Προς το περιεχόμενο

Αλλοδαπός ένας στους τέσσερις κατοίκους της Ελλάδας


anaxiopistos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Αμα το ειπε ο Καρατζαφ... παει καηκε... τζιζ...

Κατ'αλλους, αμα το ειπε η Αλεκα Παπαρ. επισης καηκε...

Αμα το ειπε ο Γιωργακης, καλα.. αυτος... αστον να λεει...

 

Σημασια δεν εχει πλεον ΤΙ λεει ο καθενας.

Σημασια εχει να διαφωνουμε αν δεν ειμαστε του ιδιου χρωματος.

Ειναι trendy, πως να το κανουμε.

  • Απαντ. 971
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.
Ποια εννοείς ως προβλήματα;

 

πολιτισμικά.Εγώ δεν μπορώ να πάω να μείνω στο Πακιστάν (ας πούμε ότι είχε εύφορο έδαφος) γιατί θέλω να φοράω τζιν να πίνω καφέ και όχι τσάι και να μην πιστεύω στον Αλλάχ.Ε αν πάω έτσι στο Πακιστάν δε με βλέπω να μένω.Ομοια αν μου κουβαληθεί ένας Πακιστανός που γουστάρει να χτυπάει τη γυναίκα του να μην πίνει κρασί η να μου θεωρεί ιερό ζώο την αγελάδα ε δε τον γουστάρω.Ασε που παίζει να ναι και κανάς βομβιστής 1 στις 1000.

 

Εγκληματικά.Ο Πακιστανός που θα ρθει δε θα χει να φάει.Πως θα ζήσει?Θα κλέψει από κανά περίπτερο , κανά φούρνο κλπ.Και πες πως φτιάχνουμε μια εταιρεία που θρέφει αυτόν και κάποιους άλλους?Μπορεί να θρέψει όλο το Πακιστάν.Πρόσεξε μακάρι να φτιαχτεί ένα ταμείο της ΕΕ να τους βοηθάμε αυτούς εκεί τους λαούς αλλά μέχρι τότε...Και δε θα χει γκάβλες ο πακιστανός?Τι θα κάνει αφού δεν έχει λεφτά να πάει στα μπορντέλα?Δε θα βιάσει?Τι είναι λαλάκας?Επίσης εγώ σου λέω πως είναι τίμιος.Αν δεν έχεις λεφτά δε θα σαι επιρρεπής σε βρωμοδουλειές?

 

Κοινωνικά.Δεν ξέρω που μένεις αλλά το βράδυ Ομόνοια δεν πας μόνος σου.Κυψέλη μετά τις 10 30 δεν βλέπεις πολλούς μόνους τους.εσύ γιατί λες?Φοβούνται τα μπετά?Εχεις δει εσύ καμια γυναίκα να κυκλοφορεί μόνη της τα βράδια?Κοντά στην Ομόνοια που λες τα πρωινά (το γραψε το lifo όχι ο Στόχος) μαζευονται μιλιούνια μετανάστες και μαζί με τους χρήστες τα πρωινά ε όσο να ναι δημιουργούν μια έθνικ ατμόσφαιρα στην πόλη όμως επειδή όλοι αυτοί πεινάνε δε νομίζω να τιμάει κανένα μας.Αλήθεια γιατί κανείς από τους προστάτες των μεταναστών δε κάνει κανά έρανο γι αυτούς τους ανθρώπους?

 

Και 3 ερωτήσεις.Αυτούς που πιάνουμε (όχι για χρέη) και τους κλείνουμε στο φρέσκο τι κάνουμε?Τους ξαποστέλνουμε η τους βάζουμε σε ένα πουλμαν με προορισμό την πατρίδα τους?Αυτούς που δουλεύουν ως σύγχρονοι σκλαβοι (τους υπηρέτες ντε) μας αρέσει να τους καταπιέζουμε?

Δημοσ.

Πολυ σωστα το θίγεις το θεμα afentiko7

Το κράτος πρέπει να ενδιαφερεται για τους μεταναστες ωστε να εχουν εργασία και κατοικια. Ετσι θα αποφυγουμε τις παρανομες δραστηριοτητες. Αν δεν μπορουμε να τους παρεχουμε αυτα καλυτερα να κλεισουν οι πορτες. Θα μου πεις εδω δεν τα παρεχει στους ομογενεις και περιμενουμε και για τους ξενους;

 

ε, ειμαστε μπαχαλο πως να το κάνουμε

Δημοσ.
Ε αν σου λέει δε πιστεύει σε εθνικά σύνορα τι να σου πεις εσύ για το καλό της Ελλάδας; :-)

 

Η Ελλάδα μπορεί να έχει διαφορετική έννοια για τον καθένα.

Αν για εσένα Ελλάδα είναι τα σύνορα σεβαστό.

Για κάποιον άλλο όμως μπορεί απλά να είναι ο τόπος που γεννήθηκε και έκανε ποδήλατο όταν ήταν μικρός.

Και εγώ δεν πιστεύω στα ''εθνικά σύνορα'', αλλά έχω πάει κάμποσα Σαββατοκύριακα και έχω μαζέψει σκουπίδια από τις παραλίες που κάνουν μπ@@έλο κάποιοι ασυνήδειτοι, που πιθανόν πιστεύουν στα ''εθνικά σύνορα''.

Ποιος νοιάζεται λοιπόν περισσότερο για το καλό της Ελλάδας?

Δημοσ.
Η Ελλάδα μπορεί να έχει διαφορετική έννοια για τον καθένα.

Αν για εσένα Ελλάδα είναι τα σύνορα σεβαστό.

 

Σαφώς και Ελλάδα δεν είναι μόνο τα σύνορα και ο καθένας εφόσον δεν γουστάρει δεν πιστεύει σε όρια, κλπ.

 

Χάριν συζήτησης, έστω ότι βρίσκουμε μια τόση δα "φλεβούλα" πετρελαίου, τόση ώστε να ανεβάσει κάπως το βιοτικό μας επίπεδο, στην άκρη των ορίων μας (σε αυτά που δεν πιστεύουμε ντε...)

 

Μήπως τότε είναι η Ελλάδα τα σύνορα της....

Δημοσ.

ε, ειμαστε μπαχαλο πως να το κάνουμε

 

Σωστό και φοβάμαι ότι δεν έχουμε και πολλά περιθώρια για διορθώσεις

Δημοσ.

Από δω και κάτω δε λέμε για Γιωργάκηδες και Καρατζαφέρηδες ακόμα και αν είναι συνωνυμία του κολλητού μας, ναι;

Δημοσ.
Πολυ σωστα το θίγεις το θεμα afentiko7

Το κράτος πρέπει να ενδιαφερεται για τους μεταναστες ωστε να εχουν εργασία και κατοικια.

Ουκ αν λαβεις παρά του μη εχοντος...

 

Ας δινουμε κι εδω 220 ευρω το μηνα στο Δημο

και διοδια για να παμε στο κεντρο,

για να δινει σπιτια σε απορους μεταναστες απο τη Jameeeika, Nigeria κλπ.

 

Δεν ειναι τιποτα... μετα απο μερικα χρονια σταματας να αναρωτιεσαι...

(ειμαι μaλακa$?) wholb4.gif

Δημοσ.
Ουκ αν λαβεις παρά του μη εχοντος...

 

Ας δινουμε κι εδω 220 ευρω το μηνα στο Δημο

και διοδια για να παμε στο κεντρο,

για να δινει σπιτια σε απορους μεταναστες απο τη Jameeeika, Nigeria κλπ.

 

Δεν ειναι τιποτα... μετα απο μερικα χρονια σταματας να αναρωτιεσαι...

(ειμαι μaλακa$?) wholb4.gif

 

ναι και τα ταμεία τα ασφαλιστικά γι'αυτό τα ξετινάξανε, για να δώσουν λίγο τροφή στους άπορους, και να επικυρήξουν τους παράνομους κυνηγούς πεταλούδας! :P

και εμείς τους κακολογήσαμε τους καημένους! τι αχαριστία!

Δημοσ.
πολιτισμικά.Εγώ δεν μπορώ να πάω να μείνω στο Πακιστάν (ας πούμε ότι είχε εύφορο έδαφος) γιατί θέλω να φοράω τζιν να πίνω καφέ και όχι τσάι και να μην πιστεύω στον Αλλάχ.Ε αν πάω έτσι στο Πακιστάν δε με βλέπω να μένω.Ομοια αν μου κουβαληθεί ένας Πακιστανός που γουστάρει να χτυπάει τη γυναίκα του να μην πίνει κρασί η να μου θεωρεί ιερό ζώο την αγελάδα ε δε τον γουστάρω.Ασε που παίζει να ναι και κανάς βομβιστής 1 στις 1000.

 

Εγκληματικά.Ο Πακιστανός που θα ρθει δε θα χει να φάει.Πως θα ζήσει?Θα κλέψει από κανά περίπτερο , κανά φούρνο κλπ.Και πες πως φτιάχνουμε μια εταιρεία που θρέφει αυτόν και κάποιους άλλους?Μπορεί να θρέψει όλο το Πακιστάν.Πρόσεξε μακάρι να φτιαχτεί ένα ταμείο της ΕΕ να τους βοηθάμε αυτούς εκεί τους λαούς αλλά μέχρι τότε...Και δε θα χει γκάβλες ο πακιστανός?Τι θα κάνει αφού δεν έχει λεφτά να πάει στα μπορντέλα?Δε θα βιάσει?Τι είναι λαλάκας?Επίσης εγώ σου λέω πως είναι τίμιος.Αν δεν έχεις λεφτά δε θα σαι επιρρεπής σε βρωμοδουλειές?

 

Κοινωνικά.Δεν ξέρω που μένεις αλλά το βράδυ Ομόνοια δεν πας μόνος σου.Κυψέλη μετά τις 10 30 δεν βλέπεις πολλούς μόνους τους.εσύ γιατί λες?Φοβούνται τα μπετά?Εχεις δει εσύ καμια γυναίκα να κυκλοφορεί μόνη της τα βράδια?Κοντά στην Ομόνοια που λες τα πρωινά (το γραψε το lifo όχι ο Στόχος) μαζευονται μιλιούνια μετανάστες και μαζί με τους χρήστες τα πρωινά ε όσο να ναι δημιουργούν μια έθνικ ατμόσφαιρα στην πόλη όμως επειδή όλοι αυτοί πεινάνε δε νομίζω να τιμάει κανένα μας.Αλήθεια γιατί κανείς από τους προστάτες των μεταναστών δε κάνει κανά έρανο γι αυτούς τους ανθρώπους?

 

Και 3 ερωτήσεις.Αυτούς που πιάνουμε (όχι για χρέη) και τους κλείνουμε στο φρέσκο τι κάνουμε?Τους ξαποστέλνουμε η τους βάζουμε σε ένα πουλμαν με προορισμό την πατρίδα τους?Αυτούς που δουλεύουν ως σύγχρονοι σκλαβοι (τους υπηρέτες ντε) μας αρέσει να τους καταπιέζουμε?

 

 

Το παράδειγμα του "Πακιστανού" επέτρεψε μου να το χαρακτηρίσω από αποτυχημένο ως ακραία αποτυχημένο και δείχνει μόνο ημιμάθεια. Ότι αναφέρεις δεν ισχύει, τουλάχιστον ως φυλετικό χαρακτηριστικό. Δε θα απαντήσω στις προτάσεις που το αποτελούν αλλά στην ουσία του. Η Ελλάδα ευτυχώς έχει και αποτελεί ιστορία της σύγχρονης σκέψης, όπου η πολυπολιτισμικότητα όχι μόνο είναι αποδεκτή αλλά είναι απαιτούμενη για την ανάπτυξη και τη συνέχιση της νόησης. Αν ο οποιοσδήποτε έχει πρόβλημα με αυτό, συγνώμη, αλλά βρίσκεται χρόνου, χώρου και τόπου και δεν κατανοεί τις απαιτήσεις της σύγχρονης κοινωνίας. Για να το καταλάβεις καλύτερα, πάρε μία οποιαδήποτε πολυεθνική εταιρεία ως παράδειγμα και ψάξε να δεις, πόση έμφαση δίνει στην πολυσυλλεκτικότητα της, χωρίς να αναφέρεται σε προσωπικά δεδομένα του προσωπικού της, όπως θρησκεία, χρώμα, ύψος. Απλά στη χρησιμότητα τους και την παραγωγικότητα τους, βασικά στοιχεία και για την ανάπτυξη της οποιαδήποτε κοινότητας κατ' επέκταση.

 

Μία σημαντική σημείωση, εγώ και οποισδήποτε δεν έχουμε το δικαίωμα να κρίνουμε το συνάνθρωπο μας για το φύλλο του, τη θρησκεία του, την καταγωγή του και άλλες παρόμοιες ιδιότητες, αποτελούν ή θέμα τύχης (κάπου, κάπως, κάποτε γεννήθηκε για παράδειγμα) ή προσωπικές επιλογές (πιστεύει κάπου και έτσι θα οδηγηθεί σε μία καλύτερη μεταθανάτιο ζωή, για παράδειγμα). Ποιος είμαι εγώ που μπορώ να κρίνω ένα τέτοιο γεγονός, εφόσον τηρούνται οι κανόνες (νόμοι) της κοινωνικής συνύπαρξης, δεν έχω καν δικαίωμα λόγου για τις προσωπικές επιλογές του καθενός.

 

Περί εγκληματικότητας,

Έχει ήδη απαντήσει ο paredwse, με στοιχεία της ελληνικής αστυνομίας πως η εγκληματικότητα δεν είναι αυξημένη εξαιτίας των μεταναστών, μπορείς να δεις το μήνυμα στις προηγούμενες σελίδες. Εφόσον αυτά είναι τα επίσημα στοιχεία του κράτους, αυτά που αναφέρεις δεν ευσταθούν, είναι παραπλανητικά και δημιουργούν λανθασμένες εντυπώσεις.

 

 

Κοινωνικά,

Όπως παραθέτεις το πρόβλημα δεν είναι κοινωνικό, αλλά απαντώ προσωπικά και θα γενικεύσω, μεγάλωσα μεταξύ Δάφνης και Μπραχαμίου, αυτόφωτες περιοχές λογής λογής εγκληματιών, όπου ακόμα και πριν έρθουν οι μετανάστες το "άδειασε τις τσέπες σου και δώσε μου ότι έχεις" αποτελούσε κοινό φόβητρο στην παιδική χαρά της γειτονιάς μου, από γηγενείς.

Κοινωνικό πρόβλημα είναι η περιθωριοποίηση των μεταναστών, η αιτία αυτού του προβλήματος είναι εν μέρει η παιδεία των πολιτών και η πολιτική σε θέματα μετανάστευσης της χώρας υποδοχής και εν μέρει η ανάγκη των ίδιων των μεταναστών, και γενικότερα κάθε ανθρώπου, να νιώθουν την ασφάλεια και το καταφύγιο των ομοίων τους.

Αυτά που αναφέρεις για εγκληματικές ενέργειες είναι απαντημένα στην προηγούμενη παράγραφο, όσο για το μεγαλείο της Ελλάδας να δεχτεί μετανάστες, έχει φανεί από τα σχολεία, οι δάσκαλοι, χωρίς να έχουν ουσιαστικά καμία εκπαίδευση στο θέμα, παρέχουν σωστή παιδεία και δε δημιουργούνται τριβές μεταξύ μαθητών που κατάγονται από διαφορετικές χώρες ή ακόμα είναι γενικό το φαινόμενο παιδιά μεταναστών να δηλώνουν ότι είναι Έλληνες.

 

Θα μου επιτρέψεις μία δεύτερη σημείωση.

 

Οι μετανάστες δεν είναι ζητιάνοι ή ανίκανοι εργασίας, ο έρανος και κάθε είδους τέτοια "φιλανθρωπία" είναι ενέργειες εξάγνισης των δικών μας τύψεων απέναντι στο συνάνθρωπο μας που έμμεσα ή άμεσα έχουμε εκμεταλλευτεί, κοροϊδέψει, χρησιμοποιήσει. Οι μετανάστες, εργασία ζητούν, όχι το φιλεύσπλαχνο οβολό μας. Οι έρανοι και λοιπές δραστηριότητες το μόνο που καταφέρνουν είναι να διατηρούν ζωντανή αυτήν τη λανθάνουσα κατάσταση, πουλάμε δηλαδή ελπίδα χωρίς ουσιαστικά να δίνουμε λύση στα προβλήματα επιβίωσης των μεταναστών. Η σύγχρονη κοινωνία θα έπρεπε να αισθάνεται ντροπή για την άσκηση τέτοιων πρακτικών διαιώνισης των προβλημάτων.

 

Μάλλον πρέπει να αναδιατυπώσεις τα ερωτήματα σου, ώστε να αποκτήσουν σύνταξη και μόλις καταλάβω τι εννοείς και θα σου απαντήσω.

Δημοσ.

Καλο κείμενο αλλά θα διαφωνήσω στο εξής.

 

Δεν θεωρώ ότι στη χώρα μας η πολυπολιτισμικότητα και κατ'επέκταση η διαφορετικότητα είναι τόσο αποδεκτή. Από την νεώτερη ιστορία και μετά (εννοώ απο την απόκτηση της ανεξαρτησίας και περα) υπήρξε μια πάρα πολύ υψηλή εθνολογική και θρησκευτική ομοιογένεια εντός της επικράτειας. Δεν υπήρξαν ποτέ απο το 1828 και μετά πολλοί ξένοι στην περιοχή μας, και αν υπήρξαν αντιμετωπίζονταν με καχυποψία το λιγότερο π.χ. Εβραίοι...Κατα έναν περίεργο τρόπο ενώ είχαμε παρε-δωσε με τους έξω μέσω εμπορίου και μετανάστευσης, σε ελληνικό έδαφος ποτε μέχρι σήμερα δεν υπήρξαν τοσοι πολλοί "διαφορετικοί" με εμάς..

 

Νομίζω ότι ως χώρα είμαστε ξεσυνήθιστοι απο διαφορετικά ήθη. Κάποτε ο Χατζηδάκης το είχε δηλώσει σε έναν δημοσιογράφο (δεν θυμάμαι την περίσταση).."Μην γελιέσαι, η Ελλάδα είναι συντηρητική κοινωνία, δεν ανέχεται εύκολα αλλαγές"

 

Νομίζω ότι ισχύει

Δημοσ.

Η μεταναστευτική πολιτική δεν θα πρέπει να είναι εθνικό ζήτημα και μόνο , δηλαδή δεν είναι τι κάνουμε εμείς ή τι κάνουν οι άλλοι σε άλλα κράτη της ΕΕ μεμονωμένα. Θα πρέπει να είναι μια κοινή πολιτική η οποία θα έχει διεθνιστικό χαρακτήρα και θα πρέπει να θέτει σαν αρχικό στόχο τον εντοπισμό των αιτιων για αυτά τα κύματα μετανάστευσης προς της χώρες που αντιμετωπίζουν το πρόβλημα.

 

Τις αιτίες αυτές και τις λύσεις του προβλήματος μπορεί να αναλάβει ένα ευρωπαϊκό όργανο και μέσω του εκτελεστικού της να κάνει πράξη την πολιτική επίλυσης. Είναι προφανές ότι οι μετανάστες εγκαταλείπουν τις χώρες τους για μια καλύτερη ζωή , το θέμα είναι λοιπόν τι κάνει η βολεμένη ευρωπαϊκή κοινότητα για να βοηθήσει οικονομικά , στο τομέα υγείας , σε επενδύσεις ξέρω εγώ , τις αδύναμες χώρες. Από την άλλη εκτός από τα μεγάλα επίσημα όργανα , μπορούν να κινηθούν σε πολύ μικρότερη κλίμακα κυβερνητικές οργάνωσης με ανάλογο θέμα. Δηλαδή εγώ και εσείς, ακόμα και μέσα από την καθημερινή συμπεριφόρα μας . . .

 

Τέλος πάντων αυτό που εννοώ είναι ότι δεν μπορούν τα κράτη να σκέφτονται μόνο την πάρτη τους όπως άλλωστε και οι πολίτες τους σε πιο ειδικά πλαίσια , δεν γίνεται έτσι και όσο αυτό φαίνεται ουτοπικό σε ορισμένους πατριδολάτρες , ψευδοεθνικόφρονες, ορθόδοξοκαθολικούς , αλλά τόσο διαιωνίζεται η σαπίλα της εμμονής τους και του αρνητισμού τους απέναντι στην διαφορετικότητα !

 

Θα μπορούσα να πω , ότι όλα τα παραπάνω πάνε άπατα στις συνειδήσεις αυτών των κυρίων , τι να πω . . . περαστικά τους και κουράγιο σε μας τους υπόλοιπους.

Δημοσ.
ενώ τα διόδια των δήμων με τους μετανάστες έχουν άμεση σχέση....

Και ομως εχουν, οπως και οι τιμες σε πολλα αλλα πραγματα που δεν εχεις φανταστει.

Η διαφορα ειναι οτι οταν δεν τα πληρωνεις λες ευκολα μεγαλα λογια και εισαι ανοιχτοχερης εκ του ασφαλους.

Οταν θα 10πλασιασει ο Δημος σου τα τελη για να ανταποκριθει στις πασης φυσεως αυξημενες αναγκες ενος κοινωνικου κρατους που παρεχει και στους μεταναστες,

τοτε θα με ενδιεφερε το τι λες.

Μπορεις βεβαια να σκας 220 το μηνα σε καποιο ταμειο βοηθειας, γιατι δεν το κανεις?

Και 220 ειναι το μινιμουμ, ετσι? Αν ειχα κανενα μεγαλο σπιτι, αν ημουν στο κεντρικο Λονδινο και οχι μια ωρα δρομο, δεν θελω να σκεφτομαι ποσο θα εδινα!

Και βεβαια δεν τους ενδιαφερει ουτε ποσους μηνες το χρονο μενω εκει, ουτε ποσα βγαζω.

 

Ασε, στα λογια κι εγω ειμαι η μητερα Τερεζα...

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...