτο ειναι εφικτο στην περιοχη που ζεις).Ζητησε τους τιμες-προσφορες(προσοχη στα extra πακετα που εχουν καποιες εταιρειες), μπες σε αναλογα site στο διαδικτυο.Προσφατα παρηγγειλα νεο αυτοκινητο και εχω κακη εμπειρια απο τις γνωσεις των περισσοτερων πωλητων (θελω να πιστευω οτι γι αυτο εφταιγε οτι ηταν καινουργιο μοντελο, αλλα εφτασα να γνωριζω περισσοτερα απο τους ιδιους για το αυτοκινητο που θεωρητικα θα μου "πουλουσαν" και αν εμενα στα λογια τους η επιβαρυνση μου θα ηταν 1000-1500ευρω).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πραγματικά βγάλε από το μυαλό σου νοοτροπίες και μύθους του παρελθόντος!!

 

Έχω Fiat Bravo εδώ και ένα χρόνο και είμαι κάτι παραπάνω από ευχαριστημένος! Κάνε μια έρευνα σε διάφορα φόρουμ αυτοκίνησης και δεν θα βρεις ούτε έναν κάτοχο να μην είναι ευχαριστημένος.

 

Πιστεύω είναι το απόλυτο value for money! Μόνο το Leon κατά τη γνώμη μου το προσεγγίζει, αλλά χάνει πολύ στο εσωτερικό από την άποψη της ομορφιάς.

 

ΥΓ Και ναι η Αlfa Romeo ανήκει στη FIAT, όπως και η Ferrari, Maserati και η Lancia.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να πω απλα το εξης.

Το Μιτο φοραει το ιδιο πατωμα με το Grande Punto. Επίσης εχω γνωστο που εχει προβλημα με τον μπροστα αριστερο τροχο. Του ηρθε απ την μανα του με διπλασια καμπερ απ οτι στον δεξι...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να πω απλα το εξης.

Το Μιτο φοραει το ιδιο πατωμα με το Grande Punto. Επίσης εχω γνωστο που εχει προβλημα με τον μπροστα αριστερο τροχο. Του ηρθε απ την μανα του με διπλασια καμπερ απ οτι στον δεξι...

 

 

Και;

Θες να καταλήξεις κάπου;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να πω απλα το εξης.

Το Μιτο φοραει το ιδιο πατωμα με το Grande Punto. Επίσης εχω γνωστο που εχει προβλημα με τον μπροστα αριστερο τροχο. Του ηρθε απ την μανα του με διπλασια καμπερ απ οτι στον δεξι...

 

Shit happens. Και εμενα ο αντρας της ξαδερφης μου που εχει σχολη οδηγων πηρε ενα καινουργιο Yaris και του ειχε προβλημα στην κρεμαριερα. Αυτο τι σημαινει?

 

Το ζητημα ειναι να τον καλυψει η εγγυηση και δεν υπαρχει κανενα προβλημα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μιάς και βγήκα πρόσφατα παγανιά :) εδώ Αγγλία για νέο αμάξι, και με πήρε κάμποσους μήνες να αποφασίσω (και πάνω από 20 τεστ drive) θα πω τις σκέψεις μου σχετικά.

 

Τα πρώτα που θα πρέπει να κοιτάξετε είναι

  • η κατανάλωση καυσίμων
  • αν σας αρέσει εμφανησιακά το αμάξι
  • αν σας αρέσει στην οδήγηση
  • κόστος αγοράς, συντήρησης και τελών.

 

Αφήστε τις απόψεις τον άλλων απ' εξω. Ιδίως αν σας προτείνουν αμάξια τα οποία αυτοί δεν οδηγούν. Κάντε τεστ drive.

 

Ξεχάστε προκαταλήψεις και "εμπειρίες" τρίτων με παράπονα για αμάξια κλπ. Αν δεν συντηρείται το αμάξι όταν πρέπει και σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο, και δεν οδηγείται στα πρώτα χ χιλιάδες χιλιόμετρα όπως συμβουλεύει ο κατασκευαστής, περιτή η άποψη.

 

Ακόμα και ένα TVR Tuscan μπορεί να κάνει 100,000 μίλια χωρίς engine rebuild αν το προσέχει κάποιος από την πρώτη μέρα. Ανεξάρτητα αν το 90% των TVR θέλουν rebuild την μηχανή κάθε 10,000 επειδή δεν τα προσέχουν.

 

Επίσης όλα τα καινούργια αυτοκίνητα σήμερα είναι καλά. Από ΚΙΑ (7 χρόνια εγγύηση επίσης), μέχρι ΒΜW.

 

Αλλά μεγάλη ****** Ελλάδα είναι ότι δεν μπορείτε να αγοράσετε diesel αμάξια τόσο εύκολα όσο εδώ Αγγλία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πρωτο σου αμαξι, φανταζομαι ανυπαντρος, και θες να πας σε κοινους γκουβαδες... σιγα πια, ολα τα ιδια σκ@τ@ ειναι λιγο καλυτερο το ενα λιγο γρηγοροτερο το αλλο λιγο πιο ακριβο το παραλλο κτλ.

 

Αν δεν εχεις αναγκη για χωρους πανε παρε ενα Μιατα 1.8 να ευχαριστηθείς αίσθηση και να καταλαβεις τι θα πει οδήγηση... αξιοπιστια οικονομια στο μιατα ειναι δεδομενα, οπως και η μεταπωληση ;)

 

Εγω δυστυχως δεν πηρα (και δε μιλαω για το Μιατα συγκεκριμενα αλλά για ενα αντιστοιχης φιλοσοφίας αυτοκίνητο) οταν ημουν σε παρομοια φαση και θα το μετανιωνω παντα... οι ευκαιρίες δε δινονται πολλες φορες ποσω μαλλον και τωρα με την κατασταση...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...