Προς το περιεχόμενο

o 10000000ος δυσαρεστημενος για το e-shop!!


Sartiv

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Dropsreef,

 

Αυτα ειναι κλασσικες πρακτικες του Πλαισιου.Αυτο που μου τι δινει ειναι η παραπληροφορηση!!!

 

Ασε που αμα τους τα ριξεις οταν εχεις γνωσεις,δεν σου απαντουν,απλα πανε σε αλλο πελατη.

  • Απαντ. 37
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

benign

Απο αυτες τις κλασικες πρακτικες ομως καταφερνουν και πουλανε οτι "θελουν" σε ατομα που δεν εχουν τις απαραιτητες γνωσεις!Και εχω και τον φιλο μου να μου ζαλιζει τα @@@ λεγοντας "μ@λ@κα κανονισε να εχω δωσει 850€ και να ειναι για πεταμα η συνθεση που μου εφτιαξες":-D

Απλα οταν παει καποιος που εχει γνωση και απαντησει με επιχειρημα στην π@π@ρια του καθε πωλητη οντως κανουν την παπια

Δημοσ.

Απο το e-shop δεν έχω κάνει πολλές αγορές. Μονο 4.

Στη μόνη που έτυχε πρόβλημα (δισκος seagate 1.5 Tb, στον 1ο μήνα άρχισαν οι "στραβές" ),

 

τον παρέλαβαν χωρις πολλά-πολλά (έριξε μια ματιά στα jumper pins ;) ..),

και σε 2 μέρες είχα αντικατάσταση με έναν καινούριο.

  • Moderators
Δημοσ.
ξερω ψωμι και μονο plaisio

 

Σωστος , με το πλαισιο εχεις σιγουρο το ξερο ψωμι και μονο αυτο! :P

  • Moderators
Δημοσ.

Και για να μιλησουμε και λιγο σοβαρα να πω οτι σιγουρα το eshop που ξεραμε πριν 10 χρονια και ηταν η απαντηση στο Πλαισιο, ειναι δυστυχως παρελθον. Οποιος πιασει την πελατεια μετα κοιταει πως θα τα παιρνει και τιποτα αλλο. Στο ιδιο πανω κατω καζανι βραζουν και οι δυο αυτοι. Πολλες περιπτωσεις απαραδεκτης συμπεριφορας και απο τους δυο που μου εχουν τυχει προσωπικα και αλλες τοσες σε φιλους. Αλλα το online χαλι του Πλαισιου ειναι μοναδικο και δεν μπορει κανεις παρα μονο ισως ο Γερμανος να το ανταγωνιστει... :lol:

Στα καταστηματα συνηθως οι υπαλληλοι του eshop ειναι πιο εκνευριστικοι (μηπως ειναι ακομα πιο κακοπληρωμενοι απο του Πλαισιου ; ) Αν και αυτο μπορει να ειναι και θεμα υπαλληλων που εχω πεσει...

Δημοσ.

Επειδή πολλά διαβάζω καταλάβετε κάτι και ΜΗΝ είστε τόσο απόλυτοι!

 

Ακόμα και στις αλυσίδες κάποιο μαγαζί μπορεί να είναι καλύτερο από το άλλο κι ας ανήκει στην ίδια αλυσίδα!!!

 

Για παράδειγμα εγώ στο Πλαίσιο Καλλιθέας ΔΕΝ είχα ΚΑΝΕΝΑ πρόβλημα ΠΟΤΕ εδώ και 6 χρόνια!Δεν είναι και λίγο!

 

Παραδείγματα:

 

1.Μου άλλαξαν κινητό γιατί είχα παρατηρήσει μια μικρή κηλίδα στην οθόνη παρόλο που όταν το ανοίγαμε μπροστά τους ΔΕΝ φαινόταν τίποτα!Με εμπιστεύτηκαν και όλα ΟΚ!

 

2.Όταν η BENQ-SIEMENS "εκλεισε" (όσοι ξέρουν την ιστορία καταλαβαίνουν) δεν υπήρχε αντιπροσωπεία να μου φτιάξει το κινητό!Χάλασε μέσα σε 6-7 μήνες!Πήγα στο Πλαίσιο και μετά από λίγες μέρες (τους τα είπα βέβαια και ένα χεράκι....!) μου έδωσαν πιστωτικό στα λεφτά που το είχα πάρει ΤΟΤΕ!!!Ούτε € λιγότερο!

 

3.Η κοπέλα μου είχε πάρει ένα σετ πληκτρολόγιο-ποντίκι logitech και αφού το έλεγξαν μετά από κάνα διήμερο πήγαμε και πηραμε άλλο στα ίδια λεφτά!

 

4.Την Παρασκευή το βράδυ χάλασε ο 2.5'' δίσκος TOSHIBA 500GB που είχα και το Σάββατο το μεσημέρι πήγα και μου το άλλαξαν ΑΜΕΣΩΣ μέσα σε 5 λεπτά και μου έδωσαν τον ίδιο καινούριο!

 

Όπως καταλαβαίνετε δεν έχω λόγο να μην είμαι ευχαριστημένος!ΟΜΩΣ για το Πλαίσιο του Πειραιά έχω να ρίξω ΜΠΟΛΙΚΟ ΚΡΑΞΙΜΟ γιατί ο τεχνικός εκεί είναι ΕΠΙΕΙΚΩΣ ΑΣΧΕΤΟΣ!

 

Για αυτό σας λέω....μην είστε τόσο απόλυτοι στις απόψεις σας γιατί καμιά φορά η αλήθεια βρίσκεται κάπου στην μέση!!!

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...