Moderators GeorgeMan Δημοσ. 26 Μαρτίου 2010 Moderators Δημοσ. 26 Μαρτίου 2010 Vag3d, απο ολο το ποστ σου εχω να εστιασω σε 1-2 πραγματακια. 1) Ειναι καθαρα και αποκλειστικα και μονο θεμα συνηθειας το αν θα σου φαινεται μακροστενη η οθονη. Κι εγω οταν περασα απο 19" 5:4 (πιο τετραγωνη απο τις 4:3) σε 16:10, ειχα ενα θεμα. Το οποίο θεμα ομως κρατησε το πολυ 4-5 μερες. 2) Αν καποιος καταφερνε να χωρεσει native αναλυση 1920x1080 στην οθονη του iphone, δεν "θα ηθελες και απιστευτα μικρο dot pitch για να το διαβασεις". Θα ειχες ΗΔΗ παρα πολυ μικροτερο dot pitch. Το μεγεθος της κουκκιδας ειναι κατι δεδομενο στις TFT, και ειναι αυτο που οριζει τη φυσικη αναλυση τους, στην οποία πρεπει να τις δουλευουμε. Αντιθετα, στις CRT δεν υπηρχε "μεγεθος κουκκιδας", αυτο που αναφεροταν ως μεγεθος κουκκιδας ηταν ουσιαστικα η αναλυση στην οποια δουλευε η οθονη* σε συναρτηση με τις φυσικες διαστασεις της ορατης επιφανειας. Αυτη ακριβως η διαφορα ειναι που αλλοιωνει την εικονα στις TFT οταν δεν τις δουλευουμε στη φυσικη αναλυση τους. 3) Το μεγεθος κοκκου ειναι δεκατα εκατοστα του χιλιοστου, ομως απο οθονη σε οθονη διαφερει κατα ενα πολυ ευκολα αντιληπτο ποσοστο. Για παραδειγμα, μια 21,5" TFT με αναλυση 1920x1080, εχει μεγεθος κοκκου 0,2479 χιλιοστα. Ενω μια 19" TFT με αναλυση 1280x1024, εχει μεγεθος κοκκου 0,2944 χιλιοστα. Η διαφορά τους ειναι μεν αριθμητικα πολυ μικρη, αλλα ποσοστικα ειναι στο 19%. Καθολου λιγο ή ασημαντο... Αντιθετα, θα ελεγα οτι ειναι μια πολυ ευκολα αντιληπτη διαφορα. Ουσιαστικα μιλαμε οτι π.χ. το ονομα καποιου εικονιδιου στην native αναλυση της καθε οθονης θα εχει διαφορά 20% σε μεγεθος! Ακομα και ο πιο ασχετος την καταλαβαινει... *: Αναλυση στην οποια δουλευε η οθονη, δεν εννοω την μεγιστη αναλυση, γιατι (στις CRT παντα), η μεγιστη αναλυση επιτυγχανετο σε κουραστικα για το ματι Hertz. Εννοω συνηθως μια σκαλα κατω απο τη μεγιστη αναλυση της οθονης, ετσι ωστε να μη κουραζε. Φυσικα στις TFT η μεγιστη αναλυση ειναι και η φυσικη, καθως δεν υπαρχει τρεμοπαιγμα.
vag3d Δημοσ. 26 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2010 το βέλτιστο είναι πάντως να παίζουμε πάντα στην native resolution, αλλιώς χαλάει η ευκρίνεια και η γεωμετρία... Ακριβώς..!!! Σωστότατο. Πολύ παλιότερα μάλιστα που οι κάρτες γραφικών ήταν και εξαιρετικά πιο αδύναμες σε σχέση με τις σημερινές, το να έβαζε κάποιος όχι native resolution "έκοβε και ταχύτητα" στο σύστημα κατά κάποιον τρόπο.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.