Moderators matrixxx Δημοσ. 24 Μαρτίου 2010 Moderators Δημοσ. 24 Μαρτίου 2010 Παντα ειχα την απορια, για ποιο λογο αν παραγειλεις στο πλαισιο κατι μεσω internet, εχεις εκπτωση (πολλες φορες σημαντικη), ενω αν πας να το παραλαβεις απο το καταστημα το πληρωνεις ακριβοτερα.... 1ον γιατι τα καταστηματα απασχολουν υπαλληλους που πληρώνονται. 2ον γιατι στο καταστημα θα πιασει "κοτσους" πολλους και θα βγαλει καλο κερδος 3ον γιατι στο internet εχει μεγαλο ανταγωνισμο
Timour21 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2010 Αλλά ούτε καν το πλαστικό κουτάκι του και μάλιστα τίγκα στην κατάμαυρη πάστα; Φίλε sorry, η λεπτομέρεια της μαύρης πάστας κάπως μου διέφυγε οταν διάβαζα το μήνυμά σου. Είναι σίγουρα μεταχειρισμένος τότε.... και είναι απαράδεκτο φυσικά.
MiDi_MiLiZ Δημοσ. 24 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2010 1ον γιατι τα καταστηματα απασχολουν υπαλληλους που πληρώνονται. 2ον γιατι στο καταστημα θα πιασει "κοτσους" πολλους και θα βγαλει καλο κερδος 3ον γιατι στο internet εχει μεγαλο ανταγωνισμο 1. Στα καταστηματα ηδη απασχολει υπαλληλους, αρα αν αυξηθει η πελατεια δε νομιζω να αλλαξει κατι περαν του φορτου εργασιας. Εκτος αν εχουν σκοπο σιγα σιγα να αλλαξουν την επιχειρηση σε eshop, και προτιθενται να απολυσουν προσωπικο απτα καταστηματα. 2. Αρα αυτο ενισχυει την δικη μου αποψη, οτι στο ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ εχει συμφερον να πουλαει τα εμπορευματα του μια επιχειρηση σαν το πλαισιο. 3. Δε νομιζω οτι ο ανταγωνισμος σε επιπεδο καταστηματων ειναι μικροτερος για να δικαιολογει τετοια διαφορα στις τιμες. Γεματος ο τοπος μαγαζια πληροφορικης ειναι και με τιμες χαμηλοτερες αρκετες φορες.
zampONakiaskiou Δημοσ. 24 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2010 ή έγινε μπέρδεμα με την αποστολή ή αλλιώς ακούγεται σαν μεμονωμένο περιστατικό τύπου κανένα ξύπνιο παλικαράκι να προσπαθούσε να κάνει καμμιά εξυπνάδα δεν νομίζω πως υπάρχει άλλη περίπτωση στην αποστολή την έπαθα κι εγώ πρόσφατα αλλά σχετικά δικαιολογημένα δεν φαίνονταν η διαφορά μεταξύ 2 προϊόντων εύκολα και μου στειλαν αλλουνού παραγγελία και σε αυτόν τη δική μου μάλλον είναι λίγο ενοχλητικό γιατί βιάζονται τα courrier (και ιδιαίτερα όταν ήταν εξωτερικοί συνεργάτες και όχι της πλαίσιο) αλλά εγώ ανοίγω μπροστά στο courrier τις κούτες που χρησιμοποιούν To πιο πιθανό είναι αυτό που αναφέρεις για κάποιο έξυπνο παλικαράκι... Επειδή τυχαίνει να εργάζομαι στο Πλαίσιο (εξωτερικός συνεργάτης-μεταφορές ΟΧΙ κούριερ) δυστυχώς όταν έχεις τόσες παραγγελίες κάπου θα γίνει η στραβή!Δε θέλω να υπερασπιστώ το Πλαίσιο κι ας με "ταίζει"...Αλλά λαμογιές παίζουν παντου!Πάντως πάρε ένα τηλεφωνάκι να ενημερώσεις να δεις τι παίζει γιατί κι εγώ δε γνωρίζω πως ακριβώς παραδίδεται η συσκευασία μιας κι εμεις (μεταφορείς) κλειστά κουτια παραδίδουμε... Και όσο για τη βιασύνη που αναφέρεται ο φίλος, δεν μπορώ να καταλάβω για ποιο λόγο να καθήσει ο κούριερ και να περιμένει να ανοίξεις το κουτι?(Προσωπικά κάθομαι, και μερικές φορές προτρέπω πελάτες να το κάνουν ιδιαίτερα αν το τιμολόγιο ή η απόδειξη αναφέρει μεγάλο ποσό...)Όμως ο κούριερ κι ο κάθε κούριερ μεταφέρει δέματα!!!1-2 10 δέματα!Όχι στυλό, ούτε quick notes ούτε cpus...Στην απόδειξη που σου δίνουν πάνω δεξια γράφει "Δεματα : 6" Μετράς τα δεματάκια κι αν ο αριθμός είναι σωστός τον χαιρετάς σε χαιρετά και πάει στον επόμενο!!!Ξέρεις πόσες φορές χτυπάω 12ωρα στο δρόμο εξαιτίας πελατών σαν και σένα?!?!?!:devil: Aν μέσα έχει ντομάτες αντί για cpus δε φταίει αυτός!!!H ευθύνη είναι της Αποθήκης του Πλαισίου ή κάποιου λαμογιού που εργάζεται εκεί... Σόρρυ για το μονόλογο αλλά κάπου έπρεπε να τα πω...
SlimData Δημοσ. 24 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2010 1. Στα καταστηματα ηδη απασχολει υπαλληλους, αρα αν αυξηθει η πελατεια δε νομιζω να αλλαξει κατι περαν του φορτου εργασιας. Εκτος αν εχουν σκοπο σιγα σιγα να αλλαξουν την επιχειρηση σε eshop, και προτιθενται να απολυσουν προσωπικο απτα καταστηματα. 2. Αρα αυτο ενισχυει την δικη μου αποψη, οτι στο ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ εχει συμφερον να πουλαει τα εμπορευματα του μια επιχειρηση σαν το πλαισιο. 3. Δε νομιζω οτι ο ανταγωνισμος σε επιπεδο καταστηματων ειναι μικροτερος για να δικαιολογει τετοια διαφορα στις τιμες. Γεματος ο τοπος μαγαζια πληροφορικης ειναι και με τιμες χαμηλοτερες αρκετες φορες. Κοίτα, ο κόσμος που θα μπει στο κατάστημα είναι λίγο-πολύ δεδομένος. Λίγοι (αναλογικά) θα ψάξουν μέσω internet και αυτοί δεν θα ψάξουν μόνο πλαίσιο. εκεί λοιπόν πρέπει να είναι πιο ανταγωνιστικοί σε τιμές. επιπλέον, παντού οι τιμές internet αν αλλάζουν από αυτές του καταστήματος, αλλάζουν προς τα κάτω.. δεν είναι μόνο θέμα πλαισίου. και γενικά είναι υψηλότερο το κόστος του πραγματικού καταστήματος από το online.. στο μαγαζί υποτίθεται ότι ο πωλητής μοιράζεται τις γνώσεις του μαζί σου (αναλόγως τι γνώσεις έχει κι αυτός βέβαια) (μη γελάτε ρε )οπότε χρεώνεσαι και αυτό. συν νοίκια, λογαριασμούς κτλ..
Moderators matrixxx Δημοσ. 24 Μαρτίου 2010 Moderators Δημοσ. 24 Μαρτίου 2010 1. Στα καταστηματα ηδη απασχολει υπαλληλους, αρα αν αυξηθει η πελατεια δε νομιζω να αλλαξει κατι περαν του φορτου εργασιας. Εκτος αν εχουν σκοπο σιγα σιγα να αλλαξουν την επιχειρηση σε eshop, και προτιθενται να απολυσουν προσωπικο απτα καταστηματα. Με το ηλεκτρονικο καταστημα αφαιρει πελατες που θα πηγαιναν στο φυσικο καταστημα, οποτε μειώνει τους απαραιτητους υπαλληλους 2. Αρα αυτο ενισχυει την δικη μου αποψη, οτι στο ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ εχει συμφερον να πουλαει τα εμπορευματα του μια επιχειρηση σαν το πλαισιο. Δικη σου; 3. Δε νομιζω οτι ο ανταγωνισμος σε επιπεδο καταστηματων ειναι μικροτερος για να δικαιολογει τετοια διαφορα στις τιμες. Γεματος ο τοπος μαγαζια πληροφορικης ειναι και με τιμες χαμηλοτερες αρκετες φορες. Ο πελατης που θα μπει μεσα να παρει κατι δεν ξερει ποσο πουλανε τα υπολοιπα καταστηματα. Και δεν ειναι διπλα ολα τα αλλα για να κανει ερευνα αγορας αν δεν την εχει κανει απο πριν. Δεν ειναι σαν την λαικη ας πουμε. Στο ιντερνετ (δες και skroutz) ειναι ολα αμεσα συγκρισιμα και θελει και κομματι της αγορας και εντυπωσεις. Η λογικη λεει, πως θα επρεπε να συμβαινει το αντιθετο, μιας και για το συστημα online παραγγελιων και δωρεαν παραδοσης στο σπιτι, απασχολουν επιπλεον προσωπικο (τηλεφωνητες/web designers/deliverades/βενζινες/φορτηγακια μεταφορας/τελη κυκλοφοριας κλπ κλπ), αρα εχουν περισσοτερα εξοδα, σε σχεση με το να παει ο πελατης στο καταστημα τους και να παρει το προιον. Και εγω ετσι το σκεφτομουν πριν μερικα χρονια! Κι ομως ολα αυτα που λες εδω αν τα δεις στην πραξη ειναι 5-10 υπαλληλοι (για ολη την Ελλαδα). Ενω για να υποστηριξει τα (ποσα εχει; 100; ) καταστηματα και εναν υπαλληλο να βαλει στο καθενα επιπλεον ειναι 100!
SocialNetUsr Δημοσ. 24 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2010 To πιο πιθανό είναι αυτό που αναφέρεις για κάποιο έξυπνο παλικαράκι...Επειδή τυχαίνει να εργάζομαι στο Πλαίσιο (εξωτερικός συνεργάτης-μεταφορές ΟΧΙ κούριερ) δυστυχώς όταν έχεις τόσες παραγγελίες κάπου θα γίνει η στραβή!Δε θέλω να υπερασπιστώ το Πλαίσιο κι ας με "ταίζει"...Αλλά λαμογιές παίζουν παντου!Πάντως πάρε ένα τηλεφωνάκι να ενημερώσεις να δεις τι παίζει γιατί κι εγώ δε γνωρίζω πως ακριβώς παραδίδεται η συσκευασία μιας κι εμεις (μεταφορείς) κλειστά κουτια παραδίδουμε... Και όσο για τη βιασύνη που αναφέρεται ο φίλος, δεν μπορώ να καταλάβω για ποιο λόγο να καθήσει ο κούριερ και να περιμένει να ανοίξεις το κουτι?(Προσωπικά κάθομαι, και μερικές φορές προτρέπω πελάτες να το κάνουν ιδιαίτερα αν το τιμολόγιο ή η απόδειξη αναφέρει μεγάλο ποσό...)Όμως ο κούριερ κι ο κάθε κούριερ μεταφέρει δέματα!!!1-2 10 δέματα!Όχι στυλό, ούτε quick notes ούτε cpus...Στην απόδειξη που σου δίνουν πάνω δεξια γράφει "Δεματα : 6" Μετράς τα δεματάκια κι αν ο αριθμός είναι σωστός τον χαιρετάς σε χαιρετά και πάει στον επόμενο!!!Ξέρεις πόσες φορές χτυπάω 12ωρα στο δρόμο εξαιτίας πελατών σαν και σένα?!?!?!:devil: Aν μέσα έχει ντομάτες αντί για cpus δε φταίει αυτός!!!H ευθύνη είναι της Αποθήκης του Πλαισίου ή κάποιου λαμογιού που εργάζεται εκεί... Σόρρυ για το μονόλογο αλλά κάπου έπρεπε να τα πω... οκ με τα λεγόμενα σου αλλά ..... πως θα αποδείξει ο πελάτης στο πλαίσιο ότι δεν έβαλε αυτός τις ντομάτες. Μόνο ο courier μπορεί να το επιβεβαιώσει αν είναι παρόν την στιγμή που ανοίγονται τα κουτιά....
ZORIZESTE? Δημοσ. 24 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2010 http://www.plaisio.gr/Computers/Hardware/CPU/with%28FSB=1333%20MHz%29/with%28Manufacturer=Intel%29/with%28SOCKET=s775%29.htm Αποτι βλέπω το γράφουν στο site ότι θα είναι Tray άλλα βέβαια δεν σημαίνει οτι Tray θα είναι και μεταχειρισμένος απαραίτητα. Άρα λόγο έλλειψης -αποσύρσεις του συγκεκριμένου επεξεργαστή λόγο <παλαιότητας> μπορεί να θεωρηθεί οτι σου δώσανε εναν που ήταν Ντεμο πάνω σε μηχάνημα. Το γεγονός όμως ότι παρόλο που είναι Tray σου δίνουν 3 Χρόνια εγγύηση Πλαισιο όσο και στους Box δηλαδή αυτό είναι καλό.Δεν το κάνουν άλλα μαγαζιά και μετράει. 1.Για πες ποσό στον χρέωσαν? 2.την παραγγελία την έκανες τηλεφωνικά? η μέσο του ίντερνετ? 3.Γιατί δεν παίρνεις απευθείας τηλέφωνο αν θέλεις να διαμρτυριθεις και έστειλες mai?
p_under Δημοσ. 24 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2010 πριν 1 χρονο ειχα παραγγειλει κ εγω εναν Ε5200 κ μου ακριβως στην ιδια κατασταση με τον Sorath . κανονικα στο φακελακι με τις φυσαλιδες κ οχι απλα κουμπομενος σε μητρικη αλλα γρατζουνισμενος κιολας , εχει χαρη που ηταν πολυ καλο κομματακι κ πηγε ψηλα ευκολα αλλως χα τους ειχα ξεχ@σει .
mec123 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2010 Μόλις παρέλαβα, ένα "καινούργιο" επεξεργαστή (Intel 8400) απο το ΠΛΑΙΣΙΟ. Η συσκευασία του ήταν η εξής: Φάκελος ο οποίος μέσα είχε ένα σακουλάκι χιλιοτυλιγμένο, κολλημένη με την χοντρή ταινία και μέσα χύμα ο επεξεργαστής. Ο οποίος είναι φανερά μεταχειρισμένος αφού είναι γεμάτος από θερμοαγώγιμη πάστα. Συσκευασία λαϊκής δηλαδή και το προϊόν μπαγιάτικο. Είμαστε σοβαροί τώρα; Παραγγέλνω καινούργιο πράγμα και μου φέρνουν μεταχείρο σε τέτοια κατάσταση; Και μάλιστα χωρίς καμία διευκρίνηση στο site τους; Και δεν είναι ότι ανησυχώ μήπως δεν δουλεύει, εξάλλου 3 χρόνια εγγύηση έχει, αλλά μου την σπάει αυτή η αντιμετώπιση. Το mail μου τους το έστειλα, ζητώντας μια εξήγηση, αλλά αμφιβάλω αν θα απαντήσουν κι αν το κάνουν τι διπλωματική δικαιολογία θα μου πουν. Καταρχιν.. δεν διαβασα τα σχολια των παιδιων. Σε τετοια θεματα ειμαι πολυ περιεργος εγω.! Αμα ιμουν στη θεση σου θα πηγαινα εκει και θα τους επερνε ο διαολος. Συγνομη για την εκφραση μου αλλα δεν ειναι πραγματα αυτα!
Sorath Δημοσ. 24 Μαρτίου 2010 Μέλος Δημοσ. 24 Μαρτίου 2010 Λοιπόν, μου απάντησαν στο mail οτι λυπούνται για αυτό που έγινε και να πάω σε οποιοδήποτε κατάστημα για αντικατάσταση. Έτσι πήγα σε αυτό της Μεταμόρφωσης μιας και είναι κοντά στο σπίτι μου. Το παληκαράκι εκεί πέρα αμέσως δέχτηκε την αλλαγή αλλά δεν ήταν διαθέσιμο το ίδιο προϊόν. Επειδή τον χρειάζομαι τον επεξεργαστή και δεν μπορούσα να περιμένω το λιγότερο μέχρι το Σάββατο αλλά κι επειδή δεν το ξαναρισκάρω με tray έκδοση, πήρα την Box. Απλώς του είπα να μιλήσει τηλεφωνικώς με τον προϊστάμενό του και να μου τον δώσει τουλάχιστον σε τιμή internet και όχι καταστήματος, όπως και δεχτήκανε αμέσως. Αν ήταν παρών ο προϊστάμενος θα το πάλευα για τιμή Tray τον Box αλλά βαριόμουν να ξεκινήσω ολόκληρη φασαρία. Επιγραμματικά οι τιμές: Tray 135€, Box Internet 147€, Box Καταστ. 153€
liopyr Δημοσ. 24 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2010 Νταξ, να πάρεις ένα μαχαιράκι να ανοίξεις την συσκευασία να δεις αν είναι αυτά που έχεις παραγγείλει μέσα είναι υπόθεση μερικών δευτερολέπτων, που δε νομίζω να καθυστερούν ιδιαίτερα τον ταλαίπωρο courier. Σίγουρα φαντάζομαι και περιπτώσεις ιδιότροπων πελατών που μπορεί να έχουν την απαίτηση να περιμένει ο courier μέχρι να τσεκαριστεί αν είναι λειτουργικό αυτό που αγοράστηκε. Ε, σε αυτές τις περιπτώσεις ο courier πρέπει να έχει το δικαίωμα να χειροδικήσει. Από εκεί και πέρα, είτε λαμογιά του καταστήματος είναι, είτε λαμογιά κάποιου υπαλλήλου, είτε κάποιο λάθος (αν και δε μπορώ να φανταστώ πως μπορεί να μπερδεύτηκε ένας μεταχειρισμένος επεξεργαστής με έναν καινούριο, ενώ συχνά μου κάνει εντύπωση το γεγονός πως δεν βλέπω ποτέ επεξεργαστές στο stock house), είναι πρόβλημα του καταστήματος και όχι του αγοραστή. Να κόψει το λαιμό του λοιπόν να μη γίνονται τέτοια "λάθη". Απλά.
oneofthem Δημοσ. 24 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2010 Και όσο για τη βιασύνη που αναφέρεται ο φίλος, δεν μπορώ να καταλάβω για ποιο λόγο να καθήσει ο κούριερ και να περιμένει να ανοίξεις το κουτι?Ξέρεις πόσες φορές χτυπάω 12ωρα στο δρόμο εξαιτίας πελατών σαν και σένα?!?!?!:devil:Aν μέσα έχει ντομάτες αντί για cpus δε φταίει αυτός!!!H ευθύνη είναι της Αποθήκης του Πλαισίου ή κάποιου λαμογιού που εργάζεται εκεί... πρώτον αν γίνει ζημιά κατά τη μεταφορά από εξωτερικό συνεργάτη κανονικά δεν αναγνωρίζεται από το κατάστημα φίλε μου (εντάξει στο πλαίσιο ή στο newegg πχ δεν υπάρχει πρόβλημα)όπως αναγράφεται στους όρους των περισσότερων καταστημάτων πρέπει να αρνηθείς την παραλαβή γιατί εδώ είναι η ανάποδη περίπτωση όπου το κατάστημα δεν έχει ευθύνη κι έχει ο μεταφορέας για αυτό μια πολύ γρήγορη ματιά είναι κανόνας τώρα αν υπάρχει πρόβλημα με τα προϊόντα το μόνο που θέλει ο (λογικός) πελάτης είναι απλώς να σημειωθεί από το μεταφορέα έστω και προφορικά που λέει ο λόγος είναι κατανοητό τουλάχιστον από εμένα ότι δεν έχει καμμία ευθύνη και σχέση αυτός και πως δεν έχει σχέση ούτε με τη διαδικασία αλλαγής αφού ξέρω πως είναι εξωτερικός μεταφορέας ούτε πρόκειται να του ζητήσω οτιδήποτε εκτός από το όνομα του συγκεκριμένη φάση που θυμάμαι να ζήτησα να περιμένει δυο δευτερόλεπτα ήταν σε μεγάλη ειδική παραγγελία από το πλαίσιο που έκανε να έρθει γύρω στους δύο μήνες γιατί ήταν προϊόντα εταιρείας εκτός καταλόγου και δεν ήθελα να ρισκάρω οποιοδήποτε κόλλημα οποιουδήποτε ευθύνη και αν ήταν, ήθελα κάθε βήμα να κλείνει ακόμη περισσότερο επειδή προηγούμενο κομμάτι πάλι ειδική παραγγελία από άλλο κατάστημα έφτασε με ένα κομμάτι να λείπει και να τα ρίχνουν στο μεταφορέα γιατί εφόσον ήρθε απευθείας από το εργοστάσιο δεν υπήρχε περίπτωση να έχει ανοιχτεί btw μιας μάλλον δεν είμαι από αυτούς που σε πρήζουν εγώ είμαι οργανωμένος έτοιμο το ξιράφι, ένα χραπ κάνω μέχρι να ακουμπήσει το χαρτί της παραλαβής και τέλος πιο πολύ κάνω να τους πω να περιμένουν παρά να ελέγξω το δέμα Νταξ, να πάρεις ένα μαχαιράκι να ανοίξεις την συσκευασία να δεις αν είναι αυτά που έχεις παραγγείλει μέσα είναι υπόθεση μερικών δευτερολέπτων, που δε νομίζω να καθυστερούν ιδιαίτερα τον ταλαίπωρο courier.ο χρόνος να ρίξεις μια ματιά δεν είναι τπτ, απλά ο μεταφορέας θα έχει παρκάρει στο στενό το φορτηγό κατάλαβες, τα δευτερόλεπτα διαρκούν πολύ για τα αυτοκίνητα που θα βρεθούν από πίσω και για αυτό πιέζει για μια υπογραφή για να φύγει
ZORIZESTE? Δημοσ. 24 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2010 [quote name=Sorath;3249730 Επιγραμματικά οι τιμές: Tray 135€' date=' Box Internet 147€, Box Καταστ. 153€ [/quote] Αμα είχε τόσο μικρή διάφορα στην τιμή του o tray(και μεταχειρισμένος) από τον box τότε καλά έκανες και πήρες τον σφραγισμένο
Super Moderators Thresh Δημοσ. 25 Μαρτίου 2010 Super Moderators Δημοσ. 25 Μαρτίου 2010 ναι ε? δεν το ξερα πως γίνεται τακτικά, ίσως επειδή δεν παίρνω συχνά επεξεργαστές (?) που να δεις παλιότερα με τους δίσκους που τους είχαν σε ανοιχτά σακουλάκια με την δικαιολογία ότι τους ανοίγουν για να κολλήσουν το αυτοκολλητάκι του πλαισίου για εγγύηση, αγόραζες δίσκο και έβρισκες DATA μέσα
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.