Tetchua Δημοσ. 24 Μαρτίου 2010 Share Δημοσ. 24 Μαρτίου 2010 Καλησπέρα σε όλους, Ήρθε ο καιρός για το πρώτο μου αυτοκίνητο και έχω αρχίσει ερευνα αγοράς.. Μετά από ώρες στις αντιπροσωπείες έχω καταμπερδευτεί.. Ενδιαφέρομαι για την μικρομεσαία κατηγορια, στα 1.4 κυβικά και γύρο στα 17-20χιλιάρικα.. Έχω δει τα παρακάτω αυτοκίνητα και όλα μου φαίνονται καλά.. Civic Lancer sportback Mito (η Giulietta αργή ακόμα..) Golf Auris C4 Peugeot 308 Focus (?) Astra Bravo Leon Είμαι παντελώς άσχετος,δεν ξέρω τι πρέπει να κοιτάξω σε ένα αυτοκίνητο.. Απλά θέλω ένα "καλο" αυτοκίνητο.. Δεν με ενδιαφέρουν τα γκάζια, αλλά να μπορώ να κάνω και μια προσπεράση.. Τα φώτα σας παρακαλώ! Σας ευχαριστώ εκ των προτερων... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ikaruga24 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2010 Share Δημοσ. 24 Μαρτίου 2010 Απο αυτα που γραφεις η ψηφος μου παει στο Bravo οντας το ποιο ολοκληρομενο με καλη ποιοτητα και φινετσα και χωρις να στεγνωσεις την τσεπη σου. Να παρεις το 1.4 Turbo ειτε με τα 120 ειτε με τα 150 αλογα (αν και θα βαλω ψηφο στην εκδοση sport λογο εξοπλισμου). Η εκπτωση του ειναι απλοχερη και αν εχεις και κανενα αυτοκινητακι να δωσεις ως αποσυρση στην Fiat μπορεις να πετυχεις και ως 4 χιλιαρικα εκπτωση. Απλα σκεψου ενα μικρομεσαιο 5 πορτο αυτοκινητο με πολυ καλα οδικα χαρακτηριστικα και δυνατο μοτερ (150 αλογα ειναι αυτα) να το παρεις 17.5 ως 16 χιλιαρικα αλλιως αν δεν κανω λαθος σκετο εχει εκπτωση 2 χιλιαρικα (ενα 18αρι δηλαδη). Το θεωρω ως την καλυτερη δυνατη προταση σε αυτα αυτα τα λεφτα απο οποιοδηποτε αλλο αμαξι της κατηγοριας. - Το Civic αφησε το απο εξω γιατι ειναι πανακριβο γι αυτα που προσφερει. - Η MiTO ειναι καταπληκτικο αυτοκινητο αλλα ειναι κατηγοριας "μικρο" οποτε δεν σου το προτεινω βλεποντας τα αλλα που εχεις βαλει στη λιστα. - Το Golf ειναι ακριβοτερο αλλα και καλυτερο σε οτι αφορα την ποιοτητα απο το Bravo αλλα οχι σε βαθμο που να τρως μερες για να διαλεξεις. Αδιαφορο και κοινοτυπο κατ΄εμε. Επισης ποιο αδυναμο απο το Bravo σε αυτην την τιμη. - C4 ειναι επισης ακριβουλα σε σχεση με αυτα που προσφερει και δεν σου την προτεινω. Σχημα επισης ειναι λιγο περιεργο. - Το 308 ειναι αρκετα ακριβο και ειδικα στην 5θυρη εκδοση του. Λιγο μυστηριος ο κωλος του αλλα πολλα λεφτα ετσι και αλλιως. - Auris μεινε μακρια εκτος και αν θελεις να βλαστημας μετα. - Focus μην κανεις τον κοπο καθως βγαινει το καινουργιο σε λιγο οποτε το παλιο δεν αξιζει. - Astra πολυ καλη περιπτωση. Και αυτο 5θυρο με 1.4 τουρμπο 140 αλογων και καλη τιμη αλλα ακριβοτερο του Bravo. - Lancer sportback ειναι καλο αλλα μονο με τον 1.8 κινητηρα και θα κοστισει αρκετα αν παρεις μια πλουσιοτερη εκδοση. Απο τη στιγμη που λες οτι δεν το κατεχεις παντως θεωρω οτι θα πρεπει να κανεις την καλυτερη δυνατη αγορα οσον αφορα την σχεση αξιας-τιμης και αυτη με βαση το budget σου ειναι το Bravo. Στα + οτι το μπραβο ειναι απο τα ποιο chic οχηματα που κυκλοφορουν και δεν ειναι και "σουπα" και ακομα στα + οτι δεν εχουν ακουστει προβληματα αξιοπιστιας αυτα τα 3 χρονια που ειναι στην αγορα. Με τα ρεστα βαλε καμια ηλιοροφη ή κανενα σουπερ ηχοσυστημα ή φαε τα σε σουβλακια, δικα σου θα ειναι ετσι και αλλιως. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
clockwork Δημοσ. 25 Μαρτίου 2010 Share Δημοσ. 25 Μαρτίου 2010 - Auris μεινε μακρια εκτος και αν θελεις να βλαστημας μετα. το εξηγεις λιγο αυτο? Απο προσωπικη εμπειρια εχω αριστες εντυπωσεις απο το auris. Επισης θα προτεινα yaris, που εχει αρκετα μεγαλους χωρους για την κατηγορια του και απο προσωπικη εμπειρια παλι ( με το παλιοτερο μοντελο ομως) το βαθμολογω 9/10, αθορυβο, οικονομικοτατο, ανετο, καλη παθητικη ασφαλεια κτλ. Μη κοιτας μονο αναλογια ΤΙΜΗς/ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ, ειναι και αλλα πραγματα που προσφερουν στο αμαξι αξιοπιστια, μεταπωλιτικο κοστος κτλ. Α, και στα + του yaris ειναι οτι βγαινει 1300αρη νομιζω, που σημαινει μπαινεις στη μικροτερη κλιμακα και οχι στην (1400-1800). και το c4 ειναι πανεμορφο, δεν ξερω τι λεει γενικα αλλα ειναι πανεμορφο, γουστο ειναι αυτο ομως... αυτα απο εμενα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ikaruga24 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2010 Share Δημοσ. 25 Μαρτίου 2010 το εξηγεις λιγο αυτο? Απο προσωπικη εμπειρια εχω αριστες εντυπωσεις απο το auris. Εχουμε και λεμε. - Φτηνιαρικο εσωτερικο με μετρια συναρμολογηση, σιγουρα οχι Toyota οπως θα επρεπε. - Ασθενικο στην εκδοση με τα 100 αλογα. Μονο η 1.6 εκδοση "αξιζει". - Αρκετα ακριβο γι αυτα που προσφερει σε ολες τις εκδοσεις. - Γενικη ποιοτητα οχι ανταξια της Toyota και σε σχεση με αλλα αυτοκινητα της κατηγοριας ειναι πισω. Βεβαια εχουμε το τρομακτικα καλο after sales της Toyota στα + αλλα αμα ειναι να παρει κουβα με ροδες και με πλαστικα εσωτερικα ανταξιας ποιοτητας με Viewmaster τι να το κανει? Επισης το Yaris οσο καλο και να ειναι δεν φτανει το Bravo καθως το fiat ειναι μια κατηγορια παραπανω και εχει αρκετα μεγαλυτερη δυναμη. Πριν μου πεις για την τιμη να σου πω οτι η πλουσια εκδοση του Yaris παει σχεδον 17 χιλιαρικα τη στιγμη που το Bravo με την εκπτωση παει στα 18 χιλιαρικα (sport εκδοση κιολας με τα 150 αλογα). Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
billstamaniac Δημοσ. 26 Μαρτίου 2010 Share Δημοσ. 26 Μαρτίου 2010 εγω θα σου προτεινα megane coupe ισως το πιο ωραιο σε αυτη την κατηγορια με πολυ καλο κινητηρα κ με 5 χρονια εγγυηση Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
iced Δημοσ. 26 Μαρτίου 2010 Share Δημοσ. 26 Μαρτίου 2010 Και εγω απο ενως γνωστου το auris (100 αλογα) εχω τις ιδιες ακριβως εντυπωσεις που εγραψε ο φιλος πιο πανω. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Rabican Δημοσ. 26 Μαρτίου 2010 Share Δημοσ. 26 Μαρτίου 2010 σε αυτη την κατηγορια θα επελεγα αναμεσα σε οσα βγαζουν 1.4Τ η 1.6Τ κινητηρες.. με ατμοσφαιρα δεν την ξαναπαταω... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
clockwork Δημοσ. 26 Μαρτίου 2010 Share Δημοσ. 26 Μαρτίου 2010 ρε παιδια ο ανθρωπος λεει δεν τον ενδιαφερουν τα γκαζια και εσεις του λετε να μην παρει "ατμοσφαιρα" κ.α. Ενταξει, μην τα κανετε τοσο τραγικα, δε λεω μπορει να μην εχουν την αποδοση που ειχαν τα παλια 1400αρια αλλα μια χαρα κανεις τη δουλεια σου (ταξιδακι και πολη). Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
imr Δημοσ. 26 Μαρτίου 2010 Share Δημοσ. 26 Μαρτίου 2010 +1 Λοιπον κοιτας για 1.4 turbo (αντε και 1.6 παλι turbo) Η διαφορα στην ροπη ειναι τεραστια, θα μπορεις να κανεις προσπερασεις ανετα, με ελαχιστη παραπανω καταναλωση εφοσον δεν το πατας πολυ Επειδη τα εχω δει σχεδον ολα οσα προτεινεις να σου πω να περιορισεις σε Leon-bravo (Το Αστρα δεν το εχω δει απο κοντα αλλα φαινεται καλη επιλογη και αυτο με τον 1.4T) Βγαλε εξω focus γιατι αλλαζει μοντελο Αν μπορεις να περιμενεις λιγο καιρο να ερθει το καινουργιο πιστευω θα ειναι αξιολογη αγορα Βγαλε επισης την mito γιατι ειναι πολυ πιο μικρη απο ολα τα υπολοιπα και γενικα ζηταει πολλα λεφτα Σε λιγο καιρο βγαινει η julieta και μπορεις να περιμενεις να για αυτην Golf - αρκετα ακριβο αλλα κορυφαια ποιοτητα κατασκευης leon- Πολυ πιο φτηνο απο golf αλλα με χειροτερη ποιοτητα εσωτερικου πλαστικων κτλ , με τα λεφτα που γλυτωνεις μπορεις να βαλεις ενα dsg (αυτοματο κιβωτιο) και να εισαι αρχοντας Βravo- ιδια φαση με το leon, το μονο του αρνητικο συγκριτικα οτι δεν εχει κανα αυτοματο της προκοπης (Το dsg τα σπαει) Πρεπει να αρχισεις βολτες σε αντιπροσωπειες να δεις τι παιζει και μονος σου τι παιζει Εγω παντως προτεινω αν δεν βιαζεσαι να περιμενεις λιγο ακομα να δουμε τι θα λεει και το καινουργιο focus φαινεται πολλα υποσχομενα Αν βιαζεσαι κοιτα τα leon 1.4 122 με dsg , το bravo και το Astra και ζυγισε τα + και τα - του καθε αυτοκινητου να δεις τι σε καλυπτει περισοτερο Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ikaruga24 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2010 Share Δημοσ. 26 Μαρτίου 2010 ρε παιδια ο ανθρωπος λεει δεν τον ενδιαφερουν τα γκαζια και εσεις του λετε να μην παρει "ατμοσφαιρα" κ.α. Ενταξει, μην τα κανετε τοσο τραγικα, δε λεω μπορει να μην εχουν την αποδοση που ειχαν τα παλια 1400αρια αλλα μια χαρα κανεις τη δουλεια σου (ταξιδακι και πολη). Δεν ειναι θεμα γκαζιου να παρεις ενα αμαξι 120 - 160 αλογα στην κατηγορια μικρομεσαιου (που ολα ειναι 1300+ κιλα απο μονα τους). Ειναι ζητημα ενεργητικης ασφαλειας και ανεσης αν βαλεις κανενα ατομο και μπαγκαζι παραπανω στο αυτοκιντητο σου για να μην αγκομαχαει και σπαει και τα δικα σου νευρα ταυτοχρονα. Επισης το θεωρω οξυμορο να μπεις στην κατηγορια φορου 1.4 - 1.9 και σε αυτην την κατηγορια τιμης και να μην παρεις ενα τουρμπατο αυτοκινητο για τους παραπανω λογους. Οσοι φοβουνται για την καταναλωση να σταματησουν τωρα γιατι τα τουρμπακια δεν καινε οπως παλια. Ειναι σχεδον τα ιδια με τα ατμοσφαιρικα πλεον. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
clockwork Δημοσ. 26 Μαρτίου 2010 Share Δημοσ. 26 Μαρτίου 2010 Δεν ειναι θεμα γκαζιου να παρεις ενα αμαξι 120 - 160 αλογα στην κατηγορια μικρομεσαιου (που ολα ειναι 1300+ κιλα απο μονα τους). Ειναι ζητημα ενεργητικης ασφαλειας και ανεσης αν βαλεις κανενα ατομο και μπαγκαζι παραπανω στο αυτοκιντητο σου για να μην αγκομαχαει και σπαει και τα δικα σου νευρα ταυτοχρονα. γενικα σωστα τα λες, αλλα ειναι και θεμα συνηθειας. Τα πρωτα 2 χρονια που πηρα το διπλωμα οδηγουσα εναν χαρο με 80αλογα και ηξερα που με περνει και που οχι. θελω να πω πως καθε αμαξι εχει τα δικα του ορια που αλλαζουν αναλογα με το φορτιο,καιρο κτλ. δεν τιθεται θεμα συγκρισης 80-100αλογα με 120-160 αλογα βεβαια, απλα αναφερω πως και με ενα "αδυναμο" 1400αρη κανεις την δουλεια σου. Με εναν τουρμπατο ακομη καλυτερα, με ενα 1800αρη τουρμπο πολυ καλυτερα και παει λεγοντας....δεν εχει τελος με αυτην την λογικη. Αν θελεις μπορεις να εξηγησεις λιγο τι παιζει με τα τουρμπο? εκτος απο την μικρη-μεγαλη αυξηση καταναλωσης θελουν καποιο ειδικο σερβις,χαλανε ευκολα,πρεπει να ζεσταινονται κατα την εκκινηση?καταπονουν τον κινητηρα? τι κοστος αλλαγης εχουν κτλ... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ikaruga24 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2010 Share Δημοσ. 26 Μαρτίου 2010 Σαν πρωην κατοχος VW scirocco (1.4 160 αλογα) και νην Toyota corolla 1.3 (88 αλογα) θα σου πω πως οπως συμπεριφερεσαι σε ενα ατμοσφαιρικο τα ιδια ισχυουν και για ενα τουρμπακι. Αν το σκιζεις το αυτοκινητο τοτε θελει να "κρυωσει" πριν το σβησεις το αμαξι ή να πηγαινεις χαλαρα μεχρι να φτασει ο κινητηρας στην κανονικη του θερμοκρασια. Σερβις και λοιπα δεν διαφερει κατι. Η διαφορα καταναλωσης του Scirocco ως τα 130 χιλιομετρα ηταν λιγοτερη απο 1 λιτρο σε σχεση με το τωρινο μου Corolla και η ιδια (περιπου) οταν φορτωνα κοσμο. Μονο οταν το ανοιξα μια φορα μεχρι τα 200 ειδα να ανεβαζει αρκετα καταναλωση (για το scirocco μιλαω). Γενικα δεν υπαρχει λογος να πας σε ατμοσφαιρα απο τη στιγμη δεν υπαρχει ουσιαστικη διαφορα σε θεμα τιμης και καταναλωσης μεταξυ τους και το κυριοτερο οτι τα πλεονεκτηματα του τουρμπο ειναι αρκετα περισσοτερα σε σχεση με αυτην. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
clockwork Δημοσ. 26 Μαρτίου 2010 Share Δημοσ. 26 Μαρτίου 2010 Σαν πρωην κατοχος VW scirocco (1.4 160 αλογα) και νην Toyota corolla 1.3 (88 αλογα) θα σου πω πως οπως συμπεριφερεσαι σε ενα ατμοσφαιρικο τα ιδια ισχυουν και για ενα τουρμπακι. Αν το σκιζεις το αυτοκινητο τοτε θελει να "κρυωσει" πριν το σβησεις το αμαξι ή να πηγαινεις χαλαρα μεχρι να φτασει ο κινητηρας στην κανονικη του θερμοκρασια. Σερβις και λοιπα δεν διαφερει κατι. Η διαφορα καταναλωσης του Scirocco ως τα 130 χιλιομετρα ηταν λιγοτερη απο 1 λιτρο σε σχεση με το τωρινο μου Corolla και η ιδια (περιπου) οταν φορτωνα κοσμο. Μονο οταν το ανοιξα μια φορα μεχρι τα 200 ειδα να ανεβαζει αρκετα καταναλωση (για το scirocco μιλαω). Γενικα δεν υπαρχει λογος να πας σε ατμοσφαιρα απο τη στιγμη δεν υπαρχει ουσιαστικη διαφορα σε θεμα τιμης και καταναλωσης μεταξυ τους και το κυριοτερο οτι τα πλεονεκτηματα του τουρμπο ειναι αρκετα περισσοτερα σε σχεση με αυτην. καλα καθε ποτε αλλαζεις αμαξια? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ikaruga24 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2010 Share Δημοσ. 26 Μαρτίου 2010 Καθε φορα που δεν μπορω να τα πληρωνω. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Alchemist` Δημοσ. 26 Μαρτίου 2010 Share Δημοσ. 26 Μαρτίου 2010 Καλησπέρα σε όλους, Ήρθε ο καιρός για το πρώτο μου αυτοκίνητο και έχω αρχίσει ερευνα αγοράς.. Μετά από ώρες στις αντιπροσωπείες έχω καταμπερδευτεί.. Ενδιαφέρομαι για την μικρομεσαία κατηγορια, στα 1.4 κυβικά και γύρο στα 17-20χιλιάρικα.. Έχω δει τα παρακάτω αυτοκίνητα και όλα μου φαίνονται καλά.. Civic Lancer sportback Mito (η Giulietta αργή ακόμα..) Golf Auris C4 Peugeot 308 Focus (?) Astra Bravo Leon Είμαι παντελώς άσχετος,δεν ξέρω τι πρέπει να κοιτάξω σε ένα αυτοκίνητο.. Απλά θέλω ένα "καλο" αυτοκίνητο.. Δεν με ενδιαφέρουν τα γκάζια, αλλά να μπορώ να κάνω και μια προσπεράση.. Τα φώτα σας παρακαλώ! Σας ευχαριστώ εκ των προτερων... Εγώ προτείνω Golf, οι κινητήρες TSI απλά δεν παίζονται... Έχω το Golf V αγορασμένο το 2008, 65000+ χλμ κανένα πρόβλημα μέχρι στιγμής (σε αντίθεση με το τι ακουγόταν εκείνο τον καιρό)... Εντελώς φιλικά πάντως, έχω να πω το εξής... Έδωσα 23+ χιλιάδες για να πάρω το Golf TSI GT sport το 2008, δεν λέω, είμαι απόλυτα ικανοποιημένος, αλλά υπάρχει ένα μεγάλο ΑΛΛΑ... Έρχομαι στην Αθήνα πριν μερικούς μήνες, και επειδή δεν ήθελα να φέρω εδώ καινούργιο αυτοκίνητο πήρα ένα Toyota Celica Μοντέλο 1991, 2000cc. Έδωσα 4,5χιλιάδες για ένα υπέροχο αυτοκίνητο από διάφορες απόψεις... Και πραγματικά μετάνιωσα την αγορά του Golf... Όχι γιατί το Golf είναι άσχημο, αλλά σκέψου αν έδινα 20.000 για πλήρη αναπαλαίωση του Celica (τα πάντα, από βάψιμο μέχρι ταπετσαρίες) τι αυτοκίνητο θα είχα... Το Golf δεν είναι παρά ένα πάρα πολύ καλό, χιλιοαγορασμένο αυτοκίνητο... Σκέψου όμως τι κουκλί θα ήταν το Celica, τι επιδόσεις θα μπορούσες να του δώσεις με αυτά τα λεφτά & πόσο πιο μοναδικό θα ήταν αυτό που είχες... Οκ, υπάρχει το τεράστιο θέμα τέλη κυκλοφορίας... Αλλά μετά από αυτό έχω πείσει τον εαυτό μου να μην ξανααγοράσω καινούργιο αυτοκίνητο... EDIT: σχετικά με τα υπόλοιπα που έχεις στη λίστα: * Τα civic & C4 είναι απλά άσχημα, nuff said... (ειδικά το Civic θα μπορούσε να είναι κάποιο εξωγήινο διαστημόπλοιο που προσγειώθηκε στο εργοστάσιο της Honda) * Το focus το έχω οδηγήσει, δεν έχει καθόλου καλή ορατότητα πίσω, και επίσης δεν μου άρεσε το τιμόνι και ο λεβιές ταχυτήτων * Το Auris θα έλεγα να το αποκλείσεις... Η ποιότητα κατασκευής της Toyota & όλων των Ιαπωνικών αυτοκινήτων έχει πέσει κατακόρυφα τα τελευταία χρόνια, καμία σχέση με τα "Ιαπωνικά σκυλιά" που λέγαμε κάποτε, όμως λόγω της Toyota, και ενός ελλατώματος στο γκάζι που πήγε να κουκουλώσει, σκοτώθηκε κόσμος... * Για τα MITO & Lancer δεν γνωρίζω και πολλά * Μου αρέσουν τα Bravo, Leon και Astra Θα πρότεινα πάντως όπωσδήποτε να πας σε μη-ατμοσφαιρικό κινητήρα, αξίζει τον κόπο! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.