Προς το περιεχόμενο

Προβληματικό κινητό - αδιαφορία από service


katsikoula

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Παιδια στις 10.6.2010 αγορασα απο το Plaisio στο Περιστερι ενα κινητο Sony Ericsson G900. από τότε που το αγόρασα είχε συνέχεια προβλήματα (κόλλαγε υπερβολικά, τα ζώα μου αργά, ξεκολαγε το ακουστικό κ δεν άκουγα τίποτα κ άλλα πολλά). το έχω πάει επτά μετρημένες φορές στο Arvato Service στον Κηφισό αλλά δεν έχουν καταφέρει τυπωτά. το πήγα για ακόμα μια φορά την προηγούμενή εβδομάδα επειδή είχε βγει το ακουστικό κ δεν άκουγα τίποτα όταν μιλούσα στο τηλέφωνο κ μου το φτιάξανε κ τώρα ακούω. από την στιγμή που το πήρα πίσω όμως μπλοκάρει συνέχεια, ανοιγοκλείνει μόνο του κ τα σχετικά. με λίγα λόγια έχει βαρέσει διάλυση.

το να το ξαναπάω στο arvato service το θεωρώ κοροϊδία μιας κ δεν έχουν καταφέρει τίποτα τόσες φορές που το έχω πάει, θα καταφέρουν την όγδοη???

μπορώ να το στείλω στο εξωτερικό για service??? έχει 3 μήνες ακόμα εγγύηση. θα πληρώσω έξοδα μεταφορικών??? γνωρίζει κανείς τίποτα???

μήπως μπορώ με βάση κάποιον νόμο να απαιτήσω να μου δώσουν νέο σφραγισμένο κινητό???

 

παρακαλώ βοηθειστε με έχω αγανακτήσει!!!

Δημοσ.
Aπευθυνσου στο Πλαισιο.

 

κ τι να τους πω??? να απαιτησω αντικατασταση συσκευης??? μπορουν να κανουν κατι τετοιο??? απο οτι φανταζομαι αν απευθυνθω στο Πλαισιο θα το στειλε σε service στη Ελλαδα (κ ισως στο ιδιο που το παω κ εγω) κ θα ακθυστερησει κ δυο εβδομαδες συμφωνα με οσα μου ειχαν πει πιο παλια...

Δημοσ.

Το Πλαίσιο το μόνο που θα κάνει είναι να το στείλει σε αυτούς πάλι. Την έχω πατήσει κι εγώ με ένα Nokia. Αφού τελικά είδα ότι δεν γίνεται δουλειά αποφάσισα ότι Nokia δεν ξαναγοράζω.

Δημοσ.
κ τι να τους πω??? να απαιτησω αντικατασταση συσκευης??? μπορουν να κανουν κατι τετοιο??? απο οτι φανταζομαι αν απευθυνθω στο Πλαισιο θα το στειλε σε service στη Ελλαδα (κ ισως στο ιδιο που το παω κ εγω) κ θα ακθυστερησει κ δυο εβδομαδες συμφωνα με οσα μου ειχαν πει πιο παλια...

 

Φυσικα και μπορεις να απαιτησεις αντικατασταση συσκευης, απο τη στιγμη που το εχεις στειλει ποσες φορες στο σερβις. Ευθυνονται ως μεταπωλητες του προιοντος για την εγγυηση του κινητου που σου πουλησαν, οποτε εγω δεν βλεπω τον λογο για τον οποιο εσυ θα πρεπει να τρεχεις απο σερβις σε σερβις, οταν ειναι δικη τους υποχρεωση.

 

Τωρα για τις 2 εβδομαδες, οντως τοσο να υπολογιζεις.

Δημοσ.

να το πας στο σερβις στο εμπορικο 'αιθριο΄ στο μαρουσι,δεν θυμαμαι πως λεγεται.

ειναι διπλα στο μεγαρο του οτε χοντρικα για να καταλαβεις.

αλλα να περιμενεις αναμονη τουλαχιστον κανενα μηνα

Δημοσ.

Φίλε έχω το ίδιο κινητό το πηρα από το πλαίσιο και το έχω παει για service 3 φορές τον δεύτερη μου δώσανε καινούργιο αλλά πάλι κολουσε λίγο το ίδιο και με ένα φίλο μου που το πήρε και αυτός από εκεί εμείς το πήραμε πέρσι εγώ πιστεύω ότι γενικά το μοντέλο αυτό έχει προβλήματα για αυτό τώρα αναμένω το htc desire :P

 

 

Sent from my iPod touch using Insomnia.app

Δημοσ.

ok παιδια το πηγα χθες κ ζητησα να μιλησω σε τεχνικο, του εξηγησα ποσο με εχει ταλαιπωρηση κ οτι το χρειαζομαι για επαγγελματικη χρηση κ οχι για να παιζω παιχνιδακια κ του ειπα ας κανει οτι νομιζει για να εχω πλεον ενα λειτουργικο τηλεφωνο.

σημερα με ενημερωσαν να περασω να το παρω. μου εδωσαν καινουριο σφραγισμενο! :D

καιρος ητανε :P

 

σας ευχαριστω ολους για τις συμβουλες σας

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...