bati_p Δημοσ. 22 Μαρτίου 2010 Share Δημοσ. 22 Μαρτίου 2010 Έχει δοκιμάσει κανένας αυτά τα συστήματα που διαφημίζουν που λειτουργούν με μαγνητικά πεδία ( http://www.fuelsaver.gr κλπ) τα οποία υποτίθεται πως σου εξοικονομουν καύσιμα, σου αυξάνουν την ιπποδύναμη, μειώνει τα επικίνδυνα αέρια της εξάτμισης, αυξάνει τη ζωή του κινητήρα και κάτι τέτοια ωραία; Αν ναι, έχει καταλάβει διαφορά; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NickTG Δημοσ. 22 Μαρτίου 2010 Share Δημοσ. 22 Μαρτίου 2010 Θα συγκρατήσω τα γέλια μου(για τα συστήματα) και θα πω απλά ότι είναι απάτες. Τώρα αν κάποιος πιστεύει ότι κάτι που οι αυτοκινητοβιομηχανίες ξοδεύουν τεράστια ποσά για να το πετύχουν γίνεται με 2 μαγνήτες είναι άξιος της μοίρας του. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kfyros Δημοσ. 22 Μαρτίου 2010 Share Δημοσ. 22 Μαρτίου 2010 Θεωρητικά καθαρίζουν το καύσιμο από κατάλοιπα τα οποία κατακρατούνται στο μαγνήτη. Πρακτικά δεν τα έχω δοκιμάσει. Σε κάποια από αυτά τα συστήματα εξοικονόμησης καυσίμων , έστειλα μήνυμα ζητώντας πληροφορίες και ρωτώντας αν κάνουν σε ένα συγκεκριμένο μοντέλο αυτοκινήτου , αλλά δεν μου απάντησε κανείς. Ρώτα το μηχανικό σου καλύτερα.. Η απόδοση που αναφέρουν πάντως νομίζω ότι είναι υπερβολική. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
elvisjedi Δημοσ. 22 Μαρτίου 2010 Share Δημοσ. 22 Μαρτίου 2010 καννενα μα καννενα απο τα "συστηματα" με μαγνητη κ κουραφεξαλα δεν εχει αποτελεσμα ειναι ολα 100% απατη κ δεν προκειται να σου προσφερουν τιποτα απολυτως. υπαρχουν λυσεις για αυξηση ιπποδυναμης που σε καμμια περιπτωση ομως δεν μειωνουν την καταναλωση Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nick#18 Δημοσ. 23 Μαρτίου 2010 Share Δημοσ. 23 Μαρτίου 2010 Το μονο που θα κανουν ΑΝ δουλευουν ειναι οτι επιδη θα ειναι πιο καθαρο το καυσιμο θα εχει πιο καλη αναφλεξη με αποτελεσμα περισσοτερη ενεργεια και για αυτο λεει επιδοσεις και λιγοτερη καταναλωση αλλα δεν θα φανει καμια απολυτος διαφορα πιστευω... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Haldol Δημοσ. 23 Μαρτίου 2010 Share Δημοσ. 23 Μαρτίου 2010 Το μονο που θα κανουν ΑΝ δουλευουν ειναι οτι επιδη θα ειναι πιο καθαρο το καυσιμο θα εχει πιο καλη αναφλεξη Ο μαγνήτης μόνο σιδηρομαγνητικά ψήγματα μπορεί να συγκρατήσει. Τα οποία όμως ΔΕΝ υπάρχουν στα καύσιμα. Ένα "κακό" καύσιμο μπορεί να έχει μέσα θείο ή να είναι αναμεμειγμένη με άλλο, χειρότερης ποιότητας καύσιμο (π.χ. με πετρέλαιο κίνησης). Αυτονόητο είναι ότι ένας μαγνήτης δε μπορεί να κάνει τίποτα. Προσοχή όμως... ακόμα και να λειτουργούσε αυτό το σύστημα, και να κατακρατούσε τις πιθανές προσμίξεις ή ρύπους... δεν παρέχει κάποιο τρόπο καθαρισμού. Που σημαίνει πώς ό,τι κατάφερνε να κρατήσει θα συσσωρευόταν στο τοίχωμα του σωλήνα... και είτε θα το ξαναπαρέσυρε η ροή της βενζίνης (οπότε δώρον άδωρον) ή θα γίνονταν όλα "στοίβα" η οποία και θα εμπόδιζε τη ροή! Όπως ακριβώς γίνεται και με τα εμφράγματα... μαζεύεται "σκουπίδι" μέχρι που φράσει η παροχή. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Alchemist` Δημοσ. 24 Μαρτίου 2010 Share Δημοσ. 24 Μαρτίου 2010 Έχει δοκιμάσει κανένας αυτά τα συστήματα που διαφημίζουν που λειτουργούν με μαγνητικά πεδία ( http://www.fuelsaver.gr κλπ) τα οποία υποτίθεται πως σου εξοικονομουν καύσιμα, σου αυξάνουν την ιπποδύναμη, μειώνει τα επικίνδυνα αέρια της εξάτμισης, αυξάνει τη ζωή του κινητήρα και κάτι τέτοια ωραία;Αν ναι, έχει καταλάβει διαφορά; Θεωρητικά κάνουν ομοιόμορφο το μίγμα καυσίμου για να γίνεται καλύτερη καύση... Το πήρα καθώς δεν είναι και ιδιαίτερα ακριβό... Δεν μπορώ να έχω μετρήσιμα αποτελέσματα, καθώς το αυτοκίνητο που το έχω περάσει δεν έχει αριθμητικές ενδείξεις για την κατανάλωση καυσίμου (celica 1991 μοντέλο). Δεν είδα καμία ιδιαίτερη διαφορά, αλλά δεν έκανε και κάτι κακό στο αυτοκίνητο (το φοράω για τουλάχιστον 10.000 χλμ) Πάντως σκέψου το λογικά και θα δεις ότι δεν κάνει τίποτα... Για να επηρεάσει κάποιο υλικό ο μαγνήτης πρέπει να έλκεται από αυτόν (π.χ. σίδηρος), η βενζίνη δεν είναι τέτοιο υλικό, πως θα μπορούσε να την επηρεάσει? EDIT: η δουλειά του δεν είναι να συγκρατεί ρύπους για να είναι καθαρότερη η βενζίνη, που το διαβάσατε αυτό? Στο βιβλιαράκι που μου ήρθε μαζί, έλεγε πως ο μαγνήτης κάνει απλά ομοιόμορφο το μίγμα βενζίνης με το πεδίο του για να γίνεται καλύτερη καύση. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tmjuju Δημοσ. 24 Μαρτίου 2010 Share Δημοσ. 24 Μαρτίου 2010 Δεν είδα καμία ιδιαίτερη διαφορά, αλλά δεν έκανε και κάτι κακό στο αυτοκίνητο (το φοράω για τουλάχιστον 10.000 χλμ) Έκανε κακό, καθώς πρόσθεσες βάρος Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
bati_p Δημοσ. 26 Μαρτίου 2010 Μέλος Share Δημοσ. 26 Μαρτίου 2010 Θεωρητικά κάνουν ομοιόμορφο το μίγμα καυσίμου για να γίνεται καλύτερη καύση... Το πήρα καθώς δεν είναι και ιδιαίτερα ακριβό... Δεν μπορώ να έχω μετρήσιμα αποτελέσματα, καθώς το αυτοκίνητο που το έχω περάσει δεν έχει αριθμητικές ενδείξεις για την κατανάλωση καυσίμου (celica 1991 μοντέλο). Δεν είδα καμία ιδιαίτερη διαφορά, αλλά δεν έκανε και κάτι κακό στο αυτοκίνητο (το φοράω για τουλάχιστον 10.000 χλμ) Πάντως σκέψου το λογικά και θα δεις ότι δεν κάνει τίποτα... Για να επηρεάσει κάποιο υλικό ο μαγνήτης πρέπει να έλκεται από αυτόν (π.χ. σίδηρος), η βενζίνη δεν είναι τέτοιο υλικό, πως θα μπορούσε να την επηρεάσει? EDIT: η δουλειά του δεν είναι να συγκρατεί ρύπους για να είναι καθαρότερη η βενζίνη, που το διαβάσατε αυτό? Στο βιβλιαράκι που μου ήρθε μαζί, έλεγε πως ο μαγνήτης κάνει απλά ομοιόμορφο το μίγμα βενζίνης με το πεδίο του για να γίνεται καλύτερη καύση. Κι εγώ σκέφτομαι να το πάρω για παλιό μοντέλο (saxo '97), αλλά με αυτά που διαβάζω... Αν δεν το είχες πάρει με βάση αυτά που βλέπεις έως τώρα θα το έπαιρνες; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Alchemist` Δημοσ. 26 Μαρτίου 2010 Share Δημοσ. 26 Μαρτίου 2010 Κι εγώ σκέφτομαι να το πάρω για παλιό μοντέλο (saxo '97), αλλά με αυτά που διαβάζω...Αν δεν το είχες πάρει με βάση αυτά που βλέπεις έως τώρα θα το έπαιρνες; Τζάμπα λεφτά είναι φίλε μου, όπως είπαν και τα παιδιά, δεν κάνει τίποτα... Λες να δούλευε και να μην είχε βουήξει ο τόπος? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
DarkOrion Δημοσ. 1 Απριλίου 2010 Share Δημοσ. 1 Απριλίου 2010 Θεωρητικά κάνουν ομοιόμορφο το μίγμα καυσίμου για να γίνεται καλύτερη καύση... Αυτό το γράφει το manual???? Μίγμα καυσίμου με τι? Με καύσιμο? Ή με τον αέρα? ΑΝ εννοεί μίγμα καυσίμου με κάυσιμο προφανώς είναι ηλίθιο, δεν χρειάζεται παραπάνω εξήγηση. Το καύσιμο όπως έρχεται από τον σωλήνα προσαγωγής είναι καύσιμο, τελος. ΑΝ εννοεί με τον αέρα, πάλι είναι ηλίθιο. Ναι, στους βενζινοκινητήρες θες ομοιογενές μίγμα, αλλά αυτό έλα και πες το στις αυτοκινητοβιομηχανίες που χτυπιούνται με προγράμματα εκατομμυρίων για συστήματα FSI (fuel stratified injection) και περάσανε από το PFI (port fuel injection) σε GDI (gasoline direct injection). Εδώ ούτε σε ερευνητικούς (ακόμα) κινητήρες HCCI (homegeneous charge compression ignition engines), δεν έχουμε απόλυτη ομογενοποιηση του μίγματος. Τα καυσαέρια ούτε για αστείο δεν τα κρατάει, αν κατάλαβα καλά μπαίνει πριν τον κινητήρα, εκεί δεν έχουν παραχθεί καν τα καυσαέρια, μόνο βενζίνη έχεις. Η βενζίνη μπορεί να μην είναι και 100% καθαρή, αλλά σίγουρα δεν έχει μέσα μέταλλα που να δέχονται δυνάμεις από μαγνήτη. Στην καλύτερη απλά προσθέτει μία πτώση πίεσης στο κύκλωμα καυσίμου, οπότε πέφτει λιγότερο καύσιμο (με ίδιες τις υπόλοιπες παραμέτρους πάντα). Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Alchemist` Δημοσ. 2 Απριλίου 2010 Share Δημοσ. 2 Απριλίου 2010 Αυτό το γράφει το manual???? Μίγμα καυσίμου με τι? Με καύσιμο? Ή με τον αέρα? ΑΝ εννοεί μίγμα καυσίμου με κάυσιμο προφανώς είναι ηλίθιο, δεν χρειάζεται παραπάνω εξήγηση. Το καύσιμο όπως έρχεται από τον σωλήνα προσαγωγής είναι καύσιμο, τελος. ΑΝ εννοεί με τον αέρα, πάλι είναι ηλίθιο. Ναι, στους βενζινοκινητήρες θες ομοιογενές μίγμα, αλλά αυτό έλα και πες το στις αυτοκινητοβιομηχανίες που χτυπιούνται με προγράμματα εκατομμυρίων για συστήματα FSI (fuel stratified injection) και περάσανε από το PFI (port fuel injection) σε GDI (gasoline direct injection). Εδώ ούτε σε ερευνητικούς (ακόμα) κινητήρες HCCI (homegeneous charge compression ignition engines), δεν έχουμε απόλυτη ομογενοποιηση του μίγματος. Τα καυσαέρια ούτε για αστείο δεν τα κρατάει, αν κατάλαβα καλά μπαίνει πριν τον κινητήρα, εκεί δεν έχουν παραχθεί καν τα καυσαέρια, μόνο βενζίνη έχεις. Η βενζίνη μπορεί να μην είναι και 100% καθαρή, αλλά σίγουρα δεν έχει μέσα μέταλλα που να δέχονται δυνάμεις από μαγνήτη. Στην καλύτερη απλά προσθέτει μία πτώση πίεσης στο κύκλωμα καυσίμου, οπότε πέφτει λιγότερο καύσιμο (με ίδιες τις υπόλοιπες παραμέτρους πάντα). Δεν κατάλαβα τι δεν κατάλαβες... Το ίδιο το καύσιμο είναι ένα μίγμα ουσιών, δεν πρόκειται για μια καθαρή ουσία. Αυτό που και καλά κάνει το σύστημα, είναι να μετακινεί τις ουσίες που αποτελούν το καύσιμο, ώστε να βρίσκονται σε οποιοδήποτε σημείο του σε ίδιες αναλογίες... όσων αφορά το bold κομμάτι, έχεις δίκιο.... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
DarkOrion Δημοσ. 2 Απριλίου 2010 Share Δημοσ. 2 Απριλίου 2010 Δεν κατάλαβα τι δεν κατάλαβες... Το ίδιο το καύσιμο είναι ένα μίγμα ουσιών, δεν πρόκειται για μια καθαρή ουσία. Αυτό που και καλά κάνει το σύστημα, είναι να μετακινεί τις ουσίες που αποτελούν το καύσιμο, ώστε να βρίσκονται σε οποιοδήποτε σημείο του σε ίδιες αναλογίες... http://wiki.answers.com/Q/Is_gasoline_a_homogeneous_mixture Και πάλι, αυτό δεν έχει σημασία. Όταν γίνεται η προσαγωγή καυσίμου, αυτό έρχεται σε υγρή μορφή. Το υγρό καύσιμο όμως, ΔΕΝ αναφλέγεται, πρέπει να περάσει στην αέρια κατάσταση (να δημιουργηθούν δλδ ατμοί βενζίνης). Συνεπώς, όπως και να έχει, το υγρό πρέπει να γίνει αέριο, άρα είτε είναι ομοιογενές είτε όχι, δεν έχει καμία σημασία. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
PCharon Δημοσ. 2 Απριλίου 2010 Share Δημοσ. 2 Απριλίου 2010 (άσχετα με το θέμα) δεν έχει μέσα μέταλλα που να δέχονται δυνάμεις από μαγνήτη Έχεις φαγωθεί με τα μέταλλα που έλκει ο μαγνήτης. Ένα μαγνητικό πεδίο δεν έλκει μόνο μαγνητικά υλικά αλλά μπορεί επίσης να ασκήσει δυνάμεις και σε κινούμενα φορτία (ιόντα, εν προκειμένω). Στη Φυσική ήσουνα πρώτος μαθητής και το παριζάκι ***ΝΤΗΣ, ε; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
DarkOrion Δημοσ. 3 Απριλίου 2010 Share Δημοσ. 3 Απριλίου 2010 Θα το γράψω όσο πιο απλά μπορώ (χωρίς να κάνω προσωπική επίθεση σε αντίθεση με σένα). Δέξου κινητήρα 2,5L, ατμοσφαιρικό, με ογκομετρικό βαθμό απόδοσης 90%. Τότε η αναρροφούμενη παροχή αέρα δίνεται από τον τύπο mdot=ρ*V*N*ηvol/2. Αν βάλεις τα νούμερα κάτω, βγαίνει ότι ρουφάει αέρα0.085 Kg/sec στα 4500rpm. Για να δουλέψει ο τριοδικός καταλύτης, απαιτείται λόγος ισοδυναμίας αέρα καύσης λ=1, ή αλλιώς 14,45kg αέρα για κάθε κιλό καυσίμου που θα κάψεις. Αν κάνεις την απλή μέθοδο των τριών, βγαίνει ότι η παροχή καυσίμου είναι 5,88*10^-3 kg/sec καυσίμου. Αν δεχτείς ότι η διάμετρος του σωλήνα προσαγωγής καυσίμου είναι 2mm (κάπου εκεί είναι), τότε η ταχύτητα της βενζίνης μέσα στον σωλήνα είναι περίπου 2,2m/sec. Και αν βάλεις κάτω την σχέση του Faraday, το electric charge των ιόντων, βγαίνει ότι η δύναμη που τους ασκείται από τον μαγνήτη είναι 1,27*10^-17 Ν. Τώρα εξήγησέ μου πώς αυτή η δύναμη κάνει το μίγμα καυσίμου ομοιογενές. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.