Προς το περιεχόμενο

Αλλοδαπός ένας στους τέσσερις κατοίκους της Ελλάδας


anaxiopistos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Όσο το κράτος δεν κάνει την δουλειά του μην περιμένετε ξαφνικά ο Έλληνας να ανοίξει τις αγκάλες τους επειδή κάποιοι το ονομάζουν "προοδευτικό" και "ανθρωπιστικό", δεν αντιδρά έτσι απλά ο Έλληνας επειδή είναι "ρατσιστής", και αρκετές φορές που ακούω αυτή την λέξη να χρησιμοποιείται σε τέτοιες συζητήσεις βλέπω οτι λέγεται με μεγάλη ευκολία, κάτι που imo είναι τραγικά λάθος.

 

Νομίζω ότι στην Ελλάδα δεν υπάρχει ρατσισμός με την έννοια της φυλετικής ή εθνολογικής διάκρισης…..αλλά αποτελεί ένα είδος διάκρισης που έχει αίτια κοινωνικού, μορφωτικού, βιοποριστικού περιεχομένου, και κυρίως διαφορετικής αντίληψης των πραγμάτων και διαφορετικής προσωπικής συμπεριφοράς – προσωπικότητα. Είμαστε κομπλεξικοί, μίζεροι, ζηλόφθονοι, απέναντι σε κάθε τι θεωρούμε ανώτερο, θέλουμε να δείξουμε δύναμη, επιβολή, εξουσία στο ασθενές, στο ανήμπορο σε αυτό που δεν μπορούμε να επωφεληθούμε. Μας λείπει η παιδεία, η κοινωνικοποίηση, η διανοητική τολμώ να πω ευχέρεια, ενώ ταυτόχρονα είμαστε μισαλλόδοξοι – ασυνεννόητοι, κακοπροαίρετοι, κακεντρεχείς πάντα.

  • Απαντ. 971
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.
Νομίζω ότι στην Ελλάδα δεν υπάρχει ρατσισμός με την έννοια της φυλετικής ή εθνολογικής διάκρισης…..αλλά αποτελεί ένα είδος διάκρισης που έχει αίτια κοινωνικού, μορφωτικού, βιοποριστικού περιεχομένου, και κυρίως διαφορετικής αντίληψης των πραγμάτων και διαφορετικής προσωπικής συμπεριφοράς – προσωπικότητα. Είμαστε κομπλεξικοί, μίζεροι, ζηλόφθονοι, απέναντι σε κάθε τι θεωρούμε ανώτερο, θέλουμε να δείξουμε δύναμη, επιβολή, εξουσία στο ασθενές, στο ανήμπορο σε αυτό που δεν μπορούμε να επωφεληθούμε. Μας λείπει η παιδεία, η κοινωνικοποίηση, η διανοητική τολμώ να πω ευχέρεια, ενώ ταυτόχρονα είμαστε μισαλλόδοξοι – ασυνεννόητοι, κακοπροαίρετοι, κακεντρεχείς πάντα.

 

χμμμμ... κάτι λέγαμε για "εθνική υπερηφάνεια" και "εθνικό φρόνημα" τις προάλλες... Είναι φανερό ότι είναι άλλα τα "πράγματα", που μπορούν να μας κάνουν εθνικά υπερήφανους πια. Και σχετίζονται πολύ περισσότερο με την καθημερινότητά μας παρά με το ένδοξο παρελθόν μας.

Δημοσ.
Νομίζω ότι στην Ελλάδα δεν υπάρχει ρατσισμός με την έννοια της φυλετικής ή εθνολογικής διάκρισης…..αλλά αποτελεί ένα είδος διάκρισης που έχει αίτια κοινωνικού, μορφωτικού, βιοποριστικού περιεχομένου, και κυρίως διαφορετικής αντίληψης των πραγμάτων και διαφορετικής προσωπικής συμπεριφοράς – προσωπικότητα. Είμαστε κομπλεξικοί, μίζεροι, ζηλόφθονοι, απέναντι σε κάθε τι θεωρούμε ανώτερο, θέλουμε να δείξουμε δύναμη, επιβολή, εξουσία στο ασθενές, στο ανήμπορο σε αυτό που δεν μπορούμε να επωφεληθούμε. Μας λείπει η παιδεία, η κοινωνικοποίηση, η διανοητική τολμώ να πω ευχέρεια, ενώ ταυτόχρονα είμαστε μισαλλόδοξοι – ασυνεννόητοι, κακοπροαίρετοι, κακεντρεχείς πάντα.

 

 

Για το πρώτο σκέλος το είπε ο Παύλος Σιδηρόπουλος πολύ σοφά σε ένα του τραγούδι πολύ σχετικό στο "Άλι"..."Ρατσισμός αλά Γκρέκ" και "ο Άλι μαθαίνει ντεμέκ".

Για το δεύτερο θα πώ ότι αυτά που αναφέρεις είναι δείγματα έλλειψης παιδείας, κάτι που δεν ισχύει για όλους και σε μεγάλο βαθμό οφείλεται πάλι στο κράτος (ή μάλλον στην ανυπαρξία του), και όταν λέω παιδεία το λέω όχι με την έννοια των πανεπιστημίων αλλά με την βαθύτερη της έννοια.

Δημοσ.
Μετα την παρουσιαση των στατιστικων εγκληματικοτητας να αυτο που ψαχνεις αλλα δεν προκειται να τα αναλυσω εκ νεου!

 

Πόυστικα τα στοιχεία.Γιατί μην περιμένεις να δεις μέσα Αλβανούς για απάτη ή φοροδιαφυγή ή πλαστές επιταγές.Αντίθετα σε ληστείες , φόνους ιαοφαρίζουν τους Ελληνες σε αναλογία πληθυσμού 8 προς 1. 10 οι ντόπιοι 1,5 οι ξένοι

 

Ας μη συγχέουμε ανόμοιες καταστάσεις ….οι μουσουλμάνοι της Κομοτηνής και το πρόβλημα με τις τουαλέτες τι σχέση έχει με το καθεστώς της Αλβανίας και το πώς περιποιούνται τους εαυτούς τους οι οικονομικοί μετανάστες?

 

Νιώθει ο γιυτος να φάει τριφύλλι?Μ όποιον δάσκαλο καθήσεις τέτοια γράμματα θα μάθεις

 

αλλά γενικεύεις με τα κομμουνιστικά καθεστώτα. Στη Ρωσία τουλάχιστον, αυτό που αναφέρεις για την τουαλέτα δεν ισχύει.

 

Εχμ διαφωνώ χωρίς να είμαι 100% σίγουρος.Στην Αν.Γερμανία πάντως ξέρω ότι ίσχυε

Δημοσ.
χμμμμ... κάτι λέγαμε για "εθνική υπερηφάνεια" και "εθνικό φρόνημα" τις προάλλες... Είναι φανερό ότι είναι άλλα τα "πράγματα", που μπορούν να μας κάνουν εθνικά υπερήφανους πια. Και σχετίζονται πολύ περισσότερο με την καθημερινότητά μας παρά με το ένδοξο παρελθόν μας.

 

όπως το ποδόσφαιρο και η γιουροβίζιον ε?

 

η αξία δεν κληρονομείται ούτε μεταβιβάζεται...

περήφανος μπορεί να είναι κάποιος μονάχα για τα πράγματα που πέτυχε ο ίδιος.

οι φυλετικές θεωρείες για το έθνος είναι ιστορικά αστήρικτες (σήμερα η επιστήμη τις παρουσιάζει ως "φαντασιακές κοινότητες" και δημιουργήματα των 2-3 τελευταίων αιώνων-μάλλον με ημερομηνία λήξης) και το μοναδικό αποτέλεσμα που είχαν ήταν πόλεμοι και γενοκτονίες.

 

ούτε "ομόαιμοι" είμαστε πλέον, ούτε ομόθρησκοι, ούτε ομόγλωσσοι.

έτσι μάλλον πρόκειται για "ανασφάλεια" και όχι "υπερηφάνεια"

Δημοσ.
οι φυλετικές θεωρείες για το έθνος είναι ιστορικά αστήρικτες

 

:lol::lol Αυτό σε ποιους ιστορικούς το στηρίζεις?Στη Ρεπούση, στο Λιάκο, πάντως όχι σίγουρα στη Ντάνου ( αξέχασα αυτή δεν είναι ιστορικός για σένα) Αν εσύ πιστεύεις ότι είσαι μπασταρδεμένη πίστευε το η ακόμα καλύτερα φύγε σε μια άλλη χώρα αν ντρέπεσαι.Πάντως εγώ ξέρω πως υπάρχει το ομόγλωσσον(φαντάζομαι ότι θα διακρίνεις μια ομοιότητα της αρχαιοελληνικής με τη δική μας) η παράδοση (ο "εφιάλτης" υπάρχει ακόμα και σήμερα.Και επειδή από ιστορία δε βλέπω να σκαμπάζεις σε ενημερώνω πως οι πόλεμοι μέχρι και τον 30ετή ήταν θρησκευτικοί και από το Ναπολεόντα και μετά εθνικοαπελευθερωτικοί.Που σημαίνει ο Σαντόρφ δε γούσταρε τον Αυστριακό δερβέναγα πάνω από το κεφάλι του , ο Βιττόριο Εμανουέλλε το ίδιο όπως το ίδιο μπορείς να πεις για τον Κολοκοτρώνη.Περνάμε στα τέλη του 19ου αιώνα και αρχές του 20ου όπου πραγματικά οι πόλεμοι γίναν για πρώτες ύλες.Παρένθεση θα ελεγα γιατί και ο Β ξεκίνησε από την προσπάθεια της Γερμανίας να αποκαταστήσει τα σύνορα της .Μετά το 45 λοιπόν οι πόλεμοι σταμάτησαν (υπήρχε ομοιογένεια στις χώρες της Ευρώπης) και μέχρι σήμερα αυτό συμβαίνει.Ακόμα και στη Γιουγκοσλαβία εθνικοαπελευθερωτικοί ήτανε γιατί όλη την κρατική εξουσία την είχαν οι Σέρβοι.

Θα ήθελα να δω την άποψη σου περί των εθνικοαπελευθερωτικών κινημάτων στην Παλαιστίνη, στη χώρα των Βάσκων, στο κουρδιστάν ,στο Λίβανο ,στο Ιράκ και πως έπρεπε να οργανωθεί το ελληνικό κράτος μετά το 30.Η αν έπρεπε να μείνει υπόδουλο στους Τούρκους?

Δημοσ.

Γεια σας και από μένα! Μιας και τα 'χω φρέσκα όλα αυτά -γύρισα χθες απ' τη χώρα της garnele- να σε ρωτήσω κάτι αφεντικό που γενικά συνηθίζω να ρωτάω σε τέτοιες περιπτώσεις: αναφέρεις συχνά το "έθνος". Τι ακριβώς εννοείς με αυτό τον όρο; Τι είναι δλδ αυτό που κάνει ένα έθνος ένα ενιαίο πράγμα; Οι Γερμανοί είναι ομοεθνείς με τους Αυστριακούς; Οι Ούγγροι με τους Μογγόλους; Οι Λιθουανοί με τους Λετονούς; Οι Κροάτες με τους Σέρβους; Οι Σλοβάκοι με τους Τσέχους; Γενικά, τι είναι αυτό που καθορίζει την εθνική συνείδηση κάποιου;

 

Επίσης, ξέρεις αρχαία Ελληνικά;

Δημοσ.

στο ξαναλέω γιατί κάπου χάθηκες:

οι ΦΥΛΕΤΙΚΕΣ θεωρίες για το έθνος είναι ιστορικά αστήρικτες.

 

Σχετικά με τα «άσχετα» πορίσματα που έβγαλες:

1α) Ομόγλωσσο: οι αλλοδαποί που είναι «ένας στους τέσσερις κατοίκους της Ελλάδας», δε νομίζω να έχουν την ίδια γνώμη αφού οι γλώσσες τους ουδεμία σχέση έχουν με αρχαία ελληνικά.

1β) Και θα σου επαναλάβω και το ερώτημα του λούσιφερ:

ξέρεις αρχαία Ελληνικά;

2) Ομόθρησκο: ισχύει το ίδιο με το 1α).

 

3) Ομόαιμο: νομίζω δε χρειάζεται εξήγηση το ότι δεν ισχύει.

 

Βέβαια από την άλλη το ρητό ότι τα "ευκόλως εννοούμενα παραλήπονται" απʼ ότι παρατήρησα είσαι εδώ για να το καταρρίψεις. Ό,τι μπορεί ο καθένας φίλε αφεντικό7.

 

4) Τα αίτια του Β που λες, ήταν λίγο πιο πολύπλοκα από μια "αποκατάσταση συνόρων των Γερμανών", και μπορω να σου τα εξηγήσω όπως θα τα εξηγούσα και σ' ενα 15χρονο παιδάκι, αλλά είμαι από εκείνους που τους τρώει το σύστημα και θα το κάνω μονάχα αν με πληρώσεις 15 ευρώ την ώρα.

ειμαι ιστορικός βλέπεις, άρα μια ιδέα από ιστορία την έχω είναι η αλήθεια (ξενερωμα ε; )

 

5) Σχετικά με την ομοιογένεια της Ευρώπης, θα σου πω κάτι που ίσως σε σοκάρει:

Δεν υπάρχει!

Βασικά, θα σου πω και μια δεύτερη: ουτε Αϊ-Βασίλης υπάρχει!

 

6) Σʼ ενδιαφέρει τόσο πολύ η άποψή μου;

 

7) Αν θέλεις μπορούμε να αλλάξουμε μαζί τον κόσμο, δεν θέλω να πάρω την ευθύνη μόνη μου!

 

υγ. ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΕΣ ΛΟΥΣΙΦΕΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡ.

Τι κάνει η πατρίδα;

Δημοσ.

afentiko7 νομίζω ότι διοχετεύεις λανθασμένα όλη αυτήν την ενέργεια….επίτρεψέ μου ότι αυτά που αναφέρεις -αν και θα συμφωνούσα κατά κάποιο τρόπο- δεν έχουν καμία σχέση με το τώρα….και μάλλον διαφωνείς σε λάθος βάση.

Όλα συνοψίζονται στο παρακάτω:

 

 

garnele

η αξία δεν κληρονομείται ούτε μεταβιβάζεται...

περήφανος μπορεί να είναι κάποιος μονάχα για τα πράγματα που πέτυχε ο ίδιος.

 

 

Ας πούμε λοιπόν ότι υπάρχει το όμαιμον, ομόγλωσσον, ομόθρησκον…και λοιπόν?

Δεν νομίζεις ότι πέρασαν αρκετά χρόνια από τότε που ήμασταν πραγματικά περήφανοι για την καταγωγή μας χωρίς να έχουμε επιδείξει κάτι ανάλογο με αυτό των προγόνων μας? Η φυλή, βιολογικά να το πάρουμε, μεταλλάσσεται, εξελίσσεται, αλλά και φθείρεται….τπτ δεν μένει ίδιο, μη τρέφουμε λοιπόν αυταπάτες ότι είμαστε άξιοι συνεχιστές των προγόνων μας, ακόμη και αν κυλά το ίδιο αίμα….δεν έχουμε τπτ κοινό. Αν δεν πρωτοτυπήσουμε, δεν κάνουμε κάτι που θα ξεπεράσει αυτούς, δεν πρόκειται να μας σεβαστεί κανείς για την ιστορία μας και μόνο.

 

 

3) Ομόαιμο: νομίζω δε χρειάζεται εξήγηση το ότι δεν ισχύει.

 

αυτό σηκώνει πολύ συζήτηση

Δημοσ.
4) Τα αίτια του Β που λες, ήταν λίγο πιο πολύπλοκα από μια "αποκατάσταση συνόρων των Γερμανών", και μπορω να σου τα εξηγήσω όπως θα τα εξηγούσα και σ' ενα 15χρονο παιδάκι, αλλά είμαι από εκείνους που τους τρώει το σύστημα και θα το κάνω μονάχα αν με πληρώσεις 15 ευρώ την ώρα.

ειμαι ιστορικός βλέπεις, άρα μια ιδέα από ιστορία την έχω είναι η αλήθεια (ξενερωμα ε; )

 

Απίστευτο. :-)

 

Βασικά, θα σου πω και μια δεύτερη: ουτε Αϊ-Βασίλης υπάρχει!

 

"έχουμε άγιο δημήτριο εμείς εδώ πάνω"

 

υγ. ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΕΣ ΛΟΥΣΙΦΕΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡ.

Τι κάνει η πατρίδα;

 

Την έχει δει λίγο Νορβηγία, αλλά είναι κουκλίτσα. Έχω ενθουσιαστεί με το μπιτ παζάρ' και τα ψιλικατζίδικά σας που έχουν μπύρα Lucifer. Μαγευτικό σαν την πρώτη στιγμή παραμένει το γεγονός πως η ιστορία του παγκόσμιου ποδοσφαίρου δείχνει να φθίνει και να χάνεται μπροστά στην κόντρα Άρη - Μπάοκ για την οποία ο πολιτισμένος νότος δε νοιάζεται. Η κρέπα του βαλεντίνο μου είπαν πως χάλασε, αλλά το κούκι μαν είναι το ίδιο γαμάτο όπως και όταν ήμουν Β λυκείου. Επίσης δε σε πέτυχα πουθενά -και είσαι γκαντέμω γιατί οι ice διαλύθηκαν μόλις τους ανέφερες.

 

Σε άλλα πιο οντόπικ νέα, χιούστον άσχετα με το αν αξίζουμε ηθικά να λεγόμαστε απόγονοι των αρχαίων ελλήνων, το θέμα είναι πως δεν παίζει να το αξίζουμε ούτε γονιδιακά.

Δημοσ.
Απίστευτο. :-)

ιντίντ.

 

οι ice διαλύθηκαν μόλις τους ανέφερες.

οι ice διαλύθηκαν αρκετά πριν τους αναφέρω, απλά δε γίνομαι άγγελος κακών ειδήσεων κι έτσι σε άφησα να το ανακαλύψεις μόνος σου.

 

έλειπα τσεχία, και σχεδόν μόλις επέστρεψα κινήθηκα προς ανατολάς, γι' αυτό δε με πέτυχες.

 

Σε άλλα πιο οντόπικ νέα, χιούστον άσχετα με το αν αξίζουμε ηθικά να λεγόμαστε απόγονοι των αρχαίων ελλήνων, το θέμα είναι πως δεν παίζει να το αξίζουμε ούτε γονιδιακά.

 

προφανώς.

 

@Houston

quiz:

υποθέτοντας ότι ένας Νιγηριανός τρίτης ή τέταρτης γενιάς γίνεται καλός Έλληνας ποιητής, πιστεύεις ότι αντλεί την αξία του από τον Αρχίλοχο;

Δημοσ.

οφφ τοπικ

Αν δεν πρωτοτυπήσουμε, δεν κάνουμε κάτι που θα ξεπεράσει αυτούς, δεν πρόκειται να μας σεβαστεί κανείς για την ιστορία μας και μόνο.

Και γιατί να πρωτοτυπήσουμε δηλαδή , πέρα από το να εξελίξουμε την γνώση. Για πιο λόγο να γίνουμε αλαζονικοί ή υπερόπτες; Ποιος μας υποδεικνύει να ξεπεράσουμε τι ; Oποιος έχει πρόβλημα με την μετριότητα έχει ή αποχτά σταδιακά πρόβλημα και με τον εαυτό του και μπαίνει σε έναν ψυχαναγκασμό φαύλο κύκλο να ξεχωρίσει να πρωτοτυπήσει όπως λες , θες κάποιος να θέσει ως θεμέλιο το dna , το πολιτισμό, την γλώσσα , τις τέχνες , τα εθνικά φρονήματα και να τα κονσερβοποιήσει για να τα προστατέψει; Έλα τώρα ήδη η υπάρχουσα φρόνηση και ειδημοσύνη η επιστήμη έχει καταρρίψει τις ψευδοθεμελιακές αρχές τους. Εσύ τώρα έχεις κάτι άλλο κατά νου; σε τι θα ήθελες να βασίσεις την διαφορετικότητά σου για να νικήσεις τον προγονό σου ; Δείξε μας κάτι καινούριο να το κάνουμε και εμείς. Απλότητα , φυσικότητα , δεν υπάρχει περίπτωση να μην ζήσεις όσο πιο όμορφα γίνεται αν δεν αφεθείς ακριβώς σε αυτό.

Δημοσ.
όπως το ποδόσφαιρο και η γιουροβίζιον ε?

 

Δεν ξέρω αν η δική σου καθημερινότητα επικεντρώνεται σε αυτά τα θέματα, η δική μου πάντως όχι !

 

η αξία δεν κληρονομείται ούτε μεταβιβάζεται...

 

Συμφωνώ !

 

περήφανος μπορεί να είναι κάποιος μονάχα για τα πράγματα που πέτυχε ο ίδιος.

 

Η αρχή του παρτάκια, που δεν έχει καμία συναίσθηση συλλογικότητας ! Αυτό είπε κι ο Χιούστον στο παραπάνω ποστ του, που σχολίασα. Ότι έχουμε γίνει παρτάκηδες και μισαλλόδοξοι... Προσωπικά μπορώ να είμαι υπερήφανη και για τον συνάνθρωπο (έλληνα ή "ξένο"), που ζει στην Ελλάδα και παίρνει χρυσό μετάλιο, ή Νόμπελ, ή αριστεύει μαθαίνοντας τα ελληνικά γράμματα και για τον συνάνθρωπο, που αγωνίζεται για το περιβάλλον και γενικά για τους συνανθρώπους, που θέτουν το κοινό καλό παραπάνω από το προσωπικό, πράγμα που συμβαίνει και με διάφορους "καθημερινούς" ανθρώπους.

 

οι φυλετικές θεωρείες για το έθνος είναι ιστορικά αστήρικτες (σήμερα η επιστήμη τις παρουσιάζει ως "φαντασιακές κοινότητες" και δημιουργήματα των 2-3 τελευταίων αιώνων-μάλλον με ημερομηνία λήξης) και το μοναδικό αποτέλεσμα που είχαν ήταν πόλεμοι και γενοκτονίες.

 

ούτε "ομόαιμοι" είμαστε πλέον, ούτε ομόθρησκοι, ούτε ομόγλωσσοι.

έτσι μάλλον πρόκειται για "ανασφάλεια" και όχι "υπερηφάνεια"

 

Οι Γερμανοί δεν είναι Γερμανοί δηλαδή ? Δεν μιλούν γερμανικά, δεν παράγουν γερμανικό πολιτισμό, δεν έχουν ("βαριά και σκοτεινή") ιστορία ? Δεν είχαν προγόνους και προ-προγόνους ? ΟΕΟ ?

Δημοσ.

Τι είναι το "Έθνος" ΟΕΟ ???

 

A nation is a historically constituted, stable community of people, formed on the basis of a common language, territory, economic life, and psychological make-up manifested in a common culture.

 

Stalin, "Marxism and the National Question," Prosveshcheniye, Nos. 3-5, March-May 1913.

 

Some ideas of a nation emphasise not shared characteristics, but rather on the shared choice for membership. In practice, this has always been applied to a group of people, who are also a nation by other definitions. The most famous voluntarist definition is that of Ernest Renan. In a lecture in 1882, Qu'est-ce qu'une nation? he rhetorically asked "What is a Nation?", and answered that it is a 'daily plebiscite'. Renan meant, that the members of the nation, by their daily participation in the life of the nation, show their consent to its existence, and to their own continued membership. Renan spoke in the context of the annexation of Alsace-Lorraine by the German Empire. At the time, the region was ethnically more German than French, and the Alsatian language is a west German language: Renan opposed such 'objective' criteria for a nation. Like Renan, most voluntarist definitions appeal to consent for existing nations, rather than promote explicit decisions to found new ones. Renan saw the nation as a group "having done great things together and wishing to do more" ("avoir fait de grandes choses ensemble, vouloir en faire encore").

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Nation

Δημοσ.
Επίσης, ξέρεις αρχαία Ελληνικά;

 

Θέλεις να ορίσεις ποια είναι τα αρχαία Ελληνικά; Αττική διάλεκτος εποχής Περικλή; Τα Ελληνικά που χρησιμοποιεί ο Ξενοφώντας στα... Ελληνικά; Η Κοινή Ελληνική γλώσσα των ύστερων Ελληνιστικών χρόνων; Των πρώιμων Ρωμαϊκών; Χμμμμ;

 

υποθέτοντας ότι ένας Νιγηριανός τρίτης ή τέταρτης γενιάς γίνεται καλός Έλληνας ποιητής, πιστεύεις ότι αντλεί την αξία του από τον Αρχίλοχο;

 

Έλληνας είναι αυτός που μετέχει της ελληνικής παιδείας. Ή τουλάχιστον, έτσι έλεγαν παλιά.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...