Προς το περιεχόμενο

Civic,Lancer,Mito,Golf,Auris,C4,308,Focus,Astra,Bravo,Leon.. Πια η γνώμη σας?


Tetchua

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

αφου δεν σου αρεσε το τιμονι το φοκους μαλλον δεν μπορεις να καταλαβεις την διαφορετικοτητα αναμεσα στα αυτοκινητα....

 

τα τογιοτα μια χαρα αξιοπιστα ηταν και ΕΙΝΑΙ

  • Απαντ. 39
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.
αφου δεν σου αρεσε το τιμονι το φοκους μαλλον δεν μπορεις να καταλαβεις την διαφορετικοτητα αναμεσα στα αυτοκινητα....

 

τα τογιοτα μια χαρα αξιοπιστα ηταν και ΕΙΝΑΙ

 

Μύνηση κατά της αυτοκινητοβιομηχανίας Toyota υπέβαλε η οικογένεια του πρώτου νεκρού από τροχαίο εξαιτίας ελλατωματικής παρτίδας αυτοκινήτων της εν λόγω εταιρίας, που ανάγκασε την Τοyota να ανακαλέσει περίπου 8,5 εκατομμύρια οχήματα! Το συγκεκριμένο τροχαίο συνέβη στις 28 Αυγούστου κοντά στο Σαν Ντιέγκο των ΗΠΑ, όταν ο αστυνομικός Μαρκ Σέιλορ, ιδιοκτήτης ενός Lexus ES 350 (H Lexus είναι θυγατρική της Toyota), δεν μπορούσε να σταματήσει το αυτοκίνητό του, στο οποίο επέβαιναν η 13χρονη κόρη του, η σύζηγός του και ο σύζηγος της αδελφής του οδηγού. Όπως αναφέρεται στην μύνηση, το πρόβλημα που αντιμετώπισε ο οδηγός ήταν πως το αυτοκίνητο άρχισε να επιταχύνει μόνο του, και παρά την προσπάθειά του να σταματήσει αυτό δεν ήταν εφικτό, με αποτέλεσμα να προσκρούσει σε προστατευτικό κιγκλίδωμα, να εκτοξευτεί στον αέρα και να πιάσει φωτιά! Προσφάτωνς αποκαλύφθηκε ότι η Toyota είχε έρθει σε συμφωνία με τις αρμόδιες αμερικανικές αρχές για κουκούλωμα του προβλήματος με το πεντάλ του γκαζιού που αντιμετώπιζαν παρτίδες αυτοκινήτων της.

 

Πηγή: Εφημερίδα ΕΘΝΟΣ 05/03/10

 

Κακώς δεν το ανέφερα, αλλά το τιμόνι του focus έχει χειρουργική ακρίβεια, δεν μου άρεσε στο "πιάσιμο", όχι στις αντιδράσεις ή την λειτουργικότητά του.

Δημοσ.

Έχω το c4 (15.000 full extra..To golf ξεκινούσε από 17.500 χωρίς καν ηχεία) 3 χρόνια ,τώρα αν δεν κάνω λάθος βγαίνει turbo , απολύτως ικανοποιημένος .Αν δεν το έχεις δει από κοντά πήγαινε να το δεις και όταν γυρίσεις μας λες για ποιότητα εσωτερικού σε σχέση με τα άλλα της κατηγορίας .

Δημοσ.
Έχω το c4 (15.000 full extra..To golf ξεκινούσε από 17.500 χωρίς καν ηχεία) 3 χρόνια ,τώρα αν δεν κάνω λάθος βγαίνει turbo , απολύτως ικανοποιημένος .Αν δεν το έχεις δει από κοντά πήγαινε να το δεις και όταν γυρίσεις μας λες για ποιότητα εσωτερικού σε σχέση με τα άλλα της κατηγορίας .

 

citroenc420091024x768wa.jpg

 

Γούστα βέβαια θα μου πεις είναι αυτά...

 

(no offence)

Δημοσ.

Γιατί μιλάς σε 3ο πρόσωπο? Σε μένα δεν απαντάς? Εκτός αν κατάλαβα λάθος τόση ώρα...

 

Για μένα το ίδιο άσχημο είναι και αυτό (εξωτερικά πάντα)... Αλλά όπως είπα και πριν, το θέμα "εμφάνιση" είναι τελείως υποκειμενικό, όμως λέμε τις προσωπικές απόψεις μας εδώ πέρα απ' ότι έχω καταλάβει...

 

Υ.Γ. No offence και πάλι!

Δημοσ.

Ένα "ς" τελικό ξέφυγε .Δεκτή η άποψη σου φυσικά . Αυτό που θέλω να πω στον ΤS είναι ότι αν του αρέσει σαν εμφάνιση ,που είναι και το πρώτο κριτήριο ,αυτά που προσφέρει στην τιμή του δεν τα έχει άλλο της κατηγορίας . Όταν το είχα πάρει είχα κοιτάξει όλα τα υπόλοιπα.

Δημοσ.

To θεμα ειναι οτι το Bravo εχει καλυτερο επιπεδο εξοπλισμου και ειναι και φθηνοτερο απο την C4 (σε συνδιασμο με ολα τα αλλα). Ασε που το bravo ειναι και ομορφοτερο, μεσα-εξω, και εχει ποιο οδηγοκεντρικο ταμπλο με ποιο ωραια οργανα.

Δημοσ.
To θεμα ειναι οτι το Bravo εχει καλυτερο επιπεδο εξοπλισμου και ειναι και φθηνοτερο απο την C4 (σε συνδιασμο με ολα τα αλλα). Ασε που το bravo ειναι και ομορφοτερο, μεσα-εξω, και εχει ποιο οδηγοκεντρικο ταμπλο με ποιο ωραια οργανα.

 

Εγώ ξαναπροτείνω Golf... Είναι αδιαμφησβήτητα ένα καλαίσθητο αυτοκίνητο, και έχει τα καλύτερα φρένα/κρατήματα στην κατηγορία του +TSI

 

TSI =

- Kompressor στις χαμηλες στροφές (μηχανικό τούρμπο)

-Turbo καυσαερίων στις ψήλες

 

Που σημαίνει καλύτερη καμπύλη απόδοσης από οποιοδήποτε αυτοκίνητο του ανταγωνισμού! (όσα από τα υπόλοιπα δεν είναι ατμοσφαιρικά έχουν μόνο το Τούρμπο καυσαερίων, το οποίο λειτουργεί μόνο στις υψηλές στροφές >3500 RPM)

 

Στα μείον βάζω ότι είναι ένα από τα πιο συνηθισμένα αυτοκίνητα που θα δει κανείς στον δρόμο...

Δημοσ.

το ''καλυτερο'' κρατημα ειναι πολυ σχετικο.

 

το πιο ασφαλες , ναι το λες....

 

ο κινητηρας με τα 122 αλογα εχει μονο turbo. οχι κομπρεσορα.

Δημοσ.
Εγώ ξαναπροτείνω Golf... Είναι αδιαμφησβήτητα ένα καλαίσθητο αυτοκίνητο, και έχει τα καλύτερα φρένα/κρατήματα στην κατηγορία του +TSI

 

TSI =

- Kompressor στις χαμηλες στροφές (μηχανικό τούρμπο)

-Turbo καυσαερίων στις ψήλες

 

Που σημαίνει καλύτερη καμπύλη απόδοσης από οποιοδήποτε αυτοκίνητο του ανταγωνισμού! (όσα από τα υπόλοιπα δεν είναι ατμοσφαιρικά έχουν μόνο το Τούρμπο καυσαερίων, το οποίο λειτουργεί μόνο στις υψηλές στροφές >3500 RPM)

 

Στα μείον βάζω ότι είναι ένα από τα πιο συνηθισμένα αυτοκίνητα που θα δει κανείς στον δρόμο...

 

Καλα ολα αυτα αλλα το παλικαρι εβαλε ταβανι τα 20 χιλιαρικα. Το golf που του λες κανει περι τα 23.5 χιλιαρικα (5πορτο) στην πλουσια εκδοση χωρια που η "φαου βε" δεν δινει εκπτωση σε κανενα απο τα αυτοκινητα της.

 

Με την καμια δεν αξιζει το golf την διαφορα των 5.5 χιλιαρικων που ζηταει παραπανω.

Δημοσ.
Εγώ ξαναπροτείνω Golf... Είναι αδιαμφησβήτητα ένα καλαίσθητο αυτοκίνητο, και έχει τα καλύτερα φρένα/κρατήματα στην κατηγορία του +TSI

 

TSI =

- Kompressor στις χαμηλες στροφές (μηχανικό τούρμπο)

-Turbo καυσαερίων στις ψήλες

 

Που σημαίνει καλύτερη καμπύλη απόδοσης από οποιοδήποτε αυτοκίνητο του ανταγωνισμού! (όσα από τα υπόλοιπα δεν είναι ατμοσφαιρικά έχουν μόνο το Τούρμπο καυσαερίων, το οποίο λειτουργεί μόνο στις υψηλές στροφές >3500 RPM)

 

Στα μείον βάζω ότι είναι ένα από τα πιο συνηθισμένα αυτοκίνητα που θα δει κανείς στον δρόμο...

 

 

 

Μόνο η έκδοση με τα 160 άλογα έχει και κομπρέσορα.

 

Τα turbo πριν 15 χρόνια μπορεί να λειτουργούσαν πάνω από τις 3500 στροφές.

Ότα τώρα έχει μέγιστη ροπή από τις 1500-2000 στροφές καταλαβαίνεις ότι λειτουργούν πολύ νωρίτερα.

Δημοσ.

το golfακι αν επαιζε λιγο φτηνοτερα θα το επελεγα ακριβως λογω του TSi... διαμαντακι μοτερ και οτι πρεπει για τις αναγκες μου. ιδανικα θα του κοτσαρα και ενα DSG...

Δημοσ.

Πρώτα από όλα,θα ήθελα να σας ευχαριστήσω όλους για το ενδιαφέρον σας.Ειλικρινά δεν περίμενα τέτοια ανταπόκριση όταν έκανα το post..

 

Στη συνεχεια θα ήθελα να σας ενημερώσω πως έχω ψιλό ξεκαθαρίσει τι θέλω και για αυτό τον λόγο έχω αποκλείσει τα Civic, Golf (πολύ ακριβά ρε man) Astra (καινούριο μοντέλο και ''χτυπάνε'' στην τιμή) C4 και 308 (δεν με άρεσαν στο TestDrive στις στροφές,με φόβιζαν.. νόμιζα θα με πετάξει,με φταίνε τα Γαλλικά? δεν νομίζω) Focus (παλιό μοντέλο)

 

Eίμαι ανάμεσα στα Auris - Lancer - Bravo - Leon - Mito αλλα και πάλι δεν είναι τίποτα σίγουρο..

Τι εννοώ?

Auris: καλο,γλυκό και σχετικά φτήνo αλλα δεν είμαι και πολύ ενθουσιασμένος.. το προηγούμενο μοντέλο θαρρώ ήταν καλύτερο.. (έχει το privilege το αφεντικό μου)θα με πεις είναι toyota,Tέλος!

Lancer Sportback:τεράστιο σκάφος μεν αλλά 1.5 στα 109άλογα.. δεν ξέρω.. Με τραβάει μονο η γιαπωνέζικη κατασκευή του.. Mitsumbisi.. 10χρονια εγγύηση λέει.. Σαν να με λέει, ''σκυλί..'',''δεν θα χαλάσει ποτέ..''

Bravo:με άρεσε!αλλα φοβάμαι την Fiat.. θα με πεις δεν είναι η παλιά η Fiat... δεν ξέρω.. δεν ξέρω... και ποιος δεν με λέει ότι σε 5-6 χρονία θα βγάλει ''τα'' προβλήματα ?

Leon:καλο και φτηνό αλλα seat.. άκουσα μετά τα 5-6 χρονια βγάζουν πολλά προβλήματα κάτι που δεν το θέλω

Mito:με αρέσει το σκάφος πολύ,πάρα πολύ λέμε και αυτός είναι ο μονος λόγος που δεν το απέρριψα.κατά τα αλλα,Alfa Romeo? Fiat δεν είναι και αυτό?(H κάνω μεγάλο λάθος??) Και είναι και ακριβό για την κατηγορια του(1.4t m-air ξεφεύγει.. πολλά λεφτά για ''μικρό'' με τόσα πέρνεις ''μεγάλο'')

Eπίσης θα ήθελα να προσθέσω πως δεν είδα ακόμα το Megane,θα περάσω από την renault την δευτερα..

 

Αυτά εν ολίγις..

και πάλι σας ευχαριστώ για το ενδιαφέρον!

 

 

 

-Tetchua

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...