Höfdingadrapa Δημοσ. 25 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2010 Μόνο εγώ είμαι ευχαριστημένος από την εξυπηρέτηση σους;
The_Judas Δημοσ. 25 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2010 Οι μεγάλες εταιρίες έτσι δουλεύουν. Εκμηδενίζουν τον ανταγωνισμό βάζοντας πολύ χαμηλές τιμές αρχικά. Έπειτα μένουν οι 2-3 μεγάλοι και κανονίζουν τις τιμές μεταξύ τους σαν καρτέλ. Το καλό είναι ότι υπάρχουν αρκετά νέα ηλεκτρονικά καταστήματα με καλές τιμές. Δεν έχουν όμως τοπικό σερβις (ή σημείο παραλαβής) σε πολλά σημεία της Ελλάδας και γι' αυτό πολλοί διστάζουν να αγοράσουν.
Flying_Dutchman Δημοσ. 25 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2010 Το Πλαισιο μπορει να εχει καποια στραβα, αλλα τουλαχιστο μπορεις να βρεις ακρη. Δε ξερω τι σου εχει τυχει και εχεις κακη αποψη, αλλα εγω ειμαι ευχαριστημενος. Κι οσους ξερω, εκει τους προτρεπω να πανε.
paylidis Δημοσ. 25 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2010 στο πλαίσιο είχα άσχημη εξυπηρέτηση πριν ακόμα απο την παραγγελία, στα multirama την έχω μονιμα, στο eshop αν χαλάσει... Πάντως η αλήθεια είναι οτι τους εμπιστεύομαι αρκετα και ο παραγοντας 0 εξοδα αποστολής είναι πολυ σημαντικός για μένα καθώς μένω στην επαρχία και δεν έχει πλαισιο κλπ.
d3m0n Δημοσ. 25 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2010 Μόνο εγώ είμαι ευχαριστημένος από την εξυπηρέτηση σους; Παίζει να είσαι απ' τους λίγους.
The_Judas Δημοσ. 25 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2010 Μόνο εγώ είμαι ευχαριστημένος από την εξυπηρέτηση σους; Και εγώ δεν είχα ποτέ κάποιο πρόβλημα με το e-shop. Ίσως γιατί έχω πάρει κυρίως περιφερειακά-αναλώσιμα-gadgets-pc mods (μερικά με εγγύηση αντιπροσωπείας π.χ canon) από αυτούς. To σερβις τους είναι κάπως αργό. Σε χαλασμένο card-reader έκαναν 10 μέρες για να το δούνε... την στιγμή που είναι μισό λεπτό δουλειά να το ελέγξουν. Δεν μου έτυχε ποτέ όμως να μου κάνουν φασαρία και μη αντικατάσταση προϊόντος. Πολύ βολικό επίσης το σύστημα με τα μηνύματα. Αλλά και στις παραγγελίες που έχω κάνει είναι οι πιο γρήγοροι. Το αργότερο σε μια μέρα έχουν έρθει τα πάντα, εκτός και αν αναγράφεται αλλιώς στην ιστοσελίδα τους. Πάντως και οι ανταγωνιστές τους δεν είναι απαραίτητα και καλύτεροι σε εξυπηρέτηση. Από Θεσσαλονίκη που έχω εμπειρία: zero-one: Είχα ακούσει καλά λόγια από άλλους, αλλά εγώ προσωπικά δεν είχα καλή εμπειρία με αυτούς. Είμαι όμως η εξαίρεση οπότε δεν επιμένω σε αυτό. ματσούκας: έτσι και έτσι visionstudio: Πολύ καλοί σε εξυπηρέτηση. πλαίσιο: αρκετά καλοί στο σέρβις, εκνευριστική η νέα πολιτική τους με τους χαζοχαρούμενους υπαλλήλους που σε ρωτάνε συνέχεια αν ικανοποιήθηκες και αν θέλεις να πάρεις το νέο διαφημιστικό κατάλογό τους multirama: αρκετά ακριβοί, άσχετοι υπάλληλοι, σέρβις καλό την τελευταία φορά που πήγα (πρίν από πάρα πολλά χρόνια όμως!) Για κάποιον που είναι σχετικός με το αντικείμενο και ξέρει τι παίρνει είναι καλό το eshop. Για κάποιον άσχετο όμως που θέλει και ενημέρωση, υποστήριξη και καλό σέρβις δεν είναι ότι καλύτερο. Σίγουρα όμως δεν θα ήθελα να πάρω ολόκληρο pc από αυτούς... το να μείνεις χωρίς ηχεία ή card reader για αρκετό καιρό δεν είναι μεγάλο πρόβλημα... το να μείνεις όμως χωρίς μητρική-μνήμες είναι ότι χειρότερο.
benign Δημοσ. 27 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 27 Μαρτίου 2010 Θα συμφωνησω με τον The_Judas. Εγω εχω και καλες και ασχημες εμπειριες και με Πλαισιο και με E-shop.Η χειροτερη μου ομως ηταν με το Πλαισιο οταν πριν 4 χρονια αρνηθηκαν να μου αλλαξουν πανακριβο cpu 600 ευρω επειδη πλησιαζε την ληξη εγγυησης του.Ενω ειχε προβλημα και με ελαχιστη λειτουργια εσβηνε,εκεινοι ελεγαν οτι ''σε αυτους δουλευει''.Μιλαμε για καθαρη και αδιαντροπη αλητεια. Σε γενικες γραμμες προτιμω το E-shop.Τα τελευταια 5 χρονια ειμαι πολυ πιο ευχαριστημενος μαζι τους ,χωρις να ειναι ακριβως οσο καλοι θα ηθελα.Και στο service εχουν βελτιωθει.Για παραδειγμα ειχα μεταπουλησει ενα PC που ειχα φτιαξει εγω με hardware αγορασμενο απο αυτους πριν 2 χρονια.Χαλασε του φιλου που το ειχε αγορασει και ενω δεν του ειχα δωσει την αποδειξη,μου τηλεφωνησαν,ελεγξαν τα στοιχεια μου με τα στοιχεια που ειχαν καταχωρημενα στα αρχεια τους και του το εφτιαξαν μεσα σε μια βδομαδα.Αυτο το θεωρω πολυ θετικο και δειγμα βελτιωσης. Απο το Πλαισιο,προτιμω το E-shop γιατι αν δεν ειναι καποιος γνωστης εχουν την πολιτικη να προωθουν στους πελατες τους συγκεκριμενα προιοντα με απατεωνιστικο τροπο,και με εσκεμμενα λαθος πληροφορηση.Επισης ειναι εταιρες της Intel και θαβουν τους επεξεργαστες της AMD απλα γιατι ειναι οικονομικοτεροι και επαξιοι,αλλα ομως αυτο δεν τους συμφερει.Παιρνουν πολλα περισσοτερο σαν ποσοστο απο τα ακριβοτερα προιοντα της Intel. Επισης εχουν λιγοτερη γκαμα στα πιο φτηνα προιοντα hardware σπρωχνοντας ετσι τους πελατες τους σε πιο ακριβη πλατφορμα.
d3m0n Δημοσ. 27 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 27 Μαρτίου 2010 Επισης ειναι εταιρες της Intel και θαβουν τους επεξεργαστες της AMD απλα γιατι ειναι οικονομικοτεροι και επαξιοι Ναι γιατί του e-shop τι είναι;
Sartiv Δημοσ. 27 Μαρτίου 2010 Μέλος Δημοσ. 27 Μαρτίου 2010 Εξελιξεις στο θεμα. Χτες που πηγα στην αντιπροσωπεια του e-shop να παραλαβω το σκληρο δισκο, εξηγησα στον υπαλληλο για το jumper κ ετσι.. Και ειπε οτι εχω δικιο, και μιλησε με τον προισταμενο, κ ο οποιος πηρε τηλεφωνο στην Αθηνα και ειχαν μια συνομιλια... Και; "Οκ, αφησε το σκληρο δισκο, θα το αναλαβουμε εμεις, θα σε παρουμε τηλεφωνο" :lol: Αναμενονται τωρα οι περαιτερω εξελιξεις...
benign Δημοσ. 27 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 27 Μαρτίου 2010 Ναι γιατί του e-shop τι είναι; Σαφως απο αποψη διαφημισης εχεις δικιο,αλλα τουλαχιστον εκει εχω ακουσει ο ιδιος οταν καποιος ζητα ενα,μεσης αξιας συστημα να κανει τη δουλεια του,του προτεινουν και AMD. Επισης εχουν πολυ περισσοτερες μητρικες για AMD ,πολυ μεγαλυτερη γκαμα,ακομη και απο τις ιδιες εταιρειες.Π.χ. περοσσοτερες μητρικες MSI για AMD απο οτι το Πλαισιο.
thanassissis Δημοσ. 27 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 27 Μαρτίου 2010 Μετά την απομάκρυνση εκ του ταμείου… Πιστεύετε ότι φεύγοντας από το κατάστημα δεν πρόκειται να βρείτε το δίκιο σας; Κάνετε λάθος! Τι να κάνετε Ασφαλώς και μετά την απομάκρυνση εκτός ταμείου έχετε το δικαίωμα να αναγνωρισθεί το τυχόν λάθος, είτε είναι δικό σας είτε του πωλητή. Το δικαίωμα της υπαναχώρησης δηλαδή, είναι απολύτως κατοχυρωμένο για οποιοδήποτε είδος, όπως ρούχα, εισιτήρια, συνδρομές κ.λπ. Αν αρνούνται να σας επιστρέψουν τα χρήματά σας, επικοινωνήστε με το 1520 ή με καταναλωτική οργάνωση. Με ένα τηλεφώνημά τους θα γίνει ο «φιλικός διακανονισμός» όπως λέγεται και η υπόθεσή σας θα λήξει.
Sartiv Δημοσ. 27 Μαρτίου 2010 Μέλος Δημοσ. 27 Μαρτίου 2010 Μετά την απομάκρυνση εκ του ταμείου… Πιστεύετε ότι φεύγοντας από το κατάστημα δεν πρόκειται να βρείτε το δίκιο σας; Κάνετε λάθος! Τι να κάνετε Ασφαλώς και μετά την απομάκρυνση εκτός ταμείου έχετε το δικαίωμα να αναγνωρισθεί το τυχόν λάθος, είτε είναι δικό σας είτε του πωλητή. Το δικαίωμα της υπαναχώρησης δηλαδή, είναι απολύτως κατοχυρωμένο για οποιοδήποτε είδος, όπως ρούχα, εισιτήρια, συνδρομές κ.λπ. Αν αρνούνται να σας επιστρέψουν τα χρήματά σας, επικοινωνήστε με το 1520 ή με καταναλωτική οργάνωση. Με ένα τηλεφώνημά τους θα γίνει ο «φιλικός διακανονισμός» όπως λέγεται και η υπόθεσή σας θα λήξει. ???? Με "δικο μου φταιξιμο" θα επιστραφουν τα χρηματα; Δεν καταλαβα.
The_Judas Δημοσ. 27 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 27 Μαρτίου 2010 Επισης ειναι εταιρες της Intel και θαβουν τους επεξεργαστες της AMD απλα γιατι ειναι οικονομικοτεροι και επαξιοι,αλλα ομως αυτο δεν τους συμφερει.Παιρνουν πολλα περισσοτερο σαν ποσοστο απο τα ακριβοτερα προιοντα της Intel. Αυτό πράγματι ισχύει! Δεν ξέρω τι προπαγάνδα τους κάνουν εκεί μέσα... Εχω γνωρίσει και πρώην υπαλλήλους του πλαισίου που επέμεναν ακόμη και έξω από την δουλειά στην προώθηση της intel με ένα υφάκι..."μακριά από amd, δεν είναι πολύ καλοί... προτιμήστε intel". Αυτά ακόμη και σε περιόδους που η intel έβγαζε μέτριους επεξεργαστές (π.χ Pentium 4).
benign Δημοσ. 27 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 27 Μαρτίου 2010 Ετσι οπως τα λες The_Judas. Την εποχη των Pentium 4 η AMD με τους πρωτους 64βιτους επεξεργαστες τοτε την ειχε βιασει σε πωλησεις την Intel.
Dropsreef Δημοσ. 27 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 27 Μαρτίου 2010 Ειχα φτιαξει ενα συστηματακι για gaming χρηση σε ενα φιλαρακι μου μια εβδομαδα πριν!Με 5850 amd955 και τροφοδοτικο enermax 500watt!Του τυπωνω την παραγγελια και παει με το χαρτι στο πλαισιο!Επι μιση ωρα ο πωλητης προσπαθουσε να τον πεισει να βαλει intel i5,nvidia 275 και enermax τροφοδοτικο το 600αρι γιατι δηθεν το 500αρι δεν αρκει!O φιλος μου με παιρνει τηλεφωνο και μου λεει"ρε μ@λ@κα ειναι σιγουρα καλη η συνθεση που μου ετοιμασες γιατι εδω ο πωλητης αλλα μου λεει" Οποτε ισως λεω ισως προσπαθουν να ξεστοκαρουν μεγαλες ποσοτητες προϊοντων σε ατομα που δεν εχουν αρκετη γνωση επι του θεματος! Παντως με το τμημα service ευτυχως ποτε δεν ειχα κανενα παραπονο!
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.