Προς το περιεχόμενο

Nintendo 3DS Topic


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Πάντως στο link που έδωσα παραπάνω αναφέρει πως υπάρχει pixel 1:1 mode ώστε να μην πιξελιάζουν τα DS games. Ελπίζω να ισχύει και για τα 3DS games. Αν ισχύει αυτό θα είμαστε πολύ καλά :)

  • Απαντ. 4,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Όχι-όχι. Μήν τα μπερδεύουμε τα πράγματα.

 

Το 1 προς 1 για τα DS παιχνίδια ΔΕΝ είναι για να μήν πιξελιάζει, αλλά για να μήν έχει θολούρα.

 

Το 3DS έχει υψηλότερη ανάλυση από αυτή του DS, οπότε δεν μπορεί να απεικονίσει σωστά τα παιχνίδια του δεύτερου. Αυτό είναι ιδιαίτερα έντονο σε παιχνίδια με υψηλή λεπτομέρεια στα pixels ( 2D παιχνίδια με sprites για παράδειγμα). Για να μήν γινόταν αυτό, θα έπρεπε η ανάλυση του 3DS να ήταν τετραπλάσσια του DS, κάτι το οποίο δυστυχώς δεν ισχύει.

 

Ξέρετε ότι ήδη στο 3DS έχετε τη δυνατότητα για 1 προς 1 επιλογή, όπου 1 pixel του 3DS αντιστοιχεί σε 1 pixel παιχνιδιού DS, αλλά αυτό σημαίνει ότι η εικόνα είναι μικρότερη από τις οθόνες και εννοείται μικρότερες του DS.

 

Το ίδιο θα ισχύει και για το 3DS XL, απλά το feature θα υπάρχει εξ αρχής. Το πιξέλιασμα εννοείται πως θα είναι υπαρκτό και ίδιο περίπου με αυτό του DS XL. Βέβαια, το αποτέλεσμα θα είναι σίγουρα πολύ πολύ καλύτερο από το κανονικό 3DS.

 

Επίσης δεν έχει καμία σχέση με τα παιχνίδια του 3DS. Εκεί ούτως ή άλλως είσαι 1 προς 1. Οι οθόνες του 3DS XL είναι ακριβώς ίδια ανάλυση με το κανονικό 3DS. Απλά τα pixels είναι πιό μεγάλα.

 

Οπότε εννοείται πως θα υπάρχει πιξέλιασμα στην εικόνα.

Δημοσ.

Όχι-όχι. Μήν τα μπερδεύουμε τα πράγματα.

 

Το 1 προς 1 για τα DS παιχνίδια ΔΕΝ είναι για να μήν πιξελιάζει, αλλά για να μήν έχει θολούρα.

 

Το 3DS έχει υψηλότερη ανάλυση από αυτή του DS, οπότε δεν μπορεί να απεικονίσει σωστά τα παιχνίδια του δεύτερου. Αυτό είναι ιδιαίτερα έντονο σε παιχνίδια με υψηλή λεπτομέρεια στα pixels ( 2D παιχνίδια με sprites για παράδειγμα). Για να μήν γινόταν αυτό, θα έπρεπε η ανάλυση του 3DS να ήταν τετραπλάσσια του DS, κάτι το οποίο δυστυχώς δεν ισχύει.

 

Ξέρετε ότι ήδη στο 3DS έχετε τη δυνατότητα για 1 προς 1 επιλογή, όπου 1 pixel του 3DS αντιστοιχεί σε 1 pixel παιχνιδιού DS, αλλά αυτό σημαίνει ότι η εικόνα είναι μικρότερη από τις οθόνες και εννοείται μικρότερες του DS.

 

Το ίδιο θα ισχύει και για το 3DS XL, απλά το feature θα υπάρχει εξ αρχής. Το πιξέλιασμα εννοείται πως θα είναι υπαρκτό και ίδιο περίπου με αυτό του DS XL. Βέβαια, το αποτέλεσμα θα είναι σίγουρα πολύ πολύ καλύτερο από το κανονικό 3DS.

 

Επίσης δεν έχει καμία σχέση με τα παιχνίδια του 3DS. Εκεί ούτως ή άλλως είσαι 1 προς 1. Οι οθόνες του 3DS XL είναι ακριβώς ίδια ανάλυση με το κανονικό 3DS. Απλά τα pixels είναι πιό μεγάλα.

 

Οπότε εννοείται πως θα υπάρχει πιξέλιασμα στην εικόνα.

 

Α λάθος μου τότε. Δηλαδή τι θα άλλαζε αν ήταν τετραπλάσια η ανάλυση? Πως δεν θα πιξέλιαζε τότε? Το DS Lite πιξέλιαζε πολύ?

Δημοσ.

H ανάλυση του DS είναι 256Χ192 = 49152

 

Η ανάλυση του 3DS είναι (η κάτω οθόνη) 320Χ240 = 76800 pixels, δηλαδή 56% περισσότερα pixels.

 

Άρα, αν θές να καλύψεις όλη την οθόνη του 3DS με τα γραφικά του DS, έχεις 36% του πάνελ (27648 πίξελς) χωρίς πληροφορία, που θα πρέπει κάτι να βάλεις. Και έτσι προκύπτει η θολούρα.

 

Ο μόνος τρόπος να μήν την είχες θα ήταν αν η ανάλυση του 3DS ήταν τετραπλάσσια του DS, οπότε κάθε 4 πίξελς θα αντιστοιχούσαν σε 1 πίξελ του DS.

 

Ή το 1 προς 1, όπου αυτό το 36% του πάνελ που δεν έχει πληροφορία παραμένει μαύρο ως περίγραμμα γύρω από την εικόνα.

 

Έτσι όμως έχεις εικόνα στο 64% του πάνελ, που ισοδυναμεί με μικρότερη εικόνα, αλλά καθαρότατη, όπως στο DS. Στο κανονικό 3DS όμως, η εικόνα αυτή είναι πολύ μικρή, μιάς και έχεις εικόνα με διαγώνιο το 60% αυτής του DSi. Σχεδόν το μισό δηλαδή.

 

Στο 3DS XL το 1 προς 1 θα είναι πιό ωφέλημο διότι το 64% του πάνελ, ισοδυναμεί με 93mm διαγώνιο, που είναι λίγο μεγαλύτερη από αυτή του DSi (83mm) και λίγο μικρότερη του DS XL (107mm).

 

Άρα το 3DS XL είναι η ιδανική συσκευή για τα DS παιχνίδια :-D

 

Δεν θα έχεις θολούρα, η εικόνα θα είναι καθαρότατη και μεγάλη μεταξύ εικόνας DSi και DS XL.

Δημοσ.

H ανάλυση του DS είναι 256Χ192 = 49152

 

Η ανάλυση του 3DS είναι (η κάτω οθόνη) 320Χ240 = 76800 pixels, δηλαδή 56% περισσότερα pixels.

 

Άρα, αν θές να καλύψεις όλη την οθόνη του 3DS με τα γραφικά του DS, έχεις 36% του πάνελ (27648 πίξελς) χωρίς πληροφορία, που θα πρέπει κάτι να βάλεις. Και έτσι προκύπτει η θολούρα.

 

Ο μόνος τρόπος να μήν την είχες θα ήταν αν η ανάλυση του 3DS ήταν τετραπλάσσια του DS, οπότε κάθε 4 πίξελς θα αντιστοιχούσαν σε 1 πίξελ του DS.

 

Ή το 1 προς 1, όπου αυτό το 36% του πάνελ που δεν έχει πληροφορία παραμένει μαύρο ως περίγραμμα γύρω από την εικόνα.

 

Έτσι όμως έχεις εικόνα στο 64% του πάνελ, που ισοδυναμεί με μικρότερη εικόνα, αλλά καθαρότατη, όπως στο DS. Στο κανονικό 3DS όμως, η εικόνα αυτή είναι πολύ μικρή, μιάς και έχεις εικόνα με διαγώνιο το 60% αυτής του DSi. Σχεδόν το μισό δηλαδή.

 

Στο 3DS XL το 1 προς 1 θα είναι πιό ωφέλημο διότι το 64% του πάνελ, ισοδυναμεί με 93mm διαγώνιο, που είναι λίγο μεγαλύτερη από αυτή του DSi (83mm) και λίγο μικρότερη του DS XL (107mm).

 

Άρα το 3DS XL είναι η ιδανική συσκευή για τα DS παιχνίδια :-D

 

Δεν θα έχεις θολούρα, η εικόνα θα είναι καθαρότατη και μεγάλη μεταξύ εικόνας DSi και DS XL.

 

Αν ήταν για παράδειγμα διπλάσια η ανάλυση του 3DS από του DS θα είχαμε πάλι θολούρα? Δηλαδή τα παιχνίδια του DS στο 3DS έχουν μαύρα πλαίσια πάνω,κάτω,αριστερά,δεξιά? :confused:

Δημοσ.

Τα παιχνίδια του DS στο 3DS έχεις 2 επιλογές:

 

Να καλύπτει όλη την οθόνη, αλλά έχεις θολούρα.

 

Να μήν καλύπτει όλη την οθόνη, όπου δεν έχεις θολούρα, αλλά η εικόνα είναι πολύ μικρή.

 

Δες το παρακάτω βιντεάκι. Μετά το πρώτο λεπτό δείχνει πώς είναι στο κανονικό 3DS το 1 προς 1.

 

Στο 3DS XL οι οθόνες είναι τόσο μεγάλες, που η μείωση του 1 προς 1 δεν θα σε πειράζει, μιας και η εικόνα θα εξακολουθεί να είναι μεγάλη.

 

Δημοσ.

Τα παιχνίδια του DS στο 3DS έχεις 2 επιλογές:

 

Να καλύπτει όλη την οθόνη, αλλά έχεις θολούρα.

 

Να μήν καλύπτει όλη την οθόνη, όπου δεν έχεις θολούρα, αλλά η εικόνα είναι πολύ μικρή.

 

Δες το παρακάτω βιντεάκι. Μετά το πρώτο λεπτό δείχνει πώς είναι στο κανονικό 3DS το 1 προς 1.

 

Στο 3DS XL οι οθόνες είναι τόσο μεγάλες, που η μείωση του 1 προς 1 δεν θα σε πειράζει, μιας και η εικόνα θα εξακολουθεί να είναι μεγάλη.

 

 

Α δηλαδή ότι και να κάνεις μαύρα πλαίσια θα έχεις πάντα. Γιατί και στην αρχή είχε μαύρα αριστερά δεξιά.

 

 

ουαου εισαι επιστημονας panther xD

το πρωτο hand on του xl εφτασε :rolleyes:

 

http://www.p-nintendo.com/articles/reportages/exclu-pn-a-teste-la-3ds-xl-232121

 

Πωωω τρέλα είναι οι 2 οθόνες! Αυτό είναι μέγεθος!

Δημοσ.

Μαύρες κάθετες μπάρες θα έχεις πάντα στην πάνω οθόνη.

 

ξενερωσα τρελα με τις μαυρες μπαρες τωρα και το ηθελα κυριος για ds game (r4)

Δημοσ.

Πάντα στα DS games έτσι? Στα 3DS full screen.

 

 

Εννοείται. Μήν αγχώνεσαι.

 

Εγώ πάντως το 3DS XL θα το τσιμπήσω μου φαίνεται.

 

Πρέπει να αρχίσουμε τις οικονομίες. :-D

 

6xXx6, εγώ θα το πάρω ακριβώς για τα DS παιχνίδια.

Δημοσ.

Εννοείται. Μήν αγχώνεσαι.

 

Εγώ πάντως το 3DS XL θα το τσιμπήσω μου φαίνεται.

 

Πρέπει να αρχίσουμε τις οικονομίες. :-D

 

3DS έχεις?

 

 

ξενερωσα τρελα με τις μαυρες μπαρες τωρα και το ηθελα κυριος για ds game (r4)

 

Και εγώ ψιλοξενέρωσα αλλά εντάξει δεν έχω ιδέα από καλά games του DS για να παίξω :P

Δημοσ.

Εννοείται. Μήν αγχώνεσαι.

 

Εγώ πάντως το 3DS XL θα το τσιμπήσω μου φαίνεται.

 

Πρέπει να αρχίσουμε τις οικονομίες. :-D

 

6xXx6, εγώ θα το πάρω ακριβώς για τα DS παιχνίδια.

 

ναι ρε σι αλλα μετα απο αυτο ξενερωσα δειχνει πιο φτηνο κατασκευη το χλ

http://uk.ign.com/articles/2012/06/25/breaking-down-nintendos-3ds-xl

Δημοσ.

3DS όχι. Περίμενα τη νέα έκδοση που θα έβγαινε, και η οποία μόλις ανακοινώθηκε. ^_^

 

Τώρα θα περιμένουμε λίγο ακόμα, να δούμε αν υπάρχουν τυχόν παιδικές ασθένειες στο 3DS XL και όταν αρχίσουν να κυκλοφορούν οι δεύτερες παρτίδες θα το τιμήσουμε.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...