Προς το περιεχόμενο

Αρχαριος ψαχνει μηχανη!


Luxx

Προτεινόμενες αναρτήσεις

....

Στις μηχανές έτσι κι αλλιως ποτέ δε ξέρεις. Πάντα μαθαίνεις. Ωριμότητα χρειάζεται και προσοχή. Μπορεί να πάρεις παπι και να πηγαίνεις με την ταυτότητα στα δόντια, μπορεί να πάρεις και ss για πρώτη μηχανη και να πηγαίνεις μια χαρά.

.....

Παραδείγματα όπου άπειροι οδήγησαν κατευθείαν 600άρια και δεν έπαθαν τίποτα, υπάρχουν, αλλά άλλα τόσα υπάρχουν με άπειρους όπου δυστυχώς η κατάληξη ήταν τραγική.

....

Και φυσικά μπορείς να σκοτωθείς και με παπί. Αλλά εφώσον μιλάμε για ωριμότητα, δεν αναφερόμαστε σε καταστάσεις όπου τις "κυνηγάς", αλλά σε καταστάσεις που έρχονται απροηδοποίητες.

.....Κοινό παρονομαστή σε όλα έχω βάλει το να οδηγείς με τα μυαλά μέσα από το κράνος και να προσπαθείς να προβλέψεις το απρόβλεπτο, ότι μηχανή κι αν έχεις.

Μπορεί να έχω άδικο, δε ξέρω.... κι εγώ μαθαίνω :-)

 

Μπορεί να γίνω γραφικός, αλλά κράτισα τα keypoints από τα πολύ σωστά λεγόμενα των 2 παραπάνω συμφορουμιτών.

Ανεξάρτητα του τι 2κυκλο οδηγάς (από ποδήλατο μέχρι SS 1000+cc) πρέπει να έχουμε ωριμότητα-προσοχή-να προβλέπουμε το απρόβλεπτο (όσο το δυνατόν) και να έχουμε το μυαλό μέσα από το κράνος.

 

2 Φίλοι χωρίς προηγούμενη εμπειρία, σε 6 μήνες πήραν TDM-VStrom, μάθανε τις μηχανές για λίγο καιρό κ φύγαν για road trip Ελλάδα-Ιταλία. Πολύ προσεκτικοί, με ΌΛΟ τον εξοπλισμό (μέχρι αηδίας εξοπλισμένοι) και δεν είχαν κανένα πρόβλημα. Εκτοτε συνεχίζουν ανα συχνά διαστήματα ταξίδια στο εξωτερικό με τις μηχανές τους.

αντίστοιχα γνωστός πήγε με το παπί για τσιγάρα ως το περίπτερο (2 τετράγωνα), πετάχτηκε μια γιαγιά μπροστά του, γλίστρισε, έπεσε κ είναι (δυστυχώς) σε κατάσταση φυτού 5 χρόνια τώρα (περαστικά στο παιδί).

 

Αντίστοιχα έχω κ ανάποδα παραδείγματα,

Θα κλείσω λέγοντας αυτό που μου είχε πει ο δάσκαλος μου (που οδηγάει Hayabusa): "κάθε φορά που καβαλάω την μηχανή, συμπεριφέρομαι σα να είναι η 1η φορά που την οδηγάω".

 

Και για να απαντήσω κ σε μερικά ερωτήματα του Luxx:

 

1. Ασφάλεια/κλοπή: καλό θα ήταν βράδια να μην την αφήνεις χύμα στον δρόμο, ποτέ δεν ξέρεις. Εγώ την βάζω στο παρκινγκ της πολυκατοικίας και της βάζω το φρενο-λούκετο. Το ίδιο βάζω όταν την αφήνω κ έξω. Γενικά κλοπές παίζουν, φίλου έχουν κλέψει 3 XT μέσα σε 10 χρόνια (γκαντέμης ε?) το ένα εκ των οποίων δεμένο σε 3-4 σημεία. Είναι να μην σου τύχει. Βασικά να την βάζεις σε σημεία που δεν θα μπορεί να την σηκώσει γερανός κλεφτών κ να μην μπορεί να μετακινηθεί εύκολα.

 

2. Υποθέτω ότι την θέλεις για χρήση μέσα στην πόλη κ κάποια μικρά ταξίδια (αν κ τα 300χλμ εγώ δεν τα λέω μικρά ταξίδια αλλά τεσπα). Προσωπικά θα κοίταζα Versys-Vstrom-Transalp 700 (έρωτας...)-CBF 600 (για πιο σπορ στυλ).

το καλύτερο είναι να κάνεις test drive, να τις καβαλήσεις να δεις τι παίζει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 61
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Ευχαριστω για τις συμβουλες. Λετε να παρω καινουρια; Δε εχω κανενα γνωστο εδω στη Αθηνα για να μπορει να ελεγξει το μεταχειρισμενο αν εχει καποιο προβλημα. Με 7000-9000 χιλιαρικα παιρνω τιποτα καλο; Χοντρικα υπολογιζω στα 10.000 μαζι με τον εξοπλισμο. Πολλα λεφτα ρε γμτ..!!

 

Την θελω κυριως για να γλυτωνω τη κινηση στην Αθηνα. Για να πηγαινοερχομαι απο την υπηρεσια, και οταν βγαινω εξω τα βραδια. Ταξιδια ελαχιστα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με το ποσό που διαθέτεις, έχεις πολλές επιλογές για καινούργια μηχανή, όπως το Versys που αναφέρθηκε.

 

Πάντως αν η κυρίως χρήση είναι μέσα στην πόλη και το έξω δεν σε απασχολεί και τόσο, σκέψου και την αγορά ενός σκούτερ. Το ιδανικό είναι το Honda SH300i, το οποίο μπορεί μεν να είναι ακριβό (~5000€ με ABS) αλλά έχει φοβερή ποιότητα κατασκευής, δυνατό και οικονομικό κινητήρα και η πρακτικότητά του είναι τεράστια. Και μπορείς άνετα να κάνεις και μεγάλες αποστάσεις αφού μπορεί να πηγαίνει και με 140χλμ απροβλημάτιστα.

 

Αν όμως, θες ντε και καλά μοτοσυκλέτα, κοίτα προς on-off μεριά. (Versys, Transalp κτλ).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ευχαριστω για τις συμβουλες. Λετε να παρω καινουρια; Δε εχω κανενα γνωστο εδω στη Αθηνα για να μπορει να ελεγξει το μεταχειρισμενο αν εχει καποιο προβλημα. Με 7000-9000 χιλιαρικα παιρνω τιποτα καλο; Χοντρικα υπολογιζω στα 10.000 μαζι με τον εξοπλισμο. Πολλα λεφτα ρε γμτ..!!

 

Την θελω κυριως για να γλυτωνω τη κινηση στην Αθηνα. Για να πηγαινοερχομαι απο την υπηρεσια, και οταν βγαινω εξω τα βραδια. Ταξιδια ελαχιστα.

 

Πας καρφωτος για σκουτερ

 

Honda sh θα ελεγα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οταν λεμε on-off τι εννοουμε; Επισης το versys ειναι καθαρη μηχανη ή κατι ενδιαμεσο;

 

Δε υπαρχει περιπτωση να δωσω τοσα λεφτα για scooter. Μηχανη θελω, τιποτα αλλο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

on off ειναι μηχανες διπλης χρησης δλδ πανε και χωμα και ασφαλτο χωρις να ειναι βεβαιως ιδανικες οπως ενα εντουρο η στρητ αντιστοιχα

 

το Versys ειναι ενα ενδιαφερον on off με σαφη προσανατολισμο στο on και fun to drive,πολυ καλο και για πολη αλλα οχι τοσο για ταξιδια

 

 

ps αν σε ενδιαφερει η οικονομια καυσιμου και η ευκολια στις μετακινησεις ενω παραλληλα δεν θα την βγαζεις εκτος πολης θα σου ελεγα να πας για σκουτερ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κοιτα πολλες φορες ισως θελησω να κανω τη διαδρομη Αθηνα-Θεσσαλονικη ή ακομα και Αθηνα-Κομοτηνη με τη μηχανη, οποτε θα ηθελα και μια βολικη για τα ταξιδια.

 

Απο καταναλωση πως παει; Θα βγαινει περισσοτερο απο το αμαξι αν πηγαινω με 200-250;

 

 

Σκεφτομαι και για GSXR 1000 ( ειναι καλυτερη απο την hayabusa 1300, ετσι; ) και για R1 η FZ S FAZER 1000. Τι λετε; Αν και το τελευταιο λιγο ασχημο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

200-250 με μεσαιο on off δεν μπορεις να πας και να θες, max ειναι καπου κοντα στα 200

 

ολες οι μηχανες χοντρικα καινε πολυ και ειναι λογικο οταν απο λιγα κυβικα βγαζουν πολλα σχετικα αλογα (υψηλοτερες rpm) με επιλεον κοστος και σε ροπη

 

Honda Transalp τοτε η Suzuki Vstrom

 

το στρομ ειναι καλυτερο στα ταξιδια παντως ενω το τρανς ποιο βολικο στην πολη

 

2kιλυνδρα και τα 2 και μην κοιταξεις καν για 4κιλυνδρα τα οποια βγαζουν μεν περισσοτερα αλογα αλλα με λιγοτερη ροπη και αυξημενο κοστος σε συντηρηση,μεγαλυτερο βαρος κλπ

 

αν γουσταρεις ιταλικα και τα ducati multistrada 620 ειναι καλα αλλα με την σπορτ νοοτροπια της ducati,τουτεστιν σκληρα και λιγοτερο φιλικα αλλα πολυ περισσοτερο παιχνιδιαρικα

 

---------- Προσθήκη στις 18:00 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 17:42 ----------

 

edit αρχαριος για πολη και μερικες φορες παραεξω busa η gsxr και γενικοτερα supersport η μεγαλο sport touring?

 

ρε συ θα κανεις χοντρη μαλακια

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σκεφτομαι και για GSXR 1000 ( ειναι καλυτερη απο την hayabusa 1300, ετσι; ) και για R1 η FZ S FAZER 1000. Τι λετε; Αν και το τελευταιο λιγο ασχημο.

 

Εδώ έχεις ξεφύγει τελείως.... και δυστηχώς φαίνεται ξεκάθαρα πως δεν έχεις καμία σχέση με τον χώρο πράγμα που με τρομάζει. Όχι μόνο συγκρίνεις διαφορετικές μοτοσυκλέτες, αλλά επίσης καμία απο αυτές δεν είναι για σένα (συν οτι έχεις ξεφύγει απο το budget σου). Δεν έχεις οδηγήσει ποτέ σου δυο ρόδες και θες και 250 με Hayabusa? :shock:

 

Καβάλα ένα απο τα παραπάνω και έχεις φάει τα μούτρα σου σε χρόνο dt. Άσε που για πόλη αυτές οι μοτοσυκλέτες δεν είναι με την καμία. Τρελή κατανάλωση, το βεντιλατέρ θα δουλεύει συνεχώς.... άσε... εδώ είσαι παντελώς λάθος να το πω κομψά. Και κανένα on-off δεν πάει πάνω απο 200 χοντρικά. (Και να πηγάινει, δεν το θες εσύ καθώς η αίσθηση που έχεις είναι πολύ άσχημη).

 

ολες οι μηχανες χοντρικα καινε πολυ και ειναι λογικο οταν απο λιγα κυβικα βγαζουν πολλα σχετικα αλογα (υψηλοτερες rpm) με επιλεον κοστος και σε ροπη

 

Εδώ είσαι λάθος. Καίνε σημαντικά λιγότερο απο ένα αυτοκίνητο. Μην ξεχνάς οτι η μηχανή λόγω οτι δεν αντιμετωπίζει την κίνηση κιολας, δουλεύει και πολύ λιγότερο χρόνο. Φυσικά και θα κάψει τα κέρατά της, αν την δουλεύεις τέρμα γκάζι, αλλά το ίδιο και χειρότερα θα κάνει κι ένα οποιοδήποτε αυτοκίνητο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δεν θες να ακουσεις τι μεση καταναλωση ειχα στο VFR σε σφιχτους επαρχιακους δρομους και οντας αμυντικος οδηγος

 

τα ιδια πανω κατω σε αλλη αναλογια και στο Trans και στο XR

 

αστα οικονομια και μηχανη δεν

 

οταν ειχα παει απο αθηνα κομοτηνη με το trans ειχα υπολογισει οτι μου βγηκε σε χρηματα οσο θα μου κοστιζαν αεροπορικα εισιτηρια (φορτωμενος και δικαβαλος)

 

cbf 600 δεν εχεις η κανω λαθος?

 

 

@ Luxx

καταλαβαινω την ταυλα αλλα μην τολμησεις να πας σε 1000αρι+, θα πας ακλαφτος

 

για αυτα που θες το πολυ μεσαιο on off και με σεβασμο και φοβο στον δρομο γιατι οι μηχανες δεν ειναι αστεια,πηγαινε καμια βολτα απο κατ και θα καταλαβεις

 

ps επειδη μαλλον τωρα θα την ψαχνεις σε φορουμ να ξερεις οτι οι μηχανακηδες γενικα ειναι και λιγο εως πολυ καγκουρες και υπερβολικοι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι, ένα SH150 (καρμπυρατέρ) έχω για την πόλη κι ένα CBF600 (καρμπυρατέρ) για έξω. Το 1ο δεν καίει τίποτα, όπως και να το πας (30χλμ/lt). Το 2ο παίζει τεράστιο ρόλο πως το οδηγάς στην κατανάλωση. Με γεμάτο ντεπόζιτο, σε νορμάλ οδήγηση βγάζει 270χλμ, μια μέρα που το πήγαινα τέρμα συνέχεια, με το ζόρι έκανα 170χλμ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

κοιτα το vfr στο νησι ποτε δεν μπορεσα να το παω τερμα,με το ζορι εμπαινα για λιγο vtec (γυρω στις 6500σαλ)

 

γενικα πηγαινα με ταχυτητες γυρω στα 100 χλμ/ωρα ισως και ποιο κατω

 

με 19 λιτρα τεποζιτο εβγαζε το πολυ 200 (και κατι ψιλα) χλμ και μιλαμε για ηπια οδηγηση γενικως και μονο σε διαδρομες εκτος πολης

 

βεβαια οπως ειπα σφιχτοι επαρχιακοι δρομοι με πολλα κατεβασματα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπόν:

 

Στα λεφτά που διαθέτεις μπορείς να πάρεις ένα ωραιότατο versys καινούριο. Το συγκεκριμένο έχει:

 

α) Μικρή κατανάλωση για τα κυβικά του.

β) Είναι ευέλικτο στην πόλη, δεν είναι μαούνα, δεν είναι πολύ βαρύ.

γ) Θα σε πάει άνετα οπουδήποτε του ζητήσεις.

 

Είναι μια μηχανή που τα κάνει όλα σχετικά καλά αλλά τίποτα τέλεια. Φυσικά όταν με το καλό μπείς στον κόσμο της μοτοσυκλέτας και καταλάβεις 5-10 πράγματα, τότε θα έχεις πιο σαφή γούστα και μεγαλύτερη εμπειρία για να πάρεις κάτι πιο "απόλυτο" και ακριβό.

 

Μοτοσυκλέτες που ταξιδεύουν με 200-250 τις ξεχνάς για μένα. Δεν σου λέω να ξεκινήσεις με παπί, αλλά είπαμε.

 

Αυτό που πρέπει να ξέρεις είναι πως η οδήγηση μοτοσυκλέτας είναι πολύ διαφορετική από αυτή του αυτοκινήτου. Αν οδηγώντας αυτοκίνητο πρέπει να έχεις τα μάτια σου 14, με την μοτοσυκλέτα πρέπει να τα έχεις 1014.

 

Αν τελικά το αποφασίσεις σου εύχομαι καλές βόλτες, έχοντας πάντα στο μυαλό πως η μοτοσυκλέτα δεν είναι παιγνίδι και πως όσα φέρνει η ώρα δεν τα φέρνει ο χρόνος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...