Προς το περιεχόμενο

Nintendo 3DS Topic


kostacurtas

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 4,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Πάντως δεν περίμενα να συνηθίσω το 3D τόσο γρήγορα.

 

Μέσα σε 8 ώρες συνολικού παιχνιδιού, παίζω πλέον το Fire Emblem με 100% 3D, χωρίς κούραση στα μάτια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ειναι πραγματι θεμα χρονου να μαθει το ματι σου ακριβως οπως χρειαζεται χρονο το αφτι σου ή το χερι σου να μαθει κατι νεο. Κατα τα αλλα στο Fire Emblem οπως ειπα αισθανομαι σιγουρα overpowered. Ενα combination χαρακτηρων να κανω μπορουν ανετα μονοι τους να καθαρισουν ολοκληρο τον χαρτη no problem απο χαρακτηρες που κουβαλαν 40+ attack power. Φανταζομαι οτι στο hardcore θα δω στρατους με διαφορετικα οπλα, περισσοτερες μοναδες και φυσικα περισσοτερα passives οπου θα γινει πραγματικη σφαγη. Προς το παρον βουρ για το τελος, 5 αποστολες ακομα to go. 37 ωρες so far. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

ξερει κανεις για να βαλω μεσα βιντεακια και να τα δω  σε τι πρεπει να τα μετατρεψω ?

μπορω να βαλω και mp3 ?

Επεξ/σία από adi32
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Fire emblem, normal/classic mode τελος. 47 ωρες, 276 μαχες, 1 νεκρος (η dancer μου). Απολαυστικο παιχνιδι. Μπολικο content, εκπληκτικη παρουσιαση με φοβερη μουσικη και προσοχη στη λεπτομερεια. Ειναι το καλυτερο fire emblem μεχρι σημερα? Σε γενικες γραμμες ναι ειναι. Ειναι το καλυτερο hardcore fire emblem μεχρι και σημερα? Μαλλον οχι, αυτος ο τιτλος παραμενει στο Sacred Stones. 

 

Τι θα μπορουσαν να φτιαξουν καλυτερα ή να προσφερουν τελος παντων περισσοτερο:

 

- Ποιο μεγαλους χαρτες με περισσοτερες ευκαιριες και συνδιασμους terain. 

- Λιγοτερη εμφαση στα stats των χαρακτηρων και περισσοτερη στα supports (και στα stats/skills που κερδιζονται απο αυτα).

- Μεγαλυτερη ποικιλια Risen/Undead/Whatever οπως και το Sacred Stones πριν απο αυτο. 

 

Εννοειται οτι δεν χρειαζεται να φτασει τα επιπεδα πυρινικου αστροφυσικου με μαντικες ικανοτητες που επρεπε να φτασεις για να παιξεις το παιχνιδι του Wii (Radiant Dawn). Λιγα, απλα και καθαρα πραγματα τα οποια πανε μπροστα σιγα σιγα. Το επομενο Fire Emblem εχει τη δυνατοτητα να γινει κομματι της ιστοριας των video games μεσα στο hall of fame μιας και αυτο αγγιζει την τελειοτητα αλλα δεν την πιανει. 

 

Edit: Αγαπημενη class στο παιχνιδι = Myrmidon/Swordmaster/Assasin. Ποιο χρησιμη για μενα = dark rider. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

είδες ikaruga και εγώ ακριβώς τα ίδια έλεγα για το fire emblem :), ένα κακό είναι οτι δεν κάνουν support οι spotpass χαρακτήρες και είναι εντελώς άχρηστοι για endgame, το sorcerer/dark flier s rank είναι Imba που αν έχεις morgan 3ης γενιάς τον βάζεις απλά στην μέση του χάρτη με ένα aversa's wrath και καθαρίζει τα πάντα μόνος του σε defence stance...

 

τέσπα παιχνιδάρα 10/10 ,

 

το σάββατο αγόρασα το Project x zone, μεικτά συναισθήματα, καλό παιχνιδάκι, πολύ επαναλαμβανόμενο και εντελώς μούφα η ιστορία ,πραγματικά η ιστορία δεν παρακολουθιέται ,τόσο μούφα... αλλα έχει πάρα πολλούς χαρακτήρες και οι μάχες είναι σχετικά έυκολες ,τέσπα 7-10 ,για μένα, αλλα είναι για πολύ καμμένους jrpg fans, καλό το crossover αλλα η ιστορία.... σε σκοτώνει εγκεφαλικά κύτταρα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιαυτόν ακριβός τον λόγο δεν αγγίζω (πια) τέτοιου είδους τίτλους. Ο τελευταίος που είχα παίξει ήταν στο ds ένας srw og που τουλάχιστον είχε ένα σενάριο. Αλλά τα ρομπότ είχαν μετατραπεί σε personal trooper. Εγώ στο Emblem στην μέση είμαι ακόμη. Δεν μου κάνει καρδιά να το βγάλω με την μία. Αλήθεια ερώτηση. Παίζει ρόλο για τα dlc από που τα αγοράζουμε? Γιατί το ελληνικό έχει καλύτερες τιμές από το αγγλικό

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επειδή έτσι σχεδιάστηκε... Δεν ήξεραν αν το 3ds μπορούσε να χειριστεί τόσα bones και joints στο animation Link.png Site: http://kotaku.com/mystery-solved-why-no-one-in-fire-emblem-awakening-ha-466003115">το άρθρο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γενικά τα 3D μοντέλα του Fire Emblem είναι πολύ κατώτερα των δυνατοτήτων της φορητής.

 

Εγώ είμαι στις 12 ώρες παιχνιδιού, έχω παντρέψει τρία ζευγάρια και νιώθω ομοίως overpowered με ορισμένα ζευγάρια να είναι ικανά να βγάλουν ολόκληρους χάρτες μόνα τους.

 

Επίσης ορισμένα χαρακτηριστικά του παιχνιδιού είναι αμφιβόλου χρηστικότητας.

 

Το forge weapon για παράδειγμα, το βρίσκω ιδιαίτερα ακριβό διότι τα αντικείμενα εξ αρχής είναι περιορισμένης χρήσης.

 

Από την άλλη, ακριβώς η αίσθηση του overpowered των χαρακτήρων δεν σε αφήνει να σχεδιάσεις ιδιαίτερες στρατηγικές.

 

Το normal difficulty μου φαίνεται πολύ εύκολο. Ίσως να το ξαναξεκινήσω στο δύσκολο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

επειδή είμαι και εγώ σχετικά στην αρχή και δεν μου αρέσει που ακούω για τόση ευκολία, μήπως να το ξεκινήσω και εγώ ξανά hard?...ikaruga και skanjos που το τελειώσαν ας μας πουν...θα ξενερώσω αν είναι easy mode 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

επειδή είμαι και εγώ σχετικά στην αρχή και δεν μου αρέσει που ακούω για τόση ευκολία, μήπως να το ξεκινήσω και εγώ ξανά hard?...ikaruga και skanjos που το τελειώσαν ας μας πουν...θα ξενερώσω αν είναι easy mode 

 

Λοιπον ειναι καλο να ξεκινησεις normal μονο και μονο για να ψαχτεις και να πειραματιστεις. Απο καποιο σημειο και μετα ναι οι χαρακτηρες σου θα ειναι εντελως overpowered και ακομα και αντιπαλοι με οπλα τα οποια ειναι killer εναντιον σου να τρωνε ακυρο. Τωρα το ξεκινησα hard και η δυσκολια ειναι σαφως βελτιωμενη με περισσοτερους και δυνατοτερους εχθρους οπως και με πληθωρα οπλων που θα βαλουν το μυαλουδακι σου να δουλεψει τοσο για την τακτικη της καθε μαχης οσο και για την μακροχρονια στρατηγικη σου για τις σχεσεις των χαρακτηρων γιατι ειμαι σιγουρος οτι απο καποιο σημειο και μετα το στοργη και προδερμ θα σταματησει. 

 

Εγω το ξεκινησα τωρα ξανα στο hard mode και ηδη ιδρωνω σε καθε χαρτη. Κανω το σταυρο μου για να μην ερθουν ολοι οι archers πανω σε καποιον αδυναμο χαρακτηρα. Ειναι απαραιτητο να στηνεις σωστα την ομαδα σου δημιουργοντας τοιχος προστασιας για να αναγκασεις τους αντιπαλους να επιτιθονται και σε αλλους στοχους. Στο hard να ξερεις με 2-3 μπουφλες οι -δυνατοι- σου χαρακτηρες (στην αρχη τουλαχιστον) βλεπουν τα ραδικια αναποδα. 

 

Edit: Το οτι μια σχεση φτανει σε καποιο επιπεδο δεν σημαινει οτι "τερματιζει" απο αποψη στατιστικων. Οσο ανεβαζεις τη σχεση αυτη τοσο το καλυτερο. Εγω στο πρωτο playthrough καταφερα και εκανα ενα απο τα ζευγαρια μου να εχει 89% chance to attack και 38% chance to block. Οπως καταλαβαινει καποιος μπορουσα να γαζωσω τον οποιονδηποτε με αυτο το ζευγαρι. 

 

edit 2: Myrmidon/Swordmaster/assasin = Astra/criticals/K.O. attack = IMBA. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...