Sorath Δημοσ. 23 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 23 Μαρτίου 2010 Για το VFR δεν ξέρω κάτι. Μόνο για την Honda VTR και την νέα Yamaha Fazer 1000 ξέρω οτι καίνε τα άντερα τους.
Luxx Δημοσ. 24 Μαρτίου 2010 Μέλος Δημοσ. 24 Μαρτίου 2010 Ναι και ενα φιλαρακι μου δε ηξερε τη τυφλα του και ξεκινησε με gsxr 1000 k9 και ειναι μια χαρα. Το versys μου φαινεται ασχημο και "λιγο". Επισης δε εχω σκοπο να παρω κατι και να το πουλησω μετα απο λιγα χρονια. Θελω να μου μεινει. Οταν παω σαλονικα σε 4 χρονακια θα παρω ενα καλο αμαξι.
Teaser Δημοσ. 24 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2010 Λοιπόν luxx να ξεκινήσω από το σημαντικότερο κατά την γνώμη μου επειδή θέλω να προλάβω τραγικά λάθη. Μίλησες για hayabuses, 1000ρια κτλ... Όχι να αγοράσεις κάτι τέτοιο αλλά ούτε καν να το σκεφτείς. Η μηχανή που θα πάρεις θα είναι μέχρι 600-700 το πολύ και αυτή όχι supersport. Όπως είπες θα είναι η πρώτη σου μηχανή και σκέφτεσαι να πηγαίνεις με 200-250? Ε ψιτ φίλε συγκεντρώσου λίγο, δεν το λέω για να σου την σπάσω, αλλά πρόσεχε πολύ, ελπίζω να είναι λόγια και να μην κάνεις καμια τρέλα. Έτσι και πήρες μηχανή 1000+ θα την δώσεις από την πρώτη μέρα ή θα σε κλαίνε (φτου φτου μακρυά) από την πρώτη μερά. Τώρα, εφόσον σε ενδιαφέρουν τα ταξίδια (ΑΘήνα Θεσσαλονίκη, Αθήνα Κομοτηνή) αλλά και η οδήγηση στην πόλη έχω να σου προτείνω. Βέβαια δεν ξεκαθάρισες αν θέλεις καθόλου off θεωρώ ότι δεν θα ασχοληθείς. Άρα πόλη + ταξίδια. Για την πόλη θέλεις κάτι ευέλικτο όχι πολύ βαρύ και να μπορείς να το κουμαντάρεις σχετικά εύκολα, πίστεψε με είναι εκνευριστικό να σταματάς μια μαούνα σε κάθε στενό ή διασταύρωση. Επίσης θα είναι πιο εύκολο το προσπέρασμα των αυτοκινήτων στις ουρές. Επειδή όμως θέλεις να πηγαίνεις και ταξίδια, αναγκαστικά θα πρέπει να αποκλείσεις σκουτεράκια, παπιά κτλ. Θέλεις κάτι πιο δυνατό. Υπάρχει η κατηγορία των street και η on-off για την περίπτωση σου (απόκλεισε οποιοδήποτε supersportειδές διότι θα σε κουράζει). Βάζω και τα on-off μέσα είναι καλά και αυτά για τον λόγο που τα θέλεις ακόμη και αν δεν πηγαίνεις σε εκτός δρόμου. Τα on-off γενικά είναι κατασκευασμένα ώστε να πηγαίνουν με περισσότερη ευκολία σε ανώμαλο δρόμο, βουνό κτλ σχετικά με τα streets αλλά είναι ικανοποιητικά και για ταξίδια-πόλη. Διαφέρουν οι αναρτήσεις, ο κινητήρας, τα φρένα κτλ Το θέμα είναι το εξής: Όταν θέλεις να πετύχεις κάτι αφαιρείς λίγο από το άλλο. Συμβιβασμός. Αν πχ θέλεις να είναι super σε δρόμο θα δυσκολεύεσαι στο χώμα, αν θέλεις να ανεβαίνεις και στο βουνό για περιπετεια τότε θα συμβιβαστείς λίγο στο δρόμο (πχ ψηλότερο κέντρο βάρους της μηχανής, περισσότεροι κραδασμοί...) Από on-off οι επιλογές σου είναι Transalp, V-strom, Versys, tenere, pegaso, σειρά F της BMW και άλλα. Από street έχεις τις εξής επιλογές: Fazer, CBF, GSR, bandit, kawa Z... (σορρυ αν ξεχνάω κάποια που ξεχνάω σίγουρα θα τα ψάξεις έτσι η αλλιώς και μόνος σου) Σε περίπτωση που δεν σε ενδιαφέρει καθόλου το κομμάτι off αγνόησε τα on-off και πάρε ένα streetάκι θα σε βολέψει πολύ. Αν όμως θέλεις adventure θα πάρεις on-off που θα κάνει τα πάντα. Σε κάθε περίπτωση, θα σου πρότινα να αποφύγεις το v-strom για έναν λόγο (υπάρχουν και άλλοι αλλά αυτός είναι ο σημαντικότερος). Είναι βαρύ και ογκώδες-δύσχρηστο για την πόλη και θα σε δυσκολέψει λόγω του ότι είσαι αρχάριος. Ως μηχανή είναι καταπληκτική, για σένα δεν κάνει. Στο ταξίδι είναι άρχοντας αλλά πρέπει να σκεφτόμαστε και άλλα πράγματα αλλιώς θα σου έλεγα να πάρεις ελικόπτερο Το versys. Προσωπικά δεν μου αρέσει καθόλου (αν και δεν θα έπρεπε να το αναφέρω γιατί άπτεται της κωλοκυθόπιτας και άρα είναι υποκειμενικό θέμα). Μιλάμε για ένα streetοειδές on-off δεν μπορείς να το πεις on-off σκέτο αλλά ούτε και street σκέτο. Αχταρμάς, την δουλειά του πάντως την κάνει και για τον λόγο που το θέλεις θα σε καλύψει. Πάρε καλύτερα ένα street. Το fazer είναι αρκετά δυνατό μια χαρά για ταξίδια και για την πόλη καλό είναι. Το ίδιο και το CBF το οποίο είναι πανεύκολο πολύ καλό για εσένα που είσαι αρχάριος! Το GSR είναι και αυτό αξιοπρεπές μηχανάκι με τη διαφορά ότι είναι πιο σκυφτό, έχει πιο σπορ χαρακτήρα και είναι και αυτό εύκολο αν και θα σε κουράσει λίγο περισσότερο λόγω της θέσης οδήγησης.(έτσι ένιωθα εγώ μπορεί να σου φανεί ΟΚ εσένα) Το bandit τα κάνει όλα και συμφέρει. Είναι όμως πολύ βαρύ 240 κιλά αν θυμάμαι καλά, είσαι και εσύ αρχάριος = θα δυσκολευτείς λίγο να το κουμαντάρεις. Η γνώμη μου και με δεδομένο ότι είσαι νέος (αυτό να του δώσεις σημασία γιατί είδα ότι το προσπερνάς πολύ εύκολα και μιλάς τραγικά εύκολα για 1000ρια και 1300ρια supersport ) να πάρεις ένα εκ των fazer, cbf, versys, transalp σε έκδοση με ABS. Το τελευταίο εφόσον θέλεις κάτι παραπάνω από άσφαλτο κάποια στιγμή. Η τελική απόφαση θα είναι δική σου, μετά από ένα test ride φυσικά (μην αγοράσεις κάτι χωρίς να το δοκιμάσεις) όποιο σε βολεύει περισσότερο αυτό πάρε. Και τέλος, συμβουλή. Αγόρασε μηχανή έχοντας συνειδητοποιήσει τι πράγμα θα κάνεις, δεν είναι παιχνίδι δεν είναι ούτε καν αυτοκίνητο. Κάντο μόνο εφόσον έχεις εμπιστοσύνη στον εαυτό σου και κάντο συνειδητά δεν υπάρχει περιθώριο για παρορμήσεις.
Luxx Δημοσ. 24 Μαρτίου 2010 Μέλος Δημοσ. 24 Μαρτίου 2010 Ευχαριστω για τις συμβουλες. Δε θα ηθελα on-off, αφου θα κυκλοφορω μονο σε δρομους και οχι σε βουνα και σε ανωμαλο εδαφος. Οντως η vstrom ειναι πολυ μεγαλη και δε βολευει. Απο fazer, cbf και gsr ποια μοντελα μου προτεινεις και τι κυβικα; Πανω απο 600; z750 την αποκλειουμε; Tdm;
Teaser Δημοσ. 24 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2010 fazer, CBF βγαίνουν το καθένα σε 600 και 1000 κ.εκ. Δεν υπάρχουν άλλα. Εσύ θα πάρεις κάποιο 600ρι (μόνο). Ξέχασε τα 1000 προς το παρόν. Το GSR είναι 600 κυβικά δεν υπάρχει 1000ρι. Για την Z750 δεν μπορώ να σου πω πολλά, δεν την έχω οδηγήσει αλλά και γενικά δεν έχω ασχοληθεί μαζί της. Είναι πιο σπορ από τις άλλες δύο πάντως με πιο σκυφτή θέση και γενικά "δυνατότερη". Φαίνεται υπερβολή για πρώτη μηχανή. Το TDM είναι πολύ καλό για ταξίδια αλλά και αυτό είναι μεγάλο για σένα. 900 κυβικά σχεδόν 1000ρι βέβαια βγάζει λίγα άλογα (86) δεν πάυει όμως να είναι 1000ρι. Ο ήχος του γαμεί και σπάει κόκκαλα!!! Τέλος πάντων, κάνε test ride τα gsr, fazer, cbf (600 κ.εκ όλα) και διάλεξε όποιο σου ταιριάζει. Εγώ θα έπαιρνα CBF πάντως χωρίς να σημαίνει ότι και τα άλλα 2 δεν είναι εξίσου καλά. Απευθύνονται στο ίδιο αγοραστικό κοινό.
Voodooman Δημοσ. 24 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2010 Βρε φίλε, δώσε 4-5 χιλιάρικα το πολύ, πάρε μία μεταχειρισμένη F650GS 4ετίας και τελείωσε η ιστορία. Ή μία transalp, κάτι δοκιμασμένο και φθηνό τέλος πάντων.
Sorath Δημοσ. 24 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2010 Δεν βγαίνει άκρη εδώ.... Απο την μια αναφέρεις οτι: Είσαι άσχετος αλλά θέλεις SS 1000άρι να πηγαίνεις με 250. Το θέλεις για την πόλη κυρίως κι αν τύχει κανένα μικρό ταξιδάκι . Και στο καπάκι προβληματίζεσαι για το πως θα ταξιδεύεις πχ Θεσσαλονίκη. Διαθέτεις 7000-9000€ αλλά αναφέρεις μοντέλα της τάξης άνω των 13.000€ Δεν θες να το πουλήσεις μετά από λίγα χρόνια, αλλά σε 4 αναφέρεις οτι θα πάρεις αμάξι. Έχεις αναφέρει σχεδόν όποια γνωστή μοτοσυκλέτα υπάρχει άνω των 600cc. Και ξαναρωτάω: Τι θες να κάνεις με αυτό που θα αγοράσεις; Γιατί η μοτοσυκλέτα, εξειδικεύεται, δεν είναι σαν το αυτοκίνητο που κουτσά-στραβά θα κάνει τα πάντα. Ένα scooter (πχ SH)είναι άρχοντας της πόλης. Χαμηλή κατανάλωση, τρελή πρακτικότητα. Ένα on-off (πχ Transalp, GS650) την παλεύει στην πόλη κι αυτό, και μπορεί να πάει και ένα ταξιδάκι με χαμηλές ταχύτητες (140-150) και με περιορισμούς. Ένα naked (πχ Hornet, FZ6, Z750) είναι κι αυτό ψιλοάνετο για την πόλη, αλλά θα σε κουράσει σε ταξίδι καθώς δεν έχει φαίρινγκ. Ένα street (πχ CBF, Fazer) είναι λίγο βαρύ για την πόλη και έχει αυξημένη κατανάλωση, αλλά στην Ε.Ο είσαι άνετος. Ένα SS (πχ GSXR, R1)θα σου βγάλει την πίστη στην πόλη, θα καίει τα άντερά του και σε ταξίδι ναι μεν θα πηγαίνεις σφαίρα, αλλά θα σε κουράσει, συν οτι είναι αποκλειστικά για ένα άτομο. Εκτός και η γκόμενα είναι μαζοχίστρια. Ένα Sport-Touring (πχ Hayabusa, Blackbird), θέλει να αυτοκτονήσει στην πόλη (κι εσύ μαζί του), αλλά έξω απο αυτή θα σου προσφέρει τα πιο γρήγορα ταξίδια, με άνεση, με συνεπιβάτη και μπαγκάζια. Οπότε, άνθρωπέ μου, τι θες απο όλα αυτά;;;
million_voices Δημοσ. 24 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2010 Hornet 600 + καποιο διαφανη ζελατινα http://www.xikis.gr/html/details.aspx?pagenum=9&categoryID=3&CategoryName=&subcategoryID=310&SubCategoryName=&ManufactureID=46&ManufactureName=&description=&productCode=KA309&content=0&specialID=0
Teaser Δημοσ. 24 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2010 Σωστός ο Sorath. million voices καλό το hornet αλλά στα ταξίδια με ανύπαρκτη ζελατίνα θα την παλεύει? Γιατί να βάλει extra ζελατίνα όταν μπορεί να πάρει πχ το απλό cbf που έχει μια χαρά κάλυψη? Προσωπικά το απλό street μου αρέσει περισσότερο είναι και πιο άνετο.
Luxx Δημοσ. 24 Μαρτίου 2010 Μέλος Δημοσ. 24 Μαρτίου 2010 Street μηχανη θελω! Ενταξει οταν μιλησα για τετοιες ταχυτητες εννοουσα παντα στη E.O! Απλα θα ηθελα κατι καλο. Δε θελω να ξαναγοραζω μετα απο λιγο καιρο. Απο κυβικα εκει στα 600-750. Να ρωτησω. Το ABS εχει καποιο μεινοεκτημα; Ανεμεσα σε fazer, tdm, cbf, gsr και z750 ποια μου προτεινετε; Αν δε κανω λαθος ολες τους ειναι street.
Teaser Δημοσ. 24 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2010 Οι ταχύτητες που ανέφερες 200-250 δεν πιάνονται ούτε στην Ε.Ο από έμπειρους οδηγούς (εντάξει υπάρχουν και εξαιρέσεις αν και δεν είναι συνθηθισμένο τώρα αν έχεις καμια hayabusa θα πας και τόσο). Για εσένα Luxx η ανώτατη ταχύτητα για αρχή θα είναι 120! Όσο και αν σου φαίνεται παράξενο. Σου το λέω για να μην φαντάζεσαι αεροπλανικές καταστάσεις και προσγειωθείς απότομα. Όταν θα την μάθεις την μηχανή αυξάνεις σιγά σιγά. Α το γεγονός ότι μια μηχανή τρέχει δεν σημαίνει ότι είναι "κάτι καλό". Απλά έχει σχεδιαστεί για να τρέχει. Το "καλό" το ορίζει ο αναβάτης ανάλογα με την χρήση που θέλει να κάνει. Το ABS έχει μειονέκτημα και είναι το κόστος. Επίσης αυξάνει λίγο το βάρος της μηχανής αμελητέο όμως. Το πλεονέκτημα πολύ σημαντικό ειδικά για κάποιον αρχάριο που δεν έχει εξοικειωθεί με το φρενάρισμα, δεν θέλεις να φέρεις τούμπα σε ενεδεχόμενο δυνατό μπροστινό φρενάρισμα! Ως προς το τελευταίο ερώτημα...είπαμε πολλά. Η επιλογή είναι δική σου πλέον.
Luxx Δημοσ. 24 Μαρτίου 2010 Μέλος Δημοσ. 24 Μαρτίου 2010 Μαλλον για καποιο μοντελο Fazer με κοβω. Μαρεσει πολυ η Fazer8. Να ρωτησω, πλεονεκτηματα/μεινονεκτηματα που εχουν οι Naked μηχανες; Εκτος απο λιγοτερο βαρος και μικροτερη τιμη.
million_voices Δημοσ. 24 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2010 αν και δεν εχω σε ιδιαιτερη υποληψη τα Kawasaki Kawasaki er 6f http://www.kawasaki.gr/ER-6f 2κιλυνδρο,φερινγκατο,φιλικο,ελαφρυ,ματζοβολο,ροπατο με επαρκη δυναμη για παραεξω,ταμαμ για σενα ps και προσεξε τα λογια μου μην κοιτας την μεγιστη ιπποδυναμη,δεν λεει τπτ για το μηχανακι αντιθετα η ροπη και σε οσο το δυνατον χαμηλοτερες σαλ λεει το ποσο ευκολοδηγητο και ποσο επιταχυνει το μηχανακι
Sorath Δημοσ. 24 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2010 ........και για R1 η FZ S FAZER 1000. Τι λετε; Αν και το τελευταιο λιγο ασχημο. Μαλλον για καποιο μοντελο Fazer με κοβω. Μαρεσει πολυ η Fazer8. Είμαι πεπεισμένος ότι μας δουλεύεις, οπότε δεν θα ασχοληθώ άλλο. Ούτε για παπί δεν θα σε εμπιστευόμουν.
Luxx Δημοσ. 24 Μαρτίου 2010 Μέλος Δημοσ. 24 Μαρτίου 2010 Αχαχα.. Φιλε πρεπει να με καταλαβεις.. Ενταξει απλα ειμαι λιγο ενθουσιασμενος. Αλλα απο την αλλη δε νομιζω να ειναι και κατι δυσκολο. Εξαλλου εχω διπλωμα για 2000 κυβικα!! Που ειναι το προβλημα; Μαλλον θα παρω τη καινουρια fazer8 μολις ερθει. Η τιμη του ακουσα στη Γαλλια θα εχει 8000 ευρω. Πολυ καλη τιμη.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.