N0tisOO7 Δημοσ. 21 Μαρτίου 2010 Share Δημοσ. 21 Μαρτίου 2010 Προσπαθώ να κάνω εγκατάσταση το Open Office 3.2 το οποίο το κατέβασα και είναι σε μορφή deb (OOo_3.2.0_LinuxIntel_install_el_deb.tar.gz) Στη 3η οδηγία από το site του Open Office http://el.openoffice.org/about-downloads.html 3. cd στο κατάλογο που αποσυμπιέσατε τα αρχεία (DEBS) έχω πρόβλημα, δε μπορώ να καταλάβω τι πρέπει να κάνω (όσο γελείο μπορεί να σας φανεί η κίνηση αυτή καθότι είμαι αρχάριος και το forum του ubuntu δεν είναι και πολύ διαφωτιστικό). Τι γράφω στο τερματικό δηλαδή; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
parsifal Δημοσ. 21 Μαρτίου 2010 Share Δημοσ. 21 Μαρτίου 2010 Γιατί δεν εγκαθιστάς το OpenOffice από τον package manager (διαχειριστή πακέτων) της διανομής σου; Δεν έχει την τελευταία έκδοση (3.2); Ποια διανομή Linux χρησιμοποιείς... ; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Hlapatsas Δημοσ. 21 Μαρτίου 2010 Share Δημοσ. 21 Μαρτίου 2010 Εκεί που έχεις αποσυμπιέσει αυτό που κατέβασες,στον φάκελο user π.χ. κάνεις cd Δηλαδή, αν ο φάκελος user βρίσκεται μέσα στον κατάλογο home ο οποίος είναι μέρος του γενικού καταλόγου / τότε στην κονσόλα γράφεις το εξής: cd /home/user Parsifal προφανώς θέλει την τελευταία έκδοση του openoffice την οποία ο package manager αργεί να ενημερώσει. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
N0tisOO7 Δημοσ. 21 Μαρτίου 2010 Μέλος Share Δημοσ. 21 Μαρτίου 2010 Γιατί δεν εγκαθιστάς το OpenOffice από τον package manager (διαχειριστή πακέτων) της διανομής σου; Δεν έχει την τελευταία έκδοση (3.2); Ποια διανομή Linux χρησιμοποιείς... ; 9.10 Karmic Koala O Package Manager μου εγκαταστεί πάλι την 3.1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές